Şimdi Ara

150.000 Km 2013 C4 Picasso Alınır mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Selamlar
    Öncelikle belirtmeliyim ki ekspertiz yapmadan herhangi bir araç satın almayı düşünmüyorum. Bu alacağım aracın motor ve kaporta verisi makul değerlerde ise satın alacağım. Ben yıllık ortalama 30.000 civarı km yapıyorum. Böyle düşününce araç iki yılda 200 bin üzerine çıkacak. İleride satarken sorun yaşayacağım. Fakat onuda geçtim 200 binde bana getireceği maliyetler ne olacaktır bilgim yok? Araç yetkili servis bakımlı ve tüm bilgileri kayıtlı olduğu için içim rahat sayılır fakat dediğim gibi önümüzdeki yıllar ben normal durumlarda araca ne kadar masraf ederim?

    NOT: Aracın km yüksek olduğu için elbette piyasa fiyatının altında.

    Picasso yu uzun süredir almak istediğim için bir nevi takıntı gibi oldu ama yüksek modellerin fiyatı çok pahalı. Belki de diyorum 2013 almak yerine bütçeyi biraz daha zorlayıp sıfır peugeot 2008 ya da cactus almak mı mantıklıdır?

    Aslında kafamda net bir soru bile olmadığı için sizlerle dertleşir gibi yazdım kusura bakmayın :) Araçlardan çok anlamadığım için akıl alacak kimsemde yok :)







  • İyi Akşamlar.bence illede c4 picasso ise biraz daha düşük kmli bakın derim. Dizel bi araç kötü bi süpriz yapabilir.ha bakimlidir bilemeyiz ama 150.000 km az değil. C4 picasso fiyat performans açısından gerçekten iyi bi araç. BendE 2011 c4 dizel otomatik var yakıt konusunda eline kolay kolay şu dökemezler.Konfor olarakta yalıtımı saymazsak golf7 aracımı aratmiyor.uzun süre kullanacağım derseniz ve Bütçenizde el veriyorsa az kullanılmış picasso dusunmenizi tavsiye ederim. Cactus mü picaccomu derseniz ben picasso derdim.hangisini tercih ederseniz edin dizel olsun.benzin akıl karı değil. 1.4 tsi dsg golf de var bende gazladiginiz zaman öyle böyle yakmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kickboxmuaythai -- 22 Kasım 2016; 21:19:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim. Açıkçası al-sat seven biri değilim. Bu yüzden aldığım aracı en az 5 yıl kullanırım. Sizinde dediğiniz gibi km asıl problem. Fakat bütçemde çok yukarılara çıkmama müsaade etmiyor.

    Bazı uygun bütçeye sahip hasarlı araçlar var. Bunları almadan önce ekspertiz yaptırsam kaza raporlarında motor ve yürüyenle alakalı problemi olmayan çıkarsa yani masraf sadece kaporta ise aslında hasarlı araçta düşünebilirim. Hasarlı araç alırken nelere dikkat etmem lazım tavsiyeleriniz var mı?

    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkart

    Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim. Açıkçası al-sat seven biri değilim. Bu yüzden aldığım aracı en az 5 yıl kullanırım. Sizinde dediğiniz gibi km asıl problem. Fakat bütçemde çok yukarılara çıkmama müsaade etmiyor.

    Bazı uygun bütçeye sahip hasarlı araçlar var. Bunları almadan önce ekspertiz yaptırsam kaza raporlarında motor ve yürüyenle alakalı problemi olmayan çıkarsa yani masraf sadece kaporta ise aslında hasarlı araçta düşünebilirim. Hasarlı araç alırken nelere dikkat etmem lazım tavsiyeleriniz var mı?

    Teşekkürler.

    araç bakımlıysa km ye takılmayın bence. benim atacim 2013 model 120k oldu şükür bir sorunumuz yok. şehiriçi kullanılmış düşük km liaraçtansa uzun yol yapmış yuksek km bakmak daha mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motor ve şasi kontrolu ardından aklındaki fiyat iyi ise al abi kaçırma.
    Standarttır zaten arabanın km2sinin önemi olmadan ön takım,triger,yag bakım yapılır.En fazla araba kötü kullanıldı ise Direksiyon kutu revize edilir max 1000 tl,en kötü ihtmal enjektör vuruyorsa revize edilir enjektör bası 300 tl.

    MAKSİMUM totalda 3 - 4 bin masrafla aracın kitap gibi edildi.Bu bahsettiklerim kazıklanmış halde alınan aracın masrafıdır.
  • dizelse buyuk rısk
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.