Şimdi Ara

15 inch MONITORLERDE 100 hz'in zararı olurmu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5
Cevap
0
Favori
163
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> 15 inch MONITORLERDE 100 hz'in zararı olurmu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    slm bunu çok merak ettiğim için soruyorum lütfen kızmayın eskiden hz ayarlarınla oynayınca monitorlerin bozulacağını söylüyorlardı böyle bişey varmı birde yüksek hz daha mı iyidir gözler açısından yani hz yükselirse ne gibi getirileri olur benim monitörüm 15 inc IBM G54 0.28 saygılar

    Ozzy Osbourne



    |
    |
  • General
    7556 Mesaj
    hiç bişi olmaz monitör destekliyorsa zaten ne olacak ki ?

    Ancak bazen bazıları farklı sürücü yükleyip normalde olmayan ayarları yapıyorlardı <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> o garnti dışı ve kesin değil ne olacağı.

    seni korkutmak için söylemişler 100 hz'de montörün kaliteli görüntü veriyorsa (subjektif) yararlı bile mesela bir süre kullan ardından 60 Hz'e düş büyük ihtimal titremeyi hissedeceksin.
    benimki mesela 1280x1024 100 Hz ama 16-bit anca bu kadarını kaldırdı benim ki

    <font color=orange><font size=1>______________________________
    Duron 1000 Mhz @1113 Mhz, 133Mhz FSB
    nForce Msi K7n420Pro
    2x128 MB DDR-Sdram Cas 2
    Maxtor 740DX-6L 60 Gb
    Samsung 950p+
    Pioneer 16X DVD 106S (Slot)
    Surf Board 3100 Kablo Modem</font id=size1>
    </font id=orange>
    |
    |
  • Yüzbaşı
    281 Mesaj
    Merhaba,

    Monitörler için Hz denilen şey saniyede meydan gelen görüntü yenilenmesidir (tarama).
    Ekran kartından frekans arttırılır ve monitör de bunu desteklemezse görüntü alamazsın.
    Bozulma gibi bir şey sözkonusu olamaz.

    Saygılar,
    |
    |
  • Teğmen
    105 Mesaj
    monitörünüz ve akran kartınız destekliyorsa tabi ki daha miyive kaliteli bir görüntü alırsınız ama desteklemiyorsa başınıza ciddi problemler açabilir.

    tr
    |
    |
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    Arkadaşlar korkularımı ve eksiklerimi giderdiğiniz için teşekkürler . . .

    Ozzy Osbourne
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
kolayoto.com
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.