|
Merhabalar yaklaşık 1 yıl önce aldığım 14900k oyunlara girmeden hata vermeden atıyor sorun büyük ihtimal işlemcide. nadiren mavi ekrana düşüyor ramleri test ettim en ufak sorun yok mem test 86 ile. onun dışında bu durum önceden olmuyordu bir anda olmaya başladı. Ekran kartım 9070xt. ramlerden eminim dostlar yani sorun yok. hiçbir hata almadım 3 kere test ettim 4.5 saat boyunca sürdü. z790 apex anakart mevcut. biostan araştırmalarım sonucu svid kısmını intel s fail safeye aldım buda geçici bir çözüm oldu halen ara sıra kitlenmeler ve oyunda donmalar yaşıyorum. Bu durumu yaşayan oldumu ? işlemciyi garantiye göndereceğim sanırım nasıl bir yol izlememi önerirsiniz. ekran kartını elimde amd pc var test ettim en ufak sorun yok |
|
_____________________________
nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







