Şimdi Ara

14900k uzmanları yardım oyunlardan atıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar yaklaşık 1 yıl önce aldığım 14900k oyunlara girmeden hata vermeden atıyor sorun büyük ihtimal işlemcide. nadiren mavi ekrana düşüyor ramleri test ettim en ufak sorun yok mem test 86 ile. onun dışında bu durum önceden olmuyordu bir anda olmaya başladı. Ekran kartım 9070xt. ramlerden eminim dostlar yani sorun yok. hiçbir hata almadım 3 kere test ettim 4.5 saat boyunca sürdü. z790 apex anakart mevcut. biostan araştırmalarım sonucu svid kısmını intel s fail safeye aldım buda geçici bir çözüm oldu halen ara sıra kitlenmeler ve oyunda donmalar yaşıyorum. Bu durumu yaşayan oldumu ? işlemciyi garantiye göndereceğim sanırım nasıl bir yol izlememi önerirsiniz. ekran kartını elimde amd pc var test ettim en ufak sorun yok




    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • İşlemci serisi sorunlu intelin 14xxx olanlarda ve sorunun ne zaman çıkacağını bilemiyor insan o nedenle yetkili servis ile iletişime geç...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 Pro 4650G
    Gigabyte B550M S2H
    AMD Radeon RX 7600 (8 GB)
    Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18
    2x16GB DDR4-3600mhz DDR4
    Samsung SSD 990 PRO with Heatsink 1TB
  • Afacan Dennis kullanıcısına yanıt
    Hocam intel işlemci gerçekten sorunlu olabilir işlemcinize çok yüklenmiyorsanız çıtırdan bir undervolt atın muhtemelen sorununuz çözülecektir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba,


    İşlemciyi default halde mi kullanıyorsunuz ?

    _____________________________
  • oemci32 kullanıcısına yanıt

    evet standart bios ayarlarıyla kullanıyorum hocam son sürüm biosum güncel

    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • rayli82 kullanıcısına yanıt

    öyle de deneyeyim garip bir durum ama işlemciden eminim artık

    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • franklinda F kullanıcısına yanıt

    garantiye gitsin olmadı hata vermeden oyundan atmalar falan bi garip yani hocam

    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Resizable bar açıksa, AMD ekran kartı ve Intel işlemci kombinasyonu sorun çıkarabilir. Adrenalin 25.4.1 de sorunlu biraz, 25.3.2 sorunsuz bende 25.4.1'de BF2042 ve The Last of Us Part II Remastered'de oyundan atmalar oluyordu.

    _____________________________
  • Intel işlemciler çok güç çekiyor. Psu nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Cpt. Miller kullanıcısına yanıt

    Evet re size bar açık hocam onu kapatıp deneyeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt

    Corsair rm1000 hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • Mr. Decent kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle inş işlemcide sıkıntı yoktur olmadı değişime göndereyim diyorum 5500 stabil çalışsın bana yeter anakartımda oc anakartı ama en ufak deneme yapmadım z790 apex tam oc anakartı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • 14900k uzmanları yardım oyunlardan atıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • bu durum normal değil. intel sitesinde rma başlatın.

    _____________________________
  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt

    Bencede normal değil beb stock biosla neden çökme yaşıyorum ki şaka gibi kartı amd sisteme takıyorum sorun yok ramlerde sorun yok sapıtıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • Afacan Dennis kullanıcısına yanıt

    acaba psu hem ekran kartını hem de cpuyu besleyemiyor mu diye düşündüm ama 1000watt yeterli gelmeli. eğer yeni gelen işlemcide de sorun olursa başka psu ile denemekte yarar var.

    _____________________________
  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt

    octt tam yükte herhangi bir sorun yok ekran kartı 330w gibi çekiyor yükte işlemcide 260-300w arası. max toplasak diğer sistem bileşenleriyle 700 watt etsin ki rm1000x çok kaliteli sanmıyorum

    _____________________________
    nereye gittiğini bilmiyorsan hangi yoldan gideceğinin önemi yok
  • Afacan Dennis kullanıcısına yanıt

    Oyunlarda maksimum onun yarısını çeker, hiç oyun içinde güç tüketimine bakmamışlar herhalde. Hala Intel işlemciler çok güç tüketiyor diyorlar, buna sadece gülünür CB23'de full yükte bile çektiği güç 250W. Sorun güç tüketimini karşılayamaması değil, PSU'da sorun olabilir başka PSU ile mutlaka denenmeli.


    OCTT'de herhangi bir sorun olmaması, zaten direk sorunun ekran kartı sürücüsü kaynaklı olduğunu gösteriyor. Temiz Windows ve eski sürüm Adrenaline sürücüsü kurup, tekrar denenmeli. OCTT işlemcinin her çekirdeğini ve thread'ini sonuna kadar kullanan bir uygulama, oyunlar nedir ki. Bazı cahiller de Intel işlemciler sorunlu demiş, oyunlarda atma yapıp OCTT'de hata vermemesinin sebebi nedir diye sorsan, iki kelime dahi edemezler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 4 Mayıs 2025; 9:59:26 >
    _____________________________
  • Afacan Dennis kullanıcısına yanıt

    Bende 750watt deepcool psu vardı. 14700KF ve 4070 ile bazı oyunlarda windowsa atıyordu. corsair HX1500i ile değiştirince sorun ortadan kalktı. siz bir de başka psuda deneyin. belki aktivasyon enerjisi sorun yaratıyordur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 4 Mayıs 2025; 12:7:4 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.