DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
14 maça 1,65 orandan ÜST tutan kupon
14
Cevap
0
Favori
5.702
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Spor >> Yasal Bahis >> 14 maça 1,65 orandan ÜST tutan kupon
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1742 Mesaj
      26 Ağustos 2012 16:53:58 Konu Sahibi
      Bilyoner'in "bu haftanın en iyileri" bölümünden bir kupon. İlginç geldi bana:





      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      500 Mesaj
      26 Ağustos 2012 17:00:19
      yeminle (yemin etmeyek tam değil yaklaşık) yarısı benim tutan kuponumda yarısı da tek golden yatan kuponumda



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reyesssss -- 26 Ağustos 2012; 17:06:52 >
      |
      |
      _____________________________

      kime ne
    • Yarbay
      2446 Mesaj
      26 Ağustos 2012 17:30:25
      Şimdi gel de 1.65 oranlı üst maçlarına oynama.
      |
      |
      _____________________________

      Arsenal
    • Yüzbaşı
      318 Mesaj
      26 Ağustos 2012 19:11:52
      aga ben bunların yalan olduğunu düşünüyorum teşvik amacı koyuyorlar imkansız lan 1 golden yatar gene yatar bizde
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      534 Mesaj
      26 Ağustos 2012 21:20:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: OnurcanG

      aga ben bunların yalan olduğunu düşünüyorum teşvik amacı koyuyorlar imkansız lan 1 golden yatar gene yatar bizde

      Katılıyorum.Bilyonere zaten hiç güvenmemek lazım.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Not
      26 Ağustos 2012 21:39:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: OnurcanG

      aga ben bunların yalan olduğunu düşünüyorum teşvik amacı koyuyorlar imkansız lan 1 golden yatar gene yatar bizde

      Bu maclarin hepsini bilmek icin kahin olmak lazim alayi yalan dolan bu kuponlarin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      500 Mesaj
      26 Ağustos 2012 22:55:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: +24edition



      Alıntıları Göster


      Bu maclarin hepsini bilmek icin kahin olmak lazim alayi yalan dolan bu kuponlarin.

      gecen sene aynı kuponun tek golden yatanını gördüm burdan bi abide. şansla alakalı harbi bizde olsa tek golden gider. ama adam ballı demeki. olmaz diye bişey yok. bigun aynısından yapacam inş
      |
      |
      _____________________________

      kime ne
    • Yüzbaşı
      314 Mesaj
      26 Ağustos 2012 23:43:52
      bugun barca ve real + arsenal bırsuru mılletın kuponu çöpe attırdı yazık valla bı de handıkaplı gırıyo mıllet dedım o kadar yazmayın dıye bu salakların hafta ıcı macı var real evınde kaybetsın zaten staddan cıkamaz morınho kolay degıl o işler
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1742 Mesaj
      27 Ağustos 2012 00:09:49 Konu Sahibi
      4 tane 1,65 koydum. 3'ü tuttu:


      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      645 Mesaj
      27 Ağustos 2012 00:31:27
      abartılacak bi kupon degil

      ben tek kuponda 9 tane alt maçını bilmiştim , ben bunu yapabiliyorsam millet neler yapmaz

      ayrıca bahis sitelerinde paylaşılan kuponlara bakmanızı tavsiye ederim(özellikle tuttur.com) millet ne uçuk kuponlar yapıyor görün ee bunlardan biride arada tutuyor olay bu.
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      500 Mesaj
      27 Ağustos 2012 03:12:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: murat_sönmez

      abartılacak bi kupon degil

      ben tek kuponda 9 tane alt maçını bilmiştim , ben bunu yapabiliyorsam millet neler yapmaz

      ayrıca bahis sitelerinde paylaşılan kuponlara bakmanızı tavsiye ederim(özellikle tuttur.com) millet ne uçuk kuponlar yapıyor görün ee bunlardan biride arada tutuyor olay bu.

      15 tane 1.02 lik mac koysan yine 1 tanesi gidiyo. burda adamda yetenekten ziyade sans var. cok mac bilmek onemli degil. 1 gol eksik olsa milyar yerine 0 aliyosun. onemli olan sonucta o parayi almak.
      cok daha guzel kuponlar var da bence boyle cok macli kuponlari tuturmak daha zor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      kime ne
    • Onbaşı
      33 Mesaj
      27 Ağustos 2012 04:00:57
      insanları çok maç oynamaya teşvik ediyorlar. 3 taneyi bile yan yana bulmak bu kadar zorluyor iken bu kadar maçı bulmanın nasıl birşey olabileceğini durun da bir düşünün.

      iddaa asıl parayı 2 TL'lik kuponlardan kazanıyor bu yüzden minimumu da artırdılar. çünkü 2 TL'lik kupon zaten kafadan yatıyor adam 8-10 maç yazıyor hepsinin tutma ihtimali yok. böyle yönlendirmelere kanmayın. bahis böyle oynanmaz.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      409 Mesaj
      27 Ağustos 2012 05:00:05
      bu arkadasin milli piyango alip tutmasiyle bunun tutmasi arasinde bi fark yok.
      14 macta en az 3 gol olacagini bilmek sanstir.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
    • Binbaşı
      1026 Mesaj
      27 Ağustos 2012 05:01:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: reyesssss



      Alıntıları Göster


      15 tane 1.02 lik mac koysan yine 1 tanesi gidiyo. burda adamda yetenekten ziyade sans var. cok mac bilmek onemli degil. 1 gol eksik olsa milyar yerine 0 aliyosun. onemli olan sonucta o parayi almak.
      cok daha guzel kuponlar var da bence boyle cok macli kuponlari tuturmak daha zor.

      +1

      Bu kupon şans işi.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      409 Mesaj
      27 Ağustos 2012 05:13:22
      yalnız su var milli piyango tutarsa milyoner olursun bunda 5bin almis oda daha vergisi falan var..
      ve daha fazla alma istegi olacaktir her zaman oda kaybettirecektir mbs 4lerde ucusurken



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
Reklamlar
SEO
izmir havalimanı transfer
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR6
0,891
1.2.122

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.