Şimdi Ara

130.000 TL'ye Egea varken 2.el araba almak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
163
Cevap
1
Favori
13.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2021 yılına geldiğimiz bu durumda şu arabanın bu fiyata alınabilecek en mantıklı seçenek olmasına karşı gelmek istemiyorum.


    Çok mu iyi değil, çok mu kötü kesinlikle değil.


    0 KM- 5 yıl garantili, hatasız. 3 yıl muayene yok. Lastik derdi yok.


    130.000 TL ye muadil ne alabilirsiniz?


    2015 Corolla 1.33


    2010 Opel İnsignia - kim bilir sanayiye kaç kere giderseniz


    2011 Jetta


    2012-2013 Focus 3


    gibi gibi liste gider. Fakat sene 2021 arkadaşlar. Bu araçlar en az 6-7 yaşlarında oluyor ve garantileri bitmiş geneli de 100k km üzerinde olmakta.


    Evet bi Jetta'dır Focus'dur herkes binmek ister ama arkadaşlar eğer ki araba sahibi olanınız varsa bir de aracınız arıza yaptığında sanayiye gitmişseniz empati kurabilirsiniz.


    Sanayideki ustaların bilgisizliği, parçaların pahalılığı, arızaları tam bitirdim derken yenilerinin çıkması...


    Lastiği , muayenesii.. .2.el alırken dolandırılma ihtimali. Ekli araba denk gelmesi..


    Egea'nın urban paketi şuan 146 bin civarında ve fiyatına göre donanımın da gayet iyi olduğunu düşünüyorum.


    Ki hep de şu oldu Egea sıfır km satış fiyatı 70.000 tl iken de 100.000 TL iken de almayın vermeyin diyenler olmuştu. Kardeşim sen 2010 model 150.000 kmye gelmiş aracına 100.000 tl isterken , 2021 model arabaya 130.000 TL vermek mi aptallık olmakta?


    Fikirlerinize açığım bilmiyorum ben gibi düşünen var mı.


    130.000 TL'ye Egea varken 2.el araba almak



    Edit: Açtığım konuyu görüp Egea alanlar TL olarak parasına değer kattı. Ben demiştim alın alın diye. 2013 focus jetta alanların ise araçları hala malum sitede ilanda.


    130.000 TL'ye Egea varken 2.el araba almak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lego95 -- 4 Haziran 2021; 9:16:40 >







  • Yağ yakma muhabbeti artık geçmişte kaldı. Yağ yakma gibi sorunu yok. Arabalarda yağ soğutucu denilen bir mekanizma olur. genelde turbolu ya da yeni nesil araçlarda bunlardan vardır. Yağı soğutarak yağın belli dereceği aşması ve buharlaşması engellenir. Egea 1.4 motorda yağ soğutucu bulunmamakta. Opar marka yağ ise yüksek sıcaklıkta hızlıca buharlaşan bir yağ. LPG de kuru yakıt olunca yanma odası normalden fazla ısınır ve yağda doğal olarak çok ısınır. LPG'li araba bu yüzden çok yağ yakar. Bu aslında motorda sorun demek değil. Opellerden tutun birçok arabaya kadar lpgli olup yağ yakmayan araba nadirdir. Hondalar bile yağ yakar. Yağ buharlaşır demek daha doğru. benim egea benzinli ve 16.000 km de hiç yağı azalttığını görmedim. Soğuk bir memlekette yaşıyorum bunun etkisi de var.


    Ayrıca insanımız bilinçsiz. Egeanın yağ haznesi 3 litre , fakat yağ çubuğu sadece 1 litrelik alanı gösterir. Yani yağ çubuğundaki yağ yarım azaldığında vayy arabamın yağı bitmiş neredeyse diyorlar. Fakat azalan yağ sadece 500 ml . Bu da gayet kabul edilebilir çünkü araçta yağ soğutucu bulunmuyor. Yağ çubuğu komple 3 litreyi gösterseydi 500 ml yağın yandığını kimse seviyeden anlamazdı bile.


    Diğer nokta 1 litre yağ ortalama 50-60 tl civarında. 150.000 km de aldığın aracın yağ yakması ya da yakmaması önemli değil ki. En ufak arıza da zaten en az 100 tl işçilik ödersin. Vaktin ve zamanın gider

    2020 de aldım sıfır 1.4 mis gibi araba kafam rahat saat gibi çalışıyor


    Egeayi begenmeyenler sanki s500, A8 filan biniyor


    Bu sik tir boktan ekonomide 130 bine sıfır araç bedava


    Koç'un ne suçu var vergiler yüksekse ? Koç'un ne suçu var TL degersizse ? Koç'un ne suçu var ekonomi kötüyse ?


    Bugün koç ve Sabancı olmasaydı bu ülke zor ayakta dururdu


    Adamlar 150-200 bin kişi çalıştırıyor bunlar aileleriyle 1 milyon civarı kişi ediyir

  • ama biz bu konuyu çok konuştuk. kornaya basınca alımunyum göbeği içeri göcen, 1 yaşında aracın amortisörleri patlayan araçtan bahsediyoruz. Yaktığı yağdan bahsetmiyorum.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atrix1212 -- 12 Ocak 2021; 16:7:3 >




  • Egea dan bağımsız olarak sıfır boş paket araba alacağıma dolu 2.el almayı taercih ederim. Tabi şuan ki piyasa için konuşmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    ama biz bu konuyu çok konuştuk. kornaya basınca alımunyum göbeği içeri göcen, 1 yaşında aracın amortisörleri patlayan araçtan bahsediyoruz. Yaktığı yağdan bahsetmiyorum.



    Yağ yakma muhabbeti artık geçmişte kaldı. Yağ yakma gibi sorunu yok. Arabalarda yağ soğutucu denilen bir mekanizma olur. genelde turbolu ya da yeni nesil araçlarda bunlardan vardır. Yağı soğutarak yağın belli dereceği aşması ve buharlaşması engellenir. Egea 1.4 motorda yağ soğutucu bulunmamakta. Opar marka yağ ise yüksek sıcaklıkta hızlıca buharlaşan bir yağ. LPG de kuru yakıt olunca yanma odası normalden fazla ısınır ve yağda doğal olarak çok ısınır. LPG'li araba bu yüzden çok yağ yakar. Bu aslında motorda sorun demek değil. Opellerden tutun birçok arabaya kadar lpgli olup yağ yakmayan araba nadirdir. Hondalar bile yağ yakar. Yağ buharlaşır demek daha doğru. benim egea benzinli ve 16.000 km de hiç yağı azalttığını görmedim. Soğuk bir memlekette yaşıyorum bunun etkisi de var.


    Ayrıca insanımız bilinçsiz. Egeanın yağ haznesi 3 litre , fakat yağ çubuğu sadece 1 litrelik alanı gösterir. Yani yağ çubuğundaki yağ yarım azaldığında vayy arabamın yağı bitmiş neredeyse diyorlar. Fakat azalan yağ sadece 500 ml . Bu da gayet kabul edilebilir çünkü araçta yağ soğutucu bulunmuyor. Yağ çubuğu komple 3 litreyi gösterseydi 500 ml yağın yandığını kimse seviyeden anlamazdı bile.


    Diğer nokta 1 litre yağ ortalama 50-60 tl civarında. 150.000 km de aldığın aracın yağ yakması ya da yakmaması önemli değil ki. En ufak arıza da zaten en az 100 tl işçilik ödersin. Vaktin ve zamanın gider





  • Açıkçası yüklü bir kredi de çekiyorsam ben de boş ama sıfırı tercih ederim. Lastik, muayene, bakım, arıza, akü gibi masraflar çıkmıyor, alıp kafa rahat biniyorsunuz. Çizik yok, boya yok, tertemiz mis gibi. 2. elde her zaman sürpriz bir masraf riski var.

  • Bu sorunun cevabi çok nettir tabiki sifir araç kazanir
    Ama burda elinde ikinci el alınmış eksi araç sahipleri malesef yoğurdum ekşi dememek adina eskiyi savunacak konfor kalite prestij laf cambazliklariyla sözüm ona mallarinin degerini düşürmemek adina her türlü çabayı esirgemeyeceklerdir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kıyaslamada her zaman 2. eli tercih ederim. Çünkü bana göre egea araba değil.

    Şuan 2012 Golf kullanıyorum, değeri 0 egeadan yüksek ve benim fikrime göre daha da yüksek olmalı aradaki kalite farkına göre.

  • egea araba deil oturgclı göturgectir.


    (egea yı övüp övüp bitiremeyenler dogandan sahin den tipo dan egea ya gecenlerdir. Bi Vw in bi ford un konforunu almamıstır)

  • bargest1 kullanıcısına yanıt

    egea binen arabaya bindiğini sanıyor ya.


    en çok buna üzülüyorum.

  • Burdan yorum atmakla araba almak arasında dağlar kadar fark var. Tabiki de her zaman sıfır araç mantıklıdır ki bu egea bile olsa. 2. elde insanlarla uğraşması ayrı bir dert. Çok temiz bakılmış insignia, focus, jetta elbette egeadan daha iyidir ama onu da bulmak samanlıkta iğne bulmaktan zor. Easy paketini almam ama urban cidden bence de çok mantıklı bir seçenek. Bu paralar kolay kazanılmıyor.

  • Getze binen egea düşmanı gelmiş, egea'ya binenler arabaya bindiğini sanıyor diyor

    Sen neye biniyorsun acaba

    Bu arada şunu da koyalım iyice sinirlensin


    130.000 TL'ye Egea varken 2.el araba almak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 12 Ocak 2021; 19:44:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim babam da hic sifir arac almaz. Dolu B sinifi fiyatina premium marka araclar aliyor ama bir parcasi bozuldugunda nasil oderim, oradan buradan borc mu almam gerekir, cepte para kalmaz kaygisi yok veya arac 1 hafta tamirde kalacaksa ise nasil giderim korkusu yok. Nasil olsa evde baska araclar var.

    Sizde de bu korkular yoksa 2.el premium arac alabilirsiniz ama bu seceneklere ulasmak kenarda birikim ister. Bu araclari almaj gorece kolay ama yurutmesi zordur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onun yerine 2.el 2018 dizel 301 alırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bu neden her Egea konusuna önlerden damlayıp boş yapıyor diyorum.


    Görende Audi 2.0 Quattro'ya bindiğini sanacak meğerse getze biniyormuş.


    Egea'ya binen arabaya bindiğini sanıyor yazmış bide 130.000 TL'ye Egea varken 2.el araba almak 


    @lojistisyen

  • Egea’da sıfır araba hissi yok. Şirkete gelen sıfır egeaları kullanmıştım sıfır arabaya değil sanki 200 bindeki km’deki araca biniyorum hissiyatı vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Getze binen egea düşmanı gelmiş, egea'ya binenler arabaya bindiğini sanıyor diyor

    Sen neye biniyorsun acaba

    Bu arada şunu da koyalım iyice sinirlensin


    şu çocukça hareketleri bir kenara bırak.

    dolar 7,50 değilde 1.50 olsa kim egeaya biner.


    insanların zorunluluklarını tercih diye yutturmak insanı aptal yerine koymaktan başka birşey değil.





  • Ben de sıfır Egea alırdım.Kafa rahat en başta.

  • Lego95 kullanıcısına yanıt
    lpg li araçların neden fazla yağ yaktığını öğrenmiş oldum hocam teşekkür ederim forumu bu yüzden seviyorum sizi de tabiki 😘😘😅
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt

    Ne alakası var, dolar 1.5 lira iken bu ülkede en çok satan araba symbol-albea değil miydi ?


    Sanki herkes e serisinden aşağı binmiyordu dolar 1.5 lirayken.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.