Şimdi Ara

13-14 SNR Margin ile kopma yaşıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 13-14 SNR Margin ile kopma yaşıyorum

    Değerlerim şekildeki gibi arkadaşlar hat değerlerimin çokta kötü olduğunu sanmıyorum daha yeni vr300 modem aldım ve vdsl2 ye geçtim ancak sabah saatlerinde internet anlık olarak kopuyor akşamlarıda aynı şekil. 80 mbps kaldırmıyor mu? Sizce sorun nerede?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



    _____________________________




  • iç tesisatınızı kontrol edin.

    _____________________________
  • Kabloda kopukluk vardır, ani olarak hat çok kötü duruma düşüyordur. Bir anda SNR 1-2 gibi değerlere düşer ve hat kopar, arkadaşın dediği gibi iç tesisatı yenileyin, olmazsa devre değişikliği talep edersiniz.

    _____________________________
    İstanbul'un orta yerinde nezih bir semtte 16 yıldır DSL kullanan Forum üyesi.
    Fiber gelsin diye yıllarca uğraştı, yapmadığı şey kalmadı ama başaramadı.
    Taşındım ve artık GigaFiber kullanıyorum Keenetic Hopper AX3000
    ASLA FİBER GELMEYEN ADAMIN HİKAYESİ
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.