< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
iç tesisatınızı kontrol edin. |
|
_____________________________
|
|
Kabloda kopukluk vardır, ani olarak hat çok kötü duruma düşüyordur. Bir anda SNR 1-2 gibi değerlere düşer ve hat kopar, arkadaşın dediği gibi iç tesisatı yenileyin, olmazsa devre değişikliği talep edersiniz. |
|
_____________________________
İstanbul'un orta yerinde nezih bir semtte 16 yıldır DSL kullanan Forum üyesi.
Fiber gelsin diye yıllarca uğraştı, yapmadığı şey kalmadı ama başaramadı. Taşındım ve artık GigaFiber kullanıyorum Keenetic Hopper AX3000 ASLA FİBER GELMEYEN ADAMIN HİKAYESİ |