Şimdi Ara

13-12-2015 CS 1.6 TURNUVASI(ÜMRANİYE)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ADA İNTERNET KAFE COUNTER-STRIKE 1.6 TURNUVASI KAYITLARI BAŞLAMIŞTIR

    13-12-2015 PAZAR 10:00’da Maçlar Başlayacaktır.
    Takımlar 5v5 Olarak Kayıt Yaptıracaklardır.
    Final Dahil Bütün Maçlar 15CT 15T Olarak Oynanacaktır.
    Eşitlik Bozulmazsa Son Takım Bozulmadan 5CT 5T 5CT Toplam 15 Skor Daha Oynanır.
    Kayıt Ücreti Takım Olarak 25 TL
    Turnuva Maçları Her Maç Kişi Başı 1TL’dir.
    Turnuva İptal Edilirse Peşin Alınan Ücretler Geri Ödenir.
    Turnuva Günü Gelmeyen Takımın Parası Verilmez.

    Turnuva Sonunda Kazanan Takımlara Verilecek Ödüller
    1. Takıma Toplanan Paranın %50’si Ödenecektir.
    2. Takıma Toplanan Paranın %25’i Ödenecektir.

    SON KAYIT TARİHİ 12-12-2015 CUMARTESİ 23:00
    Turnuvalar her PAZAR tekrar edilecektir.

    Haritalar: Dust2 – Train – Nuke – Inferno – Aztec

    NOT: OYUN İÇİ BÜTÜN İTEMLERİN KULLANIMI SERBESTTİR
    OYUNLARDA KAMERA KAPALI BOMBA SÜRESİ 45SN

    TAKIMLAR KENDİ KULAKLIK VE MOUSE’LERİNİ GETİREBİLİRLER.(Kulaklık Çalışmıyor Vs Bahanelere Gerek Yok )


    İRTİBAT : 0216 461 77 47 Alemdağ Caddesi Yamanevler Mahallesi Meltem Sokak NO:1/A







  • 1.6 oynayan kaldıysa o kadar takım bulunabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ryzen 5600x / MSI x570 Gaming Plus / Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO / Gskill 2x8GB DDR4 3600Mhz / Samsung 970 Evo Plus M2 250GB / Evga BQ 750W 80 / Xigmatek Windpower Pro / Sharkoon S25W / Seagate 1TB / Asus VG248QG 165HZ / Logitech G213 Prodigy / Zowie EC1-A / Creative S.B X-fi 5.1 Pro / Corsair HS35
  • Kafenin kendi içinde 8-9 takım oluyor dışardanda gelenlerle zevkli bir gün geçirmiş oluruz diye düşünüyorum.
  • O ada kafe hayatımı bitirdi ama özledim ulan o günleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İbrahim Kaypakkaya -- 7 Aralık 2015; 21:16:58 >
    _____________________________
    Ben kimsenin canını yakmadım,Onlar benim ateş olduğumu bile bile geldiler.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.