DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
121.NCİ JANDARMA EGİTİM ALAY KOMUTANLIĞI SERİNYOL / HATAY
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
1.165
Cevap
15
Favori
527.392
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Kısa, uzun dönem ve Yedek Subay adayları >> 121.NCİ JANDARMA EGİTİM ALAY KOMUTANLIĞI SERİNYOL / HATAY
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Er
      4 Mesaj
      11 Nisan 2012 13:23:31
      kardes dus yani sıcak su olayı nasıl birde acemilik cogu yerde 2-3 hafta burada yaklasık 40 gun suruyor diyolar neden????
      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj
      11 Nisan 2012 14:20:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: mehmas

      kardes dus yani sıcak su olayı nasıl birde acemilik cogu yerde 2-3 hafta burada yaklasık 40 gun suruyor diyolar neden????

      Sıcak su olayı herkesin bölüklerinde açık hava duşlar var sıcak su orda vardı bizim zamanımızda ama depo olduğu için çabuk bitiyodu su. Normal duşlar ise kalıcağınız yerin en alt katında olucak bunlar normal perdeli duşluk şeklindedir . şu an sıcak su olurmu orda bilemem ağustos döneminde yoktu.
      Normalde hatay sınırcı yetiştirdiği için acemilik diğer yerlerden daha fazlaydın atışlarınız bile diğer yerlere giden arkadaşlarınızdan baya fazla olucak toplam 42 mermi atmıştık biz. Ancak şşimdi iç kesimlere de gönderiyor acemilik süresinde bi değişiklik yapabilirler mi bilemem. Dediğim gibi girişte elinize bi kağıt vericekelr ne zaman yemin töreniniz ne zaman birlikten çkacağınız hepsi yazacak
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      11 Nisan 2012 17:36:15
      selam arkadaşlar bende zmain cypon ve mustafacey kardeşim gibi serinyol ve şırnak tümen kombinasyonundym. inş hepbirlikte iyi bir askerlik dönemi geçiririz allah sag salim gidip gelmeyi nasip etsin hepimize.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      6579 Mesaj
      11 Nisan 2012 17:51:34
      KD yapan bir arkadaşım şuan Şırnak'ta, acemiliği Serinyol'da yapmış; Serinyol'a düşenleri genelde doğuya yolladıkları için orada acayip iyi bir şekilde karşılandık, herkes çok iyi davranıyordu bize demişti. Şimdi Şırnak'ta, tam hatırlamıyorum gittiği yeri ama çok büyük bir yer, askerlerin dağıtımı falan hep buradan oluyor gibi şeyler anlatmıştı, çok rahat olduğunu hatta Iphone getirtmiş, onu kullanıyorum diyordu. Gündüzleri alışveriş yapılan dükkanların sahibi, geceleri dağa çıkanların ta kendisiymiş. Bazı geceler dağdakiler, bu kürtlerin belli bir iki rengi var ya, yeşil, kırmızı falan, bu renkte havai fişek atıyorlarmış, bunlarda atılan noktayı hemen bombalıyoruz diyordu.
      |
      |
      _____________________________

      Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa
      Morgoth Bauglir / Fenerbahçe / PS-XBOX-PC
    • Çavuş
      83 Mesaj
      28 Nisan 2012 00:39:47
      hocam evci iznine çıktım ben bugün ama yarın öğlen hatay merkezde velinle gidip imza atman gerekiomuş.. ama tabi nereye gideceğimi bilmiom bilen arkadaşlar bi yardımcı olursa sevinirim.. şimdiden teşekürler..
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      719 Mesaj
      29 Nisan 2012 09:55:45
      beyler şırnak il jandarma komutanlığı nasıl bir yer bilgisi olan varmı acaba ?
      _____________________________

      GIGABYTE 970A-UD3P AMD 970/SB950 AM3 DDR3 2000MHz (O.C.) / AMD FX X8 8320 Soket AM3 3.5GHz 16MB Cache 125W 32nm / Sapphire R9 270X TOXIC GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon DX11.2 / GSKILL 8GB (2x4GB) Sniper DDR3 1866Mhz CL9 1.5V Dual Kit / CORSAIR CARBIDE SERİSİ 400R 80PLUS 750W MidT ATX / Seagate 3.5" 1TB HDD 8GB SSD Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm SSHD / Logitech MK330 WIRELESS DESKTOP / Logitech Marathon Mouse M705 / Logitech V20 2 1 Usb Speakers / Asus 23.6" VN247H GENİŞ EKRAN LED MONİTÖR / Cooler Master SEIDON 120M SIVI SOĞUTMA
    • Teğmen
      162 Mesaj
      16 Mayıs 2012 20:27:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: Eric _Theodore_Cartman

      beyler şırnak il jandarma komutanlığı nasıl bir yer bilgisi olan varmı acaba ?

      il jandarma tümen in içerisinde. fazla bir beklentin olmasın. bol bol nöbet...
      |
      |
      _____________________________

      343. KSD / Lenovo Z500 / Nikon D3100
    • Çavuş
      57 Mesaj
      30 Haziran 2012 00:01:10
      Kardesim bugün devre kaybi olarak serinyola gitti. 5. boluge dusmus. Okuduklarima gore durumu pek parlak gozukmuyor. Normal devreleri 30 gun sonra dagitima gidiyormus bu durumda kardesim ne olur. 30 gunluk egitimle doguya gönderirler mi? Birde gozluk kullaniyor gozleri miyop bunun bir etkisi olur mu ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1799 Mesaj
      01 Temmuz 2012 21:01:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: hsyn1907

      Kardesim bugün devre kaybi olarak serinyola gitti. 5. boluge dusmus. Okuduklarima gore durumu pek parlak gozukmuyor. Normal devreleri 30 gun sonra dagitima gidiyormus bu durumda kardesim ne olur. 30 gunluk egitimle doguya gönderirler mi? Birde gozluk kullaniyor gozleri miyop bunun bir etkisi olur mu ?

      Ben de 5. Bölükteydim. Direk hakkari veya şırnak a hocam eğer değişmediyse. Gerçi artık jandarmalari sınırdan çekiyorlar. Geçen yıl biz oradayken piyadelerle yer değiştirmeye başlamıştı birlikler. Piyadeler sınıra jandarmalar daha iç tarafa yani. Devre kayıplarını hemen göndermezler. Ağustosta devreleri ile dağıtım olur yani devrelerinden biraz fazla acemilik yapar. Şimdi erken gittiği için biraz hatayda zorlanır (malum şimdi asker az orada,biraz iş yükü fazla olur ) neyse hayırlı tezkereler. Allah kavuştursun.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      TÜRK olmak zordur;dünya ile savaşırsın,
      TÜRK olmamak daha da zordur;çünkü TÜRK ile savaşırsın

      Fatih Sultan Mehmed Han.
    • Çavuş
      57 Mesaj
      02 Temmuz 2012 09:33:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: Serkan Sarı



      Alıntıları Göster


      Ben de 5. Bölükteydim. Direk hakkari veya şırnak a hocam eğer değişmediyse. Gerçi artık jandarmalari sınırdan çekiyorlar. Geçen yıl biz oradayken piyadelerle yer değiştirmeye başlamıştı birlikler. Piyadeler sınıra jandarmalar daha iç tarafa yani. Devre kayıplarını hemen göndermezler. Ağustosta devreleri ile dağıtım olur yani devrelerinden biraz fazla acemilik yapar. Şimdi erken gittiği için biraz hatayda zorlanır (malum şimdi asker az orada,biraz iş yükü fazla olur ) neyse hayırlı tezkereler. Allah kavuştursun.

      Verdigin bilgiler icin sagol hocam. Allah tüm askerlerimize sag salim gidip gelmeyi nasip etsin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • 02 Temmuz 2012 10:39:13
      Ufak bir dipnot rdm olun doguya gitmeyin :) atarsa 45 91/2 ordu



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      --BIOSTAR G31 M7 TE--INTEL CORE 2 DUO E7400 2,80--ATI HD3650 DDR4 2,0 GHZ 725 mHZ 120 BİT-SEAGATE 1 TB HDD-LG X2 DVD RAM-CPU COOLER TEMALTAKE GOLDEN ORB II PSU TERMALTAKE
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Temmuz 2012 00:51:50
      Hatay / Serinyol 12.Bölük 90/4 olarak acemilik ordan direk sirnak



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      19 Temmuz 2012 13:46:59
      Mrb. Arkadaşlar. Şimdi gidecel olan veya yakını orada olanlar için detaylı olarak Hatay Serinyoldan bahsedeyim size. İlk gittiğiniz gün girişte sizi bölüklerinize göre(1,2,3,4. bölükler kısa dönemler için, 5,6,7,8 sınırcı bölüğü, 9,10,11,12. bölükler ise havancı bölükleri.) toparlayıp çanta kontrolü ve ardından da kayıt alanına götürüyorlar. Eğer çantanızda lüzumsuz gördükleri bişeyler varsa girişte alınıyor zaten. Kayıt işlemi bittikten sonra sizi giyindirmeye götürüyorlar. Burada size A'dan-Z'ye herşey veriliyor arkadaşlar. Mesela: siyah çorap, spor çorabı,diş fırçası,macunu,pişama,eşoftman,kamuflajlar,terlik,bot,spor ayakkabı, el-ayak-banyo havlusu,çanta,atlet kilot(hem yeşil,hem beyaz) eldiven,yazlık-kışlık kep,tshirt, şort vs. vs. çanta doluyor anlıyacağınız. Bence yanınıza çok bişe almayın. Daha sonra yatakhanelere gidip, künye numaranıza göre dolap ve yatağınıza yerleşiyorsunuz. Daha sonra kantinden almanız gereken en önemli şeyler(yanınızda yoksa) PALASKA,traş takımı,askı,askılı cüzdan,dikiş takımı vb...

      Yerleşme işiniz bitiyor, bölükler genelde 200-250 kişilik adamlar toplandıkça sağlık kontrolüne götürülüyorsunuz. Size orda bir rahatsızlığınız olup olmadığı soruluyor ve buna göre müdahale ediliyor. Ardından size bir sağ bir sol kola iğne yapılıyor. ve sağlık kontrolü bitiyor. ÖNEMLİ: vücudunda herhangibir kesik,jilet izi, dövme olanlar meslekçi seçilemiyor. Meslek seçimleri ise mesleği olanları bir alana toplayıp sözlü mülakattan geçiriyor ve sonucunu 2-3 hafta sonra açıklıyorlar. Ama eğer meslekçi olacaksanız mesleğinize dair muhakkak bonservisiniz olması lazım. Şoförler ise farklı onlar psikoteknik ve direksiyon sınavlarından geçiyor. Eğer 1. sınıf şoför veya meslekçi seçilirseniz yemin töreninden sonra dağıtım yapıldığınız yere yani usta birliğinize katılıyorsunuz(1 hafta izin var tabi) eğer 2. sınıf şoför seçildiyseniz 3hafta daha kalıp sonunda Bilecik-Söğüte kapıcı eğitimine gönderiliyorsunuz. ordada 15 gün kalıp usta birliğinize dağıtımınız yapılıyor. bu işler böyle sıra geldi ortama.

      Arkadaşlar her bölüğün eğitim alanında ve alay içerisinde bir çok yerde kantin var ancak acayip sıra oluyor, özellikle ilk başlarda palaska için 1,5 saat bekleyebilirsiniz. Ben 7. bölükteydim. komutanlarımız siz akıllı olduğunuz müddetçe melekler. Dayak denen olay askerde artık yok arkadaşlar.eğitimleri zor kılan tek ama tek bir şey var eğer yaza denk geldiyse sıcaklar ben göstergede hissedilen sıcaklık 58 dereceyi gördüm arkadaşlar.eğitimler rutin işte, sabah 6 da kalk 7 ye kadar kahvaltı sonra iştma ve eğitim eğitimlerin kesinlikle abartılacak veya korkulacak bir yanı yok arkadaşlar.Rahat, hazırol,spor,silah tutma atış falan öyle abartı bişe yok çünkü orası komando değil jandarma eğitim :) Usta askerler ile aranızı iyi turtarsanız hiç bir sıkıntı çekmezsiniz. ilk nöbetiniz ise silahsız koğuş nöbetleri olacak gece veya gündüz, hırsızlık için. Eğer eşyalarınıza dikkat etmez ve KİLİTLEMEZseniz birdaha göremeyebilirsiniz. :) öyle ki arkadaşlar baı kendini bilmezler iç çamaşırınızı bile çalabiliyor.

      İşte öyle ve şunu unutmayın oraya gelip çıkarken sövüp sayanlar daha sonra serinyolu çok arıyorlar. Bence askerliği sevmeye bakın eğer bunu yapmazsanız bitmez. Şimdiden herkese iyi teskereler. Eğer takıldığınız yer olursa seve seve cevaplarım saygılar sevgiler.
      _____________________________

      msy
    • Çavuş
      43 Mesaj
      31 Temmuz 2012 05:17:07
      quote:

      Orijinalden alıntı: msy86

      Mrb. Arkadaşlar. Şimdi gidecel olan veya yakını orada olanlar için detaylı olarak Hatay Serinyoldan bahsedeyim size. İlk gittiğiniz gün girişte sizi bölüklerinize göre(1,2,3,4. bölükler kısa dönemler için, 5,6,7,8 sınırcı bölüğü, 9,10,11,12. bölükler ise havancı bölükleri.) toparlayıp çanta kontrolü ve ardından da kayıt alanına götürüyorlar. Eğer çantanızda lüzumsuz gördükleri bişeyler varsa girişte alınıyor zaten. Kayıt işlemi bittikten sonra sizi giyindirmeye götürüyorlar. Burada size A'dan-Z'ye herşey veriliyor arkadaşlar. Mesela: siyah çorap, spor çorabı,diş fırçası,macunu,pişama,eşoftman,kamuflajlar,terlik,bot,spor ayakkabı, el-ayak-banyo havlusu,çanta,atlet kilot(hem yeşil,hem beyaz) eldiven,yazlık-kışlık kep,tshirt, şort vs. vs. çanta doluyor anlıyacağınız. Bence yanınıza çok bişe almayın. Daha sonra yatakhanelere gidip, künye numaranıza göre dolap ve yatağınıza yerleşiyorsunuz. Daha sonra kantinden almanız gereken en önemli şeyler(yanınızda yoksa) PALASKA,traş takımı,askı,askılı cüzdan,dikiş takımı vb...

      Yerleşme işiniz bitiyor, bölükler genelde 200-250 kişilik adamlar toplandıkça sağlık kontrolüne götürülüyorsunuz. Size orda bir rahatsızlığınız olup olmadığı soruluyor ve buna göre müdahale ediliyor. Ardından size bir sağ bir sol kola iğne yapılıyor. ve sağlık kontrolü bitiyor. ÖNEMLİ: vücudunda herhangibir kesik,jilet izi, dövme olanlar meslekçi seçilemiyor. Meslek seçimleri ise mesleği olanları bir alana toplayıp sözlü mülakattan geçiriyor ve sonucunu 2-3 hafta sonra açıklıyorlar. Ama eğer meslekçi olacaksanız mesleğinize dair muhakkak bonservisiniz olması lazım. Şoförler ise farklı onlar psikoteknik ve direksiyon sınavlarından geçiyor. Eğer 1. sınıf şoför veya meslekçi seçilirseniz yemin töreninden sonra dağıtım yapıldığınız yere yani usta birliğinize katılıyorsunuz(1 hafta izin var tabi) eğer 2. sınıf şoför seçildiyseniz 3hafta daha kalıp sonunda Bilecik-Söğüte kapıcı eğitimine gönderiliyorsunuz. ordada 15 gün kalıp usta birliğinize dağıtımınız yapılıyor. bu işler böyle sıra geldi ortama.

      Arkadaşlar her bölüğün eğitim alanında ve alay içerisinde bir çok yerde kantin var ancak acayip sıra oluyor, özellikle ilk başlarda palaska için 1,5 saat bekleyebilirsiniz. Ben 7. bölükteydim. komutanlarımız siz akıllı olduğunuz müddetçe melekler. Dayak denen olay askerde artık yok arkadaşlar.eğitimleri zor kılan tek ama tek bir şey var eğer yaza denk geldiyse sıcaklar ben göstergede hissedilen sıcaklık 58 dereceyi gördüm arkadaşlar.eğitimler rutin işte, sabah 6 da kalk 7 ye kadar kahvaltı sonra iştma ve eğitim eğitimlerin kesinlikle abartılacak veya korkulacak bir yanı yok arkadaşlar.Rahat, hazırol,spor,silah tutma atış falan öyle abartı bişe yok çünkü orası komando değil jandarma eğitim :) Usta askerler ile aranızı iyi turtarsanız hiç bir sıkıntı çekmezsiniz. ilk nöbetiniz ise silahsız koğuş nöbetleri olacak gece veya gündüz, hırsızlık için. Eğer eşyalarınıza dikkat etmez ve KİLİTLEMEZseniz birdaha göremeyebilirsiniz. :) öyle ki arkadaşlar baı kendini bilmezler iç çamaşırınızı bile çalabiliyor.

      İşte öyle ve şunu unutmayın oraya gelip çıkarken sövüp sayanlar daha sonra serinyolu çok arıyorlar. Bence askerliği sevmeye bakın eğer bunu yapmazsanız bitmez. Şimdiden herkese iyi teskereler. Eğer takıldığınız yer olursa seve seve cevaplarım saygılar sevgiler.

      Kardes aynen anlattigin gibi kisa donem acemiligi serinyolda yaptim 2. Bolukte muthiste oyle askerlik olsa 2 sene yapardim valla:)smdi hatay Il jandarmadayim serinyolu mumla aramaktayiz arkadaslarla serinyolun kiymetini iyi bilin ve tadini cikarin hayirli teskereler.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      11 Mesaj
      10 Ağustos 2012 03:46:25
      bende varım beyler:)

      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      39 Mesaj
      10 Ağustos 2012 05:18:51
      Arkadaşlar jandarma er maaşı ne kadar alırız tahmini?
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      10 Ağustos 2012 05:45:50
      Kuvveti Jandarma Genel Komutanlığı
      Sınıfı Jandarma
      Statüsü Kısa Dönem Er
      Branşı -
      İlk Katılışını Yapacağı Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      İlk Katılışını Yapacağı Tarih 12 Ağustos 2012
      Temel Eğitimini Müteakip Katılış Yapacağı Esas Birliği / Görev Yeri J.ASYŞ.KOR.K.LIĞI/VAN
      - VAN
      DİKKAT En geç 12 Ağustos 2012 günü mesai bitimine kadar SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY(SERİNYOL/HATAY) NA KATILINIZ
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      10 Ağustos 2012 08:59:25
      bende varım arkadaşlar.. biletleri aldınız mı
      |
      |
      _____________________________

    • 10 Ağustos 2012 09:00:08
      Tecrubelı arkadaslar yardımcı olsa keske. Acemılık, serınyol. Usta, hakkari cukurca.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
    • Er
      5 Mesaj
      10 Ağustos 2012 10:45:29
      KÖPRÜLÜ 4'ÜNCÜ J.SNR.TB.K.LIĞI/HAKKARI usta,acemi serinyol..
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
SEO
ses yalıtımı
modasor
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,948
1.2.160

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.