DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
121.NCİ JANDARMA EGİTİM ALAY KOMUTANLIĞI SERİNYOL / HATAY
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
1.165
Cevap
15
Favori
527.410
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Kısa, uzun dönem ve Yedek Subay adayları >> 121.NCİ JANDARMA EGİTİM ALAY KOMUTANLIĞI SERİNYOL / HATAY
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      213 Mesaj
      10 Nisan 2012 03:18:45
      Acemi birliği SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      Usta birliği ŞANLIURFA İL JANDARMA

      bende İstanbul Atatürk Havalimanı 10:00 uçağı ile gidiyorum kısmetse.
      |
      |
    • Er
      6 Mesaj
      10 Nisan 2012 04:00:31
      Kuvveti Jandarma Genel Komutanlığı
      Sınıfı JANDARMA
      Statüsü Kısa Dönem Er
      Branşı -
      İlk Katılışını Yapacağı
      Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      İlk Katılışını Yapacağı Tarih 12.04.2012
      Temel Eğitimini Müteakip
      Katılış Yapacağı Esas Birliği/Görev Yeri İL J.K.LIĞI/AĞRI
      AĞRI


      arkadaşlar herkese şimdiden hayırlı teskereler, ağrı'ya gidecekler varsa mesajdan ulaşsınlar. ben sayfaları geriye doğru okudum ama ağrı çıkan göremedim hiç. acemi erler olarak serinyol'da büyük bir kısmınızla inşallah görüşürüz devrelerim, allah hepimizin yardımcısı olsun.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      10 Nisan 2012 05:06:33
      Statüsü Kısa Dönem Er
      Branşı -
      İlk Katılışını Yapacağı
      Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      İlk Katılışını Yapacağı Tarih 12.04.2012
      Temel Eğitimini Müteakip
      Katılış Yapacağı Esas Birliği/Görev Yeri İL J.K.LIĞI/ELAZIĞ
      ELAZIĞ


      12si saat 3.30 da hatay havaalanında olacağım arkadaşlar. görüşmek/buluşmak isteyen arkadaşlarım pm atabilirsiniz.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      6567 Mesaj
      10 Nisan 2012 07:44:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: Cypon

      Alınacak çamaşırların renkleri boyutları filan nasıl olacak bilen var mı?

      Bugün tedarik etmem lazım beyler kesin bilgisi olan var mı?
      _____________________________


      ''Umuyorum ki beni hatırlarsınız. Eniştenizi yakından tanıdığım gibi kız kardeşinizi de iyi tanırdım ve en az sizin kadar ben de onların yasını tutmaktayım. Ancak söylenildiği gibi ölmüş değilim, tıpkı sizin yiğeniniz gibi. Hayatta kalmasını sağlamak için onu gizlemiştik lakin gizlenme dönemimiz sona erdi. Ejder, hakkı olan taht ve babası ile annesinin intikamı için Westeros'a geri döndü. Kardeşinizin hatrına yüzümüzü size döndük. Bizi yalnız bırakmayın..''
      Sör Uzun Duncan ile Egg'in Westeros'taki maceralarını okumak istiyorsan TIKLA.
    • Yarbay
      2934 Mesaj
      10 Nisan 2012 08:17:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: Cypon


      Alıntıları Göster


      Bugün tedarik etmem lazım beyler kesin bilgisi olan var mı?

      yeşil alacaksın.boyut önemli değil
      _____________________________

      Sony A6000 + Zeiss 16-70 + Sony 35 mm 1.8
    • Yarbay
      6567 Mesaj
      10 Nisan 2012 09:04:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: webislander


      Alıntıları Göster


      yeşil alacaksın.boyut önemli değil

      Çoraplar da siyah olacak sanırım.. Neyse alalım üç beş şey de sonra ver elini Hatay
      _____________________________


      ''Umuyorum ki beni hatırlarsınız. Eniştenizi yakından tanıdığım gibi kız kardeşinizi de iyi tanırdım ve en az sizin kadar ben de onların yasını tutmaktayım. Ancak söylenildiği gibi ölmüş değilim, tıpkı sizin yiğeniniz gibi. Hayatta kalmasını sağlamak için onu gizlemiştik lakin gizlenme dönemimiz sona erdi. Ejder, hakkı olan taht ve babası ile annesinin intikamı için Westeros'a geri döndü. Kardeşinizin hatrına yüzümüzü size döndük. Bizi yalnız bırakmayın..''
      Sör Uzun Duncan ile Egg'in Westeros'taki maceralarını okumak istiyorsan TIKLA.
    • Yarbay
      3183 Mesaj
      10 Nisan 2012 09:28:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: Cypon


      Alıntıları Göster


      Çoraplar da siyah olacak sanırım.. Neyse alalım üç beş şey de sonra ver elini Hatay

      gittiğiniz yerin kantinin de olur zaten fazlasıyla, çok sıkıntı etmeyin bunları.

      ayrıca hataya indiğinizde direk birliğinize gidip teslim olmayacaksanız, önce bir şehri gezip künefemizden yemek isterseniz :) çarşının içinde askeri malzeme satan birçok yer var, fiyatları da gayet uygundur, oralardan alabilirsiniz.

      köprübaşına giderseniz, künefecilerin olduğu mekandır, orada künefenizi yersiniz, sonra hemen yanında yer alan yer altı çarşısı olarak bilinen yere giderseniz ordaki dükkanların çoğunluğu askeri malzeme satmaktadır, aradığınız herşeyi bulabilirsiniz.

      yolunuz açık olsun, inşAllah memleketimizi beğenirsiniz.

      HEPİNİZE HAYIRLI TESKERELER ŞİMDİDEN...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      "BU MESAJDA ANLATILAN KİŞİ, KURUM VE OLAYLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR."


    • Er
      13 Mesaj
      10 Nisan 2012 09:29:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: Zmain

      JANDARMA
      Statüsü Kısa Dönem Er
      Branşı -
      İlk Katılışını Yapacağı
      Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      İlk Katılışını Yapacağı Tarih 12.04.2012
      Temel Eğitimini Müteakip
      Katılış Yapacağı Esas Birliği/Görev Yeri ŞIRNAK 23'ÜNCÜ J.SNR.TÜM.K.LIĞI


      Bende pegasus sabiha gökçen 5:40 ile hatay yolcusuyum insallah

      orada görüşürüz

      aynı ucaktayız devrem hakkımızda hayırlısı
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      6567 Mesaj
      10 Nisan 2012 09:39:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: Kuseyr



      Alıntıları Göster


      gittiğiniz yerin kantinin de olur zaten fazlasıyla, çok sıkıntı etmeyin bunları.

      ayrıca hataya indiğinizde direk birliğinize gidip teslim olmayacaksanız, önce bir şehri gezip künefemizden yemek isterseniz :) çarşının içinde askeri malzeme satan birçok yer var, fiyatları da gayet uygundur, oralardan alabilirsiniz.

      köprübaşına giderseniz, künefecilerin olduğu mekandır, orada künefenizi yersiniz, sonra hemen yanında yer alan yer altı çarşısı olarak bilinen yere giderseniz ordaki dükkanların çoğunluğu askeri malzeme satmaktadır, aradığınız herşeyi bulabilirsiniz.

      yolunuz açık olsun, inşAllah memleketimizi beğenirsiniz.

      HEPİNİZE HAYIRLI TESKERELER ŞİMDİDEN...

      Sağolasın kardeş..

      Bu arada gideceğimiz Serinyol ile daha sonra benim gideceğim Şırnak il Jandarma Kom. hakkında bilgisi olan, orada askerlik yapmış olan varsa, bana yardımcı olursa çok sevinirim.

      Acemilikten değil de ustalıktan dolayı baya bir endişeliyim ne yalan söyleyeyim.

      Ayrıca ana konuda arkadaşlardan biri giderken kan grubu kartınızı da götürün demiş ama Çorlu'da böyle birşey söylemediler. Ben de gideyim bi yaptırayım ne olur ne olmaz dedim bana 61 lira dediler tahlil için. Fazla geldi açıkçası. Kesinlikle götürmem gerekiyor mu yoksa orada da bu işlemi yapıyorlar mı?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cypon -- 10 Nisan 2012; 9:42:56 >
      |
      |
      _____________________________


      ''Umuyorum ki beni hatırlarsınız. Eniştenizi yakından tanıdığım gibi kız kardeşinizi de iyi tanırdım ve en az sizin kadar ben de onların yasını tutmaktayım. Ancak söylenildiği gibi ölmüş değilim, tıpkı sizin yiğeniniz gibi. Hayatta kalmasını sağlamak için onu gizlemiştik lakin gizlenme dönemimiz sona erdi. Ejder, hakkı olan taht ve babası ile annesinin intikamı için Westeros'a geri döndü. Kardeşinizin hatrına yüzümüzü size döndük. Bizi yalnız bırakmayın..''
      Sör Uzun Duncan ile Egg'in Westeros'taki maceralarını okumak istiyorsan TIKLA.
    • Yarbay
      3183 Mesaj
      10 Nisan 2012 09:58:02
      kan grubu kartına gerek yok kardeş.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      "BU MESAJDA ANLATILAN KİŞİ, KURUM VE OLAYLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR."


    • Er
      4 Mesaj
      10 Nisan 2012 11:23:02
      JANDARMA
      Statüsü Kısa Dönem Er
      Branşı -
      İlk Katılışını Yapacağı
      Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi SERİNYol 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      İlk Katılışını Yapacağı Tarih 12.04.2012
      Temel Eğitimini Müteakip
      Katılış Yapacağı EsAs Birliği/Görev Yeri İL J.K.LIĞI/MUŞ

      Sabiha Gökçen Havalimanı Pegasus 05.40 uçağı ile hataya
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      10 Nisan 2012 11:39:37
      Kuvveti Jandarma Genel Komutanlığı
      Sınıfı JANDARMA
      Statüsü Kısa Dönem Er
      Branşı -
      İlk Katılışını Yapacağı
      Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      Temel Eğitimini Müteakip
      Katılış Yapacağı Esas Birliği/Görev Yeri KÖPRÜLÜ 4'ÜNCÜ J.SNR.TB.K.LIĞI/HAKKARİ
      ÇUKURCA HAKKARİ
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      13 Mesaj
      10 Nisan 2012 12:38:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: nurhangs26


      Sınıfı JANDARMA
      Statüsü Kısa Dönem Er
      İlk Katılışını Yapacağı
      Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      Temel Eğitimini Müteakip
      Katılış Yapacağı Esas Birliği/Görev Yeri İL J.K.LIĞI/TUNCELİ
      TUNCELİ


      Hadi hayırlısı bakalım devrelerim ben de Eskişehir den katılacağım :)

      Kuvveti Jandarma Genel Komutanlığı
      Sınıfı JANDARMA
      Statüsü Kısa Dönem Er
      Branşı -
      İlk Katılışını Yapacağı
      Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      İlk Katılışını Yapacağı Tarih 12.04.2012
      Temel Eğitimini Müteakip
      Katılış Yapacağı Esas Birliği/Görev Yeri İL J.K.LIĞI/TUNCELİ
      TUNCELİ

      Hayırlı olsun devrem.. tuncelide beraberiz :) bende konyadan katılıyorum.. serinyolda görüşelim
      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      10 Nisan 2012 12:46:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: Allianforce


      Alıntıları Göster


      Kuvveti Jandarma Genel Komutanlığı
      Sınıfı JANDARMA
      Statüsü Kısa Dönem Er
      Branşı -
      İlk Katılışını Yapacağı
      Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi SERİNYOL 121'İNCİ J.EĞT.A.K.LIĞI/HATAY
      SERİNYOL HATAY
      İlk Katılışını Yapacağı Tarih 12.04.2012
      Temel Eğitimini Müteakip
      Katılış Yapacağı Esas Birliği/Görev Yeri İL J.K.LIĞI/TUNCELİ
      TUNCELİ

      Hayırlı olsun devrem.. tuncelide beraberiz :) bende konyadan katılıyorum.. serinyolda görüşelim

      Oooo devrem baştan sona seninle şafak sayacağız desene :) Görüşelim tabi...
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj
      10 Nisan 2012 12:53:52
      Öncelikle herkes için hayırlısı olsun. Bende 341. dönem olarak acemilik hatay usta şırnak ballı da yaptım. Kısaca anlatayım acemilk bizim 42 gün sürdü ancak araya bayram girmişti muhtemelen sizin 35 gün gibi bir acemilik süreniz olucak. 2 hafta sonra yemin töreniniz olur ondan sonra çarşıya çıkabilirsiniz..Alayın içinde ptt var para işlerinizi rahatca halledebilrsiniz.Bizim zamanımızda sadece şırnak hakkari ve van a gidiyodu doğu olarak kısa dönemler şimdi gördüğüm kadarıyla iç kesimlere de göndermeye başlamış. Size tavsiyem pek fazla bişey götürmeyin silikon tabanlık ve eczanelerde satılan pişik kremi dışında çünkü kantininde iğneden ipliğe kolonyadan mach3 e kadar herşeyi rahatça bulabilirsiniz. Açık yeşil renk iç çamaşırı kullanıo jandarma ona göre alın derim.
      Acemilik bittikten sonra diyarbakır ktm ye katılırsınız şırnağa gidenler için söylüyorum. Ktm ler biraz sıkıntılıdır yiyecek , wc , yatacak yer gibi sıkıntılar var ancak bişekilde geçiyo zaman ben 11 gün kalmıştım toplamda ktm lerde gidişte ancak konvoy olursa 1-2 gün bile kalabilirsiniz. Diyarbakırdan sonra şırnak tümene geçersiniz konvoyla orda da şırnakta tümene gidicek arkadaşlar dağılır diğer sınır birliklerine gidecek arkadaşlar şırnak ktm de bi kaçgün daha bekleyebilir. şırnak ktm diyarbakıra göre daha iyidir kalcak yer sıkıntısı yok en azından. Şırnak tümende askerlik yapan arkadaşlar diğer sınır bilriklerine göre baya şanslılar tümen markette herşeyi bulabilirsiniz. Tümen büyüktür şırnak il jandarma komutanlığı tümenin içinde oraya düşen arkadaşlarda içlerini ferah tutsunlar. Kısa dönemlerin dışarı çıkma gibi bi durumu yok hiç bi zaman istisnalar dışında.
      Sınır taburlarına gelirsek şenoba tugay ve şenoba tabur iç içe sınır birliklerinde en rahat yerdir nöbetinizi tutarsınız meslekçi seçilenler rahat ederler. Bağlıcada kısa dnemleri 2 ye ayırıolar 35 kişiyeseniz meslekçi seçilenlerin dışında 20 kişi kalırsa 10 kişi gündüz 12 saat 10 kişi gece 12 saat nöbeti var. 12 saat nöbet 12 saat yatış anlıycağınız.12 saatte yanlış bilmiosam 2 saatte 1 saat dinleniolardı bizim zamanımızda.Gülyazı pek iyi bilmiyorum ancak orda yapan arkadaşlarımdan da pek şikayet duymadım . Ballı da ise günde 7 veya 8 saat nöbetiniz var. onun dışında taburda rutin işler nöbet erlerine kalır kamyon gelir su indirirsiniz , konserve gelir siz indirrsiniz vb. Koğuşçu , jeneratörcü , rütbeli gazinosu gibi yerlere kısa dönemleri alırlar. En rahatı jeneratördür . Ayda 187 lira maaş alırsınız. İlk giderken biraz tedarikli gidin çünkü şırnak tümene konvoy olursa ancak para çektirebilirsiniz. Ballıda bankamatik yok .Kantini güzeldir herşey bulunur. sormak istediğiniz merak ettğiniz bişey varsa sorabilirsiniz. Şimdiden herkese hayırlı teskereler. İçinizi ferah tutun pek sıkıntılı yerler değil. Batıya göre herzaman tetikte olucaksınız ancak çok güzel dostluklarda kurucaksınız. Komutanlar açısından sıkıntı yapmayın acemilik ustalık ben tek bi kötü söz duymadım kısa dönemlere karşı.
      _____________________________

    • Çavuş
      83 Mesaj
      10 Nisan 2012 13:04:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: Fedayn

      Öncelikle herkes için hayırlısı olsun. Bende 341. dönem olarak acemilik hatay usta şırnak ballı da yaptım. Kısaca anlatayım acemilk bizim 42 gün sürdü ancak araya bayram girmişti muhtemelen sizin 35 gün gibi bir acemilik süreniz olucak. 2 hafta sonra yemin töreniniz olur ondan sonra çarşıya çıkabilirsiniz..Alayın içinde ptt var para işlerinizi rahatca halledebilrsiniz.Bizim zamanımızda sadece şırnak hakkari ve van a gidiyodu doğu olarak kısa dönemler şimdi gördüğüm kadarıyla iç kesimlere de göndermeye başlamış. Size tavsiyem pek fazla bişey götürmeyin silikon tabanlık ve eczanelerde satılan pişik kremi dışında çünkü kantininde iğneden ipliğe kolonyadan mach3 e kadar herşeyi rahatça bulabilirsiniz. Açık yeşil renk iç çamaşırı kullanıo jandarma ona göre alın derim.
      Acemilik bittikten sonra diyarbakır ktm ye katılırsınız şırnağa gidenler için söylüyorum. Ktm ler biraz sıkıntılıdır yiyecek , wc , yatacak yer gibi sıkıntılar var ancak bişekilde geçiyo zaman ben 11 gün kalmıştım toplamda ktm lerde gidişte ancak konvoy olursa 1-2 gün bile kalabilirsiniz. Diyarbakırdan sonra şırnak tümene geçersiniz konvoyla orda da şırnakta tümene gidicek arkadaşlar dağılır diğer sınır birliklerine gidecek arkadaşlar şırnak ktm de bi kaçgün daha bekleyebilir. şırnak ktm diyarbakıra göre daha iyidir kalcak yer sıkıntısı yok en azından. Şırnak tümende askerlik yapan arkadaşlar diğer sınır bilriklerine göre baya şanslılar tümen markette herşeyi bulabilirsiniz. Tümen büyüktür şırnak il jandarma komutanlığı tümenin içinde oraya düşen arkadaşlarda içlerini ferah tutsunlar. Kısa dönemlerin dışarı çıkma gibi bi durumu yok hiç bi zaman istisnalar dışında.
      Sınır taburlarına gelirsek şenoba tugay ve şenoba tabur iç içe sınır birliklerinde en rahat yerdir nöbetinizi tutarsınız meslekçi seçilenler rahat ederler. Bağlıcada kısa dnemleri 2 ye ayırıolar 35 kişiyeseniz meslekçi seçilenlerin dışında 20 kişi kalırsa 10 kişi gündüz 12 saat 10 kişi gece 12 saat nöbeti var. 12 saat nöbet 12 saat yatış anlıycağınız.12 saatte yanlış bilmiosam 2 saatte 1 saat dinleniolardı bizim zamanımızda.Gülyazı pek iyi bilmiyorum ancak orda yapan arkadaşlarımdan da pek şikayet duymadım . Ballı da ise günde 7 veya 8 saat nöbetiniz var. onun dışında taburda rutin işler nöbet erlerine kalır kamyon gelir su indirirsiniz , konserve gelir siz indirrsiniz vb. Koğuşçu , jeneratörcü , rütbeli gazinosu gibi yerlere kısa dönemleri alırlar. En rahatı jeneratördür . Ayda 187 lira maaş alırsınız. İlk giderken biraz tedarikli gidin çünkü şırnak tümene konvoy olursa ancak para çektirebilirsiniz. Ballıda bankamatik yok .Kantini güzeldir herşey bulunur. sormak istediğiniz merak ettğiniz bişey varsa sorabilirsiniz. Şimdiden herkese hayırlı teskereler. İçinizi ferah tutun pek sıkıntılı yerler değil. Batıya göre herzaman tetikte olucaksınız ancak çok güzel dostluklarda kurucaksınız. Komutanlar açısından sıkıntı yapmayın acemilik ustalık ben tek bi kötü söz duymadım kısa dönemlere karşı.

      eyw adamım saolasın bilgiler için :) benimde kısa dönem er önce hatay serinyol jandarma sonra sivas il jandarma die geçio.. merak ettiğim konu gittiğimiz günden 15 gün sonramı oluo yemin töreni? yoksa acemiliğin son günümü oluo tam olarak işleyiş nasıl? bide sivas il jandarma olarak geçio usta birliği ama ilçelere köylere felanmı verirler nasıl olur tam olarak? hatayda iş bankası bankamatiği varmış sanırım.. kredi kartı götürmek mantıklımı? ayrıca dolaplarımıza kilidi burdan alıp götürebilirmiyiz yoksa kilitsizmi duruo? şampuan sabun götürelimmi yoksa orda veriolarmı? yoksa götürmessek bizmi alıyoruz kantinden? bide nişanlıym alyans yüzük felan takmak problem olurmu? ve normal jandarma maaşları felan ne kadar aşşagı yukarı? bilgin varsa bu konularda aydınlatırsan sevinirim =) hatay hakkına bilgi çok ama sivas hakkında hiç bişi bulamadım.. ha son olarak elimde exama var merhem kullanıyorum ve ağzımdaki iltihaplar için antibiyotik kullanıyorum.. onları acemilikte kullanabilirmiyim götürsem alırlar demi içeri? baya bi soru oldu :d vericen cevaplara göre yenilerini ekleyebilirim :D şimdiden saolasın



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SweptureX -- 10 Nisan 2012; 13:06:20 >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj
      10 Nisan 2012 13:16:32
      SweptureX dostum ilk önce hayırlı tezkereler.) Yemin töreni genellikle 2 hafta sonra oluyo. Birliğe ilk teslim olurken elinize bi kağıt vericekler orda ne zaman yemin töreni , diğer birliğe ne zaman katılacağınız falan hepsi yazar. Acemiliğin son günü olmaz ama 2 veya 3 hafta içinde yaparlar sonra çift çarşıya çıkarsınız hem cumartesi hem pazar. Ben de iş bankası bankamatiği yoktu ondan götürmedim ama hiç problemde çekmedim. Alayın içinde ptt var oraya adına tc kimlik no nu vererek para yatırırlarsa gidip rahat rahat çekersin. İlk maalı hayatda alıcaksınız 19 lira gibi bişey :) sivası bilmiyorum ama şırnakta 187 liraydı maaş. Dolapları kitlemeye izin yoktu bizim zamanımızda kilitsiz duruo . Hiç hırsızlık olduğunu görmedim yada benim zmana denk gelmedi ama sırf ksd ler beraber kaldığı için minimum seviyede öle şeyler. Askılı cüzdan alırsın asarsın boynuna hiçbişey olmaz :) Yüzüğe bişey demiolar bende de vardı alyans ancak sağ elle selam verdiğimiz için sola takıyodum bişey diyen görmedim hiç. Şampuan sabun vermiolar atlet , çorap , diş macunu , fırçası , eşortman takımı , yatmaya hasta önlüğü gibi bişe veriolar :) sen götür şortunu rahat et. Terlik veriolar diğer herşey dediğim gibi kantinde mevcut. İlaçlarını giderken götür orda teslim alırlar hergün gider revire alırsın problem olmaz. Biz girerken bizi hiç aramamışlardı mesela herkes istediği herşeyi soktu bi problem çıkmadı.
      _____________________________

    • Yarbay
      6567 Mesaj
      10 Nisan 2012 13:21:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: Fedayn

      Öncelikle herkes için hayırlısı olsun. Bende 341. dönem olarak acemilik hatay usta şırnak ballı da yaptım. Kısaca anlatayım acemilk bizim 42 gün sürdü ancak araya bayram girmişti muhtemelen sizin 35 gün gibi bir acemilik süreniz olucak. 2 hafta sonra yemin töreniniz olur ondan sonra çarşıya çıkabilirsiniz..Alayın içinde ptt var para işlerinizi rahatca halledebilrsiniz.Bizim zamanımızda sadece şırnak hakkari ve van a gidiyodu doğu olarak kısa dönemler şimdi gördüğüm kadarıyla iç kesimlere de göndermeye başlamış. Size tavsiyem pek fazla bişey götürmeyin silikon tabanlık ve eczanelerde satılan pişik kremi dışında çünkü kantininde iğneden ipliğe kolonyadan mach3 e kadar herşeyi rahatça bulabilirsiniz. Açık yeşil renk iç çamaşırı kullanıo jandarma ona göre alın derim.
      Acemilik bittikten sonra diyarbakır ktm ye katılırsınız şırnağa gidenler için söylüyorum. Ktm ler biraz sıkıntılıdır yiyecek , wc , yatacak yer gibi sıkıntılar var ancak bişekilde geçiyo zaman ben 11 gün kalmıştım toplamda ktm lerde gidişte ancak konvoy olursa 1-2 gün bile kalabilirsiniz. Diyarbakırdan sonra şırnak tümene geçersiniz konvoyla orda da şırnakta tümene gidicek arkadaşlar dağılır diğer sınır birliklerine gidecek arkadaşlar şırnak ktm de bi kaçgün daha bekleyebilir. şırnak ktm diyarbakıra göre daha iyidir kalcak yer sıkıntısı yok en azından. Şırnak tümende askerlik yapan arkadaşlar diğer sınır bilriklerine göre baya şanslılar tümen markette herşeyi bulabilirsiniz. Tümen büyüktür şırnak il jandarma komutanlığı tümenin içinde oraya düşen arkadaşlarda içlerini ferah tutsunlar. Kısa dönemlerin dışarı çıkma gibi bi durumu yok hiç bi zaman istisnalar dışında.
      Sınır taburlarına gelirsek şenoba tugay ve şenoba tabur iç içe sınır birliklerinde en rahat yerdir nöbetinizi tutarsınız meslekçi seçilenler rahat ederler. Bağlıcada kısa dnemleri 2 ye ayırıolar 35 kişiyeseniz meslekçi seçilenlerin dışında 20 kişi kalırsa 10 kişi gündüz 12 saat 10 kişi gece 12 saat nöbeti var. 12 saat nöbet 12 saat yatış anlıycağınız.12 saatte yanlış bilmiosam 2 saatte 1 saat dinleniolardı bizim zamanımızda.Gülyazı pek iyi bilmiyorum ancak orda yapan arkadaşlarımdan da pek şikayet duymadım . Ballı da ise günde 7 veya 8 saat nöbetiniz var. onun dışında taburda rutin işler nöbet erlerine kalır kamyon gelir su indirirsiniz , konserve gelir siz indirrsiniz vb. Koğuşçu , jeneratörcü , rütbeli gazinosu gibi yerlere kısa dönemleri alırlar. En rahatı jeneratördür . Ayda 187 lira maaş alırsınız. İlk giderken biraz tedarikli gidin çünkü şırnak tümene konvoy olursa ancak para çektirebilirsiniz. Ballıda bankamatik yok .Kantini güzeldir herşey bulunur. sormak istediğiniz merak ettğiniz bişey varsa sorabilirsiniz. Şimdiden herkese hayırlı teskereler. İçinizi ferah tutun pek sıkıntılı yerler değil. Batıya göre herzaman tetikte olucaksınız ancak çok güzel dostluklarda kurucaksınız. Komutanlar açısından sıkıntı yapmayın acemilik ustalık ben tek bi kötü söz duymadım kısa dönemlere karşı.

      Usta Şırnak il jandarma komutanlığı çıktı bana.. Buradaki bir arkadaş oraya gittikten sonra sizi ilçe ve köylere dağıtacaklar demişti. İlde kalanlar rahatlar fakat ilçeler zor olur filan demişti. Eğer köylere filan düşersek işimiz yaş olabilir yani.. Beni tedirgin eden şey bu aslında.
      |
      |
      _____________________________


      ''Umuyorum ki beni hatırlarsınız. Eniştenizi yakından tanıdığım gibi kız kardeşinizi de iyi tanırdım ve en az sizin kadar ben de onların yasını tutmaktayım. Ancak söylenildiği gibi ölmüş değilim, tıpkı sizin yiğeniniz gibi. Hayatta kalmasını sağlamak için onu gizlemiştik lakin gizlenme dönemimiz sona erdi. Ejder, hakkı olan taht ve babası ile annesinin intikamı için Westeros'a geri döndü. Kardeşinizin hatrına yüzümüzü size döndük. Bizi yalnız bırakmayın..''
      Sör Uzun Duncan ile Egg'in Westeros'taki maceralarını okumak istiyorsan TIKLA.
    • Er
      14 Mesaj
      10 Nisan 2012 13:26:12
      Ben hiç dağıtım olduğunu duymadım eğer dağıtım olsaydı il jandarma yazmaz gidiceğiniz yerin adı yazardı. Zaten köylerin hepsinde tabur var ballı köyünde ballı taburu bağlıca köyünde bağlıca taburu gülyazı öle şenoba öle bunların hepsi köy adı zaten :) tabi değişmiş de olabilir kesin bişey sölemiyim ama dediğim gibi hiç öle bişey duymadım ben
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      343 Mesaj
      10 Nisan 2012 13:47:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: Fedayn

      Ben hiç dağıtım olduğunu duymadım eğer dağıtım olsaydı il jandarma yazmaz gidiceğiniz yerin adı yazardı. Zaten köylerin hepsinde tabur var ballı köyünde ballı taburu bağlıca köyünde bağlıca taburu gülyazı öle şenoba öle bunların hepsi köy adı zaten :) tabi değişmiş de olabilir kesin bişey sölemiyim ama dediğim gibi hiç öle bişey duymadım ben

      Hakkari hakkinda ne duydun hocam ista birligi icin ?? benim usta birligi oraya ciktida.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      ......




Reklamlar
modasor
SEO
ses yalıtımı
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,844
1.2.163

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.