|
Merhaba arkadaşlar aracımı sattım kia sportage ve üzerine para katıp 1.300 civarında premium araç arıyorum. 2-3 seçenek arasında kaldım hangilerini önerirsiniz çok bilgim olmayan araçlar. Mercedes C200d Style paket CLA 200 Bmw 3.20 ied Peugeot 508 2020 üstü kasa Öncelikle benim gönlümde c200 vardı ama bu boş pakette geri görüş kamerası elektrikli koltuk yokuş kalkış desteği yok görünüyor.Aracı görüp inceleyemedim en çok bunu merak ediyorum. sonraki tercihimde görünümden dolayı cla200 ama kullanıcıları çok pazarlık yanlısı değil ve bence piyasası 200.000 kadar yüksekte çoğuda satılmıyor zaten. Bmw de motor olayından korkuyorum ben yanlama falan yapmam ama arada bir basarım yani normal kullanıcıyım aslında.150-200 km bandında bir bmw alsam sorun çıkartır mı acaba Peugot 508 de bu fiyat aralıgında çok yok gibi hem görünüş hem iç ambiyans olarak en çok beğendiğim model aslında. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim arkadaşlar |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






