Şimdi Ara

12 ay sonra çözülen altyapı arızası ve Fatura iade sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 54 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • gulnare (13 mesaj) MobilRadar (7 mesaj) TurkNetDestek (5 mesaj) XpressMusic34 (1 mesaj) achfighter (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mini (13 mesaj) (7 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 15 Nisan 2020’den beri yaşadığımız altyapı arızası sonunda Fiber(DSLAM) dolap konarak giderildi. Bölgedeki Turktelekom aboneleri 12 aylık tam iade alırken ben sadece 5 ay iade alabildim. Arıza süreci boyunca telefonu ve interneti kullanamadık. Kasım başına kadar hattımı 2 km ilerideki başka aboneye bağlamışlardı. Sonrada tamamen kesildi. arada bir 1-2 gün geldi ama hışırtıdan konuşamadık. Açtığım tüm destek kayıtlarında belirtmeme rağmen Altyapı arızası olduğunu, sorunun altyapı onarımı ile düzeleceğini belirttiler. Tüm arıza kayıtlarında iadenin altyapı arızası giderilince yapılacağını belirttiler. Destek kayıtlarının tekrar incelenmesini, gerekli ise saha elemanı, Turktelekom’dan bilgi alınarak tam iadenin yapılmasını talep ettim ama sonuç alamadım. Zaten altyapı arızası olduğun online işlemlerin ana sayfasında resimdeki gibi uyarı veriyor. Yardım merkezinden de arıza kaydı açtırmıyor. İade alamıyacağımızı bilsem direk telekoma taşırdım hattı. Turknet altyapı arızası süresince ödemediği port ücretini her halukarda müşteriden alınca kendine kar sanıyor.

    12 ay sonra çözülen altyapı arızası ve Fatura iade sorunu
    12 ay sonra çözülen altyapı arızası ve Fatura iade sorunu

    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 22 Nisan 2021; 21:21:37 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Öncelikle geçmiş olsun. Türkiye de böyle. Türk Telekom ülkenin ağası olduğu için başkasına gittiğinizden sorun çıkartır. En iyisi kimin altyapısı varsa onu almak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu ve kullanamadığını günleri kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Malesef öyle ama fiyat avantajından geçemiyorum. Birde altyapı arızasının ana kaynağı turktelekom. Köy altı yerleşim olunca başka bir sağlayıcı gelmesi zor. Mobil operatör olmayınca kimse iptal etmedi hattını herkes 1 yıl da olsa bekledi. Ev telefonu kullanımı aylık 1000 dk sınırına yakın. Son destekleme fonu ile bölgeye baz istasyonu kurulacak galiba. Yinede ben turknet ile sorunları çözebilirsem kullanmaya devam ederim. Bölgeye villakent imarı çıktı. Her halukarda saha dolabı tekrar yenilenecek gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Son 1 yıl içinde 100 e yakın arıza kaydı ve mailimde 300 mesajlaşma var. Telefon numarasını özel mesaj ile gönderdim. Bilginize.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare g kullanıcısına yanıt
    Siz bence TürkNet aboneliğizi kapatın. Türk Telekom'un yazlık tarifeleri var 2-3 ay taahhütle ev interneti veriyor. Deneyin, altyapı sorunu çözülürse 12 taahhüt verirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amcalar yan parselde başvurdu. Yeni hat bağlamıyorlar. Sadece taşıma yapılabiliyor. Belki altyapı arızası tam çözülürse abone alımı olur. Onlarda baz istasyonu için uğraşıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare g kullanıcısına yanıt
    Superbox ya da Redbox kullanın bu altyapı işi uzarda uzar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mobil operatör yokki, gelirse belki. ama superbox fiyatları çok yüksek. Köylü çiftçi için, bizim oralarda alan olmaz. Turkcellde Vodafone da zaten adres kayıt sistemi olmadığından vermiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare g kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde zaten redbox ya da superbox kötü ise vermiyorlar. İyi ise zaten verirler. Tavsiyem şimdiden 10 mbps 199 tl alın. İlerde 269 TL olacakmış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu fiyatlara 2 yıl sözleşme ile kimse girmesin. Yıl sonuna doğru Starlink geliyor. Şuan Türkiye kapsam alanında. Ama lisans ve yer istasyonu kurulması gerekiyor. Çoğu yerde bu işler gizli yörüdüğünden 3. çeyrekte belki kullanıma açılır. Starlink bazı dengeleri değiştirebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare g kullanıcısına yanıt
    Aylık 99 dolar + 499 dolar kurulum ücreti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gulnare g kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, hizmetinizi ve faturalarınızı kontrol ettiğimde internet kullanımı yapamadığınız ya da düşük kullanımın olduğu aylara indirim tanımlaması yapılmıştır. Ancak internet kullanımının olduğu aylara maalesef indirim girişi yapılmamaktadır.

    "Merhaba Halil Bey, 18/04/2021 tarihinde; Ocak 2021 Şubat 2021 ve Mart 2021 aylarına ait tarife ücretine istinaden 264 TL indirim tanımlanmıştır. Genel arıza süreçlerinde kullanım yapılabilmektedir. 28/11/2020 tarihinde de destek kayıtlarına istinaden yapılan incelemeler sonucunda 171,15 TL indirim 28/11/2020 tarihinde size tanımlanmıştır. Bir bölgede genel arıza durumu söz konusu olmasında her local bağlantı etkilenmemekte ve kullanım sağlayabilmektedir. Gerekli işlemler kullanımlarınızla ilgili olarak sağlanmış olup yapılabilecek farklı bir işlem bulunmamaktadır. İyi günler dileriz."
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bende diyorum 2020 mayıs haziran temmuz ağustos ayların hat bile bağlı değildi. 2km ilerida başka adrese bağlıydı ve başka biri hattımı kullandı. Başka birinin benim adıma kayıtlı hattı kullandığından ben neden ödeme yapıyorum.?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare g kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tekrar inceleme yapılması konusunda 43385078 numaralı fatura inceleme kaydını oluşturdum. Arkadaşlarım incelemelerini tamamlandığında size bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    2020 Nisan mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül ayları incelensin tekrar. Bu aylar hat bile bağlı değildi çevirsesi yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 24 Nisan 2021; 17:2:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yine aynı cevap. 2020 Mayıs Haziran Temmuz Ağustos aylarına ait kullanım oranlarına nasıl ulaşabilirim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine Turknet avukatları gelmiş. Türk Telekom abonelerine geri ödeme yapmış mı yapmış. Turknet geri ödeme yapmadıysa suçlu Türk Telekom mu oluyor?

  • gulnare g kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bende sistemden son 6 ay içerisinde yaptığınız kullanımları görebiliyorum ama kaydınızla ilgilenen arkadaşıma son 1 yıl içerisindeki kullanım detaylarınız için bilgi verdim. Size dönüş sağlayacak.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.