Şimdi Ara

+11 item nasıL parLıyor diye merak edenLere...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her zaman + Ları merak eden arkadaşLar oLuyordu bir türLü +11 ve+12 nin gerçek yüzünü görmek kısmet oLmamıştı..

    Sonunda bir video buLdum... +11 kaLkan.. ParLamasına bakın

    http://www.youtube.com/watch?v=r9PikcymvJc



    _____________________________
    ~*~ єή dєяiήdє єή گoή àяzu ~*~

    уüяüѕüη üѕтüмє gєℓєη gєℓѕѕιη вιяαккıρ σятα∂α gι∂єη gιтѕιη...σσℓαη σσℓмυş ∂ιуєη ѕυυѕѕυυηη νυя∂∂υм вєη вυυ ∂üüηуαηıη ∂ιιвιηє...
  • sanirim un'que res'mler' ve v'deolarda vardi ama sagol y'nede
    _____________________________
  • hatrlıorum bu videoyu baska bir arkadaş daha vermişti ama olsun görmeyen arkadşlarda wardr

    teşekkürler verdigin için
    _____________________________
  • güzell mavi parlıyo bendede olsa
    _____________________________

    CTRL W CLUB________________________________
    ARKADASLAR FORUMDAYKEN CTRL ilE W ya aynı anda basın 100 post kazanın ...




    เ๓zค๓ıภ ๒เ รคкเภςครเ ๓เ שคг ؟
  • nası oluyo yaa?? bi iteme hadi +9 hadi +10 u geçtim +11 nası basılır yaa???

    ben daha +5 basamıorm. yani bu +11 lucky powderla olcak iş deil kesin gm le bi ilgisi var bu işin
    _____________________________
    Don't 2000

    METU EEE
  • bende görmüştüm bunu ama olsun emeğe saygı araştırmış ama shieldde manyaq güzel parlıyo
    _____________________________
    Gerhauen
  • bu iteme ya gm eli degmistir yada monsterdan droptur basilmaz ve basilamaz insan +4 ten sonra hepten korkuo bi de astral vs. olmayinca
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İtem drop kim bilr neyden çıktı bide bu arkadaş hangi server da shiled kimde şu an
    _____________________________
    Eski nicK: _last samurai_


    Dh 2006 Üyeleri
  • +11 harika item yaaa
    herkese nasip olsun inş :)
    _____________________________
    Atın Üstündeki TÜRK Değilse YÜKTÜR...
    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden
    BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin
    Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü
    Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki"
    kat oLup yaLvarsanda nafiLe
    ELbet "bir" gün öLeceksin
    İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!



  • Benim bilidğim pratikte max. +9 'A KADAR basabiliyorsun,gerçi teoride +9 üzerinde basabiliyorsun,kesin GM eli değmiştir.+9 dan sonra mavi olduğunu duymuştum ama video olarak ilk defa gördüm.

    Paylaşım için saol...
    _____________________________
  • onun sosun u olcakki varya öff
    _____________________________
  • Süper olurdu SOSUN veya SOM olsaydı
    _____________________________
    And the Raven, never flitting, still is sitting, still is sitting
    On the pallid bust of Pallas just above my chamber door;
    And his eyes have all the seeming of a demon's that is dreaming,
    And the lamp-light o'er him streaming throws his shadow on the floor;
    And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
    Shall be lifted—nevermore!
  • Çok guzel yaw gercekten okadar yuksekte gozum yo +7 olsa yeter bu arada ilk basta bende en fazla +9 basıldıgını bılıyodum ama sonra serverda birinde stall da +10 spear gorunce kaptım olayı.illa gm eli deymesı gerekmıyo bence bız yapamadıgımz ıcın bıze cok zor gelıyo ama kimbilir belkıde gm elı deymıstır
    _____________________________
  • ya sonuçta elix shieldler o kadarda pahalı değil ve düşük degree item çok maliyet harcamadan basılabilir

    belki bende denerim

    siheld elixlere kıyamassam elix acc basarım

    20k ya npc ye satacağıma basa basa hava yaparım :d
    _____________________________
    Güzel Bir Resim

    The club of Walkman phones
    EMEĞE SAYGI ARKADAŞLAR TEK İSTEDİĞİMİZ BİR TEŞEKKÜR
  • Vay anasını..süper yaw...İnşallah bizede nasip olur böyle itemlar
    _____________________________
  • süper yaw gerçekten ilk defa gördümm saol 4ever gms touch
    _____________________________
  • yaw bılader oo bende olsa


    manyakk degıl harıka olur
    _____________________________
    sakın ban bulasmayın...........yoksa olursunuzzzzzz......
  • Of Maşşallah Onu Satmaya Kalksan 10mden fazla eder +1'den +10 kadar gördümde +11lik ilk defa görüyorum.Parlaması bile gözümü aldı resmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackStyle#8482; -- 31 Ocak 2007; 9:16:32 >
    _____________________________
  • Güzel Resim :D)))
    _____________________________
    [url=http://forum.donanimhaber.com/m_1692648/tm.htm]url]
  • ya beyler biri bana silkroadın linkini msn den yollasın plyss msn adresim moho_54@hotmail.com şimdiden tyyyyy :D:D:D
    _____________________________
    *mami*




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.