Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
331
Cevap
9
Favori
24.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 228
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 28
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Gemeo (28 mesaj) Medullitus (9 mesaj) goygoy06 (7 mesaj) Mr.Green35 (5 mesaj) OnderT (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (236 mesaj) Mobil (85 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
654 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> 11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1169 Mesaj

    Hocam size şu kadar söyleyeyim, ben o zamanda bilmem kaç kez LG müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim.. Ve bilmem kaç farklı müşteri temsilcisi bana aynen şunu söyledi: Bu durumda satıcı size ürünün yenisini veya muadilini gönderir ve bunu bize satış kanalı üzerinden bildirerek parasını alır..
    Dün gibi hatırlıyorum bu cümleleri ama satıcı kati suretle bunu kabul etmedi ve yok öyle bir şey dedi.. Ben de mahkemede uğraştım.. Madem böyle bir şey var yahu sen koskocaman LG'sin gönder abi, servisle bana yeni televizyonu gönder kırık olanı al ondan sonra satıcı ile aranızda nasıl bir sözleşme var nasıl bir prosedür varsa çöz.. Beni neden uğraştırıyorsun adamlarla..
    Aynı olay geçen yine bu forumda yazıldı.. Bu sefer marka Samsung.. İkiletmeden ürün yenisi ile değiştirildi..
    Eğer sen LG olarak ben büyük markayım diyorsan bu televizyonun sağlam bir şekilde eve teslim edilip kurulmasından mesulsün.. Sonuçta ben bunu merdiven altı bir mağazadan almıyorum, senin onayınla senin ürününü satan bir mağazadan alıyorum.. Ya da senin anlaşmalı olduğun kargo ile bana geliyor..
    Özetle, LG'nin sorumluluğu beni uğraştırmayacaksın abi.. Bana sağlam şekilde bu ürünün yenisini vereceksin sonra satıcıya mı ceza kesersin kargo firmasıyla anlaşmanı mı bitirirsin ne yaparsan yap.. Bunlarla müşteri uğraşmak zorunda değil hocam..
    |
    |
    rapi-d kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Teğmen
    224 Mesaj
    Aynı sorunu bende iphone 11 telefonda yaşadım. N11 den böyle bir rezalet beklemezdim kesinlikle. 6800 tl paramı “çalmıştır” n11 ve bugün 20 gündür hiçbir çözüm üretmemiştir. Şikayetvar’a yazdım thh ye şikayet ettim. Benim için son alışverişti. Hakkımı sonuna kadar yakalarına yapışarak arayacağım ve alacağım.
    |
    |
  • Yarbay
    2211 Mesaj

    arkadaşın dedigi gibi ödeme itirazında bulunun benim tatibatilbudur paramı iade etmiyordu gerçi iş bankasının bu bölümde çalışan birileri itirazımi sümen altı etmeye çalıştı çalışanı tatilbudur yemliyirdu galiba benim gibi mağdur çoktu banka ile biraz bogustum ama sonunda paramı aldım
    |
    |
    Xlarge kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    598 Mesaj
    daha once n11den pakette hasar olmayan tablet kirik cikmisti zarzor bi miktar para karsiliginda ekran degisimi yapip tekrar gondermislerdi 6 ay oncede sony 65 inc tv aldim vatan internet sitesinden cava ben yokken kutuda bir kac yerinden delik vaziyette teslim etmis cocuklara gitmis ne servis ne vatan kabul etmezdi paket hasarlu diye kutuyu acip kontrol etmek zorunda kaldim servis cagirmadan urun hasarsiz cikti ALLAH,tan 10bin kacacakti su zamanda biryerimize birdaha kolay kolay almam internetten tv buyuk risk arada fiyat farki zorluyor insanlari ekonomik olarak bi tv 1000_2000 lira fark oldumu riske sokuyor zorla insani



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1887 Mesaj

    LG Türkiye sadece tedarik kısmında var, teknik servisi göstermelik. Bu gibi durumlarla uğraşamamak adına Amazon ya da mağazadan almak, başka çözüm yok. THH süreci atlatan biri olarak sabır diliyorum, kolay gelsin.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    521 Mesaj

    Gittigidiyor,n11 bilumum çeşitleri bana hiç güven vermiyor hatta son dönemde hepsiburada bile bunlara dahil olmak üzere benim gözümde

    |
    |
  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    Dostum elinde kamera görüntüsü de var hemen hem satıcı için hemde kargo için tazminatı yapıştırın
    |
    |
  • Gecmis olsun, ayni kampanyadan bende yararlanip Samsung dan alisveris yaptim ve onlar urunu Horoz Lojistige verdi, Allahtan bir sikinti cikmadi ama Samsung ile iletisim konusunda cok fazla sorun yasadim. Bir daha asla...

    |
    |
  • Yarbay
    12904 Mesaj

    Amazonun kendi satığı ürünlerde sorun olmuyor ama 3. Parti satıcılarla sorun yaşadığınızda, amazon da insanın annesinden emdiği sütü burnundan getiriyor.

    Xiaomi akıllı robot süpürge almıştım, mijia 1c diye. Süpürgeyi çalıştırınca deli danalar gibi kendi etrafında dönmeye başladı ta ki şarjını bitirene kadar.

    İade prosedürünü başlattım, parayı almam 2.5 ay sürdü. Üstelik thh kararı ile alabildim. Mh, satıcıya 72 saat süre veriyor, satıcı ürünü kabul etmiyor derken para iadesi ile ilgili süreç 2.5 ay sürdü. Thh kararı olumlu çıkmasaydı halim ne olurdu düşünmrk istemiyorum.

    Her mh ile görüştüğümüzde satıcıya 72 saat süre veriyor amazon. Satıcı üründe sorun yok, alıcı kullanmak istemiyor diyor. İadeyi reddediyor. Hatta süpürgeyi haricen adresime gönderdi, kapıdan çevirdim. Haricen telefonla aradı, neden almıyorsun diye, iade etmek istiyorum beni bir daha arama dedim, ardından amazona şikayet ettim, bu sefer 2 gün sonra yeniden aradı atıcı beni amazona neden şikayet ettin diye.


    Böyle saçma sapan bir süreç geçirdim sizin anlayacağınız...




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    rapi-d kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Teğmen
    197 Mesaj
    Hepsiburada dan LG ve Vestel marka 2 adet farklı aylarda televizyon aldım birisi 49 inç birisi 50 inç horoz lojistik ile geldi üründe herhangi bir olumsuzluk olmadı servis gelip kurmuştu. Geçmiş olsun böyle büyük pahalı ürünleri bilinmedik satıcılardan alınmamalı direk sitenin sahibinden alınmalı şikayet vara kesinlikle yazın şikayeti geri çekmeyin. Konuyu öne çıkardım tekrardan geçmiş olsun
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 2 saat 5 dakika kadarı kaldı.

    yas 50 ustu olmasina gerek yok internetten birsey alinmaz etraf dolandirici kayniyor devlet sitelere hicbir yaptirim yapmiyor siz burayi amazon zannettiniz herhal de

    |
    |
    ahmetbayram5 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1528 Mesaj
    Hocam madem imza atmadın, ürünü getirmediler diye dava aç, iki televizyonun olsun.
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 2 saat 5 dakika kadarı kaldı.

    gittigidiyor>n11

    |
    |
    iDoctor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    45 Mesaj
    Maalesef ki ben de yaşadım aynı sorunu. Yaklaşık 150 TL indirim var diye n11 den kahve makinesi almıştım. Yaklaşık yari fiyatında bir ürün geldi ve üzerine bir de kırıntı. Ben de aynı sorunu yaşadım ve bana iade kodu bile vermedi satıcı( uygulama üzerinden alamadım çünkü yurtiçi gorunuyodu kargo firmasj uygulamada ama horoz lojistikle geldi). Müşteri hizmetleriyle görüşünde de satıcıdan almalisiniz dediler ve hiçbir şekilde en ufak bir yardımları olmadı. Yaklasik 4 haftalık mücadele sonucu lanet kodu aldım ve iade ettim. O gün bugündür yurtiçinde sadece Amazon ve Trendyol kullanıyorum...
    |
    |
  • Binbaşı
    1573 Mesaj
    Böyle firmaları öğrendiğimiz iyi oluyor kara listeye ekliyorum. Malı satana kadar esnaf olunmaz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    497 Mesaj

    Geçmiş olsun

    Suç ne yazık ki sizde şöyleki baktınız kapınızın önüne koymuş gitmiş kargo firması ürünü almayın kesinlikle

    Kargocu ürünü biyere çarptı ve kırıldığını tahmin etti kapıya bırakıp gitti olay size kaldı siz aldınız kabul ettiniz hatta servis bile çağırdınız kurulması için

    Servis deformeli kutuyu açmamalıydı belkide uyardı siz açtırdınız yine hatalı sizsiniz ne yazık ki

    LG firma olarak ne yapabilir ki hasarlı kutu var ortada ve servis olması gerekeni yapmış raporunu tutmuş

    Satıcı napsın zan altında bırakamazsınız onuda


    Bu işi kargo yaptı sizde kabul ettiniz suç sizde kaldı


    Amazon dan alsanız buraya şikayet degil memnuniyet konusu açarsınız ayrıca




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben servise deformeliyse kutu neden açtınız dediğimde servis elemanı benim görevim her kutuyu açıp kurulumu yapmak dedi. Sonra fotoğrafları çekti ve adresimi bile servis raporuna yanlış yazmış en azından mahalle ismini, ben bu konuda suçun tamamen N11, KırmızıElma, Ceva ve LG'de olduğunu düşünüyorum. Son tüketicinin herhangi bir suçu olmamalı.

    |
    |
    senpaituyun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam servis elemanı geldi kurulumu yaptı nasıl almadım derim? Ben sadece hakkım olan sağlam bir televizyonun peşindeyim.

    |
    |
    babadol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    334 Mesaj

    Merhaba Gemeo,



    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır. 

  • Binbaşı
    1249 Mesaj
    Hocam geçmiş olsun. Bende 2019 Nisan da GittiGidiyor dan Bosch marka gazlı Ocak alma gafletinde bulundum. Bulunduğum ilçede fiyatı 1600-1700 idi. Ben internetten puan vs ayağına 1350-1400 e geliyor diye almıştım. Kargo babama teslim edip gitmiş. Firma Horoz lojistik. Firmayı aradım kargodan neden hasarlı aldınız dedi, aynı sizin başınıza gelen durum. Servis haliyle bu şekilde hasarlı bir cihazı kurmadı, kutusundan hasarlı çıktı vs diye rapor tuttu gitti. Satın aldığım firmayı aradım, bizlik bisey yok, kargo ile görüşün dedi, horoz lojistik firmasını aradım, ürün depodan sağlam çıkmış dedi, bende kargoyu getiren aracın trafik kayıtlarına bakın, kaza yaptığını, bana geç teslim edeceğini belirtti, belki o kazada hasar görmüştür dedim, hiç oralı olmadılar, verdim THH ye , 2019 Kasım sonunda hakem Heyeti lehime sonuçlandırdı. Firmayı aradım, İbanimi gönderdim, şu kadar güne kadar yatırmazsanız icraya tahsile vereceğim dedim, belgeyide gittigidiyora da mail attım, bi zahmet ilgilenin dedim. 3-4 güne hesabıma yattı. Sonra gittim o en başta bahsettiğim semtimde ki bayiden aldım, o da horoz lojistikten gönderdi, bu sefer sıkıntı çıkmadı Allahtan.
    Çok geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amanhem -- 29 Kasım 2020; 18:38:55 >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
backlink paketleri
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.