Burda en çok hatalı LG gibi, ama hiç bir firma duruma yanaşmadığı için tüketici mağdur. Valla ağzım açık okudum. |
_____________________________
|
Geçmiş olsun umarım sizin lehinize sorun çözülür. Bu tip tecrübeleri duyduktan sonra netten cep telefonu bile almam. En son TV aldım, üç kuruş fazla verdim direk mağazadan aldım. |
_____________________________
|
Öncelikle geçmiş olsun. Şimdi siz tv yi unutun çünkü sonuçlanması uzunca bir süre sürücek. Önce hepsiburadaya durumu anlatın kapıya bırakıp gitmişler benim yerime kendileri imzalamış ben avukata gidicem siz bişey yapmassanız diyin. Bir çözüm üretmezlerse. Hakem heyetine falan gitmiyiceksiniz direk avukata gidip durumu anlatıp işlerimi avukat başlatıcak ama doğru avukatı bulun bu işlere bakan avukatı. Sonuçta ortada sizin yerinize atılmış bir imza var ve bu kanunda suç. İsterseniz avukata gitmeden kargo şirketini arayıp söyleyin benim yerime imza atmışsınız bu suç avukata gidiyorum çünkü tv kırık diye. |
_____________________________
|
Tabii ki hocam sürekli güncelleyeceğim. Hatta akşama doğru kamera kayıtlarını atmayı planlıyorum. TV’nin nasıl taşındığını bir de forum halkı görsün isterim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gemeo -- 29 Kasım 2020; 14:7:33 > |
_____________________________
![]() | Lenovo Z510 | Lenovo Yoga 510 | Acer 144 Hz 1 ms Monitor | x2 GTX 1060 6 GB SLI | HP2311GT | HAF 912| i7 6700| Razer Deathadder | Logitech G35 | Logitech G633| Xiaomi Mi Max 2 | SuperOnline 100 Mbps
|
Olasılıklar: 1)Siz Kutusunu Düşürüp Zarar Verdiniz (Düşük İhtimal) 2)Satıcı Kırık Olduğunu Bilerek Combo Dolandırıcılık Yaptı Kargoyuda İşin İçine Katarak (Düşük İhtimal) 3)Herşey Gerektiği Gibi Yapıldı , Sizin Şansızlığınız , Kargo Firmasının Teslimdeki Hatası Baki (Orta İhtimal) 4)Kargo Firması Kutuya Hasar Verdi Bunu Farkedip Size Emrivaki Yaptı , Stajer Çoçuk Yaptı Muhabetti İlede Geri Dönüş Yaptı (Orta-Yüksek İhtimal) LG Servis elemanlarının yaptığı "O.. Çoçukları" filmindeki bir sahneyi hatırlattı , insanların hayatını zorlaştırmak için ellerinden geleni yapıyor TR deki servisler genel olarak , basit bir teknisyensin sen firmanın %51 ortağı gibi neden davranıyorsun , bir arkadaşıma Sony TV kurdular yakın zamanda kurdukları duvardan düştü kırıldı ekran , neyseki halen evdelerdi , rapora kırık çıktı yazıldı , bunlar böyle. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wollowon -- 29 Kasım 2020; 14:19:45 > |
_____________________________
|
adam imza attırmadıysa yada temassız kod kullanmadıysa ben almadım ürünü kardeşim deyip geçeceksin. böyle saça böyle tarak. iyice çingene oldu esnaf. n11 den benimde başıma böyle bir geldi. satıcı bildiğin dolandırıcıydı. motoshop, mottoshop diye ayrı ayrı isimlerde dükkan açıyor.n11 göz yumuuyor, forumda yancıları da vardı konu açınca linç etmeye kalktılar ama ekşide başlık açarak falan iyi bir parayı kurtardım. bundan sonra n11 ile de işim olmaz. varsa ekşi hesabı olan falan oradan yürü yoksa hakem heyeti tek çaren. |
_____________________________
|
|
herkes adi şerefsiz olmuş. kargoda öyle ufak hasarla o tv çalışmaz hale gelmez. panelin öyle olması için içinde demir falan girmesi lazım. satıcı bildiğin bozuk malı kakalamış. sonrasında kargo ve servis de tüy dikmiş. |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thestell -- 29 Kasım 2020; 14:40:23 > |
|
|
2020 Türkiye'sinde gözümle görmediğim malı almam. 3 kuruş fazla olsun önemli değil. Geçmiş olsun ne diyelim... |
_____________________________
"The day science begins to study non-physical phenomena, it will make more progress in one decade than in all the previous centuries of its existence." - Nikola Tesla
|
|
Ceva Lojistikten uzak durun. Böyle iğrenç, işini zorla yapan bir firma göremezsiniz. n11.com ve trendyoldan da uzak durun. Bundan sonra ben ürün alırken Hepsiburada üzerinde sadece Hepsiburada'nın sattığı ürünleri Amazonda da aynı şekilde sadece Amazon'un sattığı ürünleri alıyorum. Yoksa mecbur bekliyorum. |
_____________________________
|
Ceva zaten aras kargonun çatı firması değil mi? Öyle biliyorum. Neyse konu dağılmasın < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Katılmıyorum.Kahve üreticisiniz.Bir satıcı sizin kahveyi alıcıya kargoladı.Kargoda patlamıs ve dökülmüş halde alıcı aldı ürünü.Sizin firmayı arayıp bize kahve borçlusunuz demesi saçma olmazmıydı? Burda suçlu satıcı+kargocudur. Edit:Kutuda hasar nerde acaba? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DARKKO70 -- 29 Kasım 2020; 15:28:50 > |
_____________________________
|
|
n11'den ne zaman elektronik bir şey alsam ertesi hafta dolandırıcılar arıyor. Arkadaşlarıma sordum, onlar da aynı şeyleri yaşamışlar. Bundan sonra pahalı elektronik eşyayı amazondan alıyorum sadece. Açıp kullandığım Wifi sinyal güçlendiriciyi iade ettim. Hemen parayı yatırdılar. Arkadaş telefonu bir hafta kullandı. Beğenmedi ve iade etti. Hemen kabul ettiler. Bazen amazondan daha ucuz yerler olmasına rağmen amazondan alıyorum. Reklam gibi oldu ama kusura bakmayın. 6 bin lira kolay mı kazanılıyor? |
_____________________________
|
Dostum konunun LG ile alakası yok ki. Satıcı kırık tvyi satmış ya da kargocu kırmış. Arkadaştan sonraki mağdur LG bence. |
_____________________________
|