Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (İade geldi :) ) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
348
Cevap
8
Favori
28.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
659 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilinçli bir dolandırıcılık var
  • Arkadaşın biri yazmış, ona katılıyorum. Servis önce kutuyu incelemeliydi. Eğer kutuda hasar varsa sizi uyarmalılardı. "Kutuda ezik var açarsak böyle böyle rapor tutacağız. Bunun iadesi olmaz vs. Kabul ediyorsanız açacağız kutuyu"gibi. Bence servis suçlu. Sizi uyarsaydı kutuyu açmazdınız.

    Gerçi kargo firması HER şekilde suçlu. Onların üzerine de gidin. Geçmiş olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FEARTR kullanıcısına yanıt

    Keşke konuyu tam okuyup yorum yapsaydınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birebir aynı problemi Sony TV teknosa alışverişi ile yaşadım. Kutuda ufak bir yırtık vardı ama içeriye geçmemişti bile. İçerden nokta çizik bile yoktu. Ama servis direk kutu hasarlı diye kayıt tuttu. Ben de o arada kutunun aslında içeriye zarar verecek sekilde yırtık olmadığını kanıtlayacak fotoğraflar ve videolar çektim. Sen de mümkünse kutu içerisi fotoğraf ve video çek. İhtiyacın olabilir mahkeme sürecinde. Benim şansım ayrıca teknosa ürüne sahip çıktı ve direk iade aldı. Kendilerine iyi niyetleri için teşekkür ediyorum. Ben o olaydan sonra tv almaktan vazgeçtim. Kendime tv alıp benim tv yi annemlere verecektim. Ama bu olay olunca arcelik bayisine telefondan anlaşıp parayı havale yapıp tv yi servis ile göndermelerini söyledim. Öyle de oldu. Herkes mutlu.


    Bundan sonra büyük ve iade de sorun olacak ürünleri kargo ile almam. Bana ve sana büyük bir ders olmuş hocam. Sürecin takipçisi olacağım. Umarım herşey lehine gelişir. Ama satıcının kötü niyeti belli. Bence kırık ürün yollamışlar diye düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayrıca maalesef ki Kargocu sana imza attirsa bile sen yine kontrol etme şansın olmayacaktı ve imza atacaktın. Sistem ona zorluyor çünkü. Vaktin olmuyor veya kutuda çıtır hasar olunca geri göndermek istemiyorsun süreçten dolayı. Yine de imza atmaman senin adına şans olmuş. Hatta rapor tutturmayip iade sürecine girsen çok daha iyi olurmuş. Bu sefer onlar ugrasirdi kanıtlamak için. Ama tabi başına gelmediği için bilmiyordun. Ben de aynı şekilde rapor tutturmustum ama şimdiki aklım olsa raporsuz iade ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bak güzel kardeşim. N11 satıcıları çingene, n11 onlardan daha çingene. N11 den mümkün mertebe uzak durun. Bir şey alacaksanız da müşteri memnuniyeti çok yüksek olan satıcılardan alın ki sorun yaşamayın. İkincisi bu yüzde 70 yüzde 80 indirimine inanan cahiller en çok alışveriş tutkunu olanlardır. Hiçbir ürünün yüzde 80 yüzde 70 hatta yüzde 10 indirimi yoktur. Fiyat neyse odur. Yüzdeligi göstermek içinse ilk önce kafadan şişirme fiyat sallıyorlar sonra indirimli hali diye gerçekte olması gereken fiyat yazılıyor. Trendyol gibi e ticaret siteleri bu indirim etiketlerini fiyattan hatta ürünün fotografindan daha büyük göstermelerinin sebebi tüketim hastalığı vatandaşı kolay Kandırabilmek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 uzak durulması gereken alışveriş sitelerinden biri. Kesinlikle yanaşmayın. 3 5 fazla verip ya mağzadan görerek yada Amazon dan almak en mantıklı.
  • Sen ne kargoyu teslim almışsın nede kutuyu açmışsın senin olayda hiçbir suçun yok zaten suçlular kargo ve teknik servis merak etme hakkını alırsın. Sizin yerinize imza attık ne demek ya :D Kutuyu açtıktan sonra kutu hasarlı ne demek :D Alın size yere göğe sığdıramadığınız marka nasıl bir servisi olduğunu görün resmen adamı ayaküstü harcamışlar.


    Bu tarz büyük ve hassas şeyleri internetten almayın bence.. Biraz fazla para verin gidin kendiniz alın.


    Ben en son teknosadan tv aldım, vestel marka mağazada orada kutusunu açtık kontrol edip kapadık. Garanti belgesini imzalattım vs sonra gittim eve kurdum tvyi. Teknik servis telefon açtı dedim ben kurdum bir sıkıntı varmı dediler yok dedim tamam dedi kapattı. Vestel aradı sonra onlarlada aynı konuştuk dedim ben kurduğum için garanti dışı kalıyormu hayır öyle birşey yok dedi. Uğraşamam ben pek teknik servis vs benim evime gelen servis bana bu gibi bir olayda böyle saygısızlık yapsa kendimi kaybederim başım belaya girer..





  • N11.com müşteri hizmetleri açık ara en kötü müşteri hizmetlerinden. Mesela GittiGidiyorda satıcıya iade gelen ürünleri satıcı iadeyi iptal edemez. N11 ise ilk önce iade talebi iletiyorsun satıcıya, satıcı uygun görürse iadeyi kabul ediyor uygun görmezse ürün satıcıda kalıyor , satıcı da "kargo bana ulasmadi" seçeneğiyle hiçbir işlem yapmıyor. N11.com ise robot gibi sorununuz 3 iş günü içerisinde çözülecek diyor. Böyle böyle devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt
    Okudum sen olayı anlamamıssın. İmza atildiysa o kağıda n11 ve satıcı hiç bir şey yapamaz. Kurallar yasalar böyle arkadaş kargoyu şikayet edecek yapcak bir şey yok.
  • Hepsini birden dava açın. Ben öyle yaptım. Tıpış tıpış ödediler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzlerini görmemek için onlarla muhattap olmamak için çakallara para kazandirmamak icin sanal ortamdan alışveriş yapmaya başladık ama gel gelelim ki bu çakal zihniyeti hala pesimizi bırakmıyor bundan sonra ki aşama amazon.com dan yurtdışından 100 kati pahalıya alıp bu bizim ülkede ki çakallara para kazandirmamak olacak ki öyle de yapacağım köyden tarlasını tapusunu satmış köylü kurnazlığı ile ticaret yapan insanlardan bıktık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Bu mesaj silindi.

    O lafı eden arkadaş, haksız da sayılmaz. O lafı şöyle değiştirelim; Türkiye'de alınmaz... Üründe sıkıntı çıkarsa, satıcının insafına kalırsın... Son 5-6 yıldır Ticaret Ahlakı iyice bitti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle arkadaşa geçmiş olsun allah belasını versin netten bişey alırken korka korka alıyoruz.Lütfen birlik olalım türkiyenin en büyük forumu burası gerekirse hepimiz telefon yağmuruna tutalım şerefsizleri arkadaşlar birlik olalım.Çünkü bu dolandırıcılar biliyorlar kimse hakkını aramaya uğraşamayacak hakem heyeti felan düşünün onca para verip koskoca tv almış adama evde öylece yatıyor para kolaymı kazanılıyor kendinizi yerine koyun dünya para ver elinde kırık bir tv o moral ile hakkını aramak için mahkemelerde sürün yemin ediyorum artık adalet bitmiştir direk satıcıya bir kamyon adam gidip altına işetene kadar korkutacaksın.

  • Gemeo kullanıcısına yanıt

    Aldığımız şeyin maddi değeri tüketici hakem heyetine dava açmayı gerektiriyor ama maalesef sizi şöyle bir bilgi vereyim Daha yeni tüketici hakem heyetine açtığım dava Bir sene sonra sonuçlandı geç gelen Adalet Adalet değildir. Orta yolu bulmak için bence öncelikle firmalarla görüşün gerekirse dava açacağınızı söyleyin kaybedeceklerini bilirler ona rağmen bir şey yapmazlarsa kısa zamanda parasını olabilirseniz hakem heyetinden şanslısınız işin içine pandemide girdiği için davalar çok uzuyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende geçen yıl 11.11 kuponları ile Regal Tv aldım. Tv'yi Aras kargo getirdi dışına baktığımda herhangi bir sorun yoktu Vestel servisi geldi kutuyu açtı ve ekranın kırık olduğunu gördük. Servis formuna kutudan kırık çıktığını yazdılar bende değişim talebinde bulundum satıcıya sordan yazdım. Elinde aynısından stoklarında olmadığı için iade alacaklarını söylediler ve iade ettim. Satıcı burada sizi ortada bırakmış.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • amazondan gerekirse 500 tl fazla veririm n11 den almam. Daha çok para veririm ama esnaf kaprisi, n11 umursamazlıgı çekmem. Bir de 6.5bin tllik ürün de yaptıkları rezillige bak.

  • hocam konu hakkında bir gelişme olduğunda ilk mesajınızı günceller misiniz rica etsem?

    merakla takibi sürdüreceğim. gerek kargo şirketi, gerek lg gerekse n11'deki o mağazanın tutumunu merak ediyorum.

    cok gecmis olsun, durduk yere can sıkıcı olay yaşanmış üzüldüm  

  • Ben de 11.11de dijitsu tv aldım ve bahsettiğiniz sorunla karşılaşacağım diye çok korktum ama sorun olmadı. Bu durumla karşılan hepsiburada, gittigidiyor kullanıcıları da var. Bu tarz siteler başka satıcıların ürünlerini sattığı için kargo kaynaklı sorunlarda destek sağlamıyorlar. Bunun n11'e özel bi durum olmadığını şikayetvar'da araştırıp öğrenebilirsiniz.


    Tavsiyem pahalı ürün alırken kolaygelsin tarzı iyi bir kargo şirketinden almak. Yoksa elden almak.


    N11'i hepsiburadaya tercih ederim çünkü satıcıya soru sor ve objektif sansürsü yorum yapma olanağı var.


    Ama en iyisi Amazon. Tabi amazondan alırken satıcının Amazon olması önemli yoksa yine n11deki gibi sorun yaşarsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine başvurun, oradan çıkacak kararı icraya koyun.
    En iyi yöntem bu.
    Ben de amazonda sizinkine benzer bir sorun yaşadım, yukarıda bahsettiğim şekilde sorunumu çözdüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.