< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
100 200 değildi hocam 700 liraydı. TV en düşük 7000 TL görmüştü son 2-3 ayda ben 6300'e bulunca kaçırmak istemedim ama olan oldu işte :/ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 29 Kasım 2020; 0:43:18 > |
Hocam şansa sorunsuz denk gelirse yırtınız ama olası bir durumda tüketici hakem heyeti bile uğraşmıyor LG ile berbat servis sıkıntılı müşteri hizmetleri yani ne kadar kötü varsa hepsi LG de toplanmış 😃 tüm eşyaları LG aldım bi tv iyi çıktı gerisi hep sorun neyse aklıma gelmesin hepsini Beko yaptım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abuabuabu -- 29 Kasım 2020; 1:10:9 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Aynı şekilde arkadaşıma alıyorduk. Aynı kupon, aynı satıcı. Fiyat çok uygun olunca bir an satıcının yorumlarına bakmayı unutmuştuk, tam almadan önce nasıl olduysa bir kurt düştü. Adamların yorumlarına bir baktık.... Off... bunun gibi epey kişiye aynı numarayı çekmişler. Üzüldüm valla başınaza geleni... |
Ben çok yazdım N11 den ve Esnaf dan ürün alınmaz. Amazon'dan 500-1000 tl fazla ver al kafan rahat olsun. yapacak bir şey yok mahkemeye vereceksin ama kutu hasarlı, Hasar tutanağı yok o ürün sizin elinizde patlar veya süreç çok uzun sürer piskolojik olarak yıpranmak var inşallah çözülür. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 29 Kasım 2020; 1:18:33 > |
İşte insanımız. |
aynısı başıma altus marka televizyon aldığımda geldi amazondan indirimle 2500 tlye haziran ayında 49inç tvmi aldım. eylül ayında servis çağırdım kurulum için kutuyu açtı adam ne görelim ekran patlamış cihazı aldı götürdü 4 hafta sonra 50 inç beko ile ücretsiz değiştirdiler yerli malı yurdun malı boşuna dememişler. yazık olmuş kutudada bişey yok . ekranda kırık yok bişey yok. yüzde yüz lg türkiyenin suçu bir daha beyaz eşya tvde yerli malı harici almam. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xlarge -- 29 Kasım 2020; 1:35:16 > |
Geçmiş olsun. Umarım sizin açınızdan olumlu bir şey olur. Ben de N11 ile başımdan geçen bir olayı anlatayım :) Zowie mouse'umun sol click'i arada bir çift bastığı için nasıl kendi imkanlarım ile düzeltebilirim diye araştırma yaptım ve sonra devre kart temizleyici spraylerin bu işe yaradıklarını öğrendim. Daha sonra N11 sitesine girip direkt "devre kart temizleyicisi yağsız" olarak yazdım, ve aramayı genişletip en çok yorum alan ürünü üst sıraya getirdim. Tam olarak 72 yorum yapılmıştı ve hepsi 5 yıldızlı. Yorumlar da yazılan şeyler hep şu şekildeydi "ürün görsel de ki gibiydi" "ürün anlatıldığı gibiydi" Neyse aldım ve ilk olarak sadece mouse'un usb ucuna yaptım işlemi. Daha sonra bilgisayar mouse'u görüyordu normal bir şekilde ama imleç bir türlü görünmüyordu. Ben de tekrar ilana baktım. Ve ne göreyim ? Ürün bilgi kısmında satıcı kişi bir Youtube link paylaşmış, ve o link bastığım zaman evet bir tane devre kart temizleyici sprey tanıtılıyordu. Fakat bu adamın sattığı ürün markası ile alakasızdı, renkler bile farklıydı. Sonra dedim bu millet neden özellikle "ürün görsel de ki gibiydi, anlatıldığı gibiydi" yazmış...Ben de N11 aradım ve bu tutarsızlığın olduğundan bahsettim. Mağazayı incelemeye alacaklarını söylediler. Bu arada mağazaya bu durumu söylediğim zaman iğrenç bir şekilde gülücük atıp "beni şikayet edebilirsiniz" dedi. Halbu ki ben kendisine neden ürün bilgi kısmında başka ürüne ait bilgiler vardı diye sormuştum sadece. Neyse, N11 bana sonra geri dönüş yaptı ve "mağduriyetinizi anlıyoruz. bu yüzden site üzerinden hesabınıza 20 tl (sprey fiyatı) kupon aktif etmek istiyoruz" dedi. Ben de gülerek "siz benimle dalga mı geçiyorsunuz" diyerek benim mağduriyetim sprey mi oldu, 600 TL'lik mouse'um bu spray yüzünden bozuldu. Bu görsel de ki ürünün "ürün bilgi" kısmında ki marka ile ve görsel ile tamamen alakasız dedim. O zaman ben de N11 mağazası açıp ürün bilgi kısmına orjinal nike reklamların olduğu paylaşımlar yapıp millete elimle diktiğim kolpa nike yollayım? Neyse 2. kez mağazayı incelemeye aldıktan sonra bana dönüp "ama mağazadan satın alan diğer kullanıcılar olumlu yorum yapmış" dedi. Mantığa bakar mısınız. Yani adam 70 tane olumlu yorum almış diye bir sonra ki tüketenleri istediği herşeyi yapma imkanı var. Mesela biz de bu forumda referanslarımızı arkamıza alıp önümüze geleni dolandıralım olur mu ? N11 her koşulda ne yaparsam yapayım bu iğrenç kişiyi pekiştirdi bana karşı :) Ben kendilerine asla yalan söylemedim. O lanet olası sprayı mouse sıktıktan sonra bozuldu. Ki söz de devre kart temizleyici olsaydı hiçbir şey olmaması gerekirdi. En sinir olduğum şey ise bu n11 mağaza sahibi olan kişi kesinlikle bir dolandırıcıydı. Çünkü ben kendisine durumu sorduğum zaman direkt bana pişkin pişkin gülerek ":)beni şikayet edebilirsiniz" demesi oldu. Resmen bu düzeni kullanan bir aşağılın tekiydi, ve N11 de işine geldiği için bir tane tüketici yerine, böyle kendisine daha çok para kazandıran bir pisliği korudu ve pekiştirdi. En son karşımda o adamı savunan n11 müşteri temsilcisine "allah belanı versin. umarım senin de bir gün böyle bir şey başına gelir" dedim. Ama elbet o da yaşamıştır, ya da ne bileyim, bu kadar aşağılık olmayı kendine yakıştırıyorsa sanırım başına böyle bir şey gelmiyordur. Çünkü bu tür karaktersizler hep birbirlerini savunur ve doğru olanı yok eder. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tamactiJun -- 29 Kasım 2020; 1:59:32 > |
Satıcı. Ürünün sağlam şekilde teslim edilmesinin sorumlusu onlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Katılıyorum hocam en azından servisle v.s kolayca muhatap olabiliyorsun. Beko, Arçelik v.s şaşmamak lazımmış demek. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Maalesef n11 gibi firmalar suçu son tüketiciye atmak konusunda uzmanlaşmış vaziyetteler, fakat Amazon'da ise tüketici memnuniyeti gerçekten en başta geliyor. Benim kesinlikle önerim n11'den pahalı bir ürün alınmamasıdır. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
geçmiş olsun netten böyle pahalı ürünler almayalım lütfen |