Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
331
Cevap
9
Favori
24.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 228
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 28
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Gemeo (28 mesaj) Medullitus (9 mesaj) goygoy06 (7 mesaj) Mr.Green35 (5 mesaj) OnderT (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (236 mesaj) Mobil (85 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
654 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> 11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    Geçmiş olsun hocam bu iş bilmezler yüzünden sorun tüketiciye kitleniyor. Kocaman televizyonu rezil etmişler şimdide sorumluluk kabul etmiyorlar demek. N11 baya kabahatli bence.

    Sen hangi biri ile uğraşacan bunların sazan sarmalı gibi 4 kalem sorumlu firma var.

    Thh ye hiç durmadan ver. İade çıkarsa dilekceni geri çekersin. Süreç uzun zaten vakit kaybetme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goygoy06 -- 28 Kasım 2020; 15:15:57 >
    |
    |
  • Yarbay
    2222 Mesaj

    Çok geçmiş olsun öne cıkarttım.


    N11 gerçekten pişmanlıktır bunun gibi durumlar daha öncede gördük.

    Ben şahsım adına n11 i yıllar önce gene bu forumdaki sikayetler üzerine bıraktım.

    Zerre kadar girmiyorum siteye. HB yada Amazon abi 200 300 fazla var kapına ups le gelsin.

    |
    |
  • Binbaşı
    1408 Mesaj

    A101 ve Bim'de dandik markalar var.2 yıl önce Teknosa ups kargo ile evime tv yolladı. Kargocu yanımdayken kutuyu inceledim darbe vb. yoktu aldım. Aslında bu tür ürünleri şubede teslim almak lazım ki kutuda darbe ya da üründe kusur varsa tutanak tutturmak lazım. Bu tür şeylerle hiç uğraşmamak isteyen de 200-300 lira fazla verip Vatan,Teknosa vb. mağazadan alsın




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gafilavlayan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Bim olmasa da A101 e arada Samsung falan geliyor. Çok nadir LG geldiği de oluyordu sanırım. Bilmiyorum benim aldığım televizyon 2500 TL idi. 2 yıl önce a101 den almıştım Toshiba marka (vestel üretimi)




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ahmetbayram5 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    241 Mesaj

    Bunların amacı hep böyle arada düzgün servis ve satıcılar da var onları olaya dahil etmiyorum ama servisler özellikle Elektronikte olsun Araç servislerinde olsun topu kime atacaklarını çok iyi ezberlemişler..Biraz mırın kırın ettiniz mi hemen ya kaçmaya ya da üstünüze varmaya başlarlar.Sonuna kadar olayın gidin,neticede değerli bir elektronik eşya var ortada..Geçmiş olsun...

    |
    |
  • Binbaşı
    1187 Mesaj

    Evrakta sahtecilikten dava açabilir misiniz acaba bu konuda? Kargocu sizin yerinize imza atmış sonuçta imza size ait değil.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj

    Amazon harici pahalı ürün almıyorum.

    |
    |
  • Teğmen
    204 Mesaj

    LG servisi kutu hasarlıdır diye tutanak tuttuğu için onlar sıyrılmış bu işten. Ürünü de siz görüp teslim almadığınız için, hasar vs var mı kontrolüne imkan tanınmadığından sorun lojistik firmasında görünüyor. Pandemi sürecinde çoğu kargo kapıya temassız teslim olarak geliyor ama bu konuda kargo firmaları seçenek sunuyor. Eğer size temassız teslim seçeneği sunulmadıysa sorun lojistik firmasında. Bu durum satıcı ile lojistik firması arasında olduğundan siz satıcıdan paranızı alırsınız, satıcı da lojistik firmasından ürüne zarar verdiği için zararını tahsil eder. Yok ürün değişimi istiyorum derseniz yine satıcıya ürünü kargolarsınız, satıcı size sağlam ürün gönderir. Para iadesi almak istiyorsanız n11 üzerinden iadeyi başlatın. n11 kabul etmezseki dediğinize göre etmiyor, iadeyi reddettikleri sayfa görüntüsü mesafeli satış sözleşmesi ve LG servis raporunu bankaya iletip chargeback açın. THHden çok daha hızlı sonuç alırsınız. Gerekirse THHye de başvuraibilirsiniz. Benimde zamanında servis raporuyla ücret iadesi kararı verilen PS4 için n11 uyuzluk yapmıştı. Chargeback i yiyince sabah akşam aramaya başladılar durum takibi için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kada34 -- 28 Kasım 2020; 18:49:41 >




  • Yarbay
    7125 Mesaj

    Arkadaşlar bu televizyon muhabbeti artık cidden ayyuka çıkmış bir olay.



    Burada da kaç kere yazıldı ben de artık bu ülkedeki lakatylık, işgüzarlık, dolandırıcılıklar yüzünden atladım araca


    kardeşimle mediamark'a gittim, televizyonu seçtim ve parasını ödeyip aldım.


    Dediler televizyonu mediamarkt getirecek, oh ne güzel tamam öyleyse diyip eve geldim.


    Ertesi gün servis de geldi televizyonu açtı kurdular ve mis gibi oturup izledik. Tabi adamlara bi yirmişer kağıt da attım.




    Pahalı şeylerin şakası yok, Türk insanına güvenmeyin, hepimiz Türküz ama birbirimizin ciğerini biliriz..

  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Hocam geçmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum konuyu öne çıkardım
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Çok teşekkür ederim hocam.

    |
    |
    vortigon58 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    831 Mesaj

    İnternetten iğne bile alınmaz diye yıllardır söylüyoruz.

  • Yüzbaşı
    500 Mesaj
    yedirme hakkını kardeşim. geçmiş
    |
    |
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj

    hocam horoz lojistik de aynı, ben bosch marka davlumbaz almıştım bosch'un sitesinden. horoz lojistik getirdi, camlı olduğu için kontrol etmek istedim teslim alırken. adam yok dedi servisin açması lazım, yoksa garantiden çıkar dedi. ben bi şüphelendim ama tamam dedim. neyse servis geldi, açtı, davlumbazın camlı kısımları paramparça olmuş, metal kısmı ise eğilmiş, o kadar hasar almış. servis kutuyu inceledi, boşalttı, içinden en ufak cam parçası bile çıkmadı. sonra incelenince zaten kutu ciddi hasar almış bir köşesinden, sonra bantları açmışlar, içindeki kırık camı boşaltıp temizlemişler, aynı şekilde ürünü tekrar koyup bantlamışlar, bosch iade yaptı bana bir sorun olmadı ama horoz lojistik'i kesinlikle tavsiye edemiyorum. başka sorunlar da yaşadım, iletişim konusunda da çok kötüler. borusan lojistik bir seferinde beyaz eşya getirmişti, diğerlerine oranla daha profesyonel olduklarını düşünüyorum. ama yine de genel olarak böyle ürünlerde internetten almaya pek yeltenmemek lazım.


    konuyu açan arkadaşa geçmiş olsun, inşallah sorunsuz bir şekilde mesele hallolur.

    |
    |
    gafilavlayan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • bu tür ürünleri bedava verseler amazon dışında bi yerden almamak lazım belki hepsiburada biraz yardımcı olabilir onun dışında hiç birine güvenmiyorum elektronik hiç bişi almam diğerlerinden :D


    bi kere trendyolda benzeri bir olay başıma geldi antremanlıyız bu olaylara


    pc bileşenlerini trde gerçekten iyi hizmet veren 3 4 yer var geri kalan tüm elektronik eşyalarda ilk öncelik Amazon>Hepsiburada bunun dışında almam zaten geçmiş olsun şimdiden onu iade edesiye göbeğiniz çatlar

    |
    |
  • Yüzbaşı
    808 Mesaj
    Böyle bir hukuksuzluk yok, kargo senden imza almadan sorumluluğu üzerinden atamaz. Stajyer çocuk masalıda bu durumda geçerli değil, durumu kargo şirketine bildir, dava açacağını söyle, bildirdikten sonrada hem thh'ye başvur hemde savcılığa suç duyurusunda bulun. Ayrıca senin yerine de imza atmışsa evrakta sahteciliğe girer, her türlü kazanırsın. Son olarak süreçte yıprandığın ve uğraştığın içinde tazminat talep et çünkü yalan söyledikleri gibi seni salak yerine koyuyorlar. N11'e ve satıcıya'da durumu bildir. Dediklerimi yap ve hakkını ara %100 kazanırsın, kazanmama ihtimalin yok.
  • Yarbay
    9750 Mesaj

    buna benzer durumu yasadım hepsiburada ile. Şuan thh de bekliyor hala şikayetim ne oalcak bakalım. Birdaha internetten monıtor tv filan almam parası neyse basar vatandan mediamarktan alırım.

  • Yüzbaşı
    330 Mesaj

    servis saçma sapan davranmış, resme bakınca kutuda hasar falan yok, neresinde hasar var ben mi göremiyorum? ayrıca taşırken o paneli kırmak kolay değil, hayvan gibi köpük var, birisinin panel üzerinde zıplaması lazım anca. geçmiş olsun çok, thh bu konuyu çözer, sizlik bir durum yok. thh sizin kendi televizyonunuzu kıran bir psikopat olmadığınızı düşündüğü müddetçe karar sizin lehinize çıkacaktır.


    Edit: satıcının size cevap vermemesi ilgilenmemesi çok saçma, konu thh'ye gidince bunun maliyeti satıcıya yansıtılacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcanka -- 28 Kasım 2020; 21:58:56 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    273 Mesaj
    Direk kargom gelmedi teslim almadım diye tüketici hakem heyeti ne git imza atmadan sana teslim eden ceva lojistik ödemek zorunda kalır
    |
    |
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Hocam ürün kutu içinde köpükle korunuyor tabiki olabilir tasıma esnasında falan filan ama LG Servis burada işgüzarlık yapmış madem kutu hasarlı niye açıyorsun kutuda da gözle görülür bir hasar yok yani sonuçta bu mal taşınacak fabrikadan satıcıya satıcıdan üreticiye ona göre kutulanıyor fakat fabrikasyon hatada olabilir değişim yapmaları gerekirdi müşteri memnuniyeti için markasını düşünüp, bu arada kırmızıelmadan bende 11 11 de LG tv aldım şuan sorunsuz kullanıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
kripto para haberleri
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.