Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)

5 sn
334
Cevap
9
Favori
24.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 228
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 29
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Gemeo (29 mesaj) Medullitus (9 mesaj) goygoy06 (7 mesaj) Mr.Green35 (5 mesaj) OnderT (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (238 mesaj) Mobil (85 mesaj) Mini (10 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
656 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> 11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    180 Mesaj

    Geçmiş olsun, gerçekten sinir bozucu ve üzücü bir durum.


    Sonuç nasıl sonuçlanırsa sonuçlansın, ilgili görüntülerle birlikte mutlaka kargo şirketini dava edin.


    Eğer aradığınızda yaptığınız görüşmenin kaydedildiği bildirildiyse ilgili konuşmanın kaydını da talep edip mahkemeye sunun.


    İnşallah olay en kısa zamanda sizi daha fazla sıkıntıya sokmadan çözülür.

    |
    |
  • Çavuş
    98 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fanzi

    güzel kardeşlerim kredi kartıyla yapılan tüm işlemler visa ve mastercard garantisi altındadır. Eğer bir sorun yaşarsanız yöntemi araştırıp ''charge back'' yapın. Böyle şeylerle sinir stres yapmanıza gerek yok.

    Charge back işlemi, kartınızın bilginiz dışında kullanılması ya da aldığınız ürünün size hiç gelmemesi için geçerli olabilir ama elinize gelmiş ürün için charge back işlemi nasıl talep edeceksiniz?


    Banka n11'e soracak, n11 de bu ürünü kart sahibinin teslim aldığını belgeleyecek, charge back işlemi orada sona erecek.


    Sizin mantığınızla her siparişinde sorun yaşayan charge back talep eder...

  • Yüzbaşı
    269 Mesaj

    Kırmızı Elma mağazası İzmir/Bayraklıdaymış. Depremde zarar gören Tvleri mi satıyor acaba? N11 yorumlarından baktım sizin aldığınız televizyon serisinde hep kırık gelmiş. Depoda sizin televizyonların tutulduğu raf devrilmiş olabilir.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    996 Mesaj
    Şikayet etmeden uğraşan enayi mi oluyor? İlla şikayet dava falan mı lazım? Ne pis bi ülke anlamadım gitti...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    56 Mesaj

    Bence olayda en büyük kusur LG servisinde. Hasar taşıma esnasında olmuş olsa bile LG servisi hatayı üstlenmiş oluyor. Eğer ambalajı açıp kuruluma başladıysanız kutunun hasarsız olduğunu veya mevcut kutu hasarının TV'ye etki etmeyeceğini kabul etmiş oluyorsunuz bir anlamda. Keşke servis raporuna bunları ekletseydiniz.


    Gelelim imza meselesine. Bu durum olaydan bağımsız olarak adli bir vaka ve büyük bir suç. Birçok kargo pandemi sebebiyle ıslak imzayı bıraktı. Bazı firmalar sadece isim soyisim veya Tc kimlik no ile teslimat yapıyorlar ancak adı geçen firmanın imzasız teslimat yapacağını zannetmiyorum. Eğer ortada gerçekten bir ıslak imza varsa burada verilen tavsiyeleri dinleyin ve hakkınızı arayın. Olaydaki en vahim durum bu imza meselesi.


    Ayrıca konudan bağımsız olarak uzun yıllardır e-ticaret ve kargo düzenlemelerine ihtiyaç var. Ancak her konuda ülke yol geçen hanına döndüğü için kimsenin bu konuları umursadığı yok. Umarım kısa zamanda çözülür probleminiz. Geçmiş olsun.





  • Yüzbaşı
    770 Mesaj

    670 tl lik kuponu hizli bir sekilde almak icin hile falan yaptinizmi ? Yillardir denerim ama yuksek tutar kupobu yakalayamiyorum. Bilgisayar muh. Olmanizin nimetlerinden mi faydalandiniz ?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    63 Mesaj

    • Ters ibraz talepleri genelde şu nedenler ile gerçekleşmektedir;

    • - Belge talepleri
    • - Kart hamilinin işlemi hatırlamaması
    • - Kart hamili onayı dışında gerçekleşen işlemlere itirazlar (Dolandırıcılık İtirazları)
    • - Süreç hatası itirazları (Mükerrer işlem, İşlem tutarında farklılık, vb.)
    • - İptal/İade işlem itirazları
    • - Ürün/Hizmet temini itirazları
    • - Satın alınan ürün/hizmetin hasarlı/kusurlu/tarif edildiği gibi olmadığı itirazlar
    • - Provizyon hatası itirazları
    |
    |
    jr1907 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5403 Mesaj
    Bu tip bir sorunu daha önce n11 de yaşadım. Daha ucuz bir üründü.o yüzden artık ya satıcı markanın kendisi olacak ya da hepsiburada dan satıcı hepsib. Olacak ya da Amazon dan alıyorum.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    947 Mesaj
    100 200 TL harici ve hassas elektronik eşya internetten alınmaz bu ülkede. 300 fazla verip görerek almak daha iyi malesef.
    |
    |
  • Teğmen
    183 Mesaj

    @Gemeo


    anladığım sonuç dh ye yazılmasaydı iade vs olmayacaktı

  • Binbaşı
    1361 Mesaj

    Benim de nur topu gibi yine yeni yeniden rezalet başlığım oldu. Bize de bekleriz:


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/146753060




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 30 Kasım 2020; 12:50:50 >
  • Yarbay
    2349 Mesaj
    Gecmiş olsun öne çıkar butonuna bastım konuyu yeni gördüm kırmızı elma isimli satıcıyı birdaha tavsie etmem yzmışınız onlar için sorun eğilki buğün kırmızı yarın yeşil diğer gün pempe bukalemun gibi isim değiştiriyorlar her müşteriye ayrı bir ezziyet n11 den geçen sene bisikletim için anahtar siparişi verdim satıcı yeri istanbul eminönü yerinide iyi biliyorum ama baktım eminönüne git gel yemekti yoldu derken 30 TL bulur kargo ücretsiz görünce dedim n11 den verim gelsin zaman kaybetmem hem işime gücüme bakarım



    bekle bekle 1 hafta geçti ne anahtar var ne arayan soran ben aradım en sonuna anahtar sipariş ettim gelmedi dedim adam demezmi abi abahtar bitmiş başka marka var elimizde yolayalım mı dedim peki siz neden bana bir mail yada sms yada bir telefon açıp durumu izah etmiyorsunuz abi tel no sistemde kayıtı değil dedim şakamısınız siz ilk defamı alış veriş yapıyorum hadi dedim tel yok diyorsun mail atın ses yok sonra abi diğer anahtarı kargolayalım sana dedim birşey yolamayın parmi iade edin almıyorum sizden n11 beni arıyor sonra beyefnedi size 11 TL kupon yolayalım dedim 11 TL lik kuponlamı alıcan gönlümü dedim direk kapatım suratlarına

    gittim anahtarıda ankaradan sipariş verdim doğa bisikleten adamı aradım analtım durumu dedim sizdede aynısı olmaz dimi adam direk whatsapp tan resmini yoladı istedin anahtar bumu abi diye dedim evet ta kendisi ertesi gün elimde 10 TL kargo tutmuştu



    işini yapan insanlardan alış veriş yapmak lazım herzaman böyle n11 miş kırmızı elma bilmem neymiş bunlardn uzak durucan sizin tv değişim olsa bile her yere yazın tüm sosyal medydan herkese yazın batıp gitsin bu n11 yeter artık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    2349 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: timucinpusat

    Benim de nur topu gibi yine yeni yeniden rezalet başlığım oldu. Bize de bekleriz:


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/146753060

    merhaba sizin konuyada uğrıycam şu covid belasıya oğraşıyorum hastanede babam rahatsız




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1361 Mesaj

    Allah şifa versin kardeşim. İnşaallah kısa zamanda hasarsız atlatırsınız.

    |
    |
    enja kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2349 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kamurabi

    Bence olayda en büyük kusur LG servisinde. Hasar taşıma esnasında olmuş olsa bile LG servisi hatayı üstlenmiş oluyor. Eğer ambalajı açıp kuruluma başladıysanız kutunun hasarsız olduğunu veya mevcut kutu hasarının TV'ye etki etmeyeceğini kabul etmiş oluyorsunuz bir anlamda. Keşke servis raporuna bunları ekletseydiniz.


    Gelelim imza meselesine. Bu durum olaydan bağımsız olarak adli bir vaka ve büyük bir suç. Birçok kargo pandemi sebebiyle ıslak imzayı bıraktı. Bazı firmalar sadece isim soyisim veya Tc kimlik no ile teslimat yapıyorlar ancak adı geçen firmanın imzasız teslimat yapacağını zannetmiyorum. Eğer ortada gerçekten bir ıslak imza varsa burada verilen tavsiyeleri dinleyin ve hakkınızı arayın. Olaydaki en vahim durum bu imza meselesi.


    Ayrıca konudan bağımsız olarak uzun yıllardır e-ticaret ve kargo düzenlemelerine ihtiyaç var. Ancak her konuda ülke yol geçen hanına döndüğü için kimsenin bu konuları umursadığı yok. Umarım kısa zamanda çözülür probleminiz. Geçmiş olsun.

    imzasız teslimat yapıcağını zanetmiyorum demişsiniz biz hepsiburaa üzerinden koltuk takımı aldık üst katan aşağı inene kadar adamlar bıraktı yolun kenarına baktım biniyorlar dedim hop hani imz filan atmıyormuyuz yik abi dedi gittiler dedim sizin ben yapacağınız teslimatın ta ...... neyse aldık içeri baba ile kuruluma basladık bir baktık malzemeler eksik dedim gelde sövme şimdi aradım direk firmayı adam sağolsun dedi resmini çekio atarmısım bana modelini göreyim 2 günde geldi malzemeler imza filan hikaye




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Teğmen
    221 Mesaj

    Hocam geçmiş olsun Sizin dava açacağınız kişi kargo şirketi değil satıcı ve n11 olmalı.Sonuçta firmanın anlaşmalı olduğu bir kargo şirketine dava açarsanız satıcı bu işten sıyrılmış olur.Belki kargolamadan önce cihaz kırıktı.Bırakın kargo şirketiyle firma uğraşsın siz uğraşmayın.Yani tüketici hakem heyetine yazacağınız dilekçeye n11 sitesini ve satıcıyı belirtin.Yanlış hatırlamıyorsam tüketici hakem heyetlerinin 10 bin tl ye kadar yetkileri var diye biliyorum.Her şekilde kazanırsınız fakat 6 ayınızı çalarlar.Benim bir dostum pahalı olduğunu bile bile vatan-teknosa veya medikarketten satın alır.Pahalı olsun ama strese girmeyim der.Gönderecekleri ürünün kutusunu önce mağazada açar kontrol ederiz eve gelince ayrı kontrol ederiz.Kurumsal mağazaların böyle iyi bir yönü var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adamgibiadam -- 30 Kasım 2020; 13:10:18 >
  • Yüzbaşı
    758 Mesaj

    N11 de arkadaş gibi onlarca yazılımcı mühendis çalışıyor öyle birşeye imkan olmayacağını düşünüyorum. Bende çok sayıda kupon aldım uygulamanın söylediği saatlerde girerseniz kupon oluyor. Foto ekte.
    |
    |
    pbmax kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    714 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Muhtemelen hem dh'de hem de ekşi'de sesimizi duyurduğumuz için ilgilenmeye başladılar.

    |
    |
    mcgill kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    758 Mesaj

    Kanunen n11 in malesef hiçbir sorumluluğu bulunmuyor. Sadece satılan ürünün orijinal olup olmaması husunda yasal sorumlulugu var o da tespitinde ürünün satışını durdurmaktam ibaret. Sadeve Satıcı üretici ithalatçı üçlüsü sorumlu bir üründen (6502 sayılı kanun). Fakat teslimat sorunu için kargo şirketi sıkıştırılabilir neticede kargo kişiye özel bir hizmet özel hayatın gizliliği neticesinde size ait olan bir ürünü 1.derece yakın dahi olsa(İstisnai durumlar hariç; ev ya da işyeri teslimatlarında hane halkı ve sigortalı çalışan vb.) ne başkasına teslim edebilirsiniz ne de onun yerine imza atabilirsiniz (evrakta sahtecilik).
    |
    |
    adamgibiadam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    246 Mesaj

    Uzun süredir sorunlu ürünleri iade ederken (eğer firma sıkıntı yaratırsa) chargeback yöntemine başvururum ve paramın yatmadığı hiç olmadı. Haksız durumdayken chargeback yapmaya çalışırsan zaten paran yatmaz çünkü onaylanması için haklı olduğunu kanıtlayacak belgeleri vermelisin. Kusurlu ürünün fotoğrafı varsa raporu ayrıca fatura ve ürünün iade yapıldığına dair belgeler elinizdeyse hepsini bankanıza verirsiniz formu doldurup talebiniz gerçekleştirilir. Bilmediğiniz şey hakkında yorum yapmayın lütfen

    |
    |
    jr1907 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
backlink paketleri
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.