Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
334
Cevap
9
Favori
24.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 228
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 29
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Gemeo (29 mesaj) Medullitus (9 mesaj) goygoy06 (7 mesaj) Mr.Green35 (5 mesaj) OnderT (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (238 mesaj) Mobil (85 mesaj) Mini (10 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
656 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> 11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    197 Mesaj
    N11 - Gittigidiyor - Trenyol bu üç siteden daha önce hiç alışveriş yapmadım üyeliğim dahi yok.

    Hepsiburada'dan toplam bu zamana kadar 6 ürün satın aldım bunların 4 ürünün satıcısı Hepsiburada diğer 2 satıcı ise isimleri olan bilindik satıcılar kendi sitelerine göre fiyatları daha makul diye aldım.
    Hepsiburadadan aldığım iki ürününün İkiside büyük televizyondu herhangi bir olumsuzluk olmadı.

    Amazondan ise bir kere alışveriş yaptım onda da herhangi bir olumsuzluk yaşamadım.
    |
    |
  • Er
    7 Mesaj
    Son 2 senedir n11 kampanyasının kazananı mağazalardır. Net.
    |
    |
  • Yarbay
    7237 Mesaj

    13.000 liralık televizyonu internetten alırsam ve aynı duruma düşersem kendimi keserim.

    |
    |
    Mars Portakalı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Geçmiş olsun hocam
    |
    |
  • Yarbay
    6215 Mesaj
    2019 Mart ayında Hepsiburada dan 43" TV aldım. Siparişi verdim 2 gün sonra kargo eve ulaştı. Hepsiburada SMS yolluyor aldığınız ürünü inceleyin falan diye. Ben işten çıktım eve gelirken eşim aradı kargo görevlisi kutuyu açtırmıyor yasak diyor TV yi geriye götürecek. Hızlıca eve geldim olanı biteni dinledim. Adam elletmem diyor . Neyse baktım kutunun etrafına sıkıntı yok. Aldım TV yi tamam dedim.
    Üstünde numara var kurulum işlemi için arayın denmiş. Aradım kargo görevlisini şikayet ettim. Karşımdaki de biz dedik elletmeyin kutuda hasar yoksa içindeki sıkıntıyı servis görüp rapor tutsun diye.
    Servis geldi baktı sıkıntısı yok kurulumunu yaptı.
    Size direk teslimat yapılmamış ise imza sahte ise kargo firması suçlu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    238 Mesaj
    KırmızıElma satıcısı hakkında daha önce şikayetler gördüm.
    N11 den asla alışveriş yapmam önüne gelen satıcı olabiliyor.

    Türkiye de en güvenilir alışveriş sitesi şuan amazon.com.tr dir.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    339 Mesaj

    Satıcı banane benden sağlam çıktı, e-ticaret siteleri biz sadece satış için aracı kurumuz, kargo da beni bağlamaz dediği zaman kala kalıyorsun. Ben bu ülkede ki yurt dşını bilemem gitmedim ahlaklı esnaf, ticaret adamı hiç görmedim. Kargolara gelince de ne zaman kapıda ürünü kontrol etmek istesem bizi ilgilendirmez dendi. Falanca siteyle anlaşmanız var mı diyorum var diyorlar o site bana kontrol etmemi aksi taktirde sizin tutanak tutmanızı söylüyor diyorum öyle bişey yok diyor.. Sıkıntı çıkınca da çöz çözebilirsen derdini.


    Bu bi yasal açık diye düşünüyorum caydırıcı önlem ve cezalar olsa bu kadar mağduriyet olmaz.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    59 Mesaj

    quote:

    n11'den kimseye ürün paylaşımında bulunmayacağım. Gerçekten e-ticaretin yüz karası n11'dir. Gittigidiyorla böyle bir sorunla karşılaşınca direkt yardımcı olmuşlardı.


    Bunun birebir aynısını hatta daha beterini ifadenizin tersine gittigidiyor için gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.

    Gittigidiyor üzerinden sadece bir işlem yaptım. Tekzen satıcısından Philips süpürge almıştım. Günler ve haftalar belki aylar geçti ama sonuçta sorunumuzu çözmeye ne gittigidiyor, ne tekzen, ne philips, ne thh (tüketici hakem heyeti) düzgünce uğraştı, uğraşılmadığı gibi hepsi tarafından ayrı ayrı aptal yerine konulduğumuzla kaldık. Gittigidiyor ile olan temel sıkıntı ise ben ödemeyi onayladıktan sonra iletişimi tamamen ve kasıtlı olarak kesmeleri oldu. Tekzene başvurduk boşverip geçiştirdiler, philips servisine başvurduk rapor tutmadılar, philips türkiye merkezi ile iletişimimiz zaten hepten yalan oldu. thh bizi endüstri meslek lisesindeki bilirkişi sözümona bir elektrik öğretmenine yolladı, adamın tek yaptığı fişi takıp birkaç saniye bakmaktı ve sağlam raporu tutup postaladı.

    Özetle gittigidiyor hesabımı kapattım. Gittigidiyor birdaha asla. Tekzenden ikinci alışverişimdi, önceden mutfak robotu almıştım ve ne diyeceğim oda bozulmuştu. Tekzenden birdaha asla. Philips hem servisinin ve hem genel merkezinin tutumları nedeniyle Philips birdaha asla. Thh'ye gelirsek şimdiye kadar yaptığım hiçbir başvurudan iyi bir sonuç alamadığımdan işimi oraya gelmeden halletmeyi yeğlerim. Süpürge hala bozuk duruyor. Aslında iyi hatırlattın süpürgeyi benzin döküp yakmak istiyordum. 😁😁
    |
    |
    Bahsedilenler: Gemeo




  • Binbaşı
    1644 Mesaj

    net söyliyim. vatana gidilir tv beğenilir vatan kendi aracıyla eve getirir bırakır gider faturanı vs. verir. yetkili servis gelir tvyi açar kurar . ben tvnin kenarında bi sıkıntı gördüm bunu istemiyorum değiştirin dedim vatanla görüştük değişim yapıldı sorgu yok sual yok neden belirttim sadece.. tv kırık çıkarsada vatan direk değiştirir. lg sound bar aldım kutu kenardan ıslanmış seste cızırtı var gittim değiştirin direk değişim abartmadan söylüyorum. şimdi yeni pc parçaları topluyorum hepsini vatandan aldım jelatinli koca koca kutulara koymuşlar patpat poşet vs üzerinden araba geçse bişey olmaz gibisinden. muhatabım var sıkıntımı çıktı git vatana tak tuk çöz derdini şimdiye kadar asus modem monitör vs hiç ama hiçbir sorun yaşamadım. internetten çok fazla alışveriş yaparım ama pahalı büyük ve meblağ olarak büyük eşyaları telefonda dahil (s8 n11den alırken başıma gelen)gider elektronik marketten alırım abi. bu çok nettir. asus rog strix psu bekliyoruz şimdi buradaki vatana gönderecekler çocuk cihaz gelsin bakıcam açılmış kutuysa geri gönderirim kılımdır bu konuda dedi. o yüzden kafan rahat olcak abi.





  • Yarbay
    5038 Mesaj

    İnternet üzerinden alış veriş planım hiç şaşmam.


    • Hepsiburada (ufak/tefek şeyler al sakın pahalı ürünler alma)
    • Amazon (satıcı kendisi ise al)
    • N11 (ufak/tefek şeyler al sakın pahalı ürünler alma)
    • Trendyol (ufak/tefek şeyler al sakın pahalı ürünler alma)




    bi arkadaş böyle yazmış sonuna kadar katılıyorum bende onun benzerini yapıyorum   




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helll_599 -- 30 Kasım 2020; 0:38:12 >
    |
    |
  • Yarbay
    4201 Mesaj
    N11 ve trendyol dan asla alışveriş yapılmaz. Her site yeri geliyor tüketiciyi mağdur da ediyor mutlu da.

    Fakat bu iki platformun tek amacı dolandırıcılara yardım ve yataklık etmek.
    |
    |
  • Yarbay
    2002 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: spectre35

    Ben de kampanya döneminde hepsiburadan büyk ekran lg aldım. Sonra aklıma takıldı kargo tesliminde sıkıntı oluyır mu vs forumlara bakayım dedim. Tam sizin yaşadığınız bu sorundan o kadar çok insanın müzdarip olduğunu gördüm ve içime kurt düştü. Hatta kargo gelmeden önce hem hepsiburada müşteri hizmetleri, hem dıprudan satıcı hem de tv yi kuracak lg yetkili servisi aradım. Hepsinin de söylediği tek şey kutuyu kontrol edin en küçük bir hasarın bile olması durumunda kargoyu teslim almayındı. Akla mantıpa yatan birşey değildi bu. Çünkü koca paket kaç defa kamyona iniyor biniyor mutlaka yüzeysel ezikler vs olacaktı. Neyse kargonun geldiği gün kargo elemanı cepten aradı tv yi getiriyoruz apartmanın girişine koyacağız temassız teslim kodunu söylermisiniz dedi. Ben de kutuyu kontrol edeceğimi söylerek aşağıya indim. Kutuda yüzeysel katlanma izi ve çok az da eziklik vardı. O izlerin tv ye zatar verneyeceğini tahmin etmeme rapöen riske girmeyip tv yi teslim almadım geri gitti ve oaramı aide aldım. Şimdi sorun şurada. Ben tv yi teslim alsaydım ve lg servis geldiğinde tv kırık çıksaydı kutudaki o izlerden dolayı kırılmış olacağını ve bu şekilde küçük hasarlı kutuları dahi trslim almamam gerektiğini söylecekti. Böyle bir durumda kırık tv sorunimluluğubu kim alacak? Kargoya başvuramazsınız tv yi kırık getirdin diye çünkü teslim alırken imza atmışım ya da kodu iletmişim. Satıcıya başvuramam çünkü ben kutuyu sağlam verdim kargoy eğer hasar varsa kargoda olmuştır almasaydın der ki haklı bence. Bu durumda iş şuna dönüyor. Satıcı kutuyu sağlam kargoya verdi. Teslim aldğımıza göre kargoda vize bu ürünü sağşam teslim etti. Belki de sağlam kutuyu teslim aldıktan sonra servis kuruluma gelene kadar biz evde kutuyu devlrdik be zarar verdik. Demek istediğim bu süreçte herkes haklı ve sürecin doğasında sıkıntı var. Bu bahsettiğim süreci vatandan mediamartktan alırken de taşayabiliriz. Onların da elemanı tv yi getrdiğinde sağlam teslim tralim aldım diye imza atacaksınız ve aonrası aynı süreç. Sonra düşündüm ben nasıl riske girmedentv alabileceğim diye tek çözümün tv yi dığrudan kutulumu yapacak servisin eve getrmesi ve direkt kurulumu yapmasıydı. Dolayısıyla tv yi doğrudan servisin teslim alacağı satıcı arayışına girdim. Heryerde böyle mi bilmiyorum ama izmirde varan dan alınan tv leri eğer iatersek servis mağazan teslim alıp kuruluma geliyormuş. Bir de lg shoplar bu şekilde. En uygun fiyatı veren lg shoptan tv mi alarak bu sancılı süreci tamamladım. Yaklaşık 20 yoldır internet üzerinden alışveriş yapan birisi olarak tv nin bu sıkıntılı sürecini yeni öğrenmiş oldum. Şimdiye kadar 2 tane büyük ekran tv yi n11 den satın almıştım ama durumun farkında değildim ve şan eseri sıkıntı yaşamamışım. Sizin durumuna geldiğümizde olayda kargoya siz imza atmadığınız için yüzde yüz haklı durumdasınız ve bence ne satıcı ne de n11 çok birley yapamaz. Burada tek yol kargo firmasını thh ne giderek şikayet etmek. Kesinlik haklı bulunup tv nin parasını kargo firmasından tahsil edersiniz diye düşünüyorum.

    Yok kutuda ufak ezik var alamamak bence buda saçma madem servis kuracak ürünler direk servise gitsin servis getirsin daha az sorun olacağına eminim.. Ya da ürünü alırken video çekilecek ve servis gelince bakacak açtı diyelim o zaman tutanak tutacak satıcı ile kargo arasında çözecek sorunu olması gereken buyken biz paranoyak oluyoruz




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    268 Mesaj

    Bahsetmis oldugunuz saticidan kupon kullanarak ben de LG tv almistim. Daha sonra saticinin n11.com magaza yorumlari ve sikayetvar.comdaki cikan sayisiz kirik ekran sikayetini gordukten sonra hemen siparisimi iptal ettim. Satici okudugum tum sikayetlerde cevap vermeyerek oyalayarak isin icinden siyrilmis.


    Kargodan kirik cikan ekran sikayetlerinin bu kadar fazla olmasi bu iste bir kasit olup olmadigini ciddi bir sekilde dusundurmustu bana

    |
    |
  • Yüzbaşı
    331 Mesaj
    Bende daha önce 2 adet tv aldım, ben evde yokken apartman görevlisi teslim almış. İki kutuda hasarlı çıktı, ne kadar uğraştıysamda ne aldığım yer ile nede MNG kargodan hiçbir sonuç alamadım. Bana o kadar büyük bir ders oldu ki artık ne olursa olsun kargoyu baştan sona kontrol etmeden teslim almıyorum, ne kadar uzun sürerse sürsün bekletip gerekirse rapor tutuyorum. Sakın ayıp olur vs diye düşünüp kargo görevlisini imzalayıp göndermeyin











    |
    |




  • Yüzbaşı
    594 Mesaj

    Bunlar hep bir dünya para verdiğimiz ürünleri sırf 200 300 TL daha ucuz diye İnternet üzerinden bilmediğimiz mağazalar dan almaktan kaynaklanıyor. Geçmiş olsun. Sorununuz çözülecektir eminim. Ama ben her zaman 6 7 bin verilen bir ürüne ver 200 300 400 her neyse git mağazadan gözünle görerek al düşüncesinde yim. Yeterki kafan rahat olsun yeter ki verdiğin paranın ederini al hevesin kursağında kalmasın. Yok onun kuponu yok şunun indirimi yok bunun iskontosu boş işler. Tekrar geçmiş olsun.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    46 Mesaj
    Bu kızılekma daha önceden de aklımda kötü bir yer edinmişti.
    |
    |
  • Çavuş
    82 Mesaj

    geçen seneki n11 kampanyası kızılelmadan, bende 2 adet LG 86' TV aldım playstation cafeme.

    herhangi bir sorun yaşamadım, ne cevadan ne kızılelmadan, böyle birşeyle karşılaşsaydım kafayı yerdim.

    umarım çözülür.

    |
    |
  • Çavuş
    81 Mesaj
    Olay leş lg ve n11 satıcısında buralara sakın bulaşmayın
    |
    |
  • Binbaşı
    1772 Mesaj

    ürünü bariz kargocular kırmış. kırmayan adam zaten o kadar pahalı bir malı imza atmadan teslim etmez. resmen kırıp kapının önüne koymuşlar sizde hiç mi sagına soluna bakmadınız hocam. kaç paralı ürün ben geçen bir çamaşır makinası aldım 2000 liraya elli kere etrafına baktım pakette hasar var mı diye. çok geçmiş olsun. keşke kargoyu aradıgınızda ben imza atmadım gelin ürünü alıp deyip geri gönderseydiniz.

    son olarak online herşey alınır ama kesinilke televizyon alınmaz. televizyonun kırılmadan geldigini ben hiçbir kargoda görmedim.

  • Onbaşı
    34 Mesaj

    Çok geçmiş olsun, indirimlerde 2 tane samsung televizyon aldım. Kargocu abi kontrol et kutuyu sen bak ona göre teslim al diye uyardı. Yüzeysel olarak kontrol ettim. Sorun yoktu teslim aldım. Samsung servisi geldi sorunsuz kurulum yaptık. Şükür başımıza gelmedi.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bitcoin Alım Satım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,813
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.