Şimdi Ara

11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
331
Cevap
9
Favori
24.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 228
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 28
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Gemeo (28 mesaj) Medullitus (9 mesaj) goygoy06 (7 mesaj) Mr.Green35 (5 mesaj) OnderT (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (236 mesaj) Mobil (85 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
654 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> 11.11 Kandırmacası ve Dolandırıcılık (N11, KırmızıElma, LG, Ceva içerir) (Edit 2 geldi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2091 Mesaj

    N11 durur mu? Yapıştırmış otomatik cevabı. 



    Tüketici hakem heyetine bende hem sizi, hem de mağazanızı şikayet ettim. Bankadan chargeback için talepte de bulundum, akşama başka bir rezilliğinizin konusunu yine bu forumda göreceksiniz. 

    |
    |
    n11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1353 Mesaj

    Mesajınız üstte görününce okudum. Öncelikle geçmiş olsun. Umarım sorununuz çözülür. Benim ifade etmek istediğim şeyse gittigidiyor hemen yardımcı oldu demişsiniz. Bakın bunların biri diğerinden geri kalmaz. Hepsiburada, gittigidiyor, n11. Bunların hepsi aynı şeyin laciverdi. Türk alışveriş platformuysa muhatabınız, şayet alışverişiniz sorunsuzsa sıkıntı yok. Ama bir sorunla karşılaşırsanız bin bir takla atarlar aradan çekilmek için. Diğer yandan Aliexpress, amazon (binlerce liralık ürün almışımdır her ikisinden ve pek çok farklı ülkelerden) gibi firmalar binlerce km öteden sorunuzu anında çözerler. Onlarca örneğini yaşamışımdır.


    Gittigidiyor'un yaşattığı ahlaksızlık için bkz:


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/140850483


    hepsiburada ise geçen yaklaşık iki hafta önce 7 bin liralık telefon aldım. Defolu idi. Geri gönderdim. İadeyi onayladılar. Ama paranız hesabınıza geçti demeleri üzerinden 10 gün geçmesine rağmen hala hesabımda yok. Bankanızla görüşün diyorlar. Banka ise biz paranızı bu kadar geciktirmeyiz, hesabınıza para aktarılmamış diyor. Hepsiburada ya söylüyorum incelyecez bi ara size mesajla döneriz diyorlar. Benim paramı niye kullanıyorsun, niye tutuyorsun? Sana bu hakkı kim veriyor? Üstelik hesabınıza geçti diye yalan beyanda bulunuyorsun. Ve şuanda paranın akibeti belli değil. Az bir para da değil. Ben kullanacaktım onu. Kullanamıyorum. Şimdi bu iş mi, bu ahlak mı? Asla.


    N11'le yaşadıklarımı anlatmayım uzar.


    Hepsi aynı tonları farklı bunların.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucinpusat -- 29 Kasım 2020; 18:17:40 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1353 Mesaj
    Hocam keşke para iadesi isteseydin. Hata etmişsin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnderT

    Hocam keşke para iadesi isteseydin. Hata etmişsin.

    Neden hocam?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    352 Mesaj

    Keşke ben kargo almadım başkası imza atıp benim yerime aldı deseydiniz. Yine olmaz derlerse tüketici mahkemesine ben ürünü almadım diye başvuru yapın. Böyle insanlara müstehak.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba,


    Telefonla da yetkili kişiyle görüştüm, umarım tez zamanda sorunumu çözüp değişimi sağlarsınız. Teşekkürler.

    |
    |
    n11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    577 Mesaj

    Sizin yerinizde olsam televizyonu teslim almadım derdim. Ondan sonra n11, kırmızı elma, kargo şirketi uğraşsın dursun. TV neredeyse bulun benim aldığıma dair bir kanıt var mı diyecektin. TV yi de başka bir yere taşıyacaktın. Oldu bitti.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: srondad

    Sizin yerinizde olsam televizyonu teslim almadım derdim. Ondan sonra n11, kırmızı elma, kargo şirketi uğraşsın dursun. TV neredeyse bulun benim aldığıma dair bir kanıt var mı diyecektin. TV yi de başka bir yere taşıyacaktın. Oldu bitti.

    LG servisi rapor tuttuğu için bunu diyemezdim hocam.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1249 Mesaj

    Valla ben olsam derdim, onlar kendilerini aklamaya uğrasınlar, en son para iadesi veya cihaz yollamak zorunda kalırlardı. Zaten size gelen cihaz çöp.
    |
    |
    Gemeo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1900 Mesaj
    Bende böyle bir durumda 5-6 yıl önce teslim tutanağı imzalamdan geri gönderdim. Buzdolabının 3.defa gelişinde sağlam geldi. Oda servis şubede kontrol etmeden almadım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5230 Mesaj

    Alıntı

    metni:
    Son gelişme Edit: Ekşi Sözlük üzerinden açmış olduğumuz entry vasıtasıyla n11.com kurumsal iletişim ekibi irtibat detaylarımı istedi, daha sonra aradıklarında hem Donanımhaber konumu hem de ekşi sözlük entrymi gördüklerini belirttiler. Ürün değişimi mi yoksa para iadesi mi istediğimi sordular, ben de sağlam gelirse ürün değişiminin önceliğim olduğunu belirttim. Kendileri satıcıyla iletişime geçecekmiş ve üç gün içerisinde bana dönüş sağlayacaklarmış. Konuyu öne çıkaran arkadaşlara çok teşekkür ederim. Gelişmeleri buradan iletmeye devam edeceğim.


    Bile bile lades diyorsun. Al paranı çekil kenara işte.

    |
    |
  • Yarbay
    3486 Mesaj

    https://www.n11.com/magaza/kirmizielma/magaza-yorumlari


    Mağazanın sattığı aynı model tvlerin neredeyse hepsinde kırık ekran yorumu var .

  • Binbaşı
    1353 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: :S

    https://www.n11.com/magaza/kirmizielma/magaza-yorumlari


    Mağazanın sattığı aynı model tvlerin neredeyse hepsinde kırık ekran yorumu var .

    Parani al hocam. Valla aynı stresi yaşamaya razi olman bile ilginç. Git 500 fazla ver yerleşik mağazadan al.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1105 Mesaj

    Nedense sosyal medyada ön sıralara gelince hemen ilgili kurum mağduriyeti gideriyor.

    Keşke ilk başvuru yapıldığında bu sorun giderilseydi...

    İnsan odaklı olmayan firmalarla alış veriş yapmıyorum!

    |
    |
  • Teğmen
    249 Mesaj

    faturan varmı?


    ikincisi büyük ebatlı siparişleri horoz nakliyat tercih edin


    faturan varsa üzerine seri no yazmışlarmı?


    seri no yazılmamışsa


    trendyoldan sipariş verip tv yi içine koyup geri yollayın .bu satıcaların başına gelen en pis şey .


    büyük ebatlarda hepsiburadayı tercih edin daha hassaslar bu konuda .

    |
    |
  • Yarbay
    6837 Mesaj

    N11 cukkasına bakan bir firma, uzun zaman önce bunu deneyimledim, bulamadığım ürünleri oradan alırım, büyük ciddi ürünleri kesinlikle almam. Hangisi iyi dersen hiçbiri iyi değil ama n11 felaket. Müşteri hizmetleri felaket. Tamamiyle satıcıyı koruyan sistemleri var.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    594 Mesaj

    geçmiş olsun 4 firmadan sıkıntılı gerçekten uzak durulmalı .

    |
    |
  • Yarbay
    2056 Mesaj
    Şu amazon un yelpazesi genişlese de bunlara kalmasak



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj

    Bence para iadesi alın. Şuanda sorun yapan firma yeni gelen tvde 6 ay içinde olabilecek herhangi bir arızada yine uğraştırır. Uzak durmak, güvenilir bir yerden almak en iyisi.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1992 Mesaj
    Attığınız fotonun arkası önü bu şekilse aman aman bir hasar görünmüyor. O zaman tv kutusu bize gelince Ufak bir kutuda hata varsa iade mi edelim sonra paranoyak derler.. Keşke bu tarz durumlarda kargoyu teslim alırken sonra açılırken video çekilse daha sağlıklı olmaz mı acaba



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
kripto para haberleri
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.