Şimdi Ara

106 gti (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
46.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kimse yoqmu beyler yawww dier markalarda muhabbet almıs gidio

    nerdesinizzzzzz
  • merhabalar hocam bnde 106 gti alcam fakat motorunu güçlendiricem bi yardım ederseniz sevinirim...
  • 106 gti sahibi olan ve fren sorunu yasayan arkadaslara tavsiyem bu aracın kasasını biraz daha yere yaklastırın maximum seviyede olsun ve 4 tane hava sogutmalı disk fren ve bunların iyi bir merkez de toplanması için evo 7 nin fren merkezlerini tavsiye ediyorum...Şahsen ben yaptım el freni veya aşırı hız fren pedalına 2 kere yumusakca dokunuyorum ve sonuc istediğim yerde duruyorum...

    106 gti 228 hp gücünde bir arabaya uygulanmış bir sistem dir...
    arabada hava filtresi digital vanalı egzost ve derceli eksantrik mili mevcuttur....
  • PEUGEOT 106 GTİ TEKNİK ÖZELLİKLER:



    Motor Hacmi (cc) 1587
    Silindir Sayısı 4
    Beygir gücü (BG / d/d) 120/6600
    En Yüksek Tork (Nm)/(d/d) 145/5200
    0-100 km/s Hızlanma (sn) 8.7
    Son Hız (km/s) 205
    Yakıt tüketimi (100 km'de) 90 km/s hızda (litre) 6.3
    120 km/s hızda (litre) - 8.1
    Şehir İçinde (litre) 11.4
    Ağırlık (kg) 950
    Dingil mesafesi (mm) 2385
    Uzunluk (mm) 3678
    Genişlik (mm) 1620
    Yükseklik (mm) 1376
    Bagaj Hacmi (litre) 215/953
  • kung-fu 61 in verdiği teknik özellikler bire bir dogru komplikasyon .Daha farklı secenekleri de var tabiikii...

    peugeot 106 gti için aslında 135 hp bile cok fazla çünkü arabanın şase si cok hafif fakat motordaki hız ve torque cok yüksek iyi bir

    modifikasyondan sonra bu arabaya yaklasık 300 kg kadar bir ağırlık koyulması gerekiyor yoksa ucurtma gibi savrulursunuz...

    bende şu an peugeot kullanıcısıyım.fakat 106 değil 406.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: KUNG-FU 61

    PEUGEOT 106 GTİ TEKNİK ÖZELLİKLER:



    Motor Hacmi (cc) 1587
    Silindir Sayısı 4
    Beygir gücü (BG / d/d) 120/6600
    En Yüksek Tork (Nm)/(d/d) 145/5200
    0-100 km/s Hızlanma (sn) 8.7
    Son Hız (km/s) 205
    Yakıt tüketimi (100 km'de) 90 km/s hızda (litre) 6.3
    120 km/s hızda (litre) - 8.1
    Şehir İçinde (litre) 11.4
    Ağırlık (kg) 950
    Dingil mesafesi (mm) 2385
    Uzunluk (mm) 3678
    Genişlik (mm) 1620
    Yükseklik (mm) 1376
    Bagaj Hacmi (litre) 215/953



    arkadaşım 306 gti fabrika verileri var mı sende.. ayrıca 106 değilde 306gti tek gecerim, ben106 kullandım once şimdi 306 kullanıyorum, 2000motor apayrı ses yönüyle güç yönüyle, 2 aracı kullanan aradaki farkı rahatca anlar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cardanadam

    106 gti sahibi olan ve fren sorunu yasayan arkadaslara tavsiyem bu aracın kasasını biraz daha yere yaklastırın maximum seviyede olsun ve 4 tane hava sogutmalı disk fren ve bunların iyi bir merkez de toplanması için evo 7 nin fren merkezlerini tavsiye ediyorum...Şahsen ben yaptım el freni veya aşırı hız fren pedalına 2 kere yumusakca dokunuyorum ve sonuc istediğim yerde duruyorum...

    106 gti 228 hp gücünde bir arabaya uygulanmış bir sistem dir...
    arabada hava filtresi digital vanalı egzost ve derceli eksantrik mili mevcuttur....



    ben diskleri 306gti da kullanıyorum çok iyi


     106 gti




  • güzel araç fotoları varsa paylaşsana
  • 106 gti tek gecerim hem küçük hem de oturaklı arac bende de vardı ve mukemmel kacıyordu...

    306 gti geniş kasalı arac 106 gibi her yere giremez...

    makaslarda 106 kadar atak olamaz....

    yoksa savrulursun...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cardanadam

    106 gti tek gecerim hem küçük hem de oturaklı arac bende de vardı ve mukemmel kacıyordu...

    306 gti geniş kasalı arac 106 gibi her yere giremez...

    makaslarda 106 kadar atak olamaz....

    yoksa savrulursun...



    makasalarda daha mı atak dersin 106? 106 sadece ufak, 306 ve 106 nın ara hızlanmalarını karsılastır istersen, ben 2sinide kullandım 306gti gibisi yok.. motor yönüyle olsun sanzuman yonuyle olsun.. 6 ileri vites konmus ilk 2 vites kalkıs için uzun 2de 115i görüyosun 3 kısa max135.. 3ün kısa olusunun sebebide otoyollarda ara hızlanmaları serileştirmek için.. daha neler neler düşünülmüş 306 gti da..
  • max hız düz yolda

     106 gti
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrah1982


    quote:

    Orjinalden alıntı: KUNG-FU 61

    PEUGEOT 106 GTİ TEKNİK ÖZELLİKLER:



    Motor Hacmi (cc) 1587
    Silindir Sayısı 4
    Beygir gücü (BG / d/d) 120/6600
    En Yüksek Tork (Nm)/(d/d) 145/5200
    0-100 km/s Hızlanma (sn) 8.7
    Son Hız (km/s) 205
    Yakıt tüketimi (100 km'de) 90 km/s hızda (litre) 6.3
    120 km/s hızda (litre) - 8.1
    Şehir İçinde (litre) 11.4
    Ağırlık (kg) 950
    Dingil mesafesi (mm) 2385
    Uzunluk (mm) 3678
    Genişlik (mm) 1620
    Yükseklik (mm) 1376
    Bagaj Hacmi (litre) 215/953



    arkadaşım 306 gti fabrika verileri var mı sende.. ayrıca 106 değilde 306gti tek gecerim, ben106 kullandım once şimdi 306 kullanıyorum, 2000motor apayrı ses yönüyle güç yönüyle, 2 aracı kullanan aradaki farkı rahatca anlar





    306 2.0 GTi
    Motor Hacmi (cc) 1998
    Silindir Sayısı 4
    Beygir gücü (BG / d/d) 167/6500
    En Yüksek Tork (Nm)/(d/d) 193/5500
    0-100 km/s Hızlanma (sn) 8.5
    Son Hız (km/s) 220
    Yakıt tüketimi (100 km'de) 90 km/s hızda (litre) 7.1

    Şehir İçinde (litre) 11.9
    Ağırlık (kg) 1140
    Dingil mesafesi (mm) 2580
    Uzunluk (mm) 4030
    Genişlik (mm) 1689
    Yükseklik (mm) 1380
    Bagaj Hacmi (litre) 338/1146




  • çok saol
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrah1982

    çok saol


    Sen de sağolasın.
  • bu araba bastın mı uçuo motoro büyük kendisi küçük
  • quote:

    Orjinalden alıntı: izmirli mert

    bu araba bastın mı uçuo motoro büyük kendisi küçük



    O iş için tasarlanmışlar zaten.
  • benzin dayanmıyor siz nası bu kadar cüretkar basarak kullanıyorsunuz 4000-6000 devirlerde arabayı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: u_haluk

    benzin dayanmıyor siz nası bu kadar cüretkar basarak kullanıyorsunuz 4000-6000 devirlerde arabayı

    her gün kullanırsan kötü tabi sadece haftasonu kullanmak için değer bence, basarsan km de 60-70kuruş (600-700bin) yakıo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrah1982


    quote:

    Orjinalden alıntı: u_haluk

    benzin dayanmıyor siz nası bu kadar cüretkar basarak kullanıyorsunuz 4000-6000 devirlerde arabayı

    her gün kullanırsan kötü tabi sadece haftasonu kullanmak için değer bence, basarsan km de 60-70kuruş (600-700bin) yakıo


    Sen bence hemen arabana bi baktır hocam 600 700 ne yaptın ya...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrah1982


    quote:

    Orjinalden alıntı: u_haluk

    benzin dayanmıyor siz nası bu kadar cüretkar basarak kullanıyorsunuz 4000-6000 devirlerde arabayı

    her gün kullanırsan kötü tabi sadece haftasonu kullanmak için değer bence, basarsan km de 60-70kuruş (600-700bin) yakıo


    Sen bence hemen arabana bi baktır hocam 600 700 ne yaptın ya...

    167hp araba basınca ister istemez yakıo, normal sartlarda 30-40kurus civarı yakıo




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.