Şimdi Ara

100bin km 2010 Model sizce ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 23
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • cono01 (2 mesaj) leigh_hunt (1 mesaj) Orhun (1 mesaj) 58_transporter_58 (1 mesaj) escala (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (9 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    245 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    iyi forumlar.

    2010 model linea 1.3 multijet. 100bin km. emotion en full ü.6 airbag dijital klima vs..

    bagaj daha kullanılmamış belli,stepne oynamamış yerinden,koltuklarda delik yanık iz vs yok.tertemiz bej renginde.araç 2. sahibinde.
    ilk sahibi şirketmiş.elektrikçi bakarken "araç tanıma varmış sökmüşler" dedi kablolardan anlamış.şirketten çıkma yani.

    ama motora bakıldı tık yok dedi usta.yağ kalıntısı filan yok,motor yağ kapağı hava vermiyor ve seside düzgün diyor.siyah duman atmıyor.

    çamurluk ve bi kapı boyalı.hasar yok kayıt yok.servis bakımlı servisten rapor aldım.her bakımı yapılmış 90bin bakımından geçmiş.

    sizce alınırmı ? kullandım araç atak baya.turbo devirleri filan düzenli.turbo çalıştığında çok inceden bi ıslık sesi geliyor bunun turbo devreye girdiğinde olan ses normal dediler.doğrudur umarım.

    Bazı ustalar "çok koşturmuş araç motor yorulmuş biter motor " diyor.bazıları " ne alaka kardeşim 300bin km ye kadar alınır bakımları olduysa sorunlar ondan sonra başlar zaten " diyor.piyasadan 500tl ucuz araç.



    |
    |




  • Yarbay
    3375 Mesaj
    Multijet uzun ömürlü bi motor olduğu için dediğiniz kadar temizse bence alınır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2336 Mesaj
    Sırket aracı alınmaz sen 500 daha ver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1829 Mesaj
    2 yaşında bir araç için 100 bin km çok fazla, daha az km yapmış araçlara bakmanız daha faydalı olabilir.
  • Binbaşı
    1003 Mesaj
    Hadi diyelim ki aldınız 2 yaşında 100 bin km deki aracı.2 yılda siz kullandınız 40 bin kmde siz yaptınız ettimi sana 140 bin.

    4 yaşında 140 bindeki aracı kime kaç parayla satacaksınız ? Adam demeyecek mi 4 yılda nasıl bu kadar km oldu diye ?

    7-8 yaşını devirmesi lazım aracın o kmlerin normal karşılanması için.

    Birde demişsiniz ki 500 lira daha ucuz.Alacaksanız bile 2-3 bin lira daha ucuzuna alın ki bir işe yarasın 500 lira nedir ya ?
    |
    |
  • Binbaşı
    1020 Mesaj
    Gerek yok...
    |
    |
  • Binbaşı
    1230 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim

    2 yaşında bir araç için 100 bin km çok fazla, daha az km yapmış araçlara bakmanız daha faydalı olabilir.

    |
    |
  • Yarbay
    2750 Mesaj
    Hiç mantıklı bir tercih olmaz. 2-3 bin daha aşağı bir fiyat olsaydı bile olmaz.
    |
    |
  • Yarbay
    2660 Mesaj
    Dizel araç için olabilir diye düşünüyorum, eğer sorun yoksa düşünülebilir.
    |
    |
  • Yarbay
    4664 Mesaj
    Bakimlari yerindeyse motorundan sikintin yoksa alinir. Neye gore soyluyorum bunu bugun taksicilerin araclari nasi kullandiklarini hepimiz goruyoruz onlar bile 500 600 binden once motor yaptirmiyor. Ki zaten arac servis bakimli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    Aracın piyasası nedir ki 500 için bu aracı düşünüyorsunuz?
    100bin km 1.3 multijet için düzgün bakılmışsa tabiki birşey değil ancak 2-3 yıl kullanınca siz kaç km de nasıl satacaksınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    20420 Mesaj
    2 yaş (3 bile olabilir. ruhsattaki çıkışa bakmak lazım) 100.000 km, şirket arabası...

    ben almam.....
    500-1000 daha verir, daha uygun bir araç bakardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Şirket arabası biniciye gelmez. Km. si çok ayrıca gerek yok başına bela arama 500 lira yüzünden.
    |
    |
  • Yarbay
    2575 Mesaj
    şirket aracını hayatta almam...

    Adamlar arabayı sanki gavur malıymış gbi kullanıyo.. Geçen gün bi tane şirket aracı clio gördüm.. Adam kapıyı ayağıyla bi kapatma şekli vardı ki görmeyin.. Benim içim yandı..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    810 Mesaj
    arçelik servis arabasını kullanan biri patinaj çektirmekten öyle kabak yapmışki lastikleri patinajsız kalkamıyo artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    810 Mesaj
    arabayı ilk kullanan şirket şöförünü araştırıp öyle alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3120 Mesaj
    Yaklaşma baba yorgun :)
    |
    |
  • Yarbay
    3303 Mesaj
    Dizel araç alanlar niye alıyor acaba? Çok yol yaptıkları için alıyorlar genelde.Bu araç 2 yaşında ama trafiğe çıkalı 3 yıla yakın olmuştur muhtemelen.Yıllık ortalama 35-40 bin km yol yapmıştır yani.Kendimizi kandırmaya gerek yok, dizel düşük km'de araç bulmak çok kolay değil ve bulunsa bile piyasadan 1,5-2 bin lira fazla istiyorlar.Siz aracı baktırmışsınız, motorda sıkıntı görünmüyor, bakımlar da yetkili serviste yapılmış diyorsunuz, eğer araba da içinize sindiyse alınır, mis gibi de binilir.Km'ye çok fazla takılırsanız karşınıza km'si ile oynanmış çok araç çıkar ve araba almaktan bile soğursunuz.Benim başıma geldi, sorguladığım araçların yarıya yakını km ile oynanmış çıktı ve sonunda 4 yaşında 180 bin km'de bir araç aldım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4874 Mesaj
    Kilometresinden değilde şirket aracı olduğu için alınmaz.

    Malum şirket aracı diye pek çukurlarda kasislerde yavaşlanılmaz, benzin beleş diye dip gaz kalkılır vs. Tahminim turbo bitiktir.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1995Unocan

    Sırket aracı alınmaz sen 500 daha ver

    +1903
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.