Şimdi Ara

100 km/h'den sonra titreme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Aracım 100 km'ye kadar gayet konforlu, yağ gibi gidiyor ancak 100 civarından sonra titremeye hatta zangırdamaya başlıyor. Sanki 110-120 arası zirve yapıyor gibi, sonrasında da yine devam ediyor. Aracı yeni aldım, lastiklerini sıfır yeni aldım. Acaba neyden kaynaklı olabilir, ilk nereye baktırmalıyım sizce sıkıntı için? Hatta videoda ekledim, bilmiyorum ne kadar belli oluyor ama fikir vermesi açısından onuda koyuyorum konuya. Teşekkürler şimdiden









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnny-bravo -- 16 Ağustos 2025; 17:28:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Balans yapıldı mı lastik değişiminde hocam? Muhtemelen jant lastikten yapıyordur. Lastikleri kontrol ettirin öncelikle. Sonra ön düzene baktırırsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Material-Engineer kullanıcısına yanıt

    Balans yapıldı hocam değişim yapılırken. Videoyuda yükleyemedim sanırım, açılsaydı daha iyi olacaktı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • balans’ta sıkıntı var gibi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Dönüş yalnızca Allah'adır.
  • johnny-bravo J kullanıcısına yanıt
    Videoda hata var hocam. Ama genelde belli bir hız üzeri olan vibrasyon balanstan kaynaklı oluyor. Başka bir lastikçide balansa baktırın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1. ve 2. viteste titreme.
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.