Şimdi Ara

10 yıl sorunsuz Binilecek İşe gidilip Gelinecek Ama Hangisi ile Kymco CK 125 YBR 125 CBF 150 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
8.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mondial almada ne alırsan al bana göre şimdiye kadar gördüğüm en adi çin malı
  • az önce biraz araştırdım an125 için boyum ve kilom çok fazlaymış
    test bölümünde en fazla 180 boy 85 kilo kişiler için uygun diyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: cem_hakan

    Eğer olay ekonomi ise Suzuki an125 hem ekonomik hem de sorunsuz ve çok saglam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1atasoy -- 20 Eylül 2008; 15:03:51 >
  • agility yerine ck 125 alsam nasıl olur vitesli motor kullanmaya biliyorum scooter istememin nedeni ayaklar önde olduğu için daha az rüzgar almaları bu arada lüleburgaz kırklarelinde oturuyorum motor üstünde adam soğuktan ibiş olur yani
  • Arkadaşlar kymco CF125 alsam yakıtı ne olur 10 sene sorunsuz binebilirmiyim
    yada gidip Yamaha YBR 125 veya Honda CBR 150 bakayım mı 0 km taksit yapıyorlarmı bu aletlere ve yakıtları ne scootertan çok mu yakar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1atasoy

    Arkadaşlar kymco CF125 alsam yakıtı ne olur 10 sene sorunsuz binebilirmiyim
    yada gidip Yamaha YBR 125 veya Honda CBR 150 bakayım mı 0 km taksit yapıyorlarmı bu aletlere ve yakıtları ne scootertan çok mu yakar


    Biri yamaha ybr 125,mi dedi senelerce sorunsuz kullanırsın 0 km taksit olayı var fiyat aralıgı 3000 ile 3500 arası
  • konu başlığı ve ilk mesaj değişti artık scooter almayı nerdeyse düşünmüyorum
  • ben yukarida ne yazdim? buyuk firmalar cin'de uretim yaptiriyorlar ama kendi adlari soz konusu oldugu icin, orada uretilen urunler normal cin mallarindan cok daha farkli oluyor. kymco da iyidir tabi ki.


    1atasoy,
    evet, cin mali yerine temiz ikinci el iyi bir marka tavsiye ederim kesinlikle.



    quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    quote:

    Orjinalden alıntı: 1atasoy

    kymco için bir araştırma yaptım ve şöyle bir sorunla karşılaştım kymco'nun 3 fabrikası var 2 çin de 1 tavyanda alt seviye motorları çindeki fabrikalarda üst seviye motorları tayvanda üretilmekte kısaca agility çin üretimi bu sebeple biraz gözüm korktu gibi şimdi en iyisi yerli malı yurdun malı olayına girerek Ramzey veya Kanuni modellerine bakmaya başlamak bu arada bufirmalardan yakında motor alan arkadaşlar iki sorum var
    1 peşin fiyatına taksit olayı var mı varsa en fazla kaç taksit
    2 servislerde durum ne parça sıkıntısı var mı ben motoru çok zorlayacak biri değilim (kilom dışında tabi) tabiri caizse tın-tın gidicem ne diyorsunuz fikirlerinizi alabilirmiyim


    Dünyanın en sağlam motorlarından biri.. Yamaha YBR 125!
    Nerede üretiliyor dersin? ÇİN!

    Dünyanın en iddialı oyun konsollarından biri.. Sony Playstation!
    Nerede üretiliyor dersin? ÇiN!

    Dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden biri.. Wolksvagen!
    Nerede üretiliyor dersin? ÇiN!


    Olay üretim yeri değil, ürettiren firmadadır. Benim motorum Kymco Agility 125! Made in Taiwan. Ama 2008 modeller Çin'de üretiliyor. Fakat değişen hiçbirşey yok. Kalite yine aynı kalite. Yine KYMCO, yine 100.000km garantisi..!

    Scooter konusunda dünyanın en çok tercih edilen 2. markasıdır Kymco! Bunu unutma.






  • hemen satmayacaksan kymco daha iyi ama 2-3sene icinde satacaksan ybr lerin 2.el degeri daha yuksek kymco bizim millet bilmiyor cunku bunun disinda birde ismi hosuna filan gitmiyor sanirim oyuzdende olabilir fiyatlari dusuk 2.el

    hondanin parcasi pahali ve kick start yoktu hatirladigim kadariyla ks olmamasi cok sacma kesin isin dusecektir kick starta...
    bence kymco alina bilir
    ha yamahanin artisi sevisi kymco dan daha cok var tr genelinde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1atasoy

    Arkadaşlar kymco CF125 alsam yakıtı ne olur 10 sene sorunsuz binebilirmiyim
    yada gidip Yamaha YBR 125 veya Honda CBR 150 bakayım mı 0 km taksit yapıyorlarmı bu aletlere ve yakıtları ne scootertan çok mu yakar


    CBF 150 tavsiye ederim. bayagi kullanmistim, tasarimini da begeniyorum, oldukca da kaliteli ve dayanikli. YBR 125te dusunebilirsin tabiki. basta otomatik olsun dedigin icin ben hic yazmamistim. kullanimi zor degil viteslilerin ve scooter'dan daha az yakarlar ayni motor hacmindeki.
  • aslında otomatik istememin nedeni debriyaj balatası konusunda sorun çıkmasından korkmam scooter istememin nedenide bacakların ortaya konması nedeni ile bacaklara gelen rüzgarın daha az olması sonradan takılan aparatlarda bana biraz komik geliyor neyse cbf 150 de ayak marşı yoksa şansı yok geriye CF 125 ile ybr 125 kalıyor.bu arada scooter dan vazgeçme sebeplerine gelince öncelikle scooterlar kilo ve boyuma göre biraz küçük kaçıyorlar maxi scooterlar ise iyileri pahalı ucuzları ise sorunlu ramzey star 125 L düşündüm ama sikayetvar da olan yazılar çin malı motorlar gibi parça ve kalite konusunda sorunlu olduklarını gösteriyor.

    şimdi 2 seçenek ve bir sürü soru ile başbaşa kaldık

    1.CF 125 alırsam YBR 125 kadar dayanırmı.çünkü dayanıcak olursa fazladan 1200 ytl vermeye ne gerek var.
    2.Ben çok pimpirikli biriyim en ufak ses değişikliklerini veya sürüşteki değişim beni kıl eder anında makinadan soğurum b sebeple kymcodan korkuyorum yoksa 1200 ytl yi fazladan para harcayacak kadar savurgan değilim




  • neden illa ayakmarsi istiyorsun?

    akusu ve donanimi saglamsa el marsi yeterlidir. hangi buyuk araclarda ayak marsi var? bizde F650 var mesela ve ayak marsi yok. hondada oldukca kaliteli ve el marsi yeterli. ama ucuz modeller cabucak bozulabiliyor.

    son olarak, motosiklet kursunda da bayagi bir kmyco kullandim. hondanin kullanimi daha rahat (yamaha kullanmadim), kullandigim kymco'nun el marsi bozulmustu, ayak marsi ile calisiyordu. malzemesi honda kadar kaliteli gelmedi bana.

    eger honda almayacaksan bana kalirsa kmyco ve yamahanin belirttigin iki modeli arasinda kaliyorsan yamaha derim.

    sahibindende bak kac bin km.de satiliyor bu araclar. sana fikir verebilirim bence.
  • hondanın burda serviside yok aslında ben tip olarak honda yı çok beğeniyorum Yeni YBR citylerde güzel ama kymco tam tipsiz ama önemli olan tip değil işlev ben motorla günde 35 km yol yapıcam ayda 20 gün işe gidicem ayda 700 km yol yapıcam yılda 7800 km yapar iş dışında sağa sola gidersem olsun 10.000 km yılda yapıcam manita gezdirmeyicem kız ayarlamaya çıkmayacağım bu sebeple tip önemli değil. şimdi aklıma takılan 2 sorun var ve hala kesin cevaplar bulamadım
    KYMCO beni servislerle haşır neşir etmeyecekse 1200 ytl gibi bir fazla verip YBR almanın bir espirisi yok ama jer hafta servise uğrayacaksam zırt pırt orası burası gevşeyecekse her ay sürüşünde değişmeler olacaksa ben hiç kymco bakmayım direkman YBR yada CFB alayım.birde kymcoda vibrasyon çokmu ve bacaklar rüzgara çok maruz kalıyormu bunları bir cevaplayabilsem kararımı vericem
  • bu TVS APACHE hakkında bilgin var mı ya gazlı amartisör performans egzoz falan var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1atasoy

    bu TVS APACHE hakkında bilgin var mı ya gazlı amartisör performans egzoz falan var


    mod konusunda pek bilgim yok acikcasi. cbf'in tipi guzel derken kiz gezdirmek icin degil, aerodinamik acidan soylemistim.

    sahibinden'den ikinci el tum kymco'lar ile yamahalara bakin derim (madem honda servisi yok cbf uzerinde cok durmaya gerek de yok o zaman).
  • şöyle bir tsv var motorsikletçiden ikinci el taksitte yapar heralde

    http://www.sahibinden.com/ihtiyactan_2_850_ytl_yeni_motor_WQQaXQQ10596645WQQpXQQdisplayitem
  • bu araca 10 sene binemezsin (bence).

    0 km YBR var 2950 ytl

    http://www.sahibinden.com/soookk_0_km_ybr_125_WQQaXQQ10458202WQQpXQQdisplayitem

    ybr'lerin satilan en cok km.lisi 98bin km,

    CBFlerde 75000 km civarinda.

    Kymco 16500 km


    edit : 10 yili dusunuyosun, yukarida km hesabini yapmissin. benim verdigim bu km.ler benim icin referans olurdu ama seni bilemem tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ^Biotech^ -- 21 Eylül 2008; 0:56:59 >
  • Tartışmak için yazmıyorum aman yanlış anlamayın. 10 yılı bilemeyiz tabi ama 15 bin km yi tvs apachler rahat deviriyor kuşkunuz olmasın. Fazlasını da kat be kat yapar bu cihaz. İzmirde bolca görüyorum kuryelerde. Ki nasıl YBR özellikle tercih ediliyorsa bu sektörde. Hususi tvs apache tercih eden de bol miktarda eleman mevcut. Ki bu arkadaşlara dayanıyorsa iş-ev arası belirli devirde ve motorun canını çok yakmadan kullanırsanız (Tüm motorlar için geçerli bu sonuçta) sorun yaşamazsınız. Ayrıca 10 yıl görece de olsa uzun bir süre. Çoğu etken (Motoru nerede saklayacağınız, kullanacağınız yakıt, bu yakıtın ne kadar "steril" :) olduğu ki Türkiye şartlarında malum neler olduğu bu noktada, sizin genel olarak kullandığınız araçlara nasıl davrandığınız -Yani kimi der 10 sene kullanırsınız ancak hor kullanan biriyseniz genelde bu havada bir cevap olur. Ya da siz itinalısınızdır diğeri 5 sene gitmez abi der gibi gibi) sabit dahi olsa sizin motoru nasıl kullanacağınızı bilemiyoruz. Motorun uzun ömrü (Kronik sorunları olan bir makine almadıysanz) çoğu zaman sahibiyle doğru orantılı kişisel kanaatimce. Tıkır tıkır çalışan R51 bmwler gördüm, (Ha bmw diyeceksiniz tabi de yarım asırdan fazla bir süreden bahsediyoruz :) ), jawalar gördüm 20 senelik vs. Çocuğu gibi bakıyordu adamlar tabi. Diğer önerilere yani ybr cbf e zaten karsı cıkamam bu cihazlar kendilerini kanıtlamıs motorlar. Cbf 150 ergonomik olarak hiç rahat ettirememiş olsa da beni :)




  • 10 sene arabaya zor binersin , her gün 30 km yapsan yılda 10950 , 10 yılda 100000 i aşıyor..
    Ki yeri gelicek günde depo bitiriceksin..
  • 1998 yılında 14 yaşımda iken hyundai H-100 araba aldık araba sürmeyi bilmiyordum ve ailede araba sürecek kimse olmadığı için kendi kendime öğrendim tabii öğreneyim derken 4 üncü günü sağ tarafı komple bir traktör römorkuna geçirdim sağ kapı sürgülü kapı değişti neyse o günleri hatırlayınca keşke o gün arabayı evin önünden yanlız başıma alıcağıma biri daha olsaydı diyorum neyse.önceleri kasaba içinde sonra izmit bursa yoluna çıkarak ve en son istanbul'a gitmek gibi bir cesaret göstererek araba sürmeyi öğrendim tam 6 sene boyunca ehliyetsiz olarak araba kullandım bu bahsi geçen arabayı geçen sene eylül ayında sattım sattığımda km si 190.000 den fazlaydı ve motor, üst kadak contasının 7 yaşında iken yağ kaçırmaya başlaması dışında hiç açılmadı 1 kere su pompası değişti önceden servis değiştirdimi bilmiyorum ama 1 kere tiriger kayışı değişti değiştiğinde 140.000 km de idi araba ve en son servise 60.000 bakımında götürmüştüm arabayı.Yani araba veya motor ne olursa olsun benim bindiğim aracı zorlama gibi bir huyum yok tabi gerekmedikçe örneğin ben şehirler arası yolda 90-100 km hızla giderim sert kalkış yapmam devir saatini kırmızı bölgeye bile yaklaştırmam sürekli bakımlarını yaparım en kaliteli yakıtı kullanırım lastik havaları gibi şeyleri hiç ihmal etmem nerdeyse bir parça bozuldumu yaptırmam direkman orjinal veya referans bir marka ile değiştiririm ama bindiğim alettende 10 sene beklerim tabii 10 sene fikri bir süre ben 5 seneyi aşacağını sanmıyorum ama para vericeksemde beklentim bu 5 sene dayanacak KYMCO yada TVS alıcağıma 10 sene dayanıcak Yamaha yada Honda'yı tercih ederim.
    şuan bu motor ihtiyaç için alınacak zevk için değil o sebeple 2 gün sonra ben cc büyütcem diyerek satılmayacak hele çok memnun ederse belki 15 sene hiç satılmayacak satarsam ya memnun olmadığımdan yada gerek kalmadığından satarım tabi bunları böyle yazıyorum aldıktan sonra lüzumiyet zevkiyete dönüşürse basarım parayı enduro yada superbike alırım o ayrı




  • motora da motor ehliyeti olmadan bineceksin anladigim kadariyla. eger olurda cevrilirsen motoruna el konuyor ve suan icin 600 kusur ytl ceza oduyorsun. bilgin olsun.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.