Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

10.000 TL İLE DOLAR MI EURO MU ALTIN MI ALINMALI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
553
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Finans Forumları >> Yatırım Araçları >> 10.000 TL İLE DOLAR MI EURO MU ALTIN MI ALINMALI?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR ELİMDE 10.000 TL VAR FAKAT HANGİSİNE YATIRIM YAPACAĞIM BİLMİYORUM SİZCE DOLAR MI ALTIN MI EURO MU BEN EURODAN YANAYIM SİZCE İLERLEYEN AYLARDA HANGİSİ DAHA DA ARTAR?



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    I am Tony Montana


    faize koy
    _____________________________
  • Teğmen
    154 Mesaj
    Hocam Eurodan yanayım diyorsun ama 4 Mayıs'ta 3.40 a kadar çıkmışken şu an 3.22 ye kadar gerilemiş.. Brexit olayı, AB içi belirsizlikler falan. Çok dalgalı ve riskli bir araç..

    Gümüş en çok kazandıran araç oldu son aylarda.. Geleceğini araştırmak lazım tabi.. Dolar ve altın en belirgin duran araçlar. İkisinin de yükseleceğini bekliyor birçok kimse..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: I am Tony Montana

    faize koy

    faiz işine girmem ben ya
    |
    |
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bambamm06

    Hocam Eurodan yanayım diyorsun ama 4 Mayıs'ta 3.40 a kadar çıkmışken şu an 3.22 ye kadar gerilemiş.. Brexit olayı, AB içi belirsizlikler falan. Çok dalgalı ve riskli bir araç..

    Gümüş en çok kazandıran araç oldu son aylarda.. Geleceğini araştırmak lazım tabi.. Dolar ve altın en belirgin duran araçlar. İkisinin de yükseleceğini bekliyor birçok kimse..

    peki dolar ve altın sizce hangisi daha iyi yatırım aracıdır ve ilerleyen aylarda ne kadar olmasını tahmin ediyorsunuz siz?şuan dolar ve euro yaptırmak istiyorum ben
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    154 Mesaj
    dolar konusunda merkez bankasının, piyasaların yatırımcıların anketlere verdiği cevaplara bakabilirsiniz mesela. Merkez bankası 2016 haziran beklenti anketi sonucunda 2016 yıl sonu tahmini dolar 3.10 tl bekleniyor denmiş.. Ki politik ve ekonomik gündeme, takvime falan da bakarsınız benim de beklediğim bir şey. Hele ki ülke içindeki gündemde de çok büyük olaylar beklendiği için.. (seçim dedikoduları, başkanlık vs.)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bambamm06

    dolar konusunda merkez bankasının, piyasaların yatırımcıların anketlere verdiği cevaplara bakabilirsiniz mesela. Merkez bankası 2016 haziran beklenti anketi sonucunda 2016 yıl sonu tahmini dolar 3.10 tl bekleniyor denmiş.. Ki politik ve ekonomik gündeme, takvime falan da bakarsınız benim de beklediğim bir şey. Hele ki ülke içindeki gündemde de çok büyük olaylar beklendiği için.. (seçim dedikoduları, başkanlık vs.)

    Yani Dolar yapmak mantıklı diyorsunuz?
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.