Şimdi Ara

1 Mayıs 2017 Kablonet İnternet Tarifeleri Düzenlemeleri (75. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.596
Cevap
19
Favori
118.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EDIT """KOTALI""" HALE GETİRMİŞLER


    100 Güldüren Kampanya uzatılmış
    https://www.turksatkablo.com.tr/internet-Kampanyalari,523,100-unuzu-gulduren-kampanya

    31.12.2017



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jackdaniels™ -- 3 Mayıs 2017; 12:0:25 >
  • 100 GB AKN Kotalı diyor ne demekse artık

    elleri ayaklarına dolaştı valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackdaniels™

    EDIT """KOTALI""" HALE GETİRMİŞLER


    100 Güldüren Kampanya uzatılmış
    https://www.turksatkablo.com.tr/internet-Kampanyalari,523,100-unuzu-gulduren-kampanya

    31.12.2017

    Neyse ki kotayı aşanlar için fatura üst limiti 650 liraymış. Aylık maaşınızın yarısı kablonete. Sonra parayla pulla işiniz kalmayacağı için 100'ünüzde çiçekler açacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi penguin -- 3 Mayıs 2017; 12:11:35 >
  • penguin P kullanıcısına yanıt
    Dedim eski kampanya sonra bir daha baktım tam çakallık birde kampanya isminide değiştirmemişler.

    Benim anlamadığım bu AKN olayının geleceği belliydi neden bu kampanyaları geçen sene bitirmediler.Ben Nisan'ın son haftası 85tl cayma bedeli ödeyip iyiki geçmişim.
  • An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok fazla DL yaptığım için aylık 400 gb üzeri. Kablonet'in sınırsız 20mbit tarifelerini kullanıyordum. maalesef 200 TL veriyorduk ama evde 4 kişiyiz zaten. herhangi bir aahhüt de vermemiştik hiç. Neyse yeni düzenleme sonrası yani dün 100mbps 100GBAKN'li Ekosınırsız tarifeye geçişi online işlemlerden gerçekleştirdim. Bugün geçiş gerçekleşti. Faturam yarı yarıya düşecek ve hızım 5 kat artacak. AKN sonrası dahi düştüğüm hız 24 eski sabit hızımdan daha yüksek.

    bu süreçe hepsini araştırdım açıkçası. telekom altyapılı olanlar 50 den fazla hız vermiyor. yeterli değilmiş bina alt yapısı. 50 veriyor 200gb sonrası 16 ya düşüyor ve yine 100 tl civarı para istiyor. demem o ki bu hali ile bile mevcut aboneler için en uygunu kablonet ve mevcut aboneler kampanya veya taahhüt olmadan isedikleri gibi eski paketlere de geçiş yapabiliyor. Ancak bu şartlarda yeni abone almaları hayal.

    Şuan aldığım hız da şöyle.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ziggystardust -- 3 Mayıs 2017; 13:46:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    Öyle umalım.

    Yine de böyle bir durum herkesin başına, her an gelebilir. Türksat'ta öyle bir şey olmaz pek gerçekçi bir iddia değil. Oldu işte. Çözüleceğini düşünüyorum, ancak yine olmayacağının bir garantisi yok. Manyak gibi durmadan kota kontrol edeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ziggystardust -- 3 Mayıs 2017; 13:54:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    Öyle umalım.

    Yine de böyle bir durum herkesin başına, her an gelebilir. Türksat'ta öyle bir şey olmaz pek gerçekçi bir iddia değil. Oldu işte. Çözüleceğini düşünüyorum, ancak yine olmayacağının bir garantisi yok. Manyak gibi durmadan kota kontrol edeceğiz.

    türksatta yıllardı bu uygulama parasını verdigin zamanda vardı sorun dediğim gibi bölgendeki datacenterla alakalı sorun olsa herkesde olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    Öyle umalım.

    Yine de böyle bir durum herkesin başına, her an gelebilir. Türksat'ta öyle bir şey olmaz pek gerçekçi bir iddia değil. Oldu işte. Çözüleceğini düşünüyorum, ancak yine olmayacağının bir garantisi yok. Manyak gibi durmadan kota kontrol edeceğiz.

    türksatta yıllardı bu uygulama parasını verdigin zamanda vardı sorun dediğim gibi bölgendeki datacenterla alakalı sorun olsa herkesde olurdu

    Biliyorum, uyku yok paketini uzun süreler kullandım. Problemin bölgemdeki datacenterla alakalı olduğu da kesin. Benim itirazım Türksat'ta böyle bir şey olmaz iddiasına. Başka datacenter'larda da olabilir zira bu problem. Umarım düzeltirler. Ben genellikle bu tip durumlarda kararın hep kullanıcı zararına verildiğini gördüğüm için çok olumlu bakamıyor sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    Öyle umalım.

    Yine de böyle bir durum herkesin başına, her an gelebilir. Türksat'ta öyle bir şey olmaz pek gerçekçi bir iddia değil. Oldu işte. Çözüleceğini düşünüyorum, ancak yine olmayacağının bir garantisi yok. Manyak gibi durmadan kota kontrol edeceğiz.

    türksatta yıllardı bu uygulama parasını verdigin zamanda vardı sorun dediğim gibi bölgendeki datacenterla alakalı sorun olsa herkesde olurdu

    Biliyorum, uyku yok paketini uzun süreler kullandım. Problemin bölgemdeki datacenterla alakalı olduğu da kesin. Benim itirazım Türksat'ta böyle bir şey olmaz iddiasına. Başka datacenter'larda da olabilir zira bu problem. Umarım düzeltirler. Ben genellikle bu tip durumlarda kararın hep kullanıcı zararına verildiğini gördüğüm için çok olumlu bakamıyor sadece.

    Şuanda resmi uygulama aktif başka zaman olsa evet işi yokuşa sürerlerdi zaten sistemsel sorun oldugunu turksat kabul eder destek@uydunet.com mail at yada online işlemlerden iletişim bölümünden yolla cözmeme gibi 1 sorun olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    Öyle umalım.

    Yine de böyle bir durum herkesin başına, her an gelebilir. Türksat'ta öyle bir şey olmaz pek gerçekçi bir iddia değil. Oldu işte. Çözüleceğini düşünüyorum, ancak yine olmayacağının bir garantisi yok. Manyak gibi durmadan kota kontrol edeceğiz.

    türksatta yıllardı bu uygulama parasını verdigin zamanda vardı sorun dediğim gibi bölgendeki datacenterla alakalı sorun olsa herkesde olurdu

    Biliyorum, uyku yok paketini uzun süreler kullandım. Problemin bölgemdeki datacenterla alakalı olduğu da kesin. Benim itirazım Türksat'ta böyle bir şey olmaz iddiasına. Başka datacenter'larda da olabilir zira bu problem. Umarım düzeltirler. Ben genellikle bu tip durumlarda kararın hep kullanıcı zararına verildiğini gördüğüm için çok olumlu bakamıyor sadece.

    Şuanda resmi uygulama aktif başka zaman olsa evet işi yokuşa sürerlerdi zaten sistemsel sorun oldugunu turksat kabul eder destek@uydunet.com mail at yada online işlemlerden iletişim bölümünden yolla cözmeme gibi 1 sorun olmaz

    verdiğiniz mail yanlış hocam. kablotvbilgi@turksat.com.tr herhangi bir sistemsel yazılımsal hız vb sorunlarda bu mail kullanılır.https://www.turksat.com.tr/tr vehttps://www.turksatkablo.com.tr/ hariç internet sitelerinin turksat ile alakası yoktur.
  • Programsız Bilgisayarı Zaman Ayarlı Kapatma Resimli Anlatım

    Gece 02:00 - 08:00 arası artık kotaya yansımayacak olması üzerine bilgisayarı indirmeye bırakanlara ithafen eklendi.




    Daha fazlası alttaki konuda 4.Mesaj Çok Yararlı Uygulamalar, Faydalı Bilgiler 'in altında.

    TR'nin En Büyük Windows 10 Rehberi | DEV KONU

    @Admin

    İlk sayfaya eklenebilir veya artılayarak ilk sayfada gözükmesini sağlayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Core2han


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    Öyle umalım.

    Yine de böyle bir durum herkesin başına, her an gelebilir. Türksat'ta öyle bir şey olmaz pek gerçekçi bir iddia değil. Oldu işte. Çözüleceğini düşünüyorum, ancak yine olmayacağının bir garantisi yok. Manyak gibi durmadan kota kontrol edeceğiz.

    türksatta yıllardı bu uygulama parasını verdigin zamanda vardı sorun dediğim gibi bölgendeki datacenterla alakalı sorun olsa herkesde olurdu

    Biliyorum, uyku yok paketini uzun süreler kullandım. Problemin bölgemdeki datacenterla alakalı olduğu da kesin. Benim itirazım Türksat'ta böyle bir şey olmaz iddiasına. Başka datacenter'larda da olabilir zira bu problem. Umarım düzeltirler. Ben genellikle bu tip durumlarda kararın hep kullanıcı zararına verildiğini gördüğüm için çok olumlu bakamıyor sadece.

    Şuanda resmi uygulama aktif başka zaman olsa evet işi yokuşa sürerlerdi zaten sistemsel sorun oldugunu turksat kabul eder destek@uydunet.com mail at yada online işlemlerden iletişim bölümünden yolla cözmeme gibi 1 sorun olmaz

    verdiğiniz mail yanlış hocam. kablotvbilgi@turksat.com.tr herhangi bir sistemsel yazılımsal hız vb sorunlarda bu mail kullanılır.https://www.turksat.com.tr/tr vehttps://www.turksatkablo.com.tr/ hariç internet sitelerinin turksat ile alakası yoktur.

    maili güncellemişler gmaildede söylediğin mail aktif şuanda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: Core2han


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    Öyle umalım.

    Yine de böyle bir durum herkesin başına, her an gelebilir. Türksat'ta öyle bir şey olmaz pek gerçekçi bir iddia değil. Oldu işte. Çözüleceğini düşünüyorum, ancak yine olmayacağının bir garantisi yok. Manyak gibi durmadan kota kontrol edeceğiz.

    türksatta yıllardı bu uygulama parasını verdigin zamanda vardı sorun dediğim gibi bölgendeki datacenterla alakalı sorun olsa herkesde olurdu

    Biliyorum, uyku yok paketini uzun süreler kullandım. Problemin bölgemdeki datacenterla alakalı olduğu da kesin. Benim itirazım Türksat'ta böyle bir şey olmaz iddiasına. Başka datacenter'larda da olabilir zira bu problem. Umarım düzeltirler. Ben genellikle bu tip durumlarda kararın hep kullanıcı zararına verildiğini gördüğüm için çok olumlu bakamıyor sadece.

    Şuanda resmi uygulama aktif başka zaman olsa evet işi yokuşa sürerlerdi zaten sistemsel sorun oldugunu turksat kabul eder destek@uydunet.com mail at yada online işlemlerden iletişim bölümünden yolla cözmeme gibi 1 sorun olmaz

    verdiğiniz mail yanlış hocam. kablotvbilgi@turksat.com.tr herhangi bir sistemsel yazılımsal hız vb sorunlarda bu mail kullanılır.https://www.turksat.com.tr/tr vehttps://www.turksatkablo.com.tr/ hariç internet sitelerinin turksat ile alakası yoktur.

    maili güncellemişler gmaildede söylediğin mail aktif şuanda

    Ben mart ayında taahüt verdiğimde bana direk bu maili verdiler diğer sitelerin bizle alakası yok onlar kampanya siteleri buradan iletişime geçin şeklinde bilgi aktarıldı direk ankara genel müdürlük maili imiş. Sinyal problemlerini hep 2-3 saat içinde maile dönüş yaparak cevaplandırdılar. Dediğiniz gibi eski mail o olabilir oraya mail atılırsada buraya yönlendirir muhtemelen ancak günce maili bu şekildedir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Core2han


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: Core2han


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    Öyle umalım.

    Yine de böyle bir durum herkesin başına, her an gelebilir. Türksat'ta öyle bir şey olmaz pek gerçekçi bir iddia değil. Oldu işte. Çözüleceğini düşünüyorum, ancak yine olmayacağının bir garantisi yok. Manyak gibi durmadan kota kontrol edeceğiz.

    türksatta yıllardı bu uygulama parasını verdigin zamanda vardı sorun dediğim gibi bölgendeki datacenterla alakalı sorun olsa herkesde olurdu

    Biliyorum, uyku yok paketini uzun süreler kullandım. Problemin bölgemdeki datacenterla alakalı olduğu da kesin. Benim itirazım Türksat'ta böyle bir şey olmaz iddiasına. Başka datacenter'larda da olabilir zira bu problem. Umarım düzeltirler. Ben genellikle bu tip durumlarda kararın hep kullanıcı zararına verildiğini gördüğüm için çok olumlu bakamıyor sadece.

    Şuanda resmi uygulama aktif başka zaman olsa evet işi yokuşa sürerlerdi zaten sistemsel sorun oldugunu turksat kabul eder destek@uydunet.com mail at yada online işlemlerden iletişim bölümünden yolla cözmeme gibi 1 sorun olmaz

    verdiğiniz mail yanlış hocam. kablotvbilgi@turksat.com.tr herhangi bir sistemsel yazılımsal hız vb sorunlarda bu mail kullanılır.https://www.turksat.com.tr/tr vehttps://www.turksatkablo.com.tr/ hariç internet sitelerinin turksat ile alakası yoktur.

    maili güncellemişler gmaildede söylediğin mail aktif şuanda

    Ben mart ayında taahüt verdiğimde bana direk bu maili verdiler diğer sitelerin bizle alakası yok onlar kampanya siteleri buradan iletişime geçin şeklinde bilgi aktarıldı direk ankara genel müdürlük maili imiş. Sinyal problemlerini hep 2-3 saat içinde maile dönüş yaparak cevaplandırdılar. Dediğiniz gibi eski mail o olabilir oraya mail atılırsada buraya yönlendirir muhtemelen ancak günce maili bu şekildedir :)

    aynen öyle eskiden mailleri destek seklindeydi destek@turksatkablo.com.tr olması lazım işinizi hızlı halletmek icin mail yollamanız daha sağlıklı müşteri temsilciyile boşa zaman kaybetmeyin :)
  • Aman diyeyim kimse yeni 100 guldurene falan bulasmasin. Belki hesabimi yaparim diye dusunuyorsunuzdur da steam, torrent acik kalir pcnize virus girer modeminiz hacklenir faturanizda 650tlyi goruverirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: Core2han


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: Core2han


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust


    quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros


    quote:

    Orijinalden alıntı: ziggystardust

    An itibariyle iki gecedir 2-8 arası yaptığım indirmeleri geçirmişler. 1 saat önce toplam kullanım 4.7 GB görünüyorken, bir anda önce 9'a sonra da 15'e çıktı dakikalar içerisinde.

    Öyle görünüyor ki Türksat'tan ayrılmak için taahhüdün bitmesini beklememe gerek kalmayacak.

    3 gündür 300 GB veri indirdim hiçbir sorun yok

    İyi ki bu heriflere güvenip asılmamışım download'a. Ufak ufak indirerek bir iki hafta geçsin diye bekliyordum.

    Müşteri hizmetleriyle konuşup incelenmesini talep ettim. 3 Nisan'da en ufak bir download'um bile olmadı.Şu an sizde sorun olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor yani.

    Paranoyaklaşıp her dakika akk kontrol etmeye falan başlayacağız bu gidişle.

    Turksatta öyle bir durum olmaz her gece 02.01 de kota duruyor senin durumun datacenterla alakalidir incelemeden sonra çözülür

    Öyle umalım.

    Yine de böyle bir durum herkesin başına, her an gelebilir. Türksat'ta öyle bir şey olmaz pek gerçekçi bir iddia değil. Oldu işte. Çözüleceğini düşünüyorum, ancak yine olmayacağının bir garantisi yok. Manyak gibi durmadan kota kontrol edeceğiz.

    türksatta yıllardı bu uygulama parasını verdigin zamanda vardı sorun dediğim gibi bölgendeki datacenterla alakalı sorun olsa herkesde olurdu

    Biliyorum, uyku yok paketini uzun süreler kullandım. Problemin bölgemdeki datacenterla alakalı olduğu da kesin. Benim itirazım Türksat'ta böyle bir şey olmaz iddiasına. Başka datacenter'larda da olabilir zira bu problem. Umarım düzeltirler. Ben genellikle bu tip durumlarda kararın hep kullanıcı zararına verildiğini gördüğüm için çok olumlu bakamıyor sadece.

    Şuanda resmi uygulama aktif başka zaman olsa evet işi yokuşa sürerlerdi zaten sistemsel sorun oldugunu turksat kabul eder destek@uydunet.com mail at yada online işlemlerden iletişim bölümünden yolla cözmeme gibi 1 sorun olmaz

    verdiğiniz mail yanlış hocam. kablotvbilgi@turksat.com.tr herhangi bir sistemsel yazılımsal hız vb sorunlarda bu mail kullanılır.https://www.turksat.com.tr/tr vehttps://www.turksatkablo.com.tr/ hariç internet sitelerinin turksat ile alakası yoktur.

    maili güncellemişler gmaildede söylediğin mail aktif şuanda

    Ben mart ayında taahüt verdiğimde bana direk bu maili verdiler diğer sitelerin bizle alakası yok onlar kampanya siteleri buradan iletişime geçin şeklinde bilgi aktarıldı direk ankara genel müdürlük maili imiş. Sinyal problemlerini hep 2-3 saat içinde maile dönüş yaparak cevaplandırdılar. Dediğiniz gibi eski mail o olabilir oraya mail atılırsada buraya yönlendirir muhtemelen ancak günce maili bu şekildedir :)

    aynen öyle eskiden mailleri destek seklindeydi destek@turksatkablo.com.tr olması lazım işinizi hızlı halletmek icin mail yollamanız daha sağlıklı müşteri temsilciyile boşa zaman kaybetmeyin :)

    kablotvbilgi@turksat.com.tr olması lazım. Daha önce buradan destek aldığım olmuştu. Bir mail atmayı deneyeceğim bakalım.
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.