Şimdi Ara

1 haftadır İnternete giremiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 farklı modem ile ethernet kablosu ile bilgisayardan modem kurulumu gerçekleştirmeme rağmen İnternete bağlanamıyorum. Israrla sorunun modem kaynaklı olduğunu beyan ediyorlar tek kelime ile rezillik ben düştüm bu batağa siz düşmeyin evinize millenicom bağlatmayın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sorunum devam etmekte ve halen ısrarla arayıp sinyal probleminiz giderilmiştir diye dalga geçiliyorum.Buradan tekrar belirtiyorum SORUNUM İP ALAMAMAMK. FARKLI MODEMLERLE KABLOLU KABLOSUZ HER TÜRLÜ KURULUMU GERÇEKLEŞTİRMEME RAĞMEN İP ALAMIYORUM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unreal4life -- 17 Mayıs 2020; 10:33:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı şekilde bir sorunum var ve 3 haftadır çözülemedi modem ip almıyor. Millenicom sadece oyalama taktiği uyguluyor, hiç bir şekilde çözüm üretemiyor. Böyle giderse mahkemede bu işi çözeceğiz sanırım
  • Çözemiyorlar arkadaşım, çözmeleri için önce problemi anlamaları gerekiyor problem ip alamam ama onlar ısrarla sinyali kontrol edip arızanız giderilmiştir diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halen aynı sorunum devam etmektedir sorunumu ısrarla anlamamaya çalışıyorlar cumaya kadar çözülmez ise başka issye geçiş yapacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürekli Aynı Kopyala Yapıştır cevabı veriyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugün de bir şey değişmedi Türk Telekoma geçmek istemiyordum ama başka çarem yok sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunum çözüldü çözüm sürecini paylaşmak isterim btk şikayet, şikayetvar.coma şikayet, telefonla şikayet, whatsapptan şikayet, twitterdan şikayet, donanım haberden şikayet ve nihayet sorunum çözüldü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde çözüldü sanırım en etkili yol iptal birimi ile konuşmak sorunu hemen hallediyorlar. Sorun porttan kaynaklı bi kablo arızasıymış. Artık telekom yeni abone bağlarken bilerek mi söktü biri mi oynadı bilmiyorum. Elit hizmet almak istediğinizi belirtince telekom yetkilileri zorda olsa getirebiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millenicom kullanırken Telekomu getirmeyi nasıl başardınız hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unreal4life kullanıcısına yanıt
    Telekom yetkililerden kastım teknik elamanlar. Malum millenicom hattı telekomdan kiraladığından teknik desteği de telekom veriyor bahsettiğim buydu yanlış yazmışım sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.