Şimdi Ara

1 Haftada Hat Değerlerindeki Saçma değişim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 7 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • C4L0X (9 mesaj) TurkNetDestek (3 mesaj) NT2L (3 mesaj) TheBCD (2 mesaj) yetkin58 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (5 mesaj) Uygulama (7 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> 1 Haftada Hat Değerlerindeki Saçma değişim
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bugünkü hat değerlerim şuan bu değerler ile internete bile giremiyorum modemde snr değerim çok düştü sizce bu neden olabilir



    Geçen haftaki hat değerlerim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C4L0X -- 13 Nisan 2020; 22:13:44 >



    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek




  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hız testi sonucu



    Modem arayüzündeki hat değerlerim

    |
    |




  • Yarbay
    2803 Mesaj

    Bina ankastrenizden ölçüm yaptığınızda hat zayıflası az ise iç tesisatta sorun var demektir. Orada da durum aynıysa sizin devrede minik bir arıza var.
    Bana sanki iç tesisattan gibi geliyor, devre arızalansa durum daha kötü oluyordu sanki.

    Edit: Bu arada hattınızda 46 mbps tanımlı görünüyor, hız sorununuz TürkNet'ten kaynaklı değilse Portunuz da arızalı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 13 Nisan 2020; 23:25:26 >
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Geçen hafta Türk Telekom eve gelen kablo koptuğu için modeme kadar gelen kabloyu kontrol etmişti ama bugün öğleden sonra birden internetim kopmaya başladı sabah hız testi yaptığımda 80-85 mbps hızları görürken birden hızım 1 mbps yi bile geçmemeye başladı. İşin garip tarafi ise upload hizinda ve upload in snr değerinde hiçbir değişiklik olmadı.
    |
    |
    NT2L kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2803 Mesaj

    Yapılan ekte bir sorun olabilir mi?
    |
    |
    yunus4040 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    801 Mesaj
    Aynı sıkıntıyı ben millenicomda yaşıyorum 2 3 aydır hat değerlerim düşüyor 130mbps olan ulaşılabilir hızım 80lere düştü 50nbps paket kullanıyorum özellikle akşam saatlerinde kopma sorunu oluyor anlam veremedim iyi olan hat değerleri birden bire neden düşer iç tesisatim yeni cat 6 kablo
    |
    |
  • Yüzbaşı
    279 Mesaj
    Aynı dolaptan abone sayısı arttıkça sinyal kalitesi düşüyor sanırım.Ben de tt ye abone oldum vdsl açılınca,ilk abone olanlardan biriyim.2 ay önce snr yüksekti şuan snr daha düşük.
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ek yok eve gelen kablo direk modeme bağlı
    |
    |
    NT2L kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dün sabah sıkıntısız kullanırken birden bu kadar Bence düşmesi normal değil.
    |
    |
    Grastice kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hat değerlerin düzeldi Türk Telekom'dan geldiler ve sorunu çözdüler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C4L0X -- 14 Nisan 2020; 10:25:25 >
    |
    |




  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Şuan hiç bir sorunum kalmadı
    |
    |
  • Yarbay
    2497 Mesaj
    Bende 35mb vdsl kullanıyorum TürkNet. Son 1 haftadır 5-6 mbit lere kadar düştüğü oldu hızın. Arıza kaydı açtım umarım benim sorunumda çözülür.
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bende de akşamları düşüyor bence o genel bir sorun
    |
    |
    Luken Drew kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    721 Mesaj
    aynı sebepten aboneliğimi sonlandırdım. aslında port değişimi ile çözülebilecek basit bir işlem ama bunlara ulaşmak ne mümkün.
    https://forum.donanimhaber.com/musteri-hizmetleri-calisma-sekli-yuzunden-aboneligimi-sonlandirdim--142883071
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sabah Türk Telekom a arızayı bildirdiklerinden yaklaşık 20 dk sonra portumu değiştirdiler ve sorunum çözüldü.
    |
    |
    bahadir1643 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    29060 Mesaj
    Merhaba, iç tesisat sorunundan dolayı ya da altyapı kaynaklı sorundan dolayı düşüklük yaşanmış olabilir. Arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz?
    |
    |
  • Firma Yetkilisi
    29060 Mesaj

    Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim
    |
    |
    yunus4040 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    29060 Mesaj

    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden arkadaşlarım gerekli kontrolleri yaparak sorunu çözümleyecektir.
    |
    |
    Luken Drew kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    721 Mesaj

    Bende TT arıza müşteri kaynaklı dedi ve kaydı kapattı hem TT hem Turknet.
    |
    |
    yunus4040 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2803 Mesaj

    Port arızasını son seçenek olarak belirtmiştim. İhtimaller denenmeden bilinmez
    |
    |
    yunus4040 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant vp
valorant points
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,257
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.