Şimdi Ara

1 günlük tv de sorun çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, geçen cumartesi hepsiburada.comdan sipariş ettiğim vestel tv yaklaşık 10 30dk arasında görüntüyü kesiyor. led ışıkları yanıyor, ses geliyor fakat görüntü gidiyor.(20 30dk sonra açınca düzeliyor) ürün ayın 22sinde elime geldi (henüz 24 saattir bile elimde değil) vestelden arkadaşlar aynı gün gelip montajını yaptı. bir kaç saat sonra teknik destek hattını aradım. yarın gelip bakacaklar ve ürün montajını yapan arkadaş arayıp, telefon ile yönlendirip cihazı sıfırladı. sorun tabi çözülmedi. fakat işin aslı ben ürünün tamir edilmesini değil değişimini istiyorum. bilgili arkadaşlardan hukuken almam gereken önlemleri bana anlatmasını rica ediyorum. daha önce başıma gelmiş bir olay olmadığı için konuya cahilim. vakit ayırıp yanıt yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.



  • yorulmuştur belki. herkesin zamana ihtiyacı olabilir bazen. benim gibi mesela.
  • testleri yapılmıştır muhakkak öğle kontrolleri filan yapılmış bir tv için yapılacak en mantıklı başvuru guiness'e olur en erken bozulan tv için başvur vestelden bir plaketde iste çok kısa bir süre gerçekten new record işin şakası bir tarafa hiç uzatmadan yenisi ile değiştirmeleri gerekir yasal hakkın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vestel almakla zaten 1/0 yenik baslamissin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıda ki yoruma katılıyorum baştan Vestel almakla hata etmişsin .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Televizyonu kuran arkadaş beni cepten arayıp ürünü fabrikaya alıp bakacaklarını söyledi. bende tamirini istemediğimi daha bir günlük cihazın içinin açılmasını kabul etmediğimi söyledim. hepsiburada.com da servis ne derse o diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Old Mac New Clip

    yorulmuştur belki. herkesin zamana ihtiyacı olabilir bazen. benim gibi mesela.
    Hocam boylesine ciddi konularda konu sahibi arkadasla maytap gecmeye utanmiyormusunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • direk iade edin hepsiburadaya ugraşmayın servisle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam hepsiburada servis raporu istiyor değişim için. servis ne derse o çekiyor bana. iade talebi oluşturabiliyorum fakat ürün tekrar gidecek karşı taraf iadeyi kabul etmeyecek yüzde 90 o yüzden yapmadan çözmeye çalışıyorum.
  • Kanatlandırmayan_Redbull kullanıcısına yanıt
    hocam artık görmemezlikten geliyorum böyle yanıtları artık. bu forumda 100 tane aklı başında işini halletmek için, bilgi paylaşımı yapmak için takılan insan varsa. 100 tane de her şeyi gırgıra almaya çalışan insan var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lahmacunsavar

    hocam hepsiburada servis raporu istiyor değişim için. servis ne derse o çekiyor bana. iade talebi oluşturabiliyorum fakat ürün tekrar gidecek karşı taraf iadeyi kabul etmeyecek yüzde 90 o yüzden yapmadan çözmeye çalışıyorum.
    bu kadar zorlaştırdılarmıya, internetten aldığın ürünü en son 15 gün içinde iade edebiliyordun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uyguladıkları çoğu şey yasaya uygun değil . Sadece zorlaştırmak için. Sonuç odaklı değil kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ürünü gelip aldılar serviste bakmamız gerekiyor değişim olsa bile dediler. Bugün onarım yapıldı diye döndüler. Gönderirken de onarım istemediğimi söyledim. Tüketici hakları mahkemesine başvuracağım. Ürünü teslim almama gerek var mı? Veya teslim alırsam onarımı kabul etmiş sayılıyor muyum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zınarsaydın kardeş sana verilen haklar var onları kullan ne demek 1 günlük tvyi içini açıp tamir ettirip satmak 2. El mi aliyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.