Şimdi Ara

1 günlük tv de sorun çıktı

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
14
Cevap
0
Favori
273
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> 1 günlük tv de sorun çıktı
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba, geçen cumartesi hepsiburada.comdan sipariş ettiğim vestel tv yaklaşık 10 30dk arasında görüntüyü kesiyor. led ışıkları yanıyor, ses geliyor fakat görüntü gidiyor.(20 30dk sonra açınca düzeliyor) ürün ayın 22sinde elime geldi (henüz 24 saattir bile elimde değil) vestelden arkadaşlar aynı gün gelip montajını yaptı. bir kaç saat sonra teknik destek hattını aradım. yarın gelip bakacaklar ve ürün montajını yapan arkadaş arayıp, telefon ile yönlendirip cihazı sıfırladı. sorun tabi çözülmedi. fakat işin aslı ben ürünün tamir edilmesini değil değişimini istiyorum. bilgili arkadaşlardan hukuken almam gereken önlemleri bana anlatmasını rica ediyorum. daha önce başıma gelmiş bir olay olmadığı için konuya cahilim. vakit ayırıp yanıt yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.



    |
    |
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 Premium | BLACK
  • Teğmen
    193 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Lovemachine


    yorulmuştur belki. herkesin zamana ihtiyacı olabilir bazen. benim gibi mesela.
    _____________________________
    man that girl really knocks me out
  • Çavuş
    83 Mesaj
    testleri yapılmıştır muhakkak öğle kontrolleri filan yapılmış bir tv için yapılacak en mantıklı başvuru guiness'e olur en erken bozulan tv için başvur vestelden bir plaketde iste çok kısa bir süre gerçekten new record işin şakası bir tarafa hiç uzatmadan yenisi ile değiştirmeleri gerekir yasal hakkın



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1211 Mesaj
    Vestel almakla zaten 1/0 yenik baslamissin.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PAUL WALKER
  • Yarbay
    4956 Mesaj
    Yukarıda ki yoruma katılıyorum baştan Vestel almakla hata etmişsin .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj
    Televizyonu kuran arkadaş beni cepten arayıp ürünü fabrikaya alıp bakacaklarını söyledi. bende tamirini istemediğimi daha bir günlük cihazın içinin açılmasını kabul etmediğimi söyledim. hepsiburada.com da servis ne derse o diyor.
    |
    |
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 Premium | BLACK
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Automatic Gun Fire

    yorulmuştur belki. herkesin zamana ihtiyacı olabilir bazen. benim gibi mesela.
    Hocam boylesine ciddi konularda konu sahibi arkadasla maytap gecmeye utanmiyormusunuz?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    692 Mesaj
    direk iade edin hepsiburadaya ugraşmayın servisle.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj

    hocam hepsiburada servis raporu istiyor değişim için. servis ne derse o çekiyor bana. iade talebi oluşturabiliyorum fakat ürün tekrar gidecek karşı taraf iadeyi kabul etmeyecek yüzde 90 o yüzden yapmadan çözmeye çalışıyorum.
    |
    |
    darking_FB kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 Premium | BLACK
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj

    hocam artık görmemezlikten geliyorum böyle yanıtları artık. bu forumda 100 tane aklı başında işini halletmek için, bilgi paylaşımı yapmak için takılan insan varsa. 100 tane de her şeyi gırgıra almaya çalışan insan var.
    |
    |
    Kanatlandırmayan_Redbull kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 Premium | BLACK
  • Yüzbaşı
    692 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: suphanakca

    hocam hepsiburada servis raporu istiyor değişim için. servis ne derse o çekiyor bana. iade talebi oluşturabiliyorum fakat ürün tekrar gidecek karşı taraf iadeyi kabul etmeyecek yüzde 90 o yüzden yapmadan çözmeye çalışıyorum.
    bu kadar zorlaştırdılarmıya, internetten aldığın ürünü en son 15 gün içinde iade edebiliyordun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj

    Uyguladıkları çoğu şey yasaya uygun değil . Sadece zorlaştırmak için. Sonuç odaklı değil kesinlikle.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    darking_FB kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 Premium | BLACK
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj
    Arkadaşlar ürünü gelip aldılar serviste bakmamız gerekiyor değişim olsa bile dediler. Bugün onarım yapıldı diye döndüler. Gönderirken de onarım istemediğimi söyledim. Tüketici hakları mahkemesine başvuracağım. Ürünü teslim almama gerek var mı? Veya teslim alırsam onarımı kabul etmiş sayılıyor muyum?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 Premium | BLACK
  • Yüzbaşı
    630 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Crazyboy2099



    Zınarsaydın kardeş sana verilen haklar var onları kullan ne demek 1 günlük tvyi içini açıp tamir ettirip satmak 2. El mi aliyosun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    suphanakca kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
Sohbet
bankalar.org
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,906
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.