Şimdi Ara

1 Aylık Turkcell Maceramın 1680₺ ile Sonuçlanması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dostlar öncelikle hepinize günaydın,

    Sabah 7 civarıyla Turkcell’e geçişim tamamlandı Platinum 25 tarifesine yıllık abonelik ile geçicektim fakat bayiinin hatası sebebiyle Platinum Plus 25 Tarifesine 1 Yıllık Taahhütlü geçmişim. Platinum 25 80₺/ay iken Plus/140₺ aylık görünüyor taahhütüyle.

    Şimdi size bir aylık maceramı anlatayım. Yazın ortasından beri taahhütsüz bir şekilde Turkcell Rahat tarifesini kullanıyordum, 54₺‘ye yıl sonuna kadar geçerli hediyeler ile (otomatik fatura, vs.) 14GB 1000DK 1000SMS alıyordum bu sene sınav senem olduğu için Youtube’da çok takılıyorum yetmemeye başlamıştı. Ekim’in ortalarına doğru DH Forumdaki herkesin bildiği Elçi Kodunu almayı planlarken Turkcell Akıllı tarifelerini duyurdu. 60₺ ye 20GB 1000DK 1000SMS gayet makul geldiğinden geçiş yapmak için Ankara Cepa Turkcell bayiisine gittik. Güleryüzlü bir çalışan hızlıca tarifeye geçişimi sağladı. O günki dalgılınlığımla Dijital Operatöre bakmadım. Akıllı tarifeye geçişimden bir gün sonra yıllık abonelikte olmadığımı, normal tarife fiyatından ücretlendirildiğimi farkettim. Bunun üzerine tekrar bayiiye gittik yine yardımcı olmaya çalıştılar. Bayiideki çalışan sizi mağdur ettim diyerekten fatura kesiminden sonra gelin bir haftalık kullanımınızı karşılayayım, bu fatura döneminden sonra yıllık aboneliğe geçişini yaparız, 2 Kasımdan sonra tekrar gelin dedi. 2-3 gün sonra faturayı ödemek için gittiğimde yıllık abonelik yapamayacaklarını sistemin beni geçerli müşteri olarak gördüklerini söylediler çözüm olarak da Türk Telekom’a numara taşıyıp geri gelin dediler 20dk içerisinde Türk Telekom’a hat taşıma talebini verdim hat taşınınca tekrar gelin dediler. Bu noktaya kadar zaten şu dönemde AVM’ye gelmek canımı sıkarken nazikçe sıkıntı olmaz dedim dedikleri gibi yapmaya çalıştım. 7 Kasımda Türk Telekom’a geçişim sağlandı bu Pazartesi tekrar Cepa AVM Turkcell’e gittim geçen hafta zaten fatura unutulmuştu tarife sebebiyle onu da ödedim ve Platinum 25 tarifesi için taahhüt vererek numara taşıma talebinde bulunduk.


    12 Kasım sabah 7 civarında geçişim tamamlandı. Ohh ne güzel yine Turkcell’deyim tarifem de iyi hemen DH Sıcak Fırsatlara bakalım sabah kalkmışken derken aklıma geldi Dijital Operatöre bakmak. Dijital Operatöre girdiğimde artık şaşırtmayan güzel bir 140₺’lik tarifeyle karşılaştım. Anladığım kadarıyla bayiide geçiş yapılırken yanlış tarifeyi seçti çalışan arkadaş özellikle kendisi de 80₺ olan Platinum 25 tarifesimi istediğimi 2-3 kez sorarak temin etmişti. Sonuç olarak bu sabah itibariyle 12 ay boyunca 140₺ ödeyeceğim bir taahhütlü tarifedeyim. Elle tutulur f/p da yok ortada 20GB+ 5GB Sosyal Medya 2000DK 300SMS 140₺. Artık bayiilere gidicek ne zamanım ne de enerjim kaldı bir aydır Turkcell ile muhattap olup istediğimi yapmamalarından zaten beni kaybettiler. Paşa paşa bir yıllık telefon kullanımım için 1680₺ ödeyecek ya da taahhüt cayma bedelini ödeyecek bir insan değilim. Yardımlarınızı bekliyorum. (Destan yazmışım kusura bakmayın. )


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Müşteri hizmetlerini ara mutlaka duzeltirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Akıllı 20’ye geçerken taahhütüm olmadığı için aramıştım bayiiye gitmeniz lazım biz bir şey yapamayız dediler. 10 dk ya arayacağım zaten de bir cacık çıkmayacağını düşünüyorum her zamanki gibi geçiştiricekler gibi duruyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediğim gibi ilk aradığımda bir ay sonra arayın hallederiz tarzında geçiştirdiler. Ardından yakınımdaki bayiiye gittim onlar da müşteri hizmetlerini arayın zaten bizim bayiiden yapmamışsınız en kötü ihtimalle bayii taahhüt cayma bedelini öder dediler. Ardından tekrar müşteri hizmetlerini aradım bu sefer şansıma herhalde ilk defa yardımcı olmaya çalıştı müşteri temsilcisi. Cayma bedeli ödemeden iptal edip Platinum 25’e geçimi 2 dk içerisinde yaptılar sağ olsunlar. Konu kapanabilir.

    1 Aylık Turkcell Maceramın 1680₺ ile Sonuçlanması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DevletAmca D kullanıcısına yanıt

    Turkcell müşteri hizmetleri ilgilidir hocam. Yapabilecekleri bisey varsa ilgilenirler her zaman. Tarifenizde çok güzel. Keyfini çıkarın Turkcell kalitesinin 👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun olduğun da direk arama yerine.
    Do uygulaması üzerinden Yazın /Belge vs. Varsa ekleyin.
    Sorunlar çözülüyor bir müddet. Biraz zaman alıyor ama haklı isen çözüme kavuşur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 günü doldurduktan sonra uygulamaya gir ve platinum 25 tarifesine geç.

    Turkcell'de 1 kere mahsus alt tarifeye geçme hakkın var.

    Ayrıca başlık ve içerik çok yanıltıcı.

    Edit ; Mh halletmiş bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 12 Kasım 2020; 13:12:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüm operatör ve bayilerde olan saçma sapan bir durum, çok uzun yazılmış detaylarına dikkat ederek okuyamadım, bu olayda sadece TTnin günahı ne, mallığı yapan turkcell ve bayiyi, angarya iş yüklenen tt ve bayisi, ayrıca en az 50-100 belki de daha fazla süre yok olmayacak plastik, kağıt ve sim kart attığı, maliyet kısmına girmiyorum bile, bir şeyi ziyan etmek dinen bile sakıncalıdır.

  • Hocam bu süreçte TT ile ilgili bir problem yaşamadım süreci anlatırken belirttim sadece TT Mobil’e geçtim diye. Sim Kartı konusunda bir şey diyemeceğim haklısınız valla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt

    Hocam sabah 140₺’nin şokuyla yazdım kusura bakmayın ama belirtmek istediğim durum 1 yıl için totalde herhangi bir telefon operatörüne o kadar para ödemekti. Örnek verirsek evde TürkNet kullanıyorum 85₺’ye 100Mbit Sınırsız yıllık ev interneti giderim yaklaşık 1000₺.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DevletAmca D kullanıcısına yanıt
    Tt ile ilgili sorun olmadığının farkındayım, Turkcellin çözüm olarak kendi hatalı işi için kendi çözmeyip başka firmaya angarya iş yaratması hiç etik bir davranış değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.