Şimdi Ara

1.8TFSI 2009-2011 Audi A4 alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar.


    Araç değiştirmeyi planlıyorum. 700-750 bin civarında bütçem var. Daha öncesinde de VAG serisi kullandığım için VAG ile devam etmek istiyorum.


    Planlarımda 1.2TSI Jetta vardı ama bugün caddede gördüğüm Audi ile kafam biraz karıştı. 1.8TFSI nasıldır? Araca benzinde binilecek tüp ve otomatik vites düşünmüyorum. Yakıt durumu benim için en son planda. Kronik garip garip problemleri yoksa benim için uygundur kısaca. Bakımlarını vaktinde yaptırır ufak tefek sorunlarını da çözer binersin derseniz listeye alacağım.


    Şimdiden teşekkür ederim.




    _____________________________
  • bu modelde aşırı yağ yakma sorunları vardı diye hatırlıyorum.

    _____________________________
  • Sanayi ile kanka olmak istiyorsanız alınır,

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.