|
Herkese selamlar. Araç değiştirmeyi planlıyorum. 700-750 bin civarında bütçem var. Daha öncesinde de VAG serisi kullandığım için VAG ile devam etmek istiyorum. Planlarımda 1.2TSI Jetta vardı ama bugün caddede gördüğüm Audi ile kafam biraz karıştı. 1.8TFSI nasıldır? Araca benzinde binilecek tüp ve otomatik vites düşünmüyorum. Yakıt durumu benim için en son planda. Kronik garip garip problemleri yoksa benim için uygundur kısaca. Bakımlarını vaktinde yaptırır ufak tefek sorunlarını da çözer binersin derseniz listeye alacağım. Şimdiden teşekkür ederim. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler






