Şimdi Ara

1.6 Hitler 10.000 Km Tüketim Ortalaması...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar, aracımın yaklaşık 10.000 Km'lik Yol Bilgisayarı Tüketim ortalamasını bilgilerinize sunarım.

    Teknik Bilgiler;
    Motor:1.6 Lt, 102 HP, 8v, 6 ileri vites
    Ağırlık: 1450 Kg
    Tüketim: Şehir-İçi: 10,6 Lt, Ortalama:7,5 Lt, Şehir-Dışı:5,8 Lt

    Gelelim Gerçek Tüketime

    Mesafe : 9.850 Km
    Ortalama Hız : 29 Km/Saat
    Ortalama Tüketim : 9,4 Lt/100 Km

    Bir Önceki Tüketim Değerleri

    Mesafe : 9.711 Km
    Ortalama Hız : 33 Km/Saat
    Ortalama Tüketim : 10,0 Lt/100 Km

    Asıl Soru:
    Bir önceki ölçümde ortalama hız daha yüksek olmasına rağmen, ortalama tüketim daha fazla çıkmış. Sürüş tarzımda, kullandığım güzergah ve hava şartlarında herhangi bir değişiklik yok. Nedenini açıklayabilecek varsa sevinirim.

    Umarım faydalı bir paylaşım olur...



    _____________________________
    JEEP RENEGADE LIMITED




  • yakıt değeri iyi araç exeo mu
    _____________________________
    vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjuuddaass

    yakıt değeri iyi araç exeo mu

    Evet.
    _____________________________
    JEEP RENEGADE LIMITED
  • Hocam yol bilgisayarı o kadar uzun km'lerin ortalamasını düzgün veremiyor , maksimum bir depoluk ölçüm yapın o zaman doğru sonuca ulaşırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2011 Toyota Corolla 1.33 Comfort.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutluakbulut

    Hocam yol bilgisayarı o kadar uzun km'lerin ortalamasını düzgün veremiyor , maksimum bir depoluk ölçüm yapın o zaman doğru sonuca ulaşırsınız.

    Dediğiniz doğru olabilir.
    En doğrusu alınan yakıt ve gidilen mesafedir. Ama 10.000 km için onları hesabını tutmak kolay değil. Arada mutlaka unutulan yakıt fişi olur.
    _____________________________
    JEEP RENEGADE LIMITED
  • Arkadaslar aslinda hitler motor yakit tuketimi ile ilgili guncel bir konu acilsa cok guzel olur. Her cesit arabada kullanilmis bir motor ve bire bir kullanicidan bilgi almak insanlarin daha cok isine yarayacaktir. Tuketime gelirsek normal ama lpg ile baya iyi olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bedava peynir sadece fare kapanında bulunur

    Kocaeli University
    Mechanical Engineer
  • 10 litre altı zor bu motorda...
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio 4, 1.5 dci 54 lt mazot aldı?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bence fazla. 2.0 motor,1500kg, sürekli 4 çeker, 4 ileri tork konvertörlü otomatik ve aerodinamisi sizinkinden kötü olan aracımın uzun dönem tüketimi 10.5lt civarı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2,5 yıl hitler motorlu leon kullandım.Kısaca 6-8-10 lt olarak ölçtüm hep.Kastırarak en fazla 4,9 lt ye düşürebildim o da 85 km hızda.Onun dışında lpg ile bu değerlerin üzerine 1,5 -2 lt daha ilave edilince hitler motorun verileri çıkıyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Bence fazla. 2.0 motor,1500kg, sürekli 4 çeker, 4 ileri tork konvertörlü otomatik ve aerodinamisi sizinkinden kötü olan aracımın uzun dönem tüketimi 10.5lt civarı oluyor.

    Hocam bu tip ağır kasalarda 2.0 motorlar, 1.6 lardan az bile yakabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    JEEP RENEGADE LIMITED
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olorinthewhite


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Bence fazla. 2.0 motor,1500kg, sürekli 4 çeker, 4 ileri tork konvertörlü otomatik ve aerodinamisi sizinkinden kötü olan aracımın uzun dönem tüketimi 10.5lt civarı oluyor.

    Hocam bu tip ağır kasalarda 2.0 motorlar, 1.6 lardan az bile yakabilir.

    İyi de ben hızlı uzun yol sürüşlerinden bahsetmiyorum, öyle olsaydı dediğinize belki hak verebilirdim. Çünkü ben 90-100 km/h civarı gitsem de 8,5 lt altı zor görüyorum uzun yolda. Bu hızla giden Bora dramatik olarak düşük yakacaktır benden belki de 2-2.5 lt az yakar tahminim.

    Benim verdiğim 10.5 lt tüketim ise arkadaşın verdiği gibi uzun dönem karma bir sonuçtur. O yüzden ben Bora'nın ortalama tüketimini hiç normal bulmadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • bu motoru çok iyi bilirim tüketimler normal malesef bu motor musrif bir motor çünkü günümüz teknolojili 1.6 motorlar bu ortalama hızlarda 8 litre civarında tüketim sergiliyorlar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67
    Benim verdiğim 10.5 lt tüketim ise arkadaşın verdiği gibi uzun dönem karma bir sonuçtur. O yüzden ben Bora'nın ortalama tüketimini hiç normal bulmadım.

    Hocam, sizce teknik verilerini yazdığım aracım (Exeo, Bora değil)
    29 km/saat hız ortalaması ile ne kadar yakmalı???
    _____________________________
    JEEP RENEGADE LIMITED
  • Konuyu da siz açmışsınız zaten yeni farkettim, hocam karma tüketimde 10lt görmeniz bence ya motorun çok verimsiz ya da sizin sıkıştırarak kullandığınız anlamına geliyor. Araç ne olursa olsun, ben kendi aracımın size göre dezavantajlarını da verdim ki neredeyse aynı yakacağız. Ben bir üstteki arkadaşın da dediği gibi en fazla 8 lt civarında olması gerektiğine inanıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tuketim normal çünkü motorun karakteri belli. Aynı tempoda 1.6 Toyota motoru 7,5 Lt civarı tüketirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.