1.3 90 lık 6 ileri corsamız vardı yazılım katalizör iptali ile 125 beygir civarlarında takılıyorduk. Önü 3cm basık olduğundan 225kmh gördüm. Şehir içi çok zevkliydi. Arkadaşlarımızda olan ortalama 1.6 dizeller ile deneyince rahat 4 5 boy geçiyorduk. Yakıt tüketimi mersin şehir içi 5.2 idi uzun yol 140 sabit 4.4 yakıyordu. 1.3 de bv40 durbo olduğundan basınç açmaya müsait ve ilacı yazılımdır. Yazılım yaptırırsanız aracınızı bir daha satmazsınız. 2 senedir hala yazılımlı biniliyor corsaya saygılar. |
Vitesi ayarlayamıyorsun. 3 vites 40 km hız çoğu araçta 2000 devir ve altına tekabül eder. Bu şekilde 1.2 arabayla yokuş çıkamazsın. O hızda 2 vitese düşüp devir aldırman gerekir. eğer aracında sıkıntı yok ise kısa yokuşları vites düşmeden çıkabilirsin. Uzun yokuşlarda yokuşa başlamadan önce 1 vites düşürebilirsin yada hızını arttırarak 3-4 bin devre çıkabilirsin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
3 farklı egea sedan ile 1.3 olarak toplamda 350 bin km'ye kadar yol yaptım. Yaz,kış, kar, otoyol, devlet yolu vs. Yani hiç de üzülmedim açıkçası, siz neyle kıyaslıyorsunuz ki bunu, yani beklenti neydi de alamadınız. 1.3 multijet harika bir motor, sıfır sorun. |
punto'da şehiriçi düşük hızlarda atik. egea'da ne düşük hızda ne yüksek hızda atik değil, çok ağır kanlı. özellikle 120-130'dan sonra çok yavaş hızlanıyor. hele ki 4 kişi yolculuk ediyorsanız hepten zayıflıyor bir yokuşa gelince. |
Bende 5 senedir tsi kullanıyorum, yer uçağı demek çok iddialı bir söylem ancak performansı benim için yeterli. Dizelden az yakıyor demek zaten akla mantığa aykırı, ancal az km ve çoğunluk şehir dışı kullandığımdan benim için ideal bir motor. XV ye gelince performans tabiki turbolu bir araç gibi olmaz ancak bence o kadar mükemmel özellikleri var ki, bunlara sahip olmak için turbosuz XV ye binilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|