95 hp punto evo ve sonrası euro5'ler dualogic 6 ileri ve 5 ileri Manuel olanlar da mjet2 dir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Doğrudur hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1.3 Multijet var Zonguldak'ta yaşıyorum rampada gidişi gayet iyi sadece uzun yolda yüksek hızlarda gelince bağırıyor araç yazılım attırdım az çok daha iyi oldu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ben de onaylıyorum. kötü değil ama. yine de iyi hız yapıyorlar. yalnız egzoz dpf bir tıkandı mı, eşşeğe dönüyor araba. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Yanlış ve bilgisiz cevap. Astra H 1.3cdti Manueli de Otomatiği de 6 ileridir. J kasalar 5 ileri. Ayrıca 10 senedir Astra H 1.3cdti Easytronic Sahibiyim. Edirne İstanbul arası Temde defalarca denedim 190' da kalıyor istediğiniz kadar basın. Yazılımlı şu an yazılımdan sonra da 195 düz yolda. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
90-100e kadar gayet yeterli 120 den sonrasında çok bağırıyor çok yoruyor |
6 vites olsun hocam :) yinede 210 yapamaz. Zaten 6. vites ekonomi vitesi olduğu için genelde uzun oranlı oluyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Genelleme yapmak istemem ama 1.6 Lancer sahibiyim 100 hp 1.3 dizel polo düzde saplamıştı bana hiç unutmam... Bayırda vs nasıldır bilgim yok |
demek istediğim gayet açık aslında. 1.4 motor söz konusu olduğu zaman herkes 1.3 şöyle uçuyor böyle kaçıyor 1.4 hayatta alınmaz diyor, 1.3 konusu olunca 1.3 yetmiyor 1.6dan aşağısı alınmaz diyor. lafta hepsini söylemesi kolay. ben de 1.6 motora binilmez 3.0 altı kesmez diyebilirim. herkes deneyip kendisi karar vermesi gerekiyor. 12 senedir 1.4 atmosferik araç kullanıyorum. 80bg 127nm torku var. 12 senedir beni üzmedi. o paraya o kadar araba yapacak bir şey yok. egeada 1.3 dizel ile 1.4 benzinli arasında 36000tl fark var. geçen sene aldığım clioda da aynı durum mevcuttu. 0.9 benzinli ve dizel arasında 40bin lira fark vardı. yürütme maliyetleri bakımından da yakıt dahil olmak üzere 0.9 daha avantajlıydı. (benim durumumda ve kullanımımda) aradaki 40bin lirayla da altın aldım. 1 senede hem arabadan hem de altından kar ettim. 0.9 da güçsüz bir motor. 1.4 fire motor ile eşdeğer güçte. aynı şartlar yine oluşsa yine benzinli alırım. hatta en ucuzu neyse onu alırım. işini görecek olan ihtiyaç, daha üstü lüxtür benim gözümde. 2008de de en ucuza bulabildiğim arabayı sıfır almıştım, 2019da da bulabildiğim en ucuz arabayı sıfır aldım. bu araba o kadar dayanırsa bundan bir 10 yıl sonra, yine o yılda alabileceğim en ucuz arabayı alma planım var. özel bir araba almadıktan sonra aynı arabanın dizeliymiş, benzinlisiymiş fark etmiyor benim için. |
1.3 dizel polo mu varmış? |
mesajda eksik yada yanlış bilgi var. ya araç 1.3 polo değil, tsi polo yada sizin altınızda 1.6 lancer değil. başka bir araç var. yada siz o 1.2 / 1.4 poloyu veya 1.3 puntoyu geçecek şekilde araç kullanamadınız. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
İsteyen istediği gibi dalgaya alabilir. Sadece yaşadığımı ve kıyaslayabildiğimi söyleyeceğim; Yer: Edincik toki konutları çıkışı Bandırma/Balıkesir Araçtaki kişi sayısı: 4 Hyundai 2013 1.2 Jump (Atmosferik diye biliyorum) Mutlaka vites istiyor, 2. Vitese kadar düşüyorum. Fiorino 2009 1.3 Mtjt 4.Viteste yokuşu tamamlıyorum. Uçarak değil ama makul hızda devirden düşmeden. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Aynen. Manuelle Otomatiğin şanzıman oranları farklı manuel daha uzun. Ancak otomatik için örnek vercek olursam 6.viteste 80 den sonra gidebiliyorsunuz ama rahat gitmek yokuş çıkmak isterseniz 100 ün üzerinde sürmeniz lazım. Yoksa 5 e düşürmek gerekiyor. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |