Şimdi Ara

1.3 dizellerin gidişi nasıl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
106
Cevap
0
Favori
5.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 77
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 6 saat 53 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ali_0017 (5 mesaj) beyinsis (5 mesaj) bediboy (5 mesaj) KavgaHatalıSollamadan (4 mesaj) lojistisyen (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (56 mesaj) Mobil (32 mesaj) Mini (5 mesaj) Uygulama (13 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2420 Mesaj
    astra 1.3 cdti kullandım:

    1.ve 2. vitesi çok hantaldı.

    3-4-5 devrini aldıktan sonra gayet iyiydi.

    6.vites ekonomi vitesiydi. ama yığılıyordu.
    |
    |
  • Çavuş
    80 Mesaj
    Astra h 1.3 cdti kullanıyorum 1750 devir altı cansız kalıyor. Rampalarda aracı bilmeyen biri stop ettirir ama alıştıktan sonra gerektiği zaman 1den 2ye atınca yarım debriyaj yaparak durumu kurtarabiliyorsun.Cdti yada Mjetin asıl olayı dayanıklı ve sorunsuz olması trafikte yürüyen 600-650 bin km ve üstü sürüyle multijet var.Uzun yolda 90km sabit hızla 3.7 litre ortalama da gördüm düz yolda 205-210 km hızları da gördüm.Manifolt temizse vakum ve basınç kaçağı yoksa performans olarak,bunlara ek vergi avantajını düşününce de ekonomik olarak üzecek bir motor olduğunu düşünmüyorum.
  • Kurmay Albay
    17435 Mesaj
    kamçılarsan sorun yok..)
    |
    |
  • Çavuş
    97 Mesaj
    2020 model 10.000 km de olan fiorinoyu 107.000 TL ye aldımhttps://www.youtube.com/watch?v=GD5G0K4FPEw
    |
    |
  • Yarbay
    5002 Mesaj
    1.3 Mjet 75BG Punto da , 95Bg Egea da gayet iyi gidiyor.Tabii Punto ile surat dusunmeyeceksin.Max 170 e kadar yolu var.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    423 Mesaj
    Yorumların hepsini okumadım, farklı araçlara binmedim kıyas yapmaya gelmedim ama 1.3 albea da bence iyi gidiyor. Baya eğimli ara sokak yokuşta 2 ye atabiliyorsunuz canavar gibi çıkıyor bence. Düz yolda da gayet iyi gidiyor



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: klnccc

    Astra h 1.3 cdti kullanıyorum 1750 devir altı cansız kalıyor. Rampalarda aracı bilmeyen biri stop ettirir ama alıştıktan sonra gerektiği zaman 1den 2ye atınca yarım debriyaj yaparak durumu kurtarabiliyorsun.Cdti yada Mjetin asıl olayı dayanıklı ve sorunsuz olması trafikte yürüyen 600-650 bin km ve üstü sürüyle multijet var.Uzun yolda 90km sabit hızla 3.7 litre ortalama da gördüm düz yolda 205-210 km hızları da gördüm.Manifolt temizse vakum ve basınç kaçağı yoksa performans olarak,bunlara ek vergi avantajını düşününce de ekonomik olarak üzecek bir motor olduğunu düşünmüyorum.
    İmkanı yok o araba o hızı düz yolda göremez, 190 görürsen öp başına koy. Benim civic 1.6 ies hafif kasası ve 120 beygir güce rağmen kanırta kanırta 215 görüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KavgaHatalıSollamadan -- 27 Eylül 2020; 1:16:5 >




  • Teğmen
    135 Mesaj
    Valla bende 1.3 egea vardı mjet2. Deli gibi de gidiyordu. Hararet yapmıyordu ama kış ayında, 150 160 giderek araba yüklü vaziyette iken gaz pedalının yanına (sağ tarafina) elinizle dokunursaniz haslanirsiniz. İsterseniz bir deneyin. Hee evet bu araba çekiyor diyip yapistirdiginizda ise intercooler elinizde kalıyor. Patlattım bizzat kendi gözlemim. Not: araç oynanmış değildir.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    135 Mesaj

    Şanzımanın çevrim oranları ile de alakalı olmaz mı dostum? En basitinden tork ve Max hız olarak bakmak istersen. Fiziğin temelini kullanarak halledebiliriz diye düşünüyorum. P=Txw
    P: Güç
    T: Tork
    W: Acilsal hız

    Torku biliyorsunuz dur aracinizin muhtemelen devir tork grafiği mevcuttur. Gücü kW cinsinden yazarsaniz açısal hızı bulursunuz. Çizgisel hız (V) = açısal hız x yarı captir.

    Burada yarı çap son vites dişlisi deki yaricaptir. Bir sürü sürtünmeyi vs vs yi ihmal ederseniz. Bu şekilde hesaplayabilirsiniz. Tabi ki doğrudur demiyorum. Ama 110 HP olup da 220 km/h yapacak araba da mümkündür.

    Uzun oldu kusura bakma dostum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    KavgaHatalıSollamadan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5276 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tokay6767

    Valla bende 1.3 egea vardı mjet2. Deli gibi de gidiyordu. Hararet yapmıyordu ama kış ayında, 150 160 giderek araba yüklü vaziyette iken gaz pedalının yanına (sağ tarafina) elinizle dokunursaniz haslanirsiniz. İsterseniz bir deneyin. Hee evet bu araba çekiyor diyip yapistirdiginizda ise intercooler elinizde kalıyor. Patlattım bizzat kendi gözlemim. Not: araç oynanmış değildir.
    Gaz pedalinin saginda kalorifer petegi var. Yaz kis sicak olur orasi.
    90 lik 6 ileri grande punto yillardir patlamadi, hatali uretim vardir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tokay6767

    Şanzımanın çevrim oranları ile de alakalı olmaz mı dostum? En basitinden tork ve Max hız olarak bakmak istersen. Fiziğin temelini kullanarak halledebiliriz diye düşünüyorum. P=Txw
    P: Güç
    T: Tork
    W: Acilsal hız

    Torku biliyorsunuz dur aracinizin muhtemelen devir tork grafiği mevcuttur. Gücü kW cinsinden yazarsaniz açısal hızı bulursunuz. Çizgisel hız (V) = açısal hız x yarı captir.

    Burada yarı çap son vites dişlisi deki yaricaptir. Bir sürü sürtünmeyi vs vs yi ihmal ederseniz. Bu şekilde hesaplayabilirsiniz. Tabi ki doğrudur demiyorum. Ama 110 HP olup da 220 km/h yapacak araba da mümkündür.

    Uzun oldu kusura bakma dostum.
    110 beygir olup 220-230 yapan araba 7,8 vitesli otomatik şanzımana sahipse ancak yapar dsg şanzıman gibi. Opel astra h kasa 1.3 cdti; 90 beygir, 1200 kg ve 5 ileri bir araç. 5 vitesli 90 bg o ağırlıktaki araba 210 km hızı düz yolda göremez.




  • Yarbay
    3913 Mesaj

    3 yıldır 1.3 CDTI Euro 5 75 HP Corsa kullanıyorum.

    Aracın vites oranları çok değişik. Sağlam bir rampada kalkış yapıyorsanız 4000 devir çevirmeden 2.vitese takamıyorsunuz takarsanız da devir çok düştüğünden turbo desteği kaçıyor.

    Uzun yolda 120 sabit gidemediği yol yok rampada tabii ki hızlanmıyor ama sabit hızını koruyor.


    16 saniye 0-100 verisi var, yakıtı ideal ortalama 5 ile gezebiliyorsunuz ne güldürüyor ne de üzüyor 

    |
    |
  • Yarbay
    15688 Mesaj

    Bende 1.3 mj 500l var performans zayıftı yazılım atıldı şuan gayet iyi.

    |
    |
  • Binbaşı
    1316 Mesaj
    Ne emmeye gelir, ne gömmeye gelir, zorlasan elinde kalır, 120 beygirden aşağısı, rampada sahibini üzer, yanınızdan geçen araçara öxenerek bakarsınız artık melül, melül!



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2491 Mesaj

    1.3 cdti 75 beygir corsa sahibiyim. Motorun gerçekten yetersiz hissettirdiği tek durum klima açıkken 2. viteste rölanti devrinde gaza bastığınızda hiçbir tepki alamıyorsunuz. Onun dışında 75 beygirin hakkını veriyor bence.

    |
    |
  • Çavuş
    80 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    KadirOzbilek


    2012 astra j cosmo 1.3 95hp araç düz yolda süper gidiyordu 100km'de 3.8 litre civarı yakıyordu. Ortalama tüketimim 4.5 civarıydı.


    1.3cdti Araçın motoru güzel ama tek kişi binince güzel. Ailecek 5 kişi binince birde bagaj'ı doldurunca araç sürmek bir işkence oluyor. Devir 2000'altına düşmeden hemen vites düşürmek gerekiyor. Rampaya varmadan genellikle 3000-4000 devire getirir öyle çıkarım yoksa 2000' devirin altında devirlenmesi imkansız.


    Kısacası 1350 kg gibi bir arabada 1.3 mjet eziyet olur.


    hyundai 1.4 crdi 90hp 240nm motor 1.3'ten çok daha torklu. Astrayı (190nm) satıp i20 almıştım i20'de ağır araba ama 1.4 crdi çok iyiydi.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    925 Mesaj

    1.3 mjet sahibiyim bayır görünce geri dönüyorum abi ben.

    |
    |
  • Yarbay
    12579 Mesaj

    Mjet egeada gitmiyor, puntoda harika.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    12579 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KavgaHatalıSollamadan

    110 beygir olup 220-230 yapan araba 7,8 vitesli otomatik şanzımana sahipse ancak yapar dsg şanzıman gibi. Opel astra h kasa 1.3 cdti; 90 beygir, 1200 kg ve 5 ileri bir araç. 5 vitesli 90 bg o ağırlıktaki araba 210 km hızı düz yolda göremez.

    Alıntıları Göster

    Bir akrabamda vardı, yokuşta klimayı kapatıyordum abi diyordu, aldığına pişman olup satmıştı.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1288 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Mjet egeada gitmiyor, puntoda harika.

    2009 punto 1.3 üm de vardı şirket arabası 1.3 easy egea da kullanıyorum dediğinizde kısmen haklısınız ancak egea da gitmiyor kısmı biraz ağır kaçar şöyleki şehir içinde ara hızlanmalarda yokuşlarda vs asla pişman etmez üzmez klima açık 3-4 kişi yokuşta bir alt vites isteyebilir ona lafım yok ancak uzun yolda 140-150 ile klima açık camlar kapalı 5-6 saatlik yollarda çok yıpratmaz ama 8-10 saatlik yolda kafa ütüleyebilir punto ile kıyaslamasıda punto hafif bir araç zaten egea göre haliyle 75 lik torkuyla birlikte daha az yakar egea mjet 2.nesil yani üzerinde ar-ge yapılmış geliştirilmiş farklı açılarla enjeksiyon turbo boşlukları kapatılmaya çalışılmış 95 hp 4000 devirde ulaşan bir motor o kendim bizzat ankara-izmir tek kişi klima kapalı 182 gördüm egea ile dip gaz





Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Ko Cuce
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.