Şimdi Ara

1.3 dizellerin gidişi nasıl (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
8.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bakımlı ve doğru kullanılan her araba iyi gider.
    gitmiyorsa ya sorunludur yada yanlış kullanılıyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    95 beygir 200 tork egea, linea yokuşta hızlanmıyor ama 68-70 beygir 160 tork fiesta, 207 falan hızlanıyor öyle mi ?

    Enteresan.
    1.4 Hdi 92 beygir C3 ile üzdüğüm çok fazla 1.3 mj astra-egea oldu.

    Işıklarda durunca herkes motoru soruyordu 1.4 diyince yazılım mı var diye sorarlardı hep

    Her 1.4 aynı değildir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Search and Rescue -- 22 Eylül 2020; 1:5:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beş 1.3 mj 75’lik (Euro 4) Grande punto kullandım. Yokuşta beni üzdüğü gün sayısı iki elimin parmaklarını geçmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski aracim Punto evo 1.3 MJ idi, gayette guzel gidiyordu hatta cruise kontrol bile vardi, yapistiriyordun banamisin demiyordu. Abim ve kardesimde de 1.3 CDTI Astra var onlarinda asagi kalir yani yok bence. 1.3 dizel motorlar f/p aracidir..
  • Rampada tork sayesinde gayet iyi gidiyor. Hatta 1.6 atmosferikten bile iyi diyebilirim. Bu motor hacmine sahip araçların sorunu rampa değil, şehir içi. Araç yüklü iken veya klima açık iken yoğun trafikte ideal tork devrine ulaşamadığı için zorluyor.
  • Tork patlayınca millet uçtu kaçtı sanıyor halbuki bi yere gittiği yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    1.5 dizel clio ile 0.9 clio nun hissiyatının yakın olması için 0 eğim sürtünmesiz ortam falan lazım herhalde. Neresi orası bizde gelelim
  • albea'nın iyiydi gayet, linea'nın zayıftı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    1.5 dizel clio ile 0.9 clio nun hissiyatının yakın olması için 0 eğim sürtünmesiz ortam falan lazım herhalde. Neresi orası bizde gelelim
    1.3 dizellerin gidişi nasıl
    İyi abartmışsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizeller yokuşta her türlü çıkar. 2000 devir civarına denk gelecek şekilde uygun vites / hız ayarlayıp güle oynaya çıkarsınız.

    En ağır kaldığı araç Doblo, onda bile idare ediyor. Binek otomobiller için ağırlık / sürtünme daha az oldukça, daha rahat taşır.

    Seneyle taksilerde kullanıldı, yanılmıyorsam, Albea, sonrası Linea'larda.

    2012-2015 arası da 1.2 TDI 75hp 180Nm VW Polo kullandım, dağından bayırına, otoyolundan Uludağ'ına her yere de gittim.

    Ha nedir, yokuş çıkarken, git gel yolda sollamaya vs çıkarken gücü hesaba katmak lazım.

    Yokuşta dizel torktan dolayı her türlü avantajlı, yokuşla ilgili bir soru varsa atmosferik benzinlilerin iterek gitmesi lazım - keza kısa bir süre kiraladığım Kia Rio ile (1.25 atmosferik benzinlik idi sanırım) düz yolda fena gitmezden, azıcık yokuşta bile insanı hayattan soğutacak zayıflığı söz konusuydu.
  • Geçen sene 1.3 opel astraya müşteri olacaktım, kime sordu isem sakın alma dedi inat ettim gittim arabaya bakmaya ve sahibinden rica ettim deneme sürüşü için. Etimesgut da sürekli kullandığım bir yokuş var oraya sürdüm yokuşun yarısında araba dile geldi "abi nolur yorma beni, siz yürüyerek çıkın" dedi. Bende sahibine abim kusura bakma yaramaz bana deyip sağa çektim. Alacağım arabayı genelde kendim test eder öyle alırım ama opel harbi kötü çekiş konusunda, aracın 1 ve 2 vites aralığı çok kısa ve araba bir anda yığılıp kalıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle her şey kağıt üstünde olmuyor, full bagaj + 4 kişi bin bakalım o arabaların ikisine de neler oluyor.
  • Ben 1.3 mjet 75hp (yazılımla 90-95) punto kullandım 2 yıl hiç sıkıntı yaşamadım. Yorumları okudum garibime geldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Biraz hantal basıncada cok yakıyor ama parçası ucuz anlamayan ustası yok. Amortisör takozları,Zrotları,Salıncak arka burçları cabuk aşınır sanırsam cok bozulduğu için acıyıp parçasını ucuz yapmışlar Şaka bir yana 80-90.000km üstüyse bir EGR temizliği yapılarak binilmesi cok güzel bir araba (Şehir içinde EGR DPF 1.3 GRUBUNDA COK TIKANMA VE ARIZA YAPIYOR DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN TEKK ŞEYİ BU )
  • 1.3mj 95hp olanı 60 binden fazla kullandım. Uçup kaçmıyor ama çoğu yokuşu da vites düşürmeden çıkıyor.

    Vites oranları kısa olduğundan 1.vites kalkışlarda yavaş kalıyor.

    Birde 5 vites az geliyor. Başka bir sorun yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihat_, -- 23 Eylül 2020; 16:0:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    Maalesef öyle her şey kağıt üstünde olmuyor, full bagaj + 4 kişi bin bakalım o arabaların ikisine de neler oluyor.
    Evet dizel daha avantajlı olsada 0.9 tce yüksek devir düşük viteste yine yakın hızlarda çıkacaktır sözüme güven 2 sinide uzun süre denedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Kullanım tecrübesi varsa bişi diyemem ona ben ,9 tce kullanmadım çünkü. Ancak yük altında çıkış eğimli yerlerde ufak fındık motorların her türlü mağduriyet yaratacağını düşünüyorum. Mühendis değilim iyi bi sürücü iyi bi otomotiv takipçisiyim. Halkımızın da böyle fındık motorlara maruz bırakılmasına neden olan ekonomik sistemi kınıyorum.
  • Piyasada f/p oranı yüksek parçası ucuz çoğu araç için aynı sorun var 5 ileri.
  • MuammA_ kullanıcısına yanıt
    Gm ecotec motorlu cruze'lar ile ilgili ülkeye girdiği ilk zamanlardan beri hep aynı konular konuşuldu. Rampası cidden yok yani hiç yok. Bunu 2 sene hb cruze ls kullanmış birisi olarak söylüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.