Şimdi Ara

1.3 dizellerin gidişi nasıl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
106
Cevap
0
Favori
5.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 77
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 6 saat 53 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ali_0017 (5 mesaj) beyinsis (5 mesaj) bediboy (5 mesaj) KavgaHatalıSollamadan (4 mesaj) lojistisyen (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (56 mesaj) Mobil (32 mesaj) Mini (5 mesaj) Uygulama (13 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    21674 Mesaj
    1.3CDTI Astra'lar rezalete yakın düşük devirlerde kasa ağır.

    Ancak 1.3MJ zaten aynı motor Linea'lar gayet iyi, burada çok bilmiş konuşan biri vardı ama 500-600kg ağırlıkla bile köpek gibi gidiyor.
    |
    |
  • Yarbay
    2339 Mesaj
    bakımlı ve doğru kullanılan her araba iyi gider.
    gitmiyorsa ya sorunludur yada yanlış kullanılıyordur.
    |
    |
  • Binbaşı
    1440 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    95 beygir 200 tork egea, linea yokuşta hızlanmıyor ama 68-70 beygir 160 tork fiesta, 207 falan hızlanıyor öyle mi ?

    Enteresan.
    1.4 Hdi 92 beygir C3 ile üzdüğüm çok fazla 1.3 mj astra-egea oldu.

    Işıklarda durunca herkes motoru soruyordu 1.4 diyince yazılım mı var diye sorarlardı hep

    Her 1.4 aynı değildir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Search and Rescue -- 22 Eylül 2020; 1:5:18 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1630 Mesaj
    Beş 1.3 mj 75’lik (Euro 4) Grande punto kullandım. Yokuşta beni üzdüğü gün sayısı iki elimin parmaklarını geçmez.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    127 Mesaj
    Eski aracim Punto evo 1.3 MJ idi, gayette guzel gidiyordu hatta cruise kontrol bile vardi, yapistiriyordun banamisin demiyordu. Abim ve kardesimde de 1.3 CDTI Astra var onlarinda asagi kalir yani yok bence. 1.3 dizel motorlar f/p aracidir..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    359 Mesaj
    Rampada tork sayesinde gayet iyi gidiyor. Hatta 1.6 atmosferikten bile iyi diyebilirim. Bu motor hacmine sahip araçların sorunu rampa değil, şehir içi. Araç yüklü iken veya klima açık iken yoğun trafikte ideal tork devrine ulaşamadığı için zorluyor.
    |
    |
  • Binbaşı
    1561 Mesaj
    Tork patlayınca millet uçtu kaçtı sanıyor halbuki bi yere gittiği yok



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2757 Mesaj

    1.5 dizel clio ile 0.9 clio nun hissiyatının yakın olması için 0 eğim sürtünmesiz ortam falan lazım herhalde. Neresi orası bizde gelelim
    |
    |
    Polestar191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9360 Mesaj
    albea'nın iyiydi gayet, linea'nın zayıftı
    |
    |
  • Yarbay
    3411 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    1.5 dizel clio ile 0.9 clio nun hissiyatının yakın olması için 0 eğim sürtünmesiz ortam falan lazım herhalde. Neresi orası bizde gelelim

    İyi abartmışsın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4164 Mesaj
    Dizeller yokuşta her türlü çıkar. 2000 devir civarına denk gelecek şekilde uygun vites / hız ayarlayıp güle oynaya çıkarsınız.

    En ağır kaldığı araç Doblo, onda bile idare ediyor. Binek otomobiller için ağırlık / sürtünme daha az oldukça, daha rahat taşır.

    Seneyle taksilerde kullanıldı, yanılmıyorsam, Albea, sonrası Linea'larda.

    2012-2015 arası da 1.2 TDI 75hp 180Nm VW Polo kullandım, dağından bayırına, otoyolundan Uludağ'ına her yere de gittim.

    Ha nedir, yokuş çıkarken, git gel yolda sollamaya vs çıkarken gücü hesaba katmak lazım.

    Yokuşta dizel torktan dolayı her türlü avantajlı, yokuşla ilgili bir soru varsa atmosferik benzinlilerin iterek gitmesi lazım - keza kısa bir süre kiraladığım Kia Rio ile (1.25 atmosferik benzinlik idi sanırım) düz yolda fena gitmezden, azıcık yokuşta bile insanı hayattan soğutacak zayıflığı söz konusuydu.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    585 Mesaj
    Geçen sene 1.3 opel astraya müşteri olacaktım, kime sordu isem sakın alma dedi inat ettim gittim arabaya bakmaya ve sahibinden rica ettim deneme sürüşü için. Etimesgut da sürekli kullandığım bir yokuş var oraya sürdüm yokuşun yarısında araba dile geldi "abi nolur yorma beni, siz yürüyerek çıkın" dedi. Bende sahibine abim kusura bakma yaramaz bana deyip sağa çektim. Alacağım arabayı genelde kendim test eder öyle alırım ama opel harbi kötü çekiş konusunda, aracın 1 ve 2 vites aralığı çok kısa ve araba bir anda yığılıp kalıyor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    2757 Mesaj

    Maalesef öyle her şey kağıt üstünde olmuyor, full bagaj + 4 kişi bin bakalım o arabaların ikisine de neler oluyor.
    |
    |
    Polestar191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5089 Mesaj
    Ben 1.3 mjet 75hp (yazılımla 90-95) punto kullandım 2 yıl hiç sıkıntı yaşamadım. Yorumları okudum garibime geldi.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    981 Mesaj
    Biraz hantal basıncada cok yakıyor ama parçası ucuz anlamayan ustası yok. Amortisör takozları,Zrotları,Salıncak arka burçları cabuk aşınır sanırsam cok bozulduğu için acıyıp parçasını ucuz yapmışlar Şaka bir yana 80-90.000km üstüyse bir EGR temizliği yapılarak binilmesi cok güzel bir araba (Şehir içinde EGR DPF 1.3 GRUBUNDA COK TIKANMA VE ARIZA YAPIYOR DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN TEKK ŞEYİ BU )
    |
    |
  • Yarbay
    6048 Mesaj
    1.3mj 95hp olanı 60 binden fazla kullandım. Uçup kaçmıyor ama çoğu yokuşu da vites düşürmeden çıkıyor.

    Vites oranları kısa olduğundan 1.vites kalkışlarda yavaş kalıyor.

    Birde 5 vites az geliyor. Başka bir sorun yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihat_, -- 23 Eylül 2020; 16:0:15 >
  • Yarbay
    3411 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    Maalesef öyle her şey kağıt üstünde olmuyor, full bagaj + 4 kişi bin bakalım o arabaların ikisine de neler oluyor.
    Evet dizel daha avantajlı olsada 0.9 tce yüksek devir düşük viteste yine yakın hızlarda çıkacaktır sözüme güven 2 sinide uzun süre denedim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2757 Mesaj

    Kullanım tecrübesi varsa bişi diyemem ona ben ,9 tce kullanmadım çünkü. Ancak yük altında çıkış eğimli yerlerde ufak fındık motorların her türlü mağduriyet yaratacağını düşünüyorum. Mühendis değilim iyi bi sürücü iyi bi otomotiv takipçisiyim. Halkımızın da böyle fındık motorlara maruz bırakılmasına neden olan ekonomik sistemi kınıyorum.
    |
    |
    Polestar191 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2757 Mesaj

    Piyasada f/p oranı yüksek parçası ucuz çoğu araç için aynı sorun var 5 ileri.
    |
    |
    Cihat_&#44; kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2757 Mesaj

    Gm ecotec motorlu cruze'lar ile ilgili ülkeye girdiği ilk zamanlardan beri hep aynı konular konuşuldu. Rampası cidden yok yani hiç yok. Bunu 2 sene hb cruze ls kullanmış birisi olarak söylüyorum.
    |
    |
    MuammA_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Sohbet
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.