Şimdi Ara

1.3 dizele chip tuning (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
18.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya aynı soru ısaretu bendede var ınanın bana kımse tatmınkar cevap veremıyor cunku herkesın beklentılerı farklı

    1.6 180 yada bunun aasındayım neden mı 1.4 140 alıp 10 yerıne 8 yakacagıma 10 yakmak daha mantıklı ama eger 1.3 un performansı yeterlıyse tadından yenmez o araa ya cunku yakıtını herkescok ovuyor
  • Aynen tadından yenmiyor. Bu yüzdendir ki 1.5 senede 41000 km yaptım, benzinli alsaydım 5000 tl zarardaydım anlayacağınız sıfır araç almadan kaynaklalnan zararımı 1.5 senede mazot benzin farkından çıktı. RAN99 arkadaş sıktı sıktı sonunda ağzındaki baklayı çıkardı, üstad yaw sen desene benim audim var diye, ne bilelim biz cahil cahil konuştuk kusura bakma.
    Son nokta: Astra 1.3CDTI in performansı her yerde ve her ortamda yeterlidir. Dolu, boş, klima açık veya kapalı her türlü yeterlidir. Değerler ortada 90 hp ve 200nm tork. Hesabı kitabı bilen için bu değerler yeterlidir. Ha bide max tork aralığı 1750-2500 devir arasıdır. Araç Easy olduğunda bu aralıkta çok da güzel tutuyor aracı..



    Saygı ve sevgi ile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99
    Bu arada ben senin kazandığın paraya bişey demiyorum. Çok kazanıyosundur,azdır farketmez,ne iş yaptığını bile bilmiyorum, Allah artırsın inşAllah. Ama ben dizele binme konusunun insan geliri ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Adam geliri iyi ise istediği aracada biner, benzini,mazotu koymaz adama. Ama belli bir ferah düzeyi yoksa illaki dizel alıcak, yada lpg takıp arabasını mahvedicek


    Hocam 520D lere binenleri, 3bin dizel motorlu cip kullanan insanları
    yukardaki varsayımında nereye koyuyorsun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: -THIEF-

    yokuş yukarı 160 yapan bir otomobile kaplumbağa dediğinize göre sizin arabanız uçuk kaçık birşey olmalı


    Hayır uçuk kaçık bişey değil, bildiğin a3



    Bilader a3 aldıktan sonramı yorup yapmaya başladın, yoksa daha önce de yorumlar yapıyomuydun ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -marvel-


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: -THIEF-

    yokuş yukarı 160 yapan bir otomobile kaplumbağa dediğinize göre sizin arabanız uçuk kaçık birşey olmalı


    Hayır uçuk kaçık bişey değil, bildiğin a3



    Bilader a3 aldıktan sonramı yorup yapmaya başladın, yoksa daha önce de yorumlar yapıyomuydun ;)



    Hyr devamlı yapıyorum, vede görüşümün arkasındayım, astra 1.3 dizel tipt. versiyonun performansının yetersiz olduğunu düşünüyorum, niye gurur meselesi oldu anlamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cefucsa

    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99
    Bu arada ben senin kazandığın paraya bişey demiyorum. Çok kazanıyosundur,azdır farketmez,ne iş yaptığını bile bilmiyorum, Allah artırsın inşAllah. Ama ben dizele binme konusunun insan geliri ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Adam geliri iyi ise istediği aracada biner, benzini,mazotu koymaz adama. Ama belli bir ferah düzeyi yoksa illaki dizel alıcak, yada lpg takıp arabasını mahvedicek


    Hocam 520D lere binenleri, 3bin dizel motorlu cip kullanan insanları
    yukardaki varsayımında nereye koyuyorsun ?


    Kardeş üsteki yorumlarımdada yazdım dizel'e binmenin ya mantalite ( benzine çok para vermem ) yada gelir ile alakalı olduğunu söyledim. Gelir düzeyi düşükme dizel almak zorunda ama durumu iyi iş ya mantaliteye kalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: -marvel-


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: -THIEF-

    yokuş yukarı 160 yapan bir otomobile kaplumbağa dediğinize göre sizin arabanız uçuk kaçık birşey olmalı


    Hayır uçuk kaçık bişey değil, bildiğin a3



    Bilader a3 aldıktan sonramı yorup yapmaya başladın, yoksa daha önce de yorumlar yapıyomuydun ;)



    Hyr devamlı yapıyorum, vede görüşümün arkasındayım, astra 1.3 dizel tipt. versiyonun performansının yetersiz olduğunu düşünüyorum, niye gurur meselesi oldu anlamadım



    Bazı şeyleri anlamıyorsun,
    şimdi yaptıgın bir yorum olmuş, araştırma yapanlar için değerlendirilebilir bir yanı olmuş,

    ancak önceki yaptığın sınıflandırmaydı ve keçi koyun muhabbetine dönüştü,

    Kimse senin bir şeye bok attığını düşünmüyor, bunun karşılığında savunan ya da suçlayanda görmüyorum,

    şu aracın markasını söylemeseydin daha gizemli olurdun, çünkü a8,bmw7 sahibi olgunu düşünmüştüm,
    a3 deki motor neymişte seni böle performans şokuna ugratan şey nedir açıkla bizlerde bilelim,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -marvel-


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: -marvel-


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: -THIEF-

    yokuş yukarı 160 yapan bir otomobile kaplumbağa dediğinize göre sizin arabanız uçuk kaçık birşey olmalı


    Hayır uçuk kaçık bişey değil, bildiğin a3



    Bilader a3 aldıktan sonramı yorup yapmaya başladın, yoksa daha önce de yorumlar yapıyomuydun ;)



    Hyr devamlı yapıyorum, vede görüşümün arkasındayım, astra 1.3 dizel tipt. versiyonun performansının yetersiz olduğunu düşünüyorum, niye gurur meselesi oldu anlamadım



    Bazı şeyleri anlamıyorsun,
    şimdi yaptıgın bir yorum olmuş, araştırma yapanlar için değerlendirilebilir bir yanı olmuş,

    ancak önceki yaptığın sınıflandırmaydı ve keçi koyun muhabbetine dönüştü,

    Kimse senin bir şeye bok attığını düşünmüyor, bunun karşılığında savunan ya da suçlayanda görmüyorum,

    şu aracın markasını söylemeseydin daha gizemli olurdun, çünkü a8,bmw7 sahibi olgunu düşünmüştüm,
    a3 deki motor neymişte seni böle performans şokuna ugratan şey nedir açıkla bizlerde bilelim,


    1.8 turbo 160 hp desem yeterli heralde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: -marvel-


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: -marvel-


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: -THIEF-

    yokuş yukarı 160 yapan bir otomobile kaplumbağa dediğinize göre sizin arabanız uçuk kaçık birşey olmalı


    Hayır uçuk kaçık bişey değil, bildiğin a3



    Bilader a3 aldıktan sonramı yorup yapmaya başladın, yoksa daha önce de yorumlar yapıyomuydun ;)



    Hyr devamlı yapıyorum, vede görüşümün arkasındayım, astra 1.3 dizel tipt. versiyonun performansının yetersiz olduğunu düşünüyorum, niye gurur meselesi oldu anlamadım



    Bazı şeyleri anlamıyorsun,
    şimdi yaptıgın bir yorum olmuş, araştırma yapanlar için değerlendirilebilir bir yanı olmuş,

    ancak önceki yaptığın sınıflandırmaydı ve keçi koyun muhabbetine dönüştü,

    Kimse senin bir şeye bok attığını düşünmüyor, bunun karşılığında savunan ya da suçlayanda görmüyorum,

    şu aracın markasını söylemeseydin daha gizemli olurdun, çünkü a8,bmw7 sahibi olgunu düşünmüştüm,
    a3 deki motor neymişte seni böle performans şokuna ugratan şey nedir açıkla bizlerde bilelim,


    1.8 turbo 160 hp desem yeterli heralde



    ;)) bu senin için yeterli belli ki,
    audinin giriş seviyesinde bir araç kullanıyorsun, tavra bak,
    Audinin performans araçlarını araştır bence,
    burada 1.3 astra dizel araç için chip tuning araştırması yapan arkadaşa en iyi sen yardımcı olabilirdin,




  • Walla eski arabamda sonra biraz yavaş geldi ama yolda yüzünü kara çıkarmıyor. 0'dan 100'ede 15-16 saniyede çıkmıyor, tam olarak yarısı ;)
  • işte konumuz o diil,) heycanını anlıyorum,
  • yokuş yukarı 210 kg ağırlıkla 160 a kilitlenen bir dizel aracın performansı neden yeterli değilmiş hala anlamadım..amaç son süratse bu düz yolda yapılır.ama yokuş yukarı 160 kötü değil aksine çok iyi bir rakam...yorum çok ilginç..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    Walla eski arabamda sonra biraz yavaş geldi ama yolda yüzünü kara çıkarmıyor. 0'dan 100'ede 15-16 saniyede çıkmıyor, tam olarak yarısı ;)







    Valla kardeş burası da audi forumu değil git o zaman orda öv audi ni.Nabalım şimdi 1.8 se senin araban biz burda sanki 1.8 motorlu araçtanmı bahsediyoruz.Ama bak seninki ni yolda bi 1.6 180 lik j kasa sollarsa şaşırma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreasker


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    Walla eski arabamda sonra biraz yavaş geldi ama yolda yüzünü kara çıkarmıyor. 0'dan 100'ede 15-16 saniyede çıkmıyor, tam olarak yarısı ;)







    Valla kardeş burası da audi forumu değil git o zaman orda öv audi ni.Nabalım şimdi 1.8 se senin araban biz burda sanki 1.8 motorlu araçtanmı bahsediyoruz.Ama bak seninki ni yolda bi 1.6 180 lik j kasa sollarsa şaşırma



    Ben arabamı övmedim, astra 1.3 dizel otomatiğin bana göre yavaş olduğunu söyledim. Arabamıda bu konuya karıştırmadım, bir arkadaş hususi sorunca söyledim. Hiç aracım olmasa bile gine yavaş olduğunu söylerdim astra 1.3 otomatiğin.

    Ek olarak astra turbo gelip sollayabiliyosa sollasın, gerçi sen 1.6 ile göremezsin arkadan kimin geçip geçtiğini ama ben yinede yardımcı oliyim sana, Astra : 1600 motor,180 hp,230 tork,0-100 : 8,2 saniye - A3 : 1800 motor,160 hp,250 tork, 0-100 : 7,5 saniye. ek olarak bnm arabada chip olduğunu belirtiyim ki sen kafanda similasyon yaparken onuda ekle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: emreasker


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    Walla eski arabamda sonra biraz yavaş geldi ama yolda yüzünü kara çıkarmıyor. 0'dan 100'ede 15-16 saniyede çıkmıyor, tam olarak yarısı ;)







    Valla kardeş burası da audi forumu değil git o zaman orda öv audi ni.Nabalım şimdi 1.8 se senin araban biz burda sanki 1.8 motorlu araçtanmı bahsediyoruz.Ama bak seninki ni yolda bi 1.6 180 lik j kasa sollarsa şaşırma



    Ben arabamı övmedim, astra 1.3 dizel otomatiğin bana göre yavaş olduğunu söyledim. Arabamıda bu konuya karıştırmadım, bir arkadaş hususi sorunca söyledim. Hiç aracım olmasa bile gine yavaş olduğunu söylerdim astra 1.3 otomatiğin.

    Ek olarak astra turbo gelip sollayabiliyosa sollasın, gerçi sen 1.6 ile göremezsin arkadan kimin geçip geçtiğini ama ben yinede yardımcı oliyim sana, Astra : 1600 motor,180 hp,230 tork,0-100 : 8,2 saniye - A3 : 1800 motor,160 hp,250 tork, 0-100 : 7,5 saniye. ek olarak bnm arabada chip olduğunu belirtiyim ki sen kafanda similasyon yaparken onuda ekle

    Chip olmasa 160 hp bile olmayacak yani senin arabaadamlar 1.6 turbodan 180 çıkarıyorlar.Seninki 1.8 bi de chip li 160 olaya bak ya 1.6 180 e chip yapsak 200 olcak demekki seninki chip liyken 160 lık vay be teknolojı ye bak Need For Speed Underground dan kalma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreasker


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: emreasker


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    Walla eski arabamda sonra biraz yavaş geldi ama yolda yüzünü kara çıkarmıyor. 0'dan 100'ede 15-16 saniyede çıkmıyor, tam olarak yarısı ;)







    Valla kardeş burası da audi forumu değil git o zaman orda öv audi ni.Nabalım şimdi 1.8 se senin araban biz burda sanki 1.8 motorlu araçtanmı bahsediyoruz.Ama bak seninki ni yolda bi 1.6 180 lik j kasa sollarsa şaşırma



    Ben arabamı övmedim, astra 1.3 dizel otomatiğin bana göre yavaş olduğunu söyledim. Arabamıda bu konuya karıştırmadım, bir arkadaş hususi sorunca söyledim. Hiç aracım olmasa bile gine yavaş olduğunu söylerdim astra 1.3 otomatiğin.

    Ek olarak astra turbo gelip sollayabiliyosa sollasın, gerçi sen 1.6 ile göremezsin arkadan kimin geçip geçtiğini ama ben yinede yardımcı oliyim sana, Astra : 1600 motor,180 hp,230 tork,0-100 : 8,2 saniye - A3 : 1800 motor,160 hp,250 tork, 0-100 : 7,5 saniye. ek olarak bnm arabada chip olduğunu belirtiyim ki sen kafanda similasyon yaparken onuda ekle

    Chip olmasa 160 hp bile olmayacak yani senin arabaadamlar 1.6 turbodan 180 çıkarıyorlar.Seninki 1.8 bi de chip li 160 olaya bak ya 1.6 180 e chip yapsak 200 olcak demekki seninki chip liyken 160 lık vay be teknolojı ye bak Need For Speed Underground dan kalma


    Sanırım minibüslerden başka güncel modelleri de takip etsen iyi olcak, benim yukarda sana yazdığım değerler standart değerleri. Arabaya chip taktıktan sonra dyno'ya sokmadığım için buraya yazacağım değerler farazi olacağından standart verilerini yazdım ama sen zuhaa zuhaa yazmaktan audi.com.tr'ye bile girip bakamadın. Bi girip bakarsan orjinal değerler olduğunu görüp boşa zuha zuha'ladığını anlarsın. Ayrı beygir/silindir hacmi karşılaştırması yapmışsın, bide tork/silindir hacmine karşılaştır bide ondan sonra düşün yazdıklarını. Arabanın gücünden bahsederken sadece işin beygir gücü olmadığı, torkunda çok önemli olduğunu ve 0-100'ünde çok önemli olduğu da kulağına küpe olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RAN99 -- 30 Mart 2010; 21:23:30 >




  • Sayın RAN99,

    Torkun ve beygir gücünün birlikte değerlendirilmesi gerektiğini güzel söylemişsiniz fakat maalesef astra için yorum yaparken kendiniz bu değerlere çok dikkat etmemişsiniz. Birçok benzinli aracın(markası önemli değil) torku dizel astradan düşüktür. Dolayısıyla olay sadece torktan ibaret değil, yada sadece hp den de ibaret değil. Diğer yandan 1.8t ye de chip yaparka yazık etmişssin. Anladığım kadarıyla agresif araç kullanıp zevk alan insanlarımızdansınız. Ancak unutmamalıyız ki 100 km/h hızla giden bir araçla bile kaza yapmamız durumunda kaybedecek sadece 1 canımız var. Bunları burdan size ahkam kesmek için yazmıyorum sakın yanlış anlamayın. Belki birisi okur da canına ve malına zarar vermekten vaz geçer diye yazıyorum. son olarak Astra sizin bahsettiğiniz tarz bir araç kesinlikle değil, 0-100 ü uzun, son hızı 172 km/h vs.vs. ancak belirtmeliyim ki benim gibi yolun yarısına gelmiş 2 çocuk babası birisi için çok çok yeterli bir araç. Bu biraz da hayattan beklentilerinizle ilgilidir. Dizel konusunda tamamen yanıldığınızı size söylemek isterim. Eğer dediğiniz gibi fakir insanlar dizel araçlara binebiliyor olsaydı aynı kasanın dizeli ile benzinlisi arasında dizel lehine 5000 ila 15000 tl arası farklar olmazdı. Hele hele benim de sevdiğim bir aile olan audilerde 2.0 ve 3.0 lt dizel ibaresi nal gibi arkalarında olmazdı. Özetle; Ne astranın ne de bir başka aracın chip, power box tarzı zımbırtılara ihtiyacı yoktur. (Şahsi fikrim). Bu araçlar tasarım yapılırken birçok şey göz önünde bulundurulmuştur ve en optimum değerler araçlara yüklenmiştir. Astra dizel de ekonomi ve konfor için alınabilecek bir araçtır. Yarış arabası kesinlikle değildir. Saygılarımla




  • İlgazi abi,

    Evli ve iki çocuk babası olarak sanırım benden 5-6 yaş büyüksündür, saygıda kusur etmemek için abi diyorum. Öncelikle şunu söyliyim astranın perfornmansı hakkında kendi görüşlerimi söyledim ama gelen cevaplar hep laf atma, sen ne anlarsın yada laf sokma şeklindeydi. İlk defa gerçek anlamda güzel ve buraya yakışır şekilde cevap yazdığınız için teşekkür ederim.

    Dizel'in fakir arabası olduğu gibi bir düşüncem yok yukardaki msjlarımdada bir çok defa yazdım. İnsanın mantalitesi yada durumu ile alakalı olduğunu söyledim. Yani illa dizele fakirler biner demedim zaten bi insan astra dizel otomatiğe 40 bin tl verebiliyosa o kadar parayı sokağa parkedebiliyosa gelir durumu bi hayli iyidir kanımca. Performans konusunda yorumlarımda ciddiyim ve arkasındayım, Performansını yeterli bulmadım. Sizin dediğiniz gibide performans göreceli bir kavramdır. Kimine m3 yetmezken,kimine 3.16 hızlı geliyor.Bunda mutabıkız. Yolda agrasif kullanma olayındada artık yaş 27 oldu, gençken her erkekte olduğu gibi yarış yapma, makas atma gibi şeyler yapıyoduk cadde'de ama artık uslandık tabi. Ama otoban'da yada otodrom'da arabanın hakkını vermeyide severim, kendimi ve başkalarını tehlikeye atmadan sevkimi yaşıyorum. Chip olayındada size katılmıyorum. Şu ana kadar 3 arabama yaptım ki aralarında 3000 cc olanlar 1600 cc olanlarda vardı, hiç birinde bir sorunla karşılaşmadım. Tabiki motorun,subapların vs ömründen yer ama zaten çoğu arabada 150-160 binden sonra bu tarz sorunlar oluyor, bende zaten bi arabayı maximum 3 sene kullandığım için sattığımda maksimum 40 binde oluyor araba. Ne ben üzülüyorum nede arabayı benden alan kişi. Tavsiyeleriniz içinde teşekkür ederim. Saygılar




  • Bir kaç şeyde ben söylemek istiyorum bu çekip çekmeme konusuyla ilgili izninizle. Bu bilgiler ikinci el oto rehberi Nisan 2010 sayısı 30. sayfadan alınmıştır.

    Yapılmaması gerekenler

    Araç seçimi için mutlaka internetten ve özellikle kurumsal ikinci el araç alım satım sitelerinden faydalanın.

    1. "Yeni modeli ağustosta çıkacak" tarzı haberlere, distribütör tarafından yapılmış bir açıklama veya basın bülteni yoksa itibar etmeyin.

    2. 15-20 farklı araç seçeneği arasında karar vermeye kalkmayın, en çok üç ve dört model arasında seçim yapın.

    3. Çok ucuz ilanlara itibar etmeyin veya aracın önemli bir kusuru nedeniyle ucuz olabileceğini aklınızdan çıkarmayın.

    4. "O araç çekmez, o motor o araca küçük" tarzı yorumlar kesinlikle yanlıştır. Uzun yıllar süren ar-ge çalışmalarının ardından konusunda uzman bir çok mühendisin çalışmalarıyla üretilen ve sayısız teste tabi tutulan bu araçlarla ilgili olarak net bir şekilde ifade edebileceğimiz tek nokta; hiç bir üreticinin çekiş gücü olmayan bir araç üretmeyeceğidir. Bu yorumun nedeni, geçmişte doğru bir ihtiyaç analizi yapmadan satın alma kararını alan bir kullanıcının, bu kararında düştüğü yanlıştan dolayı oluşan memnuniyetsizliğini araca bağlamasıdır. Konuyu bir örnekle ele alırsak; yüksek performanslı bir araçtan biraz daha düşük performanslı ve daha ekonomik bir motora geçen sürücülerin yaşadığı hayal kırıklığıdır ve araç kaynaklı değildir. Dahası, her aracın performansı farklıdır.


    Arkadaşlar o nedenle ihtiyaçlarınıza uygun aracı seçin ona göre alın aracınızı. Adam 180 hp araç alıyor ama onu kullancağı yol nerde ülkemizde. Tabi ki alabilir ancak nerde ve ne kadar süre ile o araçtan 180 hp lik çıkan gücü kullanabilecek. Bence opelin fabrika verilerindeki hız ülkemiz yollarına göre çok çok yeterlidir. Hem kendimiz hem de diğer sürücülerin hayatını riske etmemek adına yüksek hız her zaman tehlikelidir ve sonu çok kötü Allah korusun sonuçlarla bitebilir. Bu anlamda arkadaşlara bir nebze olsun yardımcı olabildiysem bu beni mutlu edecektir. Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim. Saygılarımla. İyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    quote:

    Orijinalden alıntı: emreasker


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99


    quote:

    Orijinalden alıntı: emreasker


    quote:

    Orijinalden alıntı: RAN99

    Walla eski arabamda sonra biraz yavaş geldi ama yolda yüzünü kara çıkarmıyor. 0'dan 100'ede 15-16 saniyede çıkmıyor, tam olarak yarısı ;)







    Valla kardeş burası da audi forumu değil git o zaman orda öv audi ni.Nabalım şimdi 1.8 se senin araban biz burda sanki 1.8 motorlu araçtanmı bahsediyoruz.Ama bak seninki ni yolda bi 1.6 180 lik j kasa sollarsa şaşırma



    Ben arabamı övmedim, astra 1.3 dizel otomatiğin bana göre yavaş olduğunu söyledim. Arabamıda bu konuya karıştırmadım, bir arkadaş hususi sorunca söyledim. Hiç aracım olmasa bile gine yavaş olduğunu söylerdim astra 1.3 otomatiğin.

    Ek olarak astra turbo gelip sollayabiliyosa sollasın, gerçi sen 1.6 ile göremezsin arkadan kimin geçip geçtiğini ama ben yinede yardımcı oliyim sana, Astra : 1600 motor,180 hp,230 tork,0-100 : 8,2 saniye - A3 : 1800 motor,160 hp,250 tork, 0-100 : 7,5 saniye. ek olarak bnm arabada chip olduğunu belirtiyim ki sen kafanda similasyon yaparken onuda ekle

    Chip olmasa 160 hp bile olmayacak yani senin arabaadamlar 1.6 turbodan 180 çıkarıyorlar.Seninki 1.8 bi de chip li 160 olaya bak ya 1.6 180 e chip yapsak 200 olcak demekki seninki chip liyken 160 lık vay be teknolojı ye bak Need For Speed Underground dan kalma


    Sanırım minibüslerden başka güncel modelleri de takip etsen iyi olcak, benim yukarda sana yazdığım değerler standart değerleri. Arabaya chip taktıktan sonra dyno'ya sokmadığım için buraya yazacağım değerler farazi olacağından standart verilerini yazdım ama sen zuhaa zuhaa yazmaktan audi.com.tr'ye bile girip bakamadın. Bi girip bakarsan orjinal değerler olduğunu görüp boşa zuha zuha'ladığını anlarsın. Ayrı beygir/silindir hacmi karşılaştırması yapmışsın, bide tork/silindir hacmine karşılaştır bide ondan sonra düşün yazdıklarını. Arabanın gücünden bahsederken sadece işin beygir gücü olmadığı, torkunda çok önemli olduğunu ve 0-100'ünde çok önemli olduğu da kulağına küpe olsun

    1.8 Chip li diyosun 160 hp ben nerden bileyim senin aracın chipli 160 mı chipsiz 160 mı allahım ya.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.