Şimdi Ara

1.3 DİZEL 75 BEYGİR AMA TORKU YÜKSEK!? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
10.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnanmıyorsunuz, o halde amcamların memnuniyetlerini dile getirdikleri videoyu koyuyorum (Mekan: Ankara Opan):

  • Torkun etkisi daha çok rampalarda ve gaza ani yüklenmeyle oluşan ivmelenmede faydasını gösterir. Bu iki konuda dizel araçlar sürücüsünü daha çok mutlu eder, daha az yakıtla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    İnanmıyorsunuz, o halde amcamların memnuniyetlerini dile getirdikleri videoyu koyuyorum (Mekan: Ankara Opan):



    Mark amcana selamlar




  • Hız meraklısı değilseniz ya da genelde ş.içinde kullanıyorsanız 1.3cdti yeterli olur.
  • Satıcının bişey bildiği yokmuş. İkisi de aynı motordur. Biri daha güçlü versiyonu. İkisi de dizle. Yani daha güçlü olanın torku da daha yüksektir. Güç devir ve torkun çarpımıyla elde edilir. Benzinli olsaydı biri tamam fark var derdim. Dizeldeki yüksek tork yokuşta aracın geç yavaşlamaını sağlar. Yüksek güç ise aracın hızlanmasını sağlar. Benzinli araçlarda yüksek güç için yüksek devir gerekirken dizelde durum tersinedir. Düşük devirde yüksek torkla ekonomi elde edilir. Yani aynı motorun güçlü va zayıf halidir. Yeni aveoda daha güçlü olan 95 BG motor vardır ve 6 ileri şanzımanla tavsiye de edilir.
  • Al astrayı bak keyfine.Aveo da astranın sürüş tarzını ve yol hakimiyetini bulamazsın.2-3 tane donanım eksik alsan hiçbirşey olmaz ama bir segment düşük araba alırsan çok kafana vurursun ileride.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    Al astrayı bak keyfine.Aveo da astranın sürüş tarzını ve yol hakimiyetini bulamazsın.2-3 tane donanım eksik alsan hiçbirşey olmaz ama bir segment düşük araba alırsan çok kafana vurursun ileride.

    ESP'siz arabada savrulup duvara gömçürdüğünde görürüm ben o kafanın halini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    Al astrayı bak keyfine.Aveo da astranın sürüş tarzını ve yol hakimiyetini bulamazsın.2-3 tane donanım eksik alsan hiçbirşey olmaz ama bir segment düşük araba alırsan çok kafana vurursun ileride.

    Yol tutus ve oturaklilik konusunda yeni aveo da cok cok iyi fakat sonucta Astra C segmenti

    Bı kac donanim eksik dedigin bayağı bi donanim farkı var .)

    Ben olsam yeni aveo alırım. Yeni aveo da C segmenti sayılır cogu arabaya gore

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa


    quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    Al astrayı bak keyfine.Aveo da astranın sürüş tarzını ve yol hakimiyetini bulamazsın.2-3 tane donanım eksik alsan hiçbirşey olmaz ama bir segment düşük araba alırsan çok kafana vurursun ileride.

    Yol tutus ve oturaklilik konusunda yeni aveo da cok cok iyi fakat sonucta Astra C segmenti

    Bı kac donanim eksik dedigin bayağı bi donanim farkı var .)

    Ben olsam yeni aveo alırım. Yeni aveo da C segmenti sayılır cogu arabaya gore

    Aveo c segmenti sayılmaz daha linea ya bile c segmenti denmiyor.Aveo o kadar başarılı bir araç değil ancak fp si çok yüksek.Verdiğin paranın karşılığını alıyorsun.Ayrıca dün yolda sedanını gördüm garip bir duruşu vardı symbol ve logan gibi sıradan bir araba.City gibi ooo kocaman b sınıfı araba demiyorsun.


    @jay jay esp o kadar önemli ise easytronic astra alsınlar var onda esp




  • Dizel demiş arkadaş. Bilmem aradaki farkı çaktın mı...
  • Astradan iç mekanda tıkırtılar oluyor diye çok şikayet olduğunu okudum çoğu yerde, aveo nasıl bilmem ama daewo fabrikasından çıkıyor ve chevrolet etiketi ile satışa sunuluyor iç mekan yeni ve daha az sesli olabilirmi diye danışmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    Al astrayı bak keyfine.Aveo da astranın sürüş tarzını ve yol hakimiyetini bulamazsın.2-3 tane donanım eksik alsan hiçbirşey olmaz ama bir segment düşük araba alırsan çok kafana vurursun ileride.

    ESP'siz arabada savrulup duvara gömçürdüğünde görürüm ben o kafanın halini.

    Yol tutuşunu esp den ibaret sanan bir arkadaş daha hiç astra kullandınızmı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laxis

    Yol tutuşunu esp den ibaret sanan bir arkadaş daha hiç astra kullandınızmı ?

    Aveo'dan başka araba kullanmadım, kullanmam da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Dizel demiş arkadaş. Bilmem aradaki farkı çaktın mı...

    bu opel garip firma aynı araç aynı motor birinde easytronic var diğerinde yok sedan dizel easytronic yok Hb almak gerekiyor dizel otm olması için
  • Ne aveoymuş arkadaş! Cidden sıkmaya başladı bu araç. Şimdi de astrayla karşılaştırılıyor. 2 si arasında 7 yıllık kasasıda olsa astra alırdım.
  • i30 süper arac
  • aveoya bütün yol tutuş sistemlerini koysanız yine bi astra etmez...yol tutuşuysa esp den ibaret değildir mesela aveo çift salıncaklımı
  • Aveo şekli,güzel kasası olabilir ama astra da yılların tecrübesi ve kalitesi var.Bende olsam eskimiş kasası olsa da astra daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    bayırdada tork öne çıkıyor. ayrıca 90 beygir motorla 75 beygir arasında sadece yazılım farkı var. yazılımla 90 beygir hatta 95 beygir bile oluyor bu motor.

    birinde sabit geometrili diğerinde değişken geometrili turbo var sadece yaılımda değil iş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    i30 süper arac

    ahahaha a

    Sesli güldüm
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.