Şimdi Ara

1.2 TSİ JETTA NASILDIR? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
234
Cevap
6
Favori
246.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR ARANIZDA 1.2 TSI JETTAYA LPG TAKAN YOKMUUUUU
  • 1.2 motorun o kasayı taşıyabiliceğini pek sanmıyorum ve 1.2 motorlar 50.000 km den sonra sık arıza çıkarıyor diyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erensensoy55

    1.2 motorun o kasayı taşıyabiliceğini pek sanmıyorum ve 1.2 motorlar 50.000 km den sonra sık arıza çıkarıyor diyorlar


    Evet taşımıyor genelde uçuruyor diyelim mi...
    Şimdi benim söylediğime inanmazsın ya, o zaman açarsın teknik verileri okursun, 1,2 o kasayı taşır mı taşımaz mı anlarsın.
  • biz arabayı kullananlar memnunken kullanmayanlar şikayetçi comfortline 45-46 bine şu anda en alınabilecek araba motor çekmiyor :) uçuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huko62

    Tablomda bu güne kadar aldığım tüm benzinler eksiksiz yazılmıştır. Ölçüm sonuçları hep depo fullemede yapılmıştır. Kullanım hızı yeri geldi 180 yeri geldi en düşük hızda kullanılmıştır. Tablom tam bir ortalama değer verileridir. Şehirler arası toplam yol 700km yi geçmez. Benzin fiyatlarının 5 tl ye yaklaşmış olduğu günümüzde aracın km yakış değerleri bence normaldir. İyi günler

    Arkadaşım Jettam falan yok ama hazırladığın tablo çok hoşuma gitti.
    Emek vermişsin hazırlamışsın,eline koluna sağlık.
    Forumda olması gereken bu,bilgi paylaşımı.
    Körü körüne saçma sapan tartışmalar değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt olarak 1.6 lardan daha iyi olacaktır ama çokda ahım şahım bir fark beklemeyin. Sedan düşündüğünüzü varsayyarak; highline almanız durumunda vereceğiniz 54000 ile jetta ile aynı platform ve teknolojilerle üretilen octavia 1.6 tdi almak oldukça mantıklı olacaktır.
  • ciddi ciddi kullanmayan herkes hoşnutsuz kullananlar çok memnun.. bizim millet şaka gibi ya..

    bende de 1.2 tsi trendline jetta var 205*50*17 lastiklerle şuan ortalama tüketimim 6.9lt/100km ortalama süratim 34km/h yaklaşık 1000km lik ortalamam

    1.2 tsi 105 hp ile deneyimlerime göre

    100hp astra g 2004 enjoy ile denediğimde o kalıyor ben devam ediyorum.. çok fazla fark oluyor denemeye değmiyor..

    105 hp audi a3 s-tronic ile denediğimde başlarda başa baş ben devir çevirdikce bir boydan fazla uzuyorum.. sonra öyle kalıyor..

    yani standart atmosferik 1200kg tüm 1600cc lerden iyi gidiyor..

    1.6tdi lardan da devir çevirme farkı ile daha üstün..


    yakıt kullanmasını bilmeyene ş.içinde 7.7lt 'yi pek aşmaz..

    kullanmayı bilene 6.5lt lerin altına inmek çok rahat..

    böyle bir aracı 40.000tl gibi bir rakama almak ise harika..


    bu da ankara'dan benim ufaklık..

     1.2 TSİ JETTA NASILDIR?




  • 1.2 comfortline kullanıcısıyım 1 yıldır.Yorumlarda anlamadığım bu aracı hiç kullanmamış kişilerin motorla ilgili yaptıkları yorumlar...Kullanmadığınız araca yorum yapmak yerine öğrenmeyi denerseniz daha iyi olur
    1.2 performansı 1.6 dizellere eşdeğer çok rahat bir şek,lde bunu söyleyebilirim
    yakıt konusunda şunu söyleyeyim şehir içi 33.35 şehir dışı 22.25 kuruş arası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xaurus

    Bu ve benzer başlıkları ben de arabayı almadan önce okumuştum. Şimdi arabayı aldıktan sonra sırf görüşlerimi paylaşmak adına foruma üye oldum. Almayı düşünen arkadaşlarla ilk ağızdan tecrübelerimi paylaşmak istedim. Benim araç hakkındaki düşüncelerim şu şekilde.

    Yılbaşında Jetta 1.2 Comfortline aracımı aldım. İstanbul içinde kullanıyorum, sürekli 2 yaka arasında gidip geliyorum, köprü trafiğinde beklediğim de oluyor. Öncelikle amacım 35-40 bin tl arası dizel bir araç almaktı, punto evo'nun en full olanı 40000'tl ye yakın bir fiyatı vardı onu düşünürken karar değiştirip bunu aldım. İyi ki de almışım diyorum, araçtan çok memnunum. Araç şu an 5000km'de ve bu ana kadarki izlenimlerime göre en çok sorulan 2 soruyu yanıtlamak istiyorum.

    İlk soru sanırım "1.2 motor o kasayı çekiyor mu" sorusu. Bunu almadan önce ben de düşünüyordum açıkçası, test sürüşü yapınca şüphelerim kayboldu. Sürekli 2.0 ve 150beygir üstü araç kullanmış olan arkadaşlara düşük gelmiş olabilir belki onların da hakkı vardır belki bilmiyorum ancak benim önceden kullandığım araçlar genelde 1.4 ve 1.6 araçlardı, benim görüşüm performans 1.6 dizeller ile pek bir farkı yok, hatta düşük devirlerde biraz daha iyi bile olabilir. Özellikle 2000-4000 devir arası oldukça seri. Neticede performans arabası olarak alınacak bir motor değil zaten, hitap ettiği kitle biraz daha ekonomik bir çözüm arayan kullanıcılar. Ancak bence standart kullanım için son derece yeterli bir motor, almak isteyenlerin test sürüşü yapmalarını öneririm mutlaka.

    İkinci konu da yakıt tüketimi. Motorun alıştırma sürecinde dikkatli kullandım diyebilirim. İlk 1000km 1000-2000 devirde kullandım. İkinci 1000km 2000-3000 devirde ve üçüncü 1000km'yi de 3000-4000 arası kullandım. 3000-5000 arasını da karışık kullandım. Çok aşırı hızlı süren birisi değilim, dengeli sürmeye çalışıyorum. Şu anki duruma bakınca ilk 5000km'nin yakıt tüketimi ortalaması 6 litre olarak görünüyor. Köprü trafiğinde beklersem, 7.5 litreleri buluyor tüketim. Ancak dikkatli kullanırsam evden işe kadar (23km yaklaşık(5km şehiriçi+18km tem)) 4.5-5litre ortalamayı yakalıyorum. Dikkatli kullanımdan kastım, aracın vites değiştirme uyarılarına uymak, gaza idareli basmak, 100km'yi geçmemek. Aracımda hız sabitleme yok, eminim hız sabitleme ile daha tasarruflu kullanmak mümkün olabilir. Özellikle uzun yolda kullanılacaksa... Birde klasik yöntemle anlatayım. Benzini hep aynı opet'den alıyorum, 95 oktan ve her defasında fulletiyorum. Son aldığımda 785 km yol yaptıktan sonra (ki henüz ışık yanmamıştı) tekrar fullettim, 215tl tuttu. 215/785=0.27 tl gibi bir rakam yakıyor demek ki kilometrede. Bu benim ilk sıfır aracım, bazı arkadaşlar sıfır araçlarda 5000'den sonra yakıtın düşeceğini söylüyorlar ama daha düşer mi bilemiyorum. 10000 olduğumda bu başlığa son durumu eklerim inş. Şunu söylemeden de bitirmeyelim, aracı sürekli spor kullanırsanız bu değerleri yakalamanız zor, spor kullanımda 7-8 litre civarı yakıyor. Araba soğukken ilk 10dk veya ilk 5km tüketim yüksek oluyor, sonra düşüyor. Uzun yolda deneyemedim henüz. Eğer sürekli mahalle arasında ve kısa mesafe kullanıyorsanız tüketim bundan yüksek olacaktır diye düşünüyorum. Şunu da ekleyim ki ben genelde tek kullanıyorum, en fazla 1 yolcu oluyor. Sürekli 4-5 kişi binecek olsa yakıt artacaktır muhtemelen.

    Dizel yerine bunu seçerken şunları düşündüm.
    - Yıllık yaklaşık 15000km yol yapmayı planlıyorum. Bence çok fazla değil.
    - Mazot ile Benzin fiyatları birbirine yaklaştı diye düşünüyorum. Dizele göre aylık 50-100tl gibi fazla bir benzin parası ödüyorum ama bu paraya alabileceğim benzer özelliklerdeki dizel araçlarla bu araç arasında çok ciddi bir fiyat farkı var. O nedenle sorun etmiyorum.
    - 1.2 aracın vergisi çok düşük (yıllık 450 lira civar sanırsam)
    - Aracın tüketimi fena değil. Değerleri yazdım yukarıda.
    - Dizeller 10000'de bir bakıma giderken, bunlar 15000'de bir bakıma gidiyor. Bakım bedeli de düşük yani.
    - Sessiz çalışıyor, dizeldeki rölanti sesi yok, araç dururken duymuyorsunuz bile, yıllardır dizel kullandıktan sonra değişik geldi :)
    - Fiyatına göre son derece güzel bir araç. Ben özellikle güvenlik özellikleri bakarak tercih ettim. Ağır araba, esp vs herşey var. (Fiyatı ucuz değil ama, diğer arabalarla kıyaslamak lazım. Öyle arabalara öyle rakamlar istiyorlar ki)
    - Ben ilk yatırım maliyetini değil de sabit giderlerini de hesaplayarak aldım. VW marka değerinden ötürü satarken de çok zarar edeceğimi sanmam.

    Aracın eksileri; (benim şahsi görüşlerim)
    - Kapı döşemeleri sınıfına ve eski jetta'ya göre kalitesiz bence, (ancak aracın fiyatı ve rakiplerin fiyatı düşünülürse kabul edilebilir geldi alırken)
    - Sanırım eski modellerde Comf. donanımda hız sabitleme vardı, bunda kaldırmışlar. Highline almak gerekiyor hız sabitleme için.
    - Trend olan aşırı boş, tavsiye etmiyorum, bu seviye bir araç alıyorsak bence en az comf. alınmalı.
    - Kalkarken titreme sesi gibi bir şey geliyordu, servise götürdüm, 1-2 saatlik bir iş var dediler, hallettiler. Şu an sıkıntı yok. (tabi bu münferit bir olay)
    - Yüksek hızlarda benzer arabalardan biraz daha fazla yol sesi geliyor sanki. Ses izolasyonu daha iyi olabilirdi.
    - Kol dayamasına kol dayanamıyor :) Golf'deki çok daha güzel, ayarlı. Bunda sabit bir şey koymuşlar, koluma denk gelmiyor, aşağıda kalıyor.
    - Serviste ilave parça takmıyorlar, 2012 olanları aldığınız gibi kullanmanız lazımmış. Hız sabitleme istedim, takmadılar, taksak da beyin görmüyor dediler. Ender Elektronik takıyormuş ama nasıl iş anlamadım, orada taktırınca da garantiye zeval gelir mi bilmem.


    Sonuç olarak; bana sorarsanız.
    Bu araç alınır mı? Evet. (Ama en az Comf. alın.)




    Konuyu hortlatayım ve aracı almak isteyenler için güncel yorumlarımı yazayım istedim :)

    2012 yılbaşında teslim almıştım aracımı bir buçuk senedir kullanıyorum. Genel olarak çok memnunum. Araç şu anada 30000'e geldi. Normal bakımlarının haricinde basit 1-2 konu dışında servise gitmedim. Yakıt kıyaslaması yapmak adına son yaptığım yolculuğun verilerini paylaşmak istiyorum. 30.000 bakımını yaptırdıktan sonra depoyu fulleyip İstanbuldan çıkıp (aslında bandırma'dan diyebiliriz, oraya feribotla geçtim) önce çeşmeye sonra marmarise gittim. toplam 900km yol yaptım bunun 100km kadarı şehir içindedir, gerisi uzun yol olarak düşünülebilir. Bunun 100-150 km'sinde klima kapalıydı, geri kalanında açıktı. Araçta 2 kişiydik, aşırı bir yük yoktu, birkaç çanta sadece. Dikkatli ve tasarruflu kullanmaya çalıştım, hız limitlerinin altında gittim, 90-100 arası çoğunlukla... Sonuç olarak 900km için toplamda ortalama 5.3 litre yakıt tüketimi oldu, 900km sonunda lamba hala yanmamıştı, tahmimin bi 100-150km daha rahat gidebilirdik. Dönüşte tekrar fulledim ve tasarrufa dikkat etmeden, hız limitlerine de fazla uymadan, direk marmaris-bandırma arası geldim. Sonuç 6.6 litre oldu. Normal şartlarda istanbul içinde 7 litre civarı yakıyorum ki pek asarruflu kullandığım söylenemez, 4000 devirden aşağı pek vites değiştirmem. Dikkat ettiğim zaman 6-6.5 arasına düşürebiliyorum.

    Bu arada hala 1.2 o kasayı çeker mi muhabbetleri dönüyor mu bilmem ama çekiyor kardeşim merak etmeyin :) Bu arabada performans problemi yaşayacağınızı sanmam, almadan önce bayide test sürüşü yapın, kendiniz karar verin, intnetteki mesnetsiz yorumlara aldırmayın. Bundan 5-6 sene önce bu sınıftaki araçların birçoğunda 105 beygir ve böyle yüksek tork veren bir araç var mıydı bilmiyorum ama gelinen noktada bmw 5 serisinin ve mercedes E serisinin bile 1.6 motorlu opsiyonları çıkmışken jetta'nın 1.2 si olmuş çok mu? Ayrıca tsi motor 7 yıldır üst üste yılın motoru seçiliyor. (kaynak binekarac.vw.com.tr) Jetta'da eleştirecek şeyler ararsak bulabilriiz elbet ancak f/p olarak hala güzel bir araç olduğu ortada, ki zaten her yerde görüyoruz ve görmeye de devam edeceğiz galiba...




  • Arkadaşlar bende bir hafta önce uzun düşünceler ve aramalardan sonra 1.2 tsi comp. otomatik aldım. Burdaki yorumları da almadan önce okudum. öncelikle olumsuz yorumların aracı kullanmadan yapıldığını düşünüyorum. kullananların yorumları belli oluyor zaten. benim de ilk endişem acaba çekişte sorun yaşarmıydım oldu.özellikle otomatik te nasıl oluyor diye tereddütlerim oldu. bir haftalık izlenimim.
    1. aracı sivastan aldım. istanbula getirdim. (ordan almamın bazı sebebleri vardı. uzun hikaye)
    yozgattan arkadaşın annesi de bindi. aracın bagaj full doldu. ankaraya girerken elmadağ yokuşu ve çıkıştaki o yokuşun ismini hatırlamıyorum. tüm bu yokuşları sıkıntısız hatta bazen 120 ile problemsiz çıktım.
    arkadaş bi ara 180 lere kadar çıktı. hiç problem yaşamadı. onda da 1.6 golf vardı. ve o aracı asla aratmadığını kendisi söyledi.
    2. yakıta gelince. toplamda 350 tl yakıtla 900 km ye yakını uzun yol olmak üzere 250 km de şehir içinde toplam 1250 km yol kattetdi. ortalama hızımız 110-120 civarı. yakıt tüketimi 5.8 idi şehirlerarası. şehir içinde ise. çok sıkışık trafikte 8-9 arası oluyor. normal trafikte 7-7.5 arası oluyor. hatta bir gece 11 civanı 20 km lik yolu 5.5 ortalama ile geldim.
    araçtan oldukça memnunum. araç henüz 1250 km de. sanrıım yakıt daha da düşer diye düşünüyorum. yalnız performans olayını kapattım. merak edenlere anahtarı dahi verdim. ve bütün ön yargıları gitti.




  • Bu araada Bora'yı sattım. bu aracı aldım. ve 1.6 bora 'dan daha iyi performans var.
  • 1.2 TSI DSG kullanıyorum.
    0-100 km hızlanma test verilerinden daha iyi. 10 sanıyenın altında. (onunda videosunu çekeceğim yakında)
    bu paraya başka araba var diyenler için söylüyorum gidip onu alsınlar. çamur atmanız VW kullanıcılarının sayısını arttırmaktan başka bir işe yaramıyor

    aşağıdaki 3 video şahsi çekimimdir. uzun yoldaki yakıt tüketimi durumunu görmeniz için kılavuz olmasını dilerim.
    şehir içi kullanım her şehre her bölgeye göre değişir. benim karışık ortalamam 6 litre. istanbul için 8 litre normaldir. fazlasını yakanlar olabilir ama normalleri bunlar. şehir içi 12 litre yakan 1.2 TSI görmedim. göreceğimide sanmam. 1.6 atmosferik motorla aynı kullanım 10-14 litre arası çıkar şehir içinde.

    en önemli ayrıntıyı veriyorum.
    BULUNDUĞUNUZ YERDEKİ HAVA SICAKLIĞI ve DENİZ SEVİYESİNDEN YÜKSEKLİĞİNİZ YAKIT TÜKETİMİNİZİ DOĞRUDAN ETKİLER.
    yani hakkarideki jettacı çok yakıyorum diyebilir antalyadaki jettacı bedava geziyorum diyebilir. etki miktarı yerine göre 1 LİTREYİ geçebiliyor.

    işte uzun yol rekor denemeleri. süratinde düşük olmadığını göz önüne alırsanız sevinirim.
    kurallar dahilinde yapılan 3 yetişkin, 1 çocuk(12yaşında) ve 1 büyük 2 küçük bavulla yapılan yolculuktur.

    http://www.youtube.com/watch?v=spZa4do83Wg

    http://www.youtube.com/watch?v=bUR_ZyhsbY0

    http://www.youtube.com/watch?v=UxHAcFpaBfU

    (videoları açık şekilde göstermek için uğraştım ama beceremedim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nabaki -- 4 Kasım 2013; 13:58:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa
    9 Eylül 2011; 17:19:24 (3621 mesaj)
    JETTA 1.2 TSI 105 PS Trendline 46.300,00
    JETTA 1.2 TSI 105 PS Comfortline 51.300,00
    JETTA 1.2 TSI 105 PS Highline 54.700,00


    hangisini alıyosunuz bilmiyorum ama bu kadar para verip c segmenti 1.2 bi araba almanızdaki amaç nedir

    jetta sonuçta c segmenti güzeldir highline modelini alırsan illaki donanımıldır ama bu fiyata alabilcegin bir sürü cok cok daha iyi araba var


    sorunun cevabına gelirse yakıt konusunda cimri olcagını zannetmiyorum sonuçta 1.2 de olsa benzinli (benzin fiyatlarını da göz önünde bulundurursak)

    performans konusunda iyi degildir sanırım cünkü ağır kasa 1.2 ve 105 beygir.

    13.12.2013 itibari ile fiyatlar 2 sene onceki seviyede hatta azcik daha ucuz , ilginc...eylul 2011 ile kasim 2013 arasinda %12 tefe tufe var zaten.yani o zamanki 46.200 olan jetta su andaki bedeli 51.700 lira zaten.TL bazinda ayni .
    Jetta 1.2 TSI 105 PS Trendline 46.200 TL
    Jetta 1.2 TSI 105 PS Comfortline 50.500 TL
    Jetta 1.2 TSI 105 PS Highline 54.000 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 13 Aralık 2013; 16:00:51 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    41 milyarken alacaktım bunlardan iyiki almamışım benim megane havada karada denizde çölde de olsa daha iyi bu araçtan zaten megane yanına 2. araç alacaktım o paraya biraz katıp ev aldım

    Megane he koptuk ya megane alacağına fiat albea al daha iyi
    Moralim de bozuktu iyi oldu.
    Gülmekten karnım ağrıdı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alacak arkadaşlara ışık tutması açısından 2 depo yakıt tüketimi ile ilgili verilerimi paylaşıyorum.
    Değerler depo dolum değerleridir. Yol bilgisayarı 0,1 lt daha az gösterdi.
    ilk dolum sonunda 511 km yol yaptım(260 km şehir dışı , 251 km şehir içi ) 35.830 lt yakıt aldım litresi 4.97 tl den. 178,08 tl ödedim. 7.01 lt/100 km ortalama çıktı. km de 0,35 kuruş yaktı.
    İkinci dolumda 623 km yol yaptım( Gidiş Lüleburgaz-Tekirdağ-İzmit, Geliş İzmit-Tekirdağ-Lüleburgaz) Arabada 4 yetişkin vardı. Yol boyunca genelde 120 km hızla seyerettim. 37.650 lt yakıt aldım litresi 4.97 tl den. 187,12 tl ödedim. 6,04 lt/100 km ortalama çıktı. km de 0,30 kuruş yaktı.
  • Ben kullandim. Sabuncubelinde. 1.6 atmosferiklerden her turlu iyi. Dusuk devir yuksek tork hem de dizel degil. Ben aracimla 9 lt yakiyorum. Senelerdir boyle. Zaten bu deger sehir ici fabrika verisine denk gwliyor. Benimki karma 9 lt. 1.2 tsi nin sehir icisi 7. Demekki ben bunu kullansam karmada 7 yakacak. Benzinli c segmenti icin 7 lt on numara. Mesela ben 90 sabit uzun yol gidiyorum 6.5 in altina inemiyorum. Jetta 5 in altina bile dusecek gibi. Yeni kasa (henuz cikmayan) higline 1.2 icin 55 verilir. Simdikinin bendeki ederi 51.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumların hepsini baştan aşağı okudum. Özellikle aracı kullanan arkadaşların yorumlarını daha dikkatli irdeledim. Jetta 1.2 TSI nin şu anda satmayı düşündüğüm aracımdan ( 2010 model Toyota Auris 1.6 132 beygir Elegant benzin ) daha fazla heyecan vermeyeceğine karar verdim. Çarşamba günü test sürüşü için davet ettiler işlerimden vakit ayırabilirsem test sürüşünü de yapıp nihai kararımı öyle vereceğim. Fakat DSG şanzımanı kullanmayı çok istiyorum umarım test sürüş sonrası forumdaki araç sahibi arkadaşlarımla paralel kanıya varırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feyyaz Merter

    Yorumların hepsini baştan aşağı okudum. Özellikle aracı kullanan arkadaşların yorumlarını daha dikkatli irdeledim. Jetta 1.2 TSI nin şu anda satmayı düşündüğüm aracımdan ( 2010 model Toyota Auris 1.6 132 beygir Elegant benzin ) daha fazla heyecan vermeyeceğine karar verdim. Çarşamba günü test sürüşü için davet ettiler işlerimden vakit ayırabilirsem test sürüşünü de yapıp nihai kararımı öyle vereceğim. Fakat DSG şanzımanı kullanmayı çok istiyorum umarım test sürüş sonrası forumdaki araç sahibi arkadaşlarımla paralel kanıya varırım.

    Aurisin konforu ile jettanınki kıyaslanmaz ;) Arkadaşımda 2012 auris var. Aracımla kısa bir yolculuk yaptık, yüz ifadesi bayağı imrenmiş gibiydi ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_75

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feyyaz Merter

    Yorumların hepsini baştan aşağı okudum. Özellikle aracı kullanan arkadaşların yorumlarını daha dikkatli irdeledim. Jetta 1.2 TSI nin şu anda satmayı düşündüğüm aracımdan ( 2010 model Toyota Auris 1.6 132 beygir Elegant benzin ) daha fazla heyecan vermeyeceğine karar verdim. Çarşamba günü test sürüşü için davet ettiler işlerimden vakit ayırabilirsem test sürüşünü de yapıp nihai kararımı öyle vereceğim. Fakat DSG şanzımanı kullanmayı çok istiyorum umarım test sürüş sonrası forumdaki araç sahibi arkadaşlarımla paralel kanıya varırım.

    Aurisin konforu ile jettanınki kıyaslanmaz ;) Arkadaşımda 2012 auris var. Aracımla kısa bir yolculuk yaptık, yüz ifadesi bayağı imrenmiş gibiydi ;)


    :) Ben yine de biraz daha yüksek motor hacmi istiyorum jettanın daha yüksek motor hacimli dsg şanzımanını düşünüyorum şu anda




  • Güncel 0km sözkonusu 1.2 tsi motorun turbo sorunu ve triger zincir tesisati sorun yapiyormu , halen ?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.