Şimdi Ara

1.2 tsi, 1.4 tsi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
1.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: capo di capi

    Bütün 1.4 tsi lerde aynı mı? Golf, İbiza, Leon vs.

    benimki golf. sanırım leon'da 1.4 bile alsan bağımsız süspansiyon yok. ama diğer artıları aynıdır, değişmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: capo di capi

    Karma tüketim km de kaç lt yakar acaba?

    1.2 tsi, 1.4 tsi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    ben 1.4 tercih ettim. sebepleri:

    -arkada tam bağımsız süsp. sadece 1.4'de var
    -yokuşta daha iyi ve sessiz gidiyor
    -yüksek süratlerde daha sessiz
    -yakış olarak ta pek farkı yok

    bunun dışında yabancı testlerde falan da 1.4 motor en beğendikleri seçenek.

    Aynı sebeplerden ötürü 1.4 tercih ettim. Yurtdışında özellikle Almanyada 1.0 ve 1.4 TSI motor karşılaştırmaları yapılıyor. 1.4'ün daha olgun bir motor olduğundan bahsedilmiş. Şehir içi tüketimlerde 1-1,5'a varan avantajı var gibi 1.0 litre motorun.

    1.2 ile 1.4 arasında 1.4 iyi seçim gibi 1.0 ile 1.4 arasındaki karar da yüksek sürat/yüklü kullanım/şehirlerarası kullanım yoğunluk ise 1.4 aksi taktirde 1.0 şehir içi avantajı çok daha fazla.

    Son bir nokta yeni çıkan 1.0 TSI motorun torku 1.4 ile aynıdır. Ancak tork bandı çok farklıdır. 1.4 motorda 1400-4000 arası sabit 200 nm tork varken 1.0 motorda tork 2000 devirden başlar. Bunun da motor esnekliği konusunda 1.4 motora verdiği büyük avantaj var.

    1.0'ın torku ayrıca 3.500'de bitiyor. motor esnekliğini gerçekten yaşıyorum ben 1.4 ile. 60km hızla 6. viteste yokuşa giriyorum, bana mısın demiyor. 6 vites diye gözüm korkmuştu başta ama gerçekten kaldırıyor motor. zaten genelde 4'ten 6'ya atıyorum. seyrek 5 istiyor.
    ama yine de ben alırken 1.0 olaydı onu tercih ederdim. dizelden bile ekonomik. çok iyi bir motor.

    Şu an 1.0 motorların satış fiyatlarına bakınca hocam ekonomi falan kalmıyor. Aşırı pahalı

    Şu ana kadar olan test videolarını incelediğimde 3 silindirli 1.0 TSI motorun biraz gürültülü olduğu görüşündeyim. Aracı kullanmadım ancak 3 silindirli motorların biraz daha sesli olduğuna dair gözlemler var.
    Gerçi keyifli bir motor sesi ancak herkesin hoşuna gitmeyebilir. Motor sessizliği konusunda 1.2 ve 1.4 üniteler gerçekten iyi.




  • worldwar kullanıcısına yanıt
    1.0 3 silindir motorların tatlı bir homurdanması var, benim hoşuma gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: worldwar


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    ben 1.4 tercih ettim. sebepleri:

    -arkada tam bağımsız süsp. sadece 1.4'de var
    -yokuşta daha iyi ve sessiz gidiyor
    -yüksek süratlerde daha sessiz
    -yakış olarak ta pek farkı yok

    bunun dışında yabancı testlerde falan da 1.4 motor en beğendikleri seçenek.

    Aynı sebeplerden ötürü 1.4 tercih ettim. Yurtdışında özellikle Almanyada 1.0 ve 1.4 TSI motor karşılaştırmaları yapılıyor. 1.4'ün daha olgun bir motor olduğundan bahsedilmiş. Şehir içi tüketimlerde 1-1,5'a varan avantajı var gibi 1.0 litre motorun.

    1.2 ile 1.4 arasında 1.4 iyi seçim gibi 1.0 ile 1.4 arasındaki karar da yüksek sürat/yüklü kullanım/şehirlerarası kullanım yoğunluk ise 1.4 aksi taktirde 1.0 şehir içi avantajı çok daha fazla.

    Son bir nokta yeni çıkan 1.0 TSI motorun torku 1.4 ile aynıdır. Ancak tork bandı çok farklıdır. 1.4 motorda 1400-4000 arası sabit 200 nm tork varken 1.0 motorda tork 2000 devirden başlar. Bunun da motor esnekliği konusunda 1.4 motora verdiği büyük avantaj var.

    1.0'ın torku ayrıca 3.500'de bitiyor. motor esnekliğini gerçekten yaşıyorum ben 1.4 ile. 60km hızla 6. viteste yokuşa giriyorum, bana mısın demiyor. 6 vites diye gözüm korkmuştu başta ama gerçekten kaldırıyor motor. zaten genelde 4'ten 6'ya atıyorum. seyrek 5 istiyor.
    ama yine de ben alırken 1.0 olaydı onu tercih ederdim. dizelden bile ekonomik. çok iyi bir motor.

    Şu an 1.0 motorların satış fiyatlarına bakınca hocam ekonomi falan kalmıyor. Aşırı pahalı

    Şu ana kadar olan test videolarını incelediğimde 3 silindirli 1.0 TSI motorun biraz gürültülü olduğu görüşündeyim. Aracı kullanmadım ancak 3 silindirli motorların biraz daha sesli olduğuna dair gözlemler var.
    Gerçi keyifli bir motor sesi ancak herkesin hoşuna gitmeyebilir. Motor sessizliği konusunda 1.2 ve 1.4 üniteler gerçekten iyi.

    1.0 yerine 1.2 de olaydı aynı fiyata olacaktı bence. eğer kur hesaplamasına girersek kur farkının tam yansıtılmadığını görürüz. yani demem o ki şu an ucuz bile. + %5 ek ÖTV de cabası. 1.4 de tarih oluyor bu arada. 1.5 tsi geliyor ve VW bu motorları çok övüyor. motor gücü aynı, değişmemiş ama daha dayanıklı, daha tasarruflu vs.. vs.. motor teknolojisi çok daha iyiymiş. ben şu an alacak olsam az bekler, 1.5 alırdım ya da 1.0.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    1.4 yerine aynı vergi dilimimde 1.5 yeni motoru tercih edebilirim 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.2 tsi, 1.4 tsi
    polo 1,2 tsi bmt manuel tüketimi şu anda araç 20k da ve özellikle 15k sonra yakıt bir hayli düştü daha önce 6-6,5 arası geziyordu.

    araç ilanda ilgilenen olursa mesaj mesaj atabilirim
  • fatihtuna2016 F kullanıcısına yanıt
    Aileye gelmez küçük kalır. Golf ve Jetta'ya da güç yetmiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: capo di capi

    Aileye gelmez küçük kalır. Golf ve Jetta'ya da güç yetmiyor.

    golf e güç yetiremeyen polo alıyor. polo nun büyüğü jetta.jetta ve polo alman üretimi değil.golf başka:)
    polo aile yi şehir içi kullanımında üzmez hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtuna2016

    1.2 tsi, 1.4 tsi
    polo 1,2 tsi bmt manuel tüketimi şu anda araç 20k da ve özellikle 15k sonra yakıt bir hayli düştü daha önce 6-6,5 arası geziyordu.

    araç ilanda ilgilenen olursa mesaj mesaj atabilirim

    14 km yol gitmissin 4. viteste miy miy miy benim 1.6 atmosferikte 5 litre yakar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtuna2016

    1.2 tsi, 1.4 tsi
    polo 1,2 tsi bmt manuel tüketimi şu anda araç 20k da ve özellikle 15k sonra yakıt bir hayli düştü daha önce 6-6,5 arası geziyordu.

    araç ilanda ilgilenen olursa mesaj mesaj atabilirim

    14 km yol gitmissin 4. viteste miy miy miy benim 1.6 atmosferikte 5 litre yakar

    Zaman turbo zamanı atmosferik mi kaldı
    1.6 atmosferikte 5 litre yakar ee yaksın? Yakmaz gibi bir iddia yok ki
    küçük hacimli turbo motorun avantajı :gereken beygiri ekonomik olarak üretebilmesi, motor daha küçük olduğu için kayıplarının en aza indirilmiş olması turbo lar yakıtı verimli kullanır
    14 km yolun 3-4 km sinde araç anca ısınır ki mart ayındayız. Henüz havalar o kadar ısınmadı 14 km verisi bu yüzden önemlidir uzun yolda araç az yakar illaki duymuşsundur. Kısa mesafe de daha fazla
    Wv devirleri çok güzel ayarlamıştır 50-55 de 5 vites de gider araba. 4 vites miy miy gibi bir durum yok yani
    Kaldı ki bu şehir içi kullanımı




  • 1.2tsi golf var eşimde gayet memnunuz yakıt tüketiminde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtuna2016


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtuna2016

    1.2 tsi, 1.4 tsi
    polo 1,2 tsi bmt manuel tüketimi şu anda araç 20k da ve özellikle 15k sonra yakıt bir hayli düştü daha önce 6-6,5 arası geziyordu.

    araç ilanda ilgilenen olursa mesaj mesaj atabilirim

    14 km yol gitmissin 4. viteste miy miy miy benim 1.6 atmosferikte 5 litre yakar

    Zaman turbo zamanı atmosferik mi kaldı
    1.6 atmosferikte 5 litre yakar ee yaksın? Yakmaz gibi bir iddia yok ki
    küçük hacimli turbo motorun avantajı :gereken beygiri ekonomik olarak üretebilmesi, motor daha küçük olduğu için kayıplarının en aza indirilmiş olması turbo lar yakıtı verimli kullanır
    14 km yolun 3-4 km sinde araç anca ısınır ki mart ayındayız. Henüz havalar o kadar ısınmadı 14 km verisi bu yüzden önemlidir uzun yolda araç az yakar illaki duymuşsundur. Kısa mesafe de daha fazla
    Wv devirleri çok güzel ayarlamıştır 50-55 de 5 vites de gider araba. 4 vites miy miy gibi bir durum yok yani
    Kaldı ki bu şehir içi kullanımı


    çevreyoluna çıkıp 50 ye sabitlemişsin burda 4.4 yakar diyorsun hebele hübele işler.milletin dizeli şehiriçi 6 ltden aşağı yakmıyor hangi akla mantığa sığar bu dediğin olay.madem böyle ağlanacaktınız neden tsi aldınız kardeşim giderdin b sınıfının dizelini alırsın yada önceki kasa dizelini.benzin fiyatı ortada arabada zaten çok yakıyor burda kendinizi avutmayın. 1.6 benzinli Astra J ort 10.4 şuan.yapacak bir şey varmı yok.şurada 4.4 yakıyor diyorsunuzya anca kendinizi kandirirsiniz.Herkesin arabası kendine güzel.arabayı nasıl daha az yaktırırım diye uyku uyuyamayan adamlar şurda boş laf etmesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtuna2016


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtuna2016

    1.2 tsi, 1.4 tsi
    polo 1,2 tsi bmt manuel tüketimi şu anda araç 20k da ve özellikle 15k sonra yakıt bir hayli düştü daha önce 6-6,5 arası geziyordu.

    araç ilanda ilgilenen olursa mesaj mesaj atabilirim

    14 km yol gitmissin 4. viteste miy miy miy benim 1.6 atmosferikte 5 litre yakar

    Zaman turbo zamanı atmosferik mi kaldı
    1.6 atmosferikte 5 litre yakar ee yaksın? Yakmaz gibi bir iddia yok ki
    küçük hacimli turbo motorun avantajı :gereken beygiri ekonomik olarak üretebilmesi, motor daha küçük olduğu için kayıplarının en aza indirilmiş olması turbo lar yakıtı verimli kullanır
    14 km yolun 3-4 km sinde araç anca ısınır ki mart ayındayız. Henüz havalar o kadar ısınmadı 14 km verisi bu yüzden önemlidir uzun yolda araç az yakar illaki duymuşsundur. Kısa mesafe de daha fazla
    Wv devirleri çok güzel ayarlamıştır 50-55 de 5 vites de gider araba. 4 vites miy miy gibi bir durum yok yani
    Kaldı ki bu şehir içi kullanımı


    çevreyoluna çıkıp 50 ye sabitlemişsin burda 4.4 yakar diyorsun hebele hübele işler.milletin dizeli şehiriçi 6 ltden aşağı yakmıyor hangi akla mantığa sığar bu dediğin olay.madem böyle ağlanacaktınız neden tsi aldınız kardeşim giderdin b sınıfının dizelini alırsın yada önceki kasa dizelini.benzin fiyatı ortada arabada zaten çok yakıyor burda kendinizi avutmayın. 1.6 benzinli Astra J ort 10.4 şuan.yapacak bir şey varmı yok.şurada 4.4 yakıyor diyorsunuzya anca kendinizi kandirirsiniz.Herkesin arabası kendine güzel.arabayı nasıl daha az yaktırırım diye uyku uyuyamayan adamlar şurda boş laf etmesin

    Bu veriler çevreyolunda yapılmamıştır
    Diyelim ki öyle, değil de çevreyolunda yapılmış olsun kime ne zararı var yani kişinin vakti varsa bir yere yetişme gibi bir durumu yoksa açsa bir parça dinleye dinleye gitse giderkende tasarruf yapsa ne olur ne çıkar
    Araba hakkında ilk değil se de ikinci konu yakıttır kişiler genel de arabalarının ne kadar yaktığını bir birlerine sorarlar.bu sormalar sonucu çekilmiştir o veri. o veri de elde edilirken öyle kasma yok gereksiz gaz fren yapılmamıştır hepsi bu
    yoksa kimsenin ağladığı,kendini avuttuğu filan yok. böyle bir çıkarım nasıl yapıldı pes
    ben vay efendim çok yakıyor bana az yakar 1,2tsi filan demiyorum ki.benzin li araç yakar kardeşim. 5000 devir de vites at 10 lt yaksın sana o araba
    opel araçlar genelde çok yakar ki dizelleri de böyledir
    1,6 astra j 10,4 işte gerçek mesele bu; çok yakıyor ya arkadaş kesin gazcıdır ‘’miy miy’’ değildir devirli ve spor kullanıyordur.eli boldur yakıta hiç bakımıyor benzin istasyonuna gidince de full le kardeşim edasıyla hareket ediyordur
    10,4 içinde öyle yer etmiş ki ben de astra ile o veri ile gezsem ben de etrafa ‘’hebele hübele işler’’ ‘’boş laf’’ derdim
    10,4 yaw 5,20i daha az yakıyordur yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihtuna2016

    1.2 tsi, 1.4 tsi
    polo 1,2 tsi bmt manuel tüketimi şu anda araç 20k da ve özellikle 15k sonra yakıt bir hayli düştü daha önce 6-6,5 arası geziyordu.

    araç ilanda ilgilenen olursa mesaj mesaj atabilirim

    Şehiriçi ve 35 kilometre ortalama... kendinizi kandırmayın hocam.

    Daha sonra koyarsınız 19-22 kilometre ortalamaları, aracı alacak kişi de şehiriçi gerçek tüketimi görmüş olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2 tsi vergi avantajı ile öne çıkıyor gibi. Varsın biraz daha yaksın çokta önemli değil. Fazla ince hesapta adamı hasta eder.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.