|
Merhaba.1-1,5 milyon bandında otomatik araba arıyorum.Satarken zarar etmeyeceğim,yakıt tasarruflu,beni sanayiye götürmeyecek bir araba istiyorum.Kadın olduğum için ikinci el arabalara bakmaya korkuyorum.Hiç riske atmayıp bütçeyi zorlayıp sıfır mı alayım?Yoksa temiz az km ikinci ellere de bakayım mı?Bir de elektrikli araç önerir misiniz?Teşekkür ederim şimdiden < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






