1.0 TSi motor tarih oldu! GOLF 8 1.0 TSi MOTORA VEDA ETTİ




-
-
Ahh fındık motor ahhh.
Senle 1.0 115 lik Ibiza ile az mı 1.6 Civic Corolla avladık
1.0 95 lik Polo ile 1.2 Golf lere sapladık
En son 1.4 122 lik Octavia yı parçalamıştık
Tarkanyoutube
Tarkan YouTube kanalına abone olmak için tıklayın: https://goo.gl/CuzXcK iTunes'dan İndir / Download on iTunes https://itunes.apple.com/tr/artist/tarkan/102640 1997 - TARKAN - Ölürüm Sana - Şımarık Takmış koluna elin adamını Beni orta yerimden çatlatıyor Ağzında sakızı şişirip şişirip Arsız arsız patlatıyor Belki de bu yüzden vuruldum Sahibin olamadım ya Sığar mı erkekliğe seni şımarık Değişti mi bu dünya Çekmiş kaşına gözüne sürme Dudaklar kıpkırmızı kırıtıyor Bi de karşıma geçmiş utanması yok İnadıma inadıma sırıtıyor Biz böyle mi gördük babamızdan Ele güne rezil olduk Yeni adet gelmiş eski köye vah Dostlar mahvolduk Seni gidi fındıkkıran Yılanı deliğinden çıkaran Kaderim püsküllü belam Yakalarsam Ocağına düştüm yavru Kucağına düştüm yavru Sıcağına düştüm yavru El aman Söz - Müzik: Sezen Aksu #tarkan #ölürümsana #şımarıkhttps://www.youtube.com/watch?si=RzthGMtOyrbE36hK&v=cpp69ghR1IM&feature=youtu.be -
1.5 tsi 115 hp ne baba? kimse almaz o motoru bu ülkede.
-
Aklımda tek bir soru neden 1.5 T-si gerçekten Turbo var mı yoksa bir isim takısı mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güncel emisyon normlarında düşük hacmin artık bir avantajı yok. ara hacimler daha iyi, hatta biraz daha yüksek hacimle mümkün mertebe fakir karışım gidebilen motorlar en makbulü..
kullanan kullanıyor seviyor ama ben 1.0 tsi'ı Golfte hiç beğenmiyordum. boşta bile gaza basıyorsun devir çıkmak istemiyor, titremesin diye nasıl gülle gibi bir volanı varsa artık. aynı güçte 4 silindir 1.5 ile çok daha rahat ve tepkisel olacak ama mtv'dende girecek biraz.
-
1.0 tsi ile bırak 1.6 civic corollayı sinek bile avlayamazsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 tsi Scala, 1,6 Honda kullandım. 1.0 tsi bunları sırtına alır götürür. Honda ile 3. viteste çıktığım yokuşları 1,0 tsi ile 7. viteste çıkıyordum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bide bunu ağır honda fanı tayfası ve instagram postlarının altındaki animeci bebelere anlatabilseniz her şey çok daha iyi olur. Bi tek Türkiyede şu sadece 1.6 125 beygirlik neredeyse çeyrek asırdır üretilen motoru Ferrari yapmadıkları kalmamıştı. Yok o ona veriyor yok bu 230 görüyor yok honda şöyle böyle. 125 beygiri 1250 beygir muamelesi yapan tek insanız
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0tsi 95 hp dsg tam bir eşşek. Polonun şehir içi normal modda hissettirdikleri atmosferik motorlardan pek farklı değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 motorla 1.4 122lik,125lik yada 150likleri rüyanda avlarsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 tsi emisyon düşürmek için üretilmiş zorlama bir motordu. Düşük hacimden yüksek güç çıkıyor mu çıkıyor ama motor hacmi ufak olduğu için özellikle yazın motoru soğutmak büyük sıkıntı. Az zorlasan yüksek ısıdan zarar görmeye başlayabilir.
Şunu bunu tokatlıyordum muhabbeti ise gülünç. O motorun öyle bir amacı yok. B sınıfının en küçük en hafif aracına takılmış kutu kola kadar motorlar ile Ferrari kullanıyormuş gibi davranmanın anlamı da yok. Benzer güçte 200-300 kilo daha ağır araçlara yetişebilir belki ama senin motorun o an karşı araçtaki motordan 5-10 kat daha fazla zorlanıp aşınıyor.
1.5 tsi ise güç, hacim ve tüketim olarak daha dengeli daha güzel bir motor. Hibrite bile gerek yok ama illa hibrit yapılacaksa 1.5 tsi ile birlikte gayet keyifli olur diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kaynağın nedir?
-
Hakikaten o neymiş ya.
Ne biçim turbo motor o 1,5 hacimden 115hp alıyor. Belki haberde yanlışlık vardır 1.5 atmosferiktir.
2024 yılında arabaya 1,5 milyon para vereceğim, hem atmosferik hem de 115hp olacak öyle mi? :D
-
Katılıyorum bende 1.2 tsi 90hp polo vardı, 1.6 atmosferik golfe göre çok daha rahat çekiyordu rampalarda vs. Performansları yakın oluyor kağıt üstünde ama dsgli tsi küçük hacimde olsa, eski usul otomatik 1.6 atmosferik ya da manuel 1.6 atmosferik aracı geçebiliyor.
1.0tsi b sınıfları ile, 1.2tsi 105 golf gibi araçların performansı ise çok yakın.
-
1.5 etsi kullanıyorum çokta memnunum fakat performans isteyince işler değişiyor. Şehir içi ekonomik kullanımda 6.5-7 arada yüklenme ve aadece şehir içi benzinli araç için iyi gibi fakat performans isteyip agresif sürünce 10+ litreler kaçınılmaz oluyor, 1.6 tdi leondan geçince bu rakamlar yüksel geliyor bana , leonum ciğerini söksen max 8 yakıyordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bmw'nin Audi'nin senelerdir 1.6 turbo 102hp (Bmw 114i), Audi'nin 1.8 turbo 120hp motoru satıldı. ikiside gayet başarılı motorlardır.
motor ekonomikse, çekişi, performansı, sürüşü iyi ise emisyonu düşükse, fiyatı da buna paralel ise litre başına gücün hiç bir önemi yok.. ve eminim 4 silindir 1.5 tsi 115i, alık 1.0 tsi'dan kat kat daha iyidir.. Golften geri çekilmesi son derece isabetli olmuş.
1.0 tsi Scala, 1,6 Honda kullandım. 1.0 tsi bunları sırtına alır götürür. Honda ile 3. viteste çıktığım yokuşları 1,0 tsi ile 7. viteste çıkıyordum. |
1.0 tsi ile bırak 1.6 civic corollayı sinek bile avlayamazsın |
1.0 motorla 1.4 122lik,125lik yada 150likleri rüyanda avlarsın |
1.0tsi 95 hp dsg tam bir eşşek. Polonun şehir içi normal modda hissettirdikleri atmosferik motorlardan pek farklı değil
|
Bide bunu ağır honda fanı tayfası ve instagram postlarının altındaki animeci bebelere anlatabilseniz her şey çok daha iyi olur. Bi tek Türkiyede şu sadece 1.6 125 beygirlik neredeyse çeyrek asırdır üretilen motoru Ferrari yapmadıkları kalmamıştı. Yok o ona veriyor yok bu 230 görüyor yok honda şöyle böyle. 125 beygiri 1250 beygir muamelesi yapan tek insanız
|
1.5 tsi 115 hp ne baba? kimse almaz o motoru bu ülkede. |
2 yil 1.0TSI, 115bg leon kullandim, bazilari motoru oyle anlatmis ki sanki 6 silindir lexus motorundan bahsediyor. 1.0 motorun rolantisi 900rpm'de arkadaslar, motor rolantide deli gibi titriyor ve kendini 900 devirde anca tutuyor. Benim arabamin motoru dizel arabalardan daha cok titriyordu, araba turbo ataletini yenene kadar olup olup diriliyordu. 1'den 2'ye geciyorum, eger 2. viteste 1100 devirde falan devir cevirmeye baslarsam araba 1700 devire kadar olu gibi davraniyordu. Azicik bi viraj donuyorum sokak arasi hafif yokus, 2'den 1'e dusuyordum. Niye? Araba 2. vites 1200 devirde olu gibi oldugu icin. 1.6, 132hp toyota motoruna laf edenler bence arabadan bir cacik anlamiyor. gidin ayran yapin titreyen motorlarinizda. ben sattim, kimseye de tavsiye etmiyorum. bu dedigim B38 motor vs icinde gecerli. 3 silindirli motorlar beni arabalardan sogutuyor. 50 bin dolar verdigim arabada pet sise kadar displacement var ve titriyor, 3 silindir cunku, saka gibi. |
1.0 tsi emisyon düşürmek için üretilmiş zorlama bir motordu. Düşük hacimden yüksek güç çıkıyor mu çıkıyor ama motor hacmi ufak olduğu için özellikle yazın motoru soğutmak büyük sıkıntı. Az zorlasan yüksek ısıdan zarar görmeye başlayabilir.
Şunu bunu tokatlıyordum muhabbeti ise gülünç. O motorun öyle bir amacı yok. B sınıfının en küçük en hafif aracına takılmış kutu kola kadar motorlar ile Ferrari kullanıyormuş gibi davranmanın anlamı da yok. Benzer güçte 200-300 kilo daha ağır araçlara yetişebilir belki ama senin motorun o an karşı araçtaki motordan 5-10 kat daha fazla zorlanıp aşınıyor. 1.5 tsi ise güç, hacim ve tüketim olarak daha dengeli daha güzel bir motor. Hibrite bile gerek yok ama illa hibrit yapılacaksa 1.5 tsi ile birlikte gayet keyifli olur diye düşünüyorum. |
Bende 1.4 tfsi 150 lik A1 var.Arkadaşın söylediği gibi 7 de benim araç çıkmıyor yokuşu Torktan kaynaklı evet yokuşta falan daha rahat çeker lakin devir çevrildiğinde 1.0 Turbo nun 1.6 atmosferiği yeme şansı yok |
Benzer içerikler
- dunlop lastik yorumları
- hyundai staria yorum
- yağ çubuğu min-max arası
- renault garanti uzatma ücreti
- turbo akü nasıl
- fiat fastback
- togg kampanyaları
- hyundai i20 sıfır fiyat
- togg mtv 2025
- togg batarya fiyatı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X