Şimdi Ara

1.0 hacimli motorlar tutulmuyor mu ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
17.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86

    1.4 tsi 125 bg vs 1.6 136bg atmosferik. İlk kalkişta tsi öne atilsada sonra atmosferige yeniliyor. Turbo ile mucizeler ortaya çikmiyor kendinizi kandirmayin.





    Her zaman yaşattığım sahne

    1.0 olsa olsa maç skoru olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 17 Mart 2018; 21:5:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    Yav Allah aşkına yazmayayım diyorum tutamıyorum kendimi.Yanlış hatırlamıyorsam otomatikti aracın.0-100'ü 12.2 saniye verilen araçla
    110 beygir üstü hangi aracı tokatlıyorsun merak ettim.Fb7 otomatik civic o uzun oranlar ve verimsiz şanzımanla 110 beygir gibi gidiyor çünkü.Düz vites ise bu yazdıklarımı görmezden gelebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anthony Hopkins -- 17 Mart 2018; 21:8:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anthony Hopkins kullanıcısına yanıt
    0-100 başlangıçta önde oluyorlar sonradan aynen corolla gibi uzuyor Civic, 4000 den sonra başlıyor efsane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    Şuanki piyasada bulunan 110 beygir üstü turbo araçları geçmesine imkan yok.Belki 180'den sonra olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anthony Hopkins

    Şuanki piyasada bulunan 110 beygir üstü turbo araçları geçmesine imkan yok.Belki 180'den sonra olabilir.

    fitek vututu 5000 devir hayat başlar deyin geçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E.R.W. -- 17 Mart 2018; 21:25:49 >
  • E.R.W. kullanıcısına yanıt
    Forum bir değişik olmuş hocam,yav kullanmasam inanacağım da kullandım da arabayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anthony Hopkins

    Forum bir değişik olmuş hocam,yav kullanmasam inanacağım da kullandım da arabayı.

    Fluence düşmüşsün hayırdır, fd6 mı kullandın aklın onda senin hala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    Fd6 kullanmadım ama içinde bulundum ve bence fb7'den hem daha yakışıklı hem de daha kaliteli.Ama onunda otomatiği maalesef performansta bekleneni vermiyor.Bu dediklerim otomatik için geçerli,yoksa 1.6 125'lik motor canlı bir ünite.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anthony Hopkins -- 17 Mart 2018; 21:35:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birincisi, 1.4 tsi aracın önünde bir araç olduğu görülüyor ve Toyota'nın geçmesine izin verip arkasından şeridini değiştiriyor. Yani öyle nal toplatma gibi bir durum yok.

    İkinci olarak ise, çoğumuz için önemli olanın ara hızlanmalar olduğunu düşünüyorum. Şehir içi trafikte patlayıcı güç veren araçlar daha makbul oluyor. Şehir dışında ise zaten hız sabitletici ile 119'a kilitleyip gidiyoruz çoğumuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.