Şimdi Ara

1.0 eco tsi İbiza neden tutmadı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
2
Favori
7.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    satılmayan araba stokta olmaz tabi,seat kampanya yapınca bayide araba bulunuyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    satılmayan araba stokta olmaz tabi,seat kampanya yapınca bayide araba bulunuyormu?

    ben yazılanı paylaştım. o zaman stokta olmayan araç için 1500 TL lik farkında pek bir anlamı yok
  • seyfiican kullanıcısına yanıt
    Seat ı bilen çok yok hocam en azından benim çevremde... Bende 1.2 tsi 90 hp style paket sahibiyim.ben bekleyemedim 1.0 ı
    Yoksa şu an alınacak f p arabalarının hepsini seat uretiyor.nissan Pulsar diye bir c sınıfı araba çıkarmış bomboş 60 bin lira... Bayiler şimdi leonu 56 900 e birakiyirmus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_Android

    Seat ı bilen çok yok hocam en azından benim çevremde... Bende 1.2 tsi 90 hp style paket sahibiyim.ben bekleyemedim 1.0 ı
    Yoksa şu an alınacak f p arabalarının hepsini seat uretiyor.nissan Pulsar diye bir c sınıfı araba çıkarmış bomboş 60 bin lira... Bayiler şimdi leonu 56 900 e birakiyirmus.

    Pulsar'a bayide bakmıştım bana göre güzel bir araç değil, yollarda da hiç görmedim. İkisi arasında Leon daha iyi bir seçenek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_Android

    Seat ı bilen çok yok hocam en azından benim çevremde... Bende 1.2 tsi 90 hp style paket sahibiyim.ben bekleyemedim 1.0 ı
    Yoksa şu an alınacak f p arabalarının hepsini seat uretiyor.nissan Pulsar diye bir c sınıfı araba çıkarmış bomboş 60 bin lira... Bayiler şimdi leonu 56 900 e birakiyirmus.

    cok ilginc. ben ibiza alirken 2 3 hafta once ayni araba 62 bin tl liste fiyatliydi, onuda sordugumda 60a veririz dediler. dusunsenize 60a onu alsam suan ayni araba 56 bin tl ne koyardi ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seyfiican

    Evet arkadaşlar şuan sıfır ibiza alma arefesindeyim. Daha önce kapora vs göndermiş fakat sonra 2015 model 0 308i 72.000 tlye bulunca ona yönelmiştim ama bütçeyi o kadar zorlamanın gereği yok diyerek tekrar ibizada karar kıldım. Şöyle ki aracı test ettiğimde açıkcası motora hayran oldum, sıfır ses, çok ama çok az titreşim. Anlamadığım şu, avrupada golf ve leonlarda kullanılmaya başlanılan 1.0 eco tsi motora sahip, dsgli, djital klimalı, led farlı, 6,5 inç ekranlı matalik renkli ibizalar 53.900 tl(bence bu fiyatlar bir b sınıfı için aşırı yüksek ama ne yapalım piyasa böyle) fiyatla satılamazken 8 senelik motoru kullanan dsgli fakat baz donanımlı opak renk pololar 56.000tlden kapış kapış satılıyor. İnsanımız bu kadar mı kör cidden aklım ermiyor, aynı şey toledo için de geçerli, dizel otomatik toledolar 70 bine alınabiliyor ama piyasada yüzüne bakan yok ki yaklaşık 3 bin km yol yaptım o araçla gayet hoşuma gitmişti.

    Bende aynı ibiza dsg araç alma kararındaydım, önceki aracım polo idi, küçük olduğundan satmıştım. ibiza 1.0 ecotsi daha yeni bir motor olduğu için güvenemedim.

    Tercihimi Skoda spaceback 1.2 tsi dsg otomatik style elegance donanım aldım, çok memnunum mutlaka incelemeni tasiye ederim.




  • erhat E kullanıcısına yanıt
    Evet o da güzel bir araç ama 10 bin tl fark var arada, geniş araç ihtiyacım da olmadığından ibiza yeterli diye düşündüm. Ayrıca evet yeni bir motor olduğundan çekinmeniz normal fakat motor çok başarılı, şimdiden golf ve leonlarda kullanılmaya başlandı bile o yüzden ben çekinmiyorum motor konusunda bu arada aracınız hayırlı olsun
  • 1.0 motor yayginlastigi zaman tutulacak. 1.0 tsi motor VAG grubunda ilk olarak Ibiza'yla geldi.

    Su anda A3 ile de ulkemize girdi. Golf ve Leon'daki 1.2 TSI da yerini 1.0'a birakinca bu motor tutulacak. Su an millet bu motor icin cekingen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    opel corsa 1.0 turbo benzinlide tutmadı,adamlar ucuz fiyat koysada bizim millet aynı paraya 1.2 70 bg aldı

    Herkes artilamis ama paylaşılan argüman doğru degil. Corsa 1.0 turbo ile 1.2 arasında 8.000 tl fiyat farkı vardı ve insanlar o kadar para verdikten sonra 1.3 cdti tercih ettiler yada 1.2 benzinli aldılar o yüzden 1.0 satmamasi normaldi hatta 1.0 almak çok mantıksız bir hareket olurdu ki olduda.
  • Yıl olmuş 2016 bizim milletimizde hala omo 1 litre motor cekmez kafası devam ediyor

    20 milyara bile verseler giderler dizel clio alırlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    opel corsa 1.0 turbo benzinlide tutmadı,adamlar ucuz fiyat koysada bizim millet aynı paraya 1.2 70 bg aldı

    Herkes artilamis ama paylaşılan argüman doğru degil. Corsa 1.0 turbo ile 1.2 arasında 8.000 tl fiyat farkı vardı ve insanlar o kadar para verdikten sonra 1.3 cdti tercih ettiler yada 1.2 benzinli aldılar o yüzden 1.0 satmamasi normaldi hatta 1.0 almak çok mantıksız bir hareket olurdu ki olduda.

    Astra J 1.6 Edition ile Golf 7 1.2 TSI Comfortline'in arasindaki 8.000TL'lik fiyat farki nedeniyle, bir de "Astra'nin motoru LPG uyumlu daha iyi" diye Astra almistim.

    Sonra Opel Corsa'nin fiyat listesinde kucuk hacim turbo bir motorun ne kadar degerli oldugunu ispatladi. Ben de o an "Golf yerine Astra aldigim icin" pisman oldum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    opel corsa 1.0 turbo benzinlide tutmadı,adamlar ucuz fiyat koysada bizim millet aynı paraya 1.2 70 bg aldı

    Herkes artilamis ama paylaşılan argüman doğru degil. Corsa 1.0 turbo ile 1.2 arasında 8.000 tl fiyat farkı vardı ve insanlar o kadar para verdikten sonra 1.3 cdti tercih ettiler yada 1.2 benzinli aldılar o yüzden 1.0 satmamasi normaldi hatta 1.0 almak çok mantıksız bir hareket olurdu ki olduda.

    Astra J 1.6 Edition ile Golf 7 1.2 TSI Comfortline'in arasindaki 8.000TL'lik fiyat farki nedeniyle, bir de "Astra'nin motoru LPG uyumlu daha iyi" diye Astra almistim.

    Sonra Opel Corsa'nin fiyat listesinde kucuk hacim turbo bir motorun ne kadar degerli oldugunu ispatladi. Ben de o an "Golf yerine Astra aldigim icin" pisman oldum.

    Hocam çoğu firma için ürun gelistirme maliyetleri ilk yılların maliyetine eklenerek azalır opel bu 1.0 i yeni geliştirdi için maliyeti daha yüksektir ve bunuda fiyatlarına aynen yansıtıyor. Aynı şey yeni astrada da geçerli 1.0 turboyu 1.4 turbo 150 hp lık makine ile neredeyse aynı fiyata satıyor dolaysıyla su an Türkiyede satılan astralarin minik bir kısmı 1.0 dan oluşuyor. Kısacası opelin 1.0 i satmamasi yurdum insanının otomabil bilgisinin azlığından falan değil 1.0 in görece pahalı olmasından kaynaklı.




  • 1.0 motor olması ceker cekmesi değilde, 3 silindirli olması beni düşündürüyor, 3silindirli araca tövbe etmiş biri olarak, millet bu aracı kullanip 70-80bin km sonra titreşim yok, cekisten düşüşde yok derse ancak aklıma yatmaya başlar, 4silindir 1.2tsi var olduğu sürece 1.0tsi nin fiyat avantajı olmadığı sürece neden 1.0 alsın millet, aralarinda cok buyuk yakıt ekonomiside yok, hadi 0.5lt olsun oda belli şartlarda,
    3-4kişi binmiş bir arabada oda 1.2 tsi lehine döner, fakat 1.0 turbolu olması, piyasada ki 1.2 turbosuz araçlardan güçlü olmasınıda sağlar.
  • Tutmadı mı
  • Hiç bir 1.0 araba tutmaz bu memlekette.

    1.0 araba geliyor 1.6 motordan pahalı.

    Nerde bu işin vergi avantajı ?

    Nerde bu işin ekonomisi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    Linkte cevaplar var ustteki mesajimda servis degisime gerek yok demedi ayrica

    yağ filtresi ne için var, 500 çok az gibi. en azından bir kaç bin sonrasında yaptırın
  • sserdar93 kullanıcısına yanıt
    Tutmadı galiba😀
  • 3 ay önce test sürüşü yapmıştım.

    Dürüst olmak gerekirse test sürüşü öncesi önyargılıydım. ( 2016 Leon FR manuel sahibiyim ) Test sürüşü sonrası görüşlerim motor konusunda ciddi ciddi değişti.

    Araç çok atik ve fena kaçıyor. Test sürüşünde 150-160 ' ı gördüm. Turbo devreye girince devirli kullanımda ciddi ciddi koltuğa yaslıyor.

    1.2 TSI 110 hp Leon da kullanmış biri olarak ( uzun yolda 205'e kadar çıkmıştım ) şunu açıkça ifade etmek gerekirse 1.0 eco TSİ motor performans anlamında ciddi ciddi tatminkar bir motor. Atmosferik 1.0 larla vs de mukayese edilecek türden değil...

    Ha ben Ibıza ' nın ön dizaynını beğensem de aynı beğeni eşiğini arka dizayn , iç dizayn ve malzeme kalitesinde bulamıyorum. Segmentine göre anormal olmasa da aracın arka diz mesafesi vs de benim beklentilerimi karşılayamıyor ancak bu öznel ve bir araçtan ne beklediğinize bağlı değişkenlik gösterecek detaylar. Yoksa B segmentinde şu an en mantıklı araç şahsi kanaatim Ibıza.




  • thejollyjoker kullanıcısına yanıt
    Titreşim yada gürültülü çalışma varmıydi
  • Merhaba,

    Bende nasip olursa İbiza alacağım, ancak çevremde hangi arkadaşıma sorduysam aldigim yanıt aynıydı "Abi 1.0 motor alınır mı? Ne yapıyorsun sen? Araba gitmez.. Yokuş çıkmaz"
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.