Şimdi Ara

0680/0684 hatası ve resetleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba,

    digiturk phı7100 dgiplus kutum var geçen perşembeden beri sürekli 0680/0684 yazıp resetliyor ve tekrar açılmıyor fiş çekmek zorunda kalıyorum. Format yaptım hdd formatladım sorun aynı. Dün akşam maç izletmedi 3 dk sürmeden resetliyor yazılımsal bir sorun ama yeni yazılım yüklemekte çözüm olmadı.

    dünden beri servis bekliyorum değişim için gelecek diye. Bu sorunun bildiğiniz çözümü var mı? kayıt özellikli farklı kutusu var mı digitürk ün onu talep edeyim bari benzer bir sorundan 3-4 ay önce kutu değişimi yaptım zaten gene aynı modeldi.



  • merhaba

    5 yıldır Digiturk abonesiyim. 2 ay önce kutuyu değiştirdiler. Ücret talep ettiler kutuyu benim isteğim dışında değiştirdiniz ben kutudan memnunum dedikten sonra ücret almayalım dediler. Kurulduğunda tüm kanallar vardı. Aradan birkaç hafta geçince film kanalları 17-18-19-20-21 ve diğer kanalların bir çoğu gitti. Kullanmıyorum dedim boş ver sonra 4 gün önce 78 - 79 ve bir çok HD kanal gitti. Kanal kurulumu yaptım 169 kanal buluyor. Aradım müşteri hizmetlerini kablodan çanaktan vs. Olabilir dediler teknik servis 55 TL. Kabloyu değiştirdim çanağı kontrol ettirdim aynı. Fabrika ayralarına döndüm. Tüm HD kanallar ve 77 numaralı kanalda gitti. Defalarca aramama rağmen sinyal aralığını değiştirip 77 numaralı kanalı 2 gün sonunda buldu. Kablodan olabilir dedi. Digiturk olan arkadaşıma kutuyu götürdüm orada taktık yine aynı. Sorun bende değil kutuda ya da oradan atılan sinyalde. Ücret talep ediyorlar. 1 yıllık üyeliği peşin verdim. İade edin ya da sorunu halledin dedim. İade söz konusu değil servis ücretli dediler. Böyle kurumsal bir firma olur mu. Paramızla rezil olmak bu olsa gerek




  • OKTAY ÇAKIR O kullanıcısına yanıt
    tüketici haklarına e devlet üzerinden başvuru başlamış ben başvuruda bulunacağım hem değişim olmadığından dolayı hizmet alamadığım günün iadesini hemde aldığım hizmet karşılığından temin etmekle yükümlü olduğu cihazın temini için ücret alınmasına itiraz edeceğim.
  • Hocam Merhabalar online işlemlerden tüketici şikayetleri bölümünden şikayet kaydı oluşturun durumu anlatın ücretsiz değişim talep edin ıq plus kutu isteyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    iq plus için ek ücret isteyecekler muhtemelen ayrıca internet bağlantım yok ek ücret o açıdan gereksiz oluyor benim için :) arada duraklatma ve kayıt özelliği kullanıyorum özellikle kışın plus tercihim bu yüzden yoksa plus bile istemeyeceğim aslında.

    dün sabah değişim için talep açtım bugün ve dün hem twitter hem telefonla talep yeniledim bayı sağolsun yarın gelebiliriz dedi. Şampiyonlar ligi maçını kaçırdım sayelerinde iptal talebinde bulundum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jagatai -- 18 Eylül 2019; 16:28:54 >
  • jagatai J kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    O zaman en sağlıklısı aynısı ile değişim talep edin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iq cihaz verdiler kayıt özelliğim iptal edilmiş tekrar açtırdır. 56 saat sonra anca kutum değişti inatla servis ücreti yansıcak diyorlar iptal talebinde bulundum. Yazılı olarak ücret yansıma bilgisi istedim mahkemeye gideceğim hizmet almam için gereken ekipmanları temin etmediği için.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.