Şimdi Ara

İncehesap Gaming Geceleri [ANA KONU] (100. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.191
Cevap
229
Favori
1.037.843
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Humboldt H kullanıcısına yanıt
    Yoğun sipariş süreçlerinin yönetiminin sağlıklı ve düzgün yapılması çok önemli. Yani sadece alın şu üründe şu fiyat yaptık, hadi alın bakalım olmuyor.

    Başkasına teslim edildiyse, mağdur kişiye yeni ürün yollanması gerek. İncehesap sorununu çözsün sonra yine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 22 Mayıs 2020; 13:13:35 >
  • Ben Trendyoldan küçük eşşek aldım 3 haftadır yolda görünüyor. Son dönemde siparişlerde de kargo sistemlerinde de ciddi sıkıntı var 3 5 günü bekledim saymayın kendinize yazık etmeyin. Ben geçen 2 tane ssd aldım 5 günde geldi araya yasak girmesine rağmen. Aras evime 1km yok oradan bana 3 4 gün sürdü gelmesi. Velhasıl gerçekten yoğunlar elleri ayaklarına dolaşıyor çorba olmuş durumdalar hiç bir firma böyle bir yoğunluk olacağını tahmin etmiyordu ve beklemiyordu hazırlıkta o yüzden sıfır, sonuç, hemen her firma yamuldu. Ben eminim her firma sıkıntıları gidermek için elinden geleni yapıyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendilerinden tam iki hafta önce gaming gecesinde aşağıdaki ürünleri aldım.
    İncehesap Gaming Geceleri [ANA KONU]


    5 ürünün 4'ü bana 3 farklı kargo ile gelirken, ekran kartım gelmedi. Bunun üzerine hem site üzerinden mesaj hem 5-6 sefer 45 dakika bekledikten sonra bağlanılabilen telefon görüşmeleri hem de mail attım.
    İncehesap Gaming Geceleri [ANA KONU]

    İncehesap Gaming Geceleri [ANA KONU]

    İncehesap Gaming Geceleri [ANA KONU]

    İncehesap Gaming Geceleri [ANA KONU]

    İncehesap Gaming Geceleri [ANA KONU]


    Gördüğünüz gibi mesajlara otomatik cevaplar verilirken maile cevap dahil verilmiyor. İncehesap aras kuryeye 2 barkod halinde ürünleri verdiğini bir ürünün bana ulaştığını ama diğer ürünün muhtemelen aras kuryenin operasyon merkezinde olduğunu söylüyor. Yani 3500 tl değerindeki parçanın nerede olduğu muamma. Takip/ gönderi kodu dahil yok. O kadar çok aradım ki artık telefonuma cevap vermiyorlar. 45 dakika bekliyorum 15 dakika bana ilk sıradasınız deyip telefon kapanıyor. Firmaya para iadesi istediğimi söyledim. Firma bana ürün bizde değil yapmayız dediler. Peki öyleyse aynı ürünü bana başka bir kargo ile gönderin aras kurye ile siz muhatap olun beni muhatap etmeyin dedim.Yine olmaz dediler. Peki benim suçum ne? Telefonlara bakmamak nedir yahu? Burada arkadaşlar 2 haftadır kendilerine ulaştırılmayan parçalardan bahsediyorlar ve sonuna kadar haklılar. Benim gönderi takip edebileceğim bir numara bile yok. Siz siz olun buradan alışveriş yaparken 2 kez düşünün




  • Arkadaşlar kimse kusura bakmasın da, benim anlamadığım nokta şu...

    Normal zamanlarda bile bu tarz sıkıntılar olmasının yanında; Corona gibi bir süreçten geçiyoruz ve hem bu tarz firmalar hem de kargo firmaları oldukça sıkıntılı durumdalar. TR şartlarında piyasa hiç net değil ve sipariş geçmek istemenizi biraz da olsa anlıyorum fakat hiç mi sabrı olan yok? En azından bayram sonrası beklenemiyor mu?

    Bu olayın başka bir boyutu ise; bu kadar laf söylenmesine vs. rağmen, her cuma akşamı yine siparişlerin geçilmesi ve ürünlerin bitirilmesi sürecine şahit oluyoruz. Ya bu nasıl ironik bir durumdur?
  • Ben böyle sıkıntılı bir süreç görmedim. 2 parça ürün gelmişti ve bu gelen ürünlerden birisi yanlış gelmiş. 5600 xt thic 2 modeli yerine thic 3 modeli gelmiş. Salı gününden beri mail atıyorum, telefonla ulaşmaya çalışıyorum bir türlü bilgi alamadım. Sistem hazır fakat bunların hatası yüzünden kuramıyorum.
  • Ya hiç topu koronaya veya kargo firmalarına atmasınlar, geçen 2 haftada internet üzerinden, giyim sitelerinden 3-4 defa alışveriş yaptım hepsi 3-4 gün içinde elime ulaştı. Hatta bir tanesi ertesi gün geldi.
    Bu adamlar teknoloji satışı yapıyor satılan ürünlerin değeri çok daha yüksek gitsinler başka kargoyla anlaşsınlar UPS kargoyla anlaşsın bakın 3 günde nasıl geliyor.
    1 Hafta önce aldığım ürün daha yeni paketleniyor diyor. Tamam kampanyadan avantajlı ürünler alıyoruz ama altyapılarını da geliştirmeliler.
  • Burada önemli olan basit bir şey var, kampanya ya da gaming gecesi vb. başlık altında ürün satılırken teslimat süreleri için ayrı bir tarih belirtilmesi gerekir, böyle olursa kimse mağdur olmaz ve gözü-kulağı kapıda kargo beklemez, atıyorum bu dönemler için teslimat sürelerimiz 7-15 gün arasıdır diye yazmak gibi, insanlar da ona göre sipariş verir ya da vermez, ancak satış kaçmasın diye tabi bunu yazmıyor çoğu site, o zaman da işte kargom nerede diye insanlar yaygaraya başlar ki haklı oluyorlar bu durumda, ayrıca kargolama da önemli olan durumlardan birisi de paketleme dir ürünleri ekstra dış kutu ile göndermeleri ve kişiye özel teslim yapılmalıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LEON-X

    Burada önemli olan basit bir şey var, kampanya ya da gaming gecesi vb. başlık altında ürün satılırken teslimat süreleri için ayrı bir tarih belirtilmesi gerekir, böyle olursa kimse mağdur olmaz ve gözü-kulağı kapıda kargo beklemez, atıyorum bu dönemler için teslimat sürelerimiz 7-15 gün arasıdır diye yazmak gibi, insanlar da ona göre sipariş verir ya da vermez, ancak satış kaçmasın diye tabi bunu yazmıyor çoğu site, o zaman da işte kargom nerede diye insanlar yaygaraya başlar ki haklı oluyorlar bu durumda, ayrıca kargolama da önemli olan durumlardan birisi de paketleme dir ürünleri ekstra dış kutu ile göndermeleri ve kişiye özel teslim yapılmalıdır.
    Tarih veriyorlar zaten ama görmek istemeyen çok.. Sırf sabırsızlığımı kusmak için gelip bu konuya yazmak için görmezden geliniyor. Adamlar sitenin başına dev puntolarla Covid 19 nedeniyle ürünler 20 Mayıs'tan sonra "sırayla" ürünler gönderilecektir yazmalarına rağmen indirimli ürün alacağım diye dört gözle kampanyayı bekleyip saati geldiğinde yüklenip siteyi göçertiklerinden sonrada aldıkları ürünleri yine bu forumda üstüne kar koyarak tüccarlık yaptıklarından, beklerken aç kurt gibi ağızlarından salya akıta akıta beklediklerinden görmemişlerdir. Sözüm meclisden dışarı bu söylediklerimi yapanlar bal gibi üstlerine alınabilirler. Buyurun bu aşağıda verdiğim 15 Mayıs kampanya saati öncesi arşiv olan bu konu başlığına attığım uyarı mesajı. O sitedeki uyarıyı görmeyen bunu görsün diye atmıştım.




    https://forum.donanimhaber.com/arsiv-ince-hesap-gaming-geceleri--141192469-125




    İncehesap Gaming Geceleri [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitra -- 23 Mayıs 2020; 1:13:51 >




  • 8 mayıs gecesi alınan anakart Aras kargo şubesinde sorgulatıldı bugün ve İstanbul da Kübra adında birine teslim edilmiş demiş oradaki çalışan.

    15 mayıs gecesi alınan koltuk var yine aynı kişiye ait. O da yine teslim edilmiş gibi görünüyor.

    10-20 liralık hatta 100-150 liralık şey olsa neyse diyeceğim (dememem lazım) 2900 liralık ürünlerden bahsediyoruz.

    İncehesap a iletildi durum. Bakalım nasıl çözüm sunulacak?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitra

    Tarih veriyorlar zaten ama görmek istemeyen çok.. Sırf sabırsızlığımı kusmak için gelip bu konuya yazmak için görmezden geliniyor. Adamlar sitenin başına dev puntolarla Covid 19 nedeniyle ürünler 20 Mayıs'tan sonra "sırayla" ürünler gönderilecektir yazmalarına rağmen indirimli ürün alacağım diye dört gözle kampanyayı bekleyip saati geldiğinde yüklenip siteyi göçertiklerinden sonrada aldıkları ürünleri yine bu forumda üstüne kar koyarak tüccarlık yaptıklarından, beklerken aç kurt gibi ağızlarından salya akıta akıta beklediklerinden görmemişlerdir. Sözüm meclisden dışarı bu söylediklerimi yapanlar bal gibi üstlerine alınabilirler. Buyurun bu aşağıda verdiğim 15 Mayıs kampanya saati öncesi arşiv olan bu konu başlığına attığım uyarı mesajı. O sitedeki uyarıyı görmeyen bunu görsün diye atmıştım.




    https://forum.donanimhaber.com/arsiv-ince-hesap-gaming-geceleri--141192469-125






    Alıntıları Göster
    Benzer düşünceler içerisinde olanları görmek sevindirici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aldığım ekran kartı dün kargoya verilmişti. Bugün kurye (dağıtımda) olarak gözüküyor. Haydi hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla geçen bana hepsiburada yanlış notebook gönderdi, bende Windowsu kurunca farkettim aradım bunları biz iade alamayız artık dediler, lenovo yu arayın servis yazı verirse size o yazıyla gönderin değiştiririz dediler, bende hmm ok dedim.

    Sonuç, gelen kullanılıyor

    Ben yaşanan her sıkıntı da firmaları aforoz etmemek lazım diye düşünüyorum, olabilir, insanlık halidir. Bazen çözüm üretiliyor bazen üretilmiyor, kimse sisteme kızmıyor. Sistem komple çökük. Birçok firma eğer %100 müşteri mutluluğu odaklı çalışsa batar, çünkü müşteri %100 kaliteli değil ki. Bu sebeple %95 ve üzeri ile çalışırlar ver başarılı olurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hatalı teslimat zaten ayrıca bir sorun, alan da teslim eden de sıkıntılı yani, hiç mi isim vs. kontrol edilmeden kapıya bırakıp gitmişler demek ki, bu durumda firma müşteriye yeni ürün ile doğru kargo çıkarmalı, nerede ne olduğu belli olmayan ürünlerin peşine kendileri düşmeli, müşteri beklememeli.
  • Yazdıklarınızda haklısınız

    Bizim milletimiz sıkıntılı olduğu için bu durumların önüne geçmek için daha kesin ve belirgin şekilde vurgulamak lazım teslim sürelerini, eğer 15 yada atıyorum 20 Mayıs gecesi siparişleriniz 5 gün sonra gönderilir diye bir süre verilirse sıkıntı, burada işi sağlama alıp söz ettiğim gibi gelen talebe göre 10-15 gün vb. bir süre eklemek lazım, yoksa akşam gelen siparişin hazırlanması, fatura kesilip kargo barkod'larının basımı vs. zaten 1-1.5 gün alır belki daha fazla, ürünler çıkmadan sen zaten 2 gün bununla uğraşıyorsun, o yüzden geç olsun ama temiz olsun mantığı ile teslim süresini uzun tutup elemanda strese girmeden rahatça ürünleri doğru şekilde hazırlar ve gönderir, yani temel de hayati bir şey satın almıyoruz çoğu keyfi alışveriş vb. durumlardan da kargolar gereksiz şişiyor.




  • arkadaşlar yeni sistem toplamaya karar verdim bu kampanyaları gördüm dün geceki indirimli fiyatları göremiyorum galiba tahmini ne kadar indirim oluyor ve tatmin edici ürünlerde mi? mesela itopyada indirim var ama 4gb modellerde var pek istenen kartlar değil.
  • Aras kargo Kayseri'de bir şubesinde Covid çıkmış 10 çalışanda 50 kişi karantinaya alınmış.

    Büyük ihtimalle şirket tüm elemanlarına yönelik bir yaptırım vs yapıyor olmalı ki ve İncehesap'tan gelen son bilgiye göre de ürünler aşırı yoğunluk, Covid gibi etkenler nedeniyle gönderim yapılmadan geri gönderiliyormuş. İadeye düşen ürünler de sistemde başkasına teslim edilmiş gibi görünüyormuş.

    Herhangi bir kayıp vs. sözkonusu değil yani ama kargosu ilerlemeyenler boşa da beklemesin gelecek diye. Zira Aras kargoları İncehesap'a geri gönderiyormuş.
  • 
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.