Şimdi Ara

02 kasım 2021 turkcell iletişim merkezi tarafından dolandırılmam

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • rezalet başlığı açcağımı düşünmezdim. ama son çare olarak burdayım.


    02.11.2021 tarihinde akşam 7 gibi hattımı Turkcell raHAT'dan kontörlü hatta geçirmek için Turkcell ana bayiisine gittim. Orada bu işlem için evrak eksiğim olduğu söylenerek tamamlanması gerektiği raHAT'dan kontörlüye geçerken de 160TL cayma bedeli ödemem gerektiği söylendi. Hali hazırda hattı kullanan oğlum olduğundan görevli: "18 yaşını geçmiş oğlunuza kendi adına faturalı hat açalım. Yeni hat bedeli her ay faturadan tahsis edilir. İşlemini yapmak istediğiniz hattı da iptal edersiniz ve cayma ödemezsiniz." dedi.


    Sözüne güvenerek oğlum kimliğini verdi ve yeni hat işlemi yapıldı. Benden de hat iptali için kimlik istendi. Görevli bize hiçbir şekilde sözleşmeyi göstermeden kimlikleri taratarak işlemleri yaptı. Oğlum yeni hat sahibi oldu. Eski kullandığı hattı için de hat iptal başvurusu yapıldı. Ardından görevli adıma kayıtlı başka hattım için de borç çıktığını söyledi ve eğer o numarayı 30 günlüğüne faturalı hatta geçirirsem bu borcu ödemem gerekmediğini söyledi. Ben de yine sözüne güvenerek kimliğimi verdim. İşlem tamamlandı. Eve gelip mesajlara baktığımda yapılan:


    hat iptal, oğlumun yeni hat açılışı, faturalı hatta geçiş işlemleri için bayiideki görevli adıma sahte imza atmış.


    532'yi aradığımda herhangi bir borç olmadığını ücretsiz bir şekilde raHAT'dan kontörlüye geçirebileceğim söylendi. Yani bayiideki görevlinin yaptığı şeyleri tamamı dümenden. Bunu öğrendiğimde tekrar bayiyle görüştüm tartıştık ancak işlemleri geri alamayacağını söyledi. Direkt 532'yi arayarak hat iptali başvurusunu iptal ettim. Durduk yere oğluma hat aldırtıldı. Bunlar olurken bizim adımıza sahte imza atıldı. Bayideki kameralar bu yapılan işlemlerin olduğu noktayı gözetlediği için de kayıtlar mevcut.


    Bayii böyle diyerek kim bilir kaç kişiyi dolandırıyor ve bu yapılan işlemler için prim alıyor. Görevli 150 tllik insan olmadığını söyledi ama gördüğüm kadarıyla 150 lira için bu kadar dümen çevirdiğine göre 150liralık insanmış.


    fotoğraflardan göreceğiniz üzere gerçekten de "güvenli" imza


    www.hizliresim.com
    lrpz6vw.jpeg
    https://www.hizliresim.com/lrpz6vw
    www.hizliresim.com
    abmby16.jpeg
    https://www.hizliresim.com/abmby16







  • Bu bayilerde ne dümenler dönüyor ne dümenler!!! Bilerek yapan ve suçu olanların burunlarından kan olarak gelsin o paralar.

    2008 yılında kendime ve kız arkadaşıma 2 hat almıştım, Üsküdar'daki bir Avea bayisinden. İki hat arası karşılıklı sınırsız konuşma ve aylık sms dediler ve kabul ettim.

    O ay ikimiz hem konuştuk hem de mesajlaştık. Fatura bir geldi ki iki hat için de ödeyeceğimden 8-10 kat fazla fatura. Çağrı merkezini aradım, bunların sms ücreti olduğunu ve paketimde ücretsiz sms hakkım olmadığını söylediler.

    Bayiye defalarca gittim. Eski bir kampanya ile karıştırdığımı söylediler ve kendi yaptıklarını kabul etmediler. Dedim siz bana duvardaki afişi gösterip bilgi ve güvence verdiniz. Ben aptal mıyım söylemediğiniz ve göstermediğiniz şey için yanlış hatırlayayım.

    Hem bayi hem de çağrı merkezi itirazlarım sonuç vermedi ve 2 fatura için de 10 misli fazla fatura ödedim.

    Üstelik bayideki adam ısrarlarım sonucu durumu kabul etmişken. Ancak çağrı merkezi bu durumu bayinin yazılı şekilde onlara bildirmesi gerektiğini söylemişlerdi bir sonuç alabilmem için. Bayideki şahsiyet 2 defa ''Bugün yollayacağım'' demesine rağmen yollamadı ve sonra da lanet olsun dedik bıraktık.

    Adamlar göz bebeğinin içine baka baka yalan söylüyorlar. İnsanlığından utandırıyorlar! Onur, vicdan ve sorumluluk duygusu olmayan birine denk gelirsen acımıyorlar.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.