Şimdi Ara

01 2010 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRİX SAKHİR (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
187
Cevap
0
Favori
5.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ferrariler 1-2
  • son 10 tur artık
  • Artiste bak, sağ sol yapıp gelmiyor mu bir de
  • 1-Alonso
    2-Masa
    3-Hamilton
    4-Vettel
    5-Rosberg
    6-Schumacher
    7-Button
  • Vettel çok hızlıydı yazık oldu.
  • Evet Vettel'e yazık oldu gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikista

    Vettel çok hızlıydı yazık oldu.


    Evet hemde çok yazık.Vettel'i seğmeyenlar vardı kına yakalar.

    Ben pek beğenmedim genel olarak yarışı.Başladığı gibi bitti.Sanırım sıralama turlarında önde olan yarışı kazanma ihtimali yüksek durumunda olacak.Stratejilerin pek olmadığı tatsız tutsuz bir yarıştı.Yeni sezon yinede hayırlı olsun.Tabi ilk defa bu sistemde yarıştı pilotlar.Bakarsın ileri yarışlarda daha güzel olur.Ama bence yakıt ikmali kalkması pek de iyi değil gibi geldi.


    Poz Sürücü Takım Zaman

    1. Alonso Ferrari 1h39:20.396

    2. Massa Ferrari + 16.099

    3. Hamilton McLaren-Mercedes + 23.182

    4. Vettel Red Bull-Renault + 38.713

    5. Rosberg Mercedes + 40.263

    6. Schumacher Mercedes + 44.180

    7. Button McLaren-Mercedes + 45.260

    8. Webber Red Bull-Renault + 46.308

    9. Liuzzi Force India-Mercedes + 53.089

    10. Barrichello Williams-Cosworth + 1:02.400

    11. Kubica Renault + 1:09.093

    12. Sutil Force India-Mercedes + 1:22.958

    13. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1:32.656

    14. Hulkenberg Williams-Cosworth + 1 tur

    15. Kovalainen Lotus-Cosworth + 1 tur

    16. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 3 tur

    17. Trulli Lotus-Cosworth + 3 tur



    En hızlı tur: Alonso, 1:58.287



    Yarış dışı:



    Sürücü Takım Tur

    De la Rosa Sauber-Ferrari 30

    Senna HRT-Cosworth 18

    Glock Virgin-Cosworth 17

    Petrov Renault 14

    Kobayashi Sauber-Ferrari 12

    Di Grassi Virgin-Cosworth 3

    Chandhok HRT-Cosworth 2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Penryn -- 14 Mart 2010; 16:06:38 >




  • Alonso güzel başladı böylede devam eder umarım
  • Yanlız okan karacanın programına bakarmısınız sanki Türkiye dünya kupasını kazandı. Bütün ferraricileri toplamış.


    hani taraf tutarsın da bu kadar da olmaz yani. Ferrariden para falan alıyor heralde ya da bahisten yüklüce bi miktar götürdü
  • en çok kubica ile vettele üzüldüm

    bence yarışlardan önce renault motoru kullanan araçları boydan boya yıkamak lazım

  • Vay bizimkiler double double yapmışlar
  • bu kadar uzun süre bekleyipte çok heyecanlı bi yarış izlememek hoş olmadı açıkçası. Vettel'in şansızlığı herşeyi değiştirdi. yeni benzin kuralının en büyük faydası yarış sonlarında araçları hızlanması olacak sanırım. yani geçtiğimiz sezonlarda ilk turlar çok heyecanlı geçer son turlar rutine bağlardı. en azından bu anlamda iyi bi yarış oldu.
    Serhan Acar'ın sesinide özlemişim. yine kendisine yakışan şekilde sundu yarışı. arada bahsettiği 2000'den bu yana F1'e giren çaylaklar konusu güzeldi. ne kadar çok pilot gelmiş F1'e ama kaç tanesi hala aktif veya hatırlanıyor,vay be.

    umarım bi sonraki yarış daha çekişmeli geçer. bu yarışın sıkıcı olmasının sebeplerinden biride sanırım pistin yenilenmiş olması. bu kadar uzun bir pist yaparlarsa ve adamlar ful depo ile tur atarlarsa böyle bi sonuç oluşur.


    Vettel sorun yaşamasa ilk 3'ü bilecek tek kişi ben olacaktımsadece takım arkadaşından 22 sn fark yiyen Button'ı bilmiş oldum

    unutmadan;Ferrari taraftarlarına tebrikler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanctus Diavolos -- 14 Mart 2010; 16:48:14 >




  • Vettel zaten zirve ve şampiyonluk için yarışacak, bu açıkça görülüyor. Ben kubica'nın da bu yarışta olduğundan daha iyi gideceğini düşünüyorum. Diğer REnault pilotuda süspansiyon sorunu çıkana kadar gayet iyiydi.
  • vettel'in durumu da bahtsız bedevi artık. cok yazık oldu..

    alonso kazanmasın da kim kazanırsa kazansın diyordum ama yine alonso tripleri görücez bütün sezon belliki..

    ferrari ve redbull diğer takımların hız olarak bayaa önünde, bu fark kapanmadan heyecan gelmez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanctus Diavolos

    umarım bi sonraki yarış daha çekişmeli geçer. bu yarışın sıkıcı olmasının sebeplerinden biride sanırım pistin yenilenmiş olması. bu kadar uzun bir pist yaparlarsa ve adamlar ful depo ile tur atarlarsa böyle bi sonuç oluşur.



    pist kısa olsaydı değişen bir şey olmayacaktı ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yekialem

    pist kısa olsaydı değişen bir şey olmayacaktı ki?



    eskiden olsa kısmen haklısın derdim ama burada ful depo yarışan araçlar söz konusu. kısa bi pist düşün,kısa olduğu için virajlar birbirine daha yakın olacaktı ve pilotlar ağır araçla viraja girip ağır araçla virajdan çıkacaklardı ve hızlanma ivmeleri boş depoda olduğu kadar yüksek olmayacak ve doğal olarak farkıda çok açamayacaklardı. bunun yanında kısa pistlerde lastik aşınmasıda daha fazla olacağı için ya 2 pit stop görecektik yada pilotlar yarışın başından itibaren lastiklerini korumak zorunda kalacaklardı. yarışın başına dikkat edersen hemen her pilot olabildiği kadar hızlı gitti ancak pitstopların ardından lastiklerini koruma pahasına hız kestiler.
    bu yarışta pist üstünde farklı noktalarda araç kümeleri gördük,hemen hepsi 2'li 3'lü gruplar halinde kümelenmişti ve çok az pilot tek başına gidebildi(misal Hamilton). kısa pistlerde kümelenen araç sayısı daha fazla olacaktır doğal olarak...




  • ayrıca geçen sezon en azından pit stoplarda, stratejilerde heyecan oluyordu artık full depolar yüzünden bu da azaldı..
  • bir tek start anında bütün araçların viraj dönüşü haricinde bir heyecan yoktu yarışta, sanırım bu sene bu şekilde devam edicek sıralama turları yarışın seyrini belli edicek gibi duruyor. F1 bu senede hayal kırıklığı yaşatmaz umarım bizlere, çünkü bu kadar kaliteli pilotların olduğu bir sezonda full depo ile yarış izlemek sıkıcı oluyor.
  • dort gozle sezonu bekle ama yıne hayal kırıklıgı.
    hem mclaren adına hem f1 adına hayal kırıklıgı.

    bu yakıt amadan yarıs fıkrı kımındı?onada selamlarımı ıletyoıyorum.hatta gp2 den bıle agır turlayan takımları grıd e dahıl edenlerı de selamlıyorum.bıde ferrarı ye kızmıyorumu?ya az bıle demıs ferrarı bunlarta.daha lastıgı yerınde duramıyor.efendıme soylıyeyım kanat durup dururen dusuytor.hey allahım ya

    bu pıstın 2. sektırunu uzatanlara da buradan selamlar.zaten cekılmez bır pıst ıdı sımdı dahada cekıllmez bır hal aldı.ben anlamıyorum.normalde f1 ı ılk ızledıgım donemlerdekı pıstlere baktıgımızda toplamda 10 vırajı olan pıstler teker teker yerını 14 vırajlı abıdık kubıdık hem dus hem engebelı bır yapıya burunen ustelık genıs ve dar olarak ıkıye ayrılan pıstlerı gorur olduk.hayır zaten cok sacma bır pıst ve sımdı dahada sacmalık yuklenmıs.

    mclaren de tutunma sorununa bırde 2. sektorde caresızlıgı eklenınce halıyle gerıye dustuk.galıba bızımkıler o delıgı tam tıkıyamadılar

    ama gel gelelım ılk yarıslar.mclaren adına su an o kadarda karamsar degım

    ayrıca renault un motor olayı ne olacak?bılgısı olan varmı?bu -30 beygır baslarını agrıtacak ozellılede redbull un durumuna uzuldum sımdı.keske mercedes ten motor alsaymıs




  • Yarış çok sıkıcıydı.

    Bu yorum yeterli sanırım zaten yarış içinde olanları hepimiz izledik. Şu şöyle oldu bu böyle oldu diye anlatmaya gerek yok.

    Geçen sezon'dan daha heyecanlı olsun diye yakıt ikmalini de kaldırmanın ne kadar akıllıca olduğunu gördük bu yarışta.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.