Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

0000000 nin yeni videosu

255
Cevap
0
Favori
48.853
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      115 Mesaj
      06 Mayıs 2006 12:00:12
      kufredenı pls
      |
      |
      _____________________________
      human gören masum köylü
    • Yarbay
      2079 Mesaj
      08 Mayıs 2006 19:05:56
      la gavurca hersey
      |
      |
      _____________________________
      Binek 7.30 Ld
      Garaj cla 350 , zx10r
    • Binbaşı
      1382 Mesaj
      08 Mayıs 2006 20:41:02
      yaa beyler r.apidshareden biri yapsa uoloadda bizde kurtulsak işgenceden ha??Allah'ını seven yapsın sunu artık bakın ALLAH'IN adını werrdim...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JanbO -- 8 Mayıs 2006; 20:41:23 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      08 Mayıs 2006 21:21:52
      beyler nasıl inecek bu.açınca sayfayı bu altaki yazılar çıkyor yardım ederseniz sewinirim


      This page is parked free, courtesy of GoDaddy.com



      Sponsored Links Fatal1ty Gaming Coolers
      Zalman-Fatal1ty CPU & VGA Coolers High Performance Coolers for Gamers
      SharkaComputers.com

      Custom Gaming Computer
      Find All Computers And Accessories at Shop4Computers.com.
      www.Shop4Computers.com

      PC Financing for Military
      90% Approval. Military Personnel Apply for Laptop/Desktop Financing.
      www.militarycomputerloans.com

      Maltese Company
      Maltese Company Contact us for further info.
      www.csb.com.mt/offshore

      Viiv Living Room Gaming
      ATI CrossFire, DualCore 3.2 w/ 4HDD 1TB capacity and 2Gb to 4G memory
      www.ricavision.co..m

      Gaming Computers
      Alienware desktops and notebooks provide maximum power for games.
      www.Alienware.co..m
      |
      |
      _____________________________




    • Binbaşı
      1541 Mesaj
      08 Mayıs 2006 21:28:41
      ohoooo kafede yanımzda oturan priest vardu 62 healer.adam 000000 ı gördü adam 10 kişinin arasına daldı ve 3-5 saniyede çıktı işine gitti.burada önemli olan çıkmadan light feetle koşarken 5 adamı kesmesi!
      |
      |
      _____________________________
      I was born intelligent, education ruined me.
    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      08 Mayıs 2006 21:45:12
      quote:

      Orjinalden alıntı: compact

      bu zero sunu kullanıyo bunu kullanıyo hotkey kullanıyola dıyen arkadaslar bunları kullanamıyomu ? ne kullanıyosa kullanıyo bu adam saglam kardesım bu kadar basit sizde kullanın sunlarıda sizinde videolarınızı görelim olurmu ?türklere küfür etmiş diyolar türklere küfür etmeyen az adam vardıre bu civarda ama neden sizce bunu düşünen varmı hic ? koxp dupe hack bunları yapanların %90 ı kimler ? bizde cıkıpda ... mun gavuru demiyomuyus ? azcık cuvaldızı kendinize batırın ben bu forumda delikanlı gecinipde atılla bekleyenlerın yanından gecerken ananızı.. diyen adamlar tanıyorum üstüne alıncak alınsın yapanlar kendilerini biliyo,ama aynı vatandasa sorarsan dh de anlatıyo koxp kullanmaz dupe bilmez küfür etmez kendileri...

      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      08 Mayıs 2006 21:49:27
      http://files.filefront.com/Zeroparttwowmv/;4896934;;/fileinfo.html beyler bu linke tıklarsanız indirebilirsiniz ben de şimdi indirmeye başladım ilk link ben de de olmuyordu aradaki noktayı silmeden direk tıklayın(ilk başta ben silmiştimde ondan)
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2079 Mesaj
      09 Mayıs 2006 09:46:55
      bı ben ızlıyemedım su wıdeoyuwww.cafegeveze.com da butun wıdeolar war bı su 0000000 nın 2. vıdeosu yoq :(
      Bırı benım mailime yollarsa sevınırım.
      koray_mat@mynet.com
      |
      |
      _____________________________
      Binek 7.30 Ld
      Garaj cla 350 , zx10r
    • Yarbay
      2079 Mesaj
      09 Mayıs 2006 09:58:06
      http://files.filefront.com/Zeroparttwowmv/;4896934;;/fileinfo.html
      bu sıte gavurca hıc bısı anlasıl mıyo kı




      |
      |
      _____________________________
      Binek 7.30 Ld
      Garaj cla 350 , zx10r




    • Yarbay
      2079 Mesaj
      10 Mayıs 2006 10:49:49
      F9Devil Vs Karakota Ve 0000000 vs Karakota
      www.cafegeveze.com
      Mutlaka izleyin derim...
      |
      |
      _____________________________
      Binek 7.30 Ld
      Garaj cla 350 , zx10r
    • Yarbay
      2079 Mesaj
      11 Mayıs 2006 10:40:43
      Herif 70 Carın da hakkını verıyo..
      |
      |
      _____________________________
      Binek 7.30 Ld
      Garaj cla 350 , zx10r
    • Çavuş
      42 Mesaj
      11 Mayıs 2006 13:05:50
      adamın yaptığı fazla bişey yok sadece r tuşuna bütün skilleri sıralamış yani r tuşuna bastığında sıradan bütün skilleri vuruyo en az 15 kez karşı karşıya geldik bütün skillerini vurdu her seferinde bunu nasıl yaptığına gelince sanırım bi tür klavye prog. bulursam koyarım...yani sizde yapa bilirsiniz neyse kolay gelsin
      |
      |
      _____________________________
      GEREKSİZ KONULARLA İLGİLİ
      http://forum.donanimhaber.com/m_6725049/tm.htm
    • Binbaşı
      1755 Mesaj
      11 Mayıs 2006 15:49:13
      NEDİR BU 0000000000000000000000000000000 ÇILGINLIĞI
      KİM BU 000000000000000000000000
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2293 Mesaj
      11 Mayıs 2006 16:51:25
      Herkes 000000 diyor ama normalde nick'i 0000000
      Yani 6 sıfır değil 7 sıfır...
      Ayrıca Link çalışmıyor link bozuk gibi g*tten uyduranlar için
      ------------------------------
      1-)Çıkan sayfada download a tıklayın.

      2-)Sonra bir yer daha açılacak orda alt altta ( yanlış anlamayın ) download yazıları var,onlardan en üsttekini seçin.

      3-)Sonra tekrar çıkan sayfada bi geri sayım olacak sonra download link hazır falan dicek ordaki yazıda Click Here yazcak oraya tıklayın.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      376 Mesaj
      11 Mayıs 2006 17:03:39
      beyler eğer videoya susadıysanız ve rapi.dshare'ye susdıysanız tavsiyemhttp://www.cafegeveze.com/index2.htm eğer bu çıkmadıysa
      http://www.cafe-geveze.com/index2.htm (- yookk)
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      11 Mayıs 2006 19:55:00
      bu adam önnde diz çökün İNANILMAZ tek kelimeyle o kdr adamı nası yatırıoallahtan aynı ırk bu arada önceki video nun linkini atablirmsnz
      |
      |
      _____________________________
    • Onbaşı
      39 Mesaj
      11 Mayıs 2006 20:14:33
      ewt indiriom şimdi haydi bismillah
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2293 Mesaj
      11 Mayıs 2006 20:36:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: poyraz_1453

      adamın yaptığı fazla bişey yok sadece r tuşuna bütün skilleri sıralamış yani r tuşuna bastığında sıradan bütün skilleri vuruyo en az 15 kez karşı karşıya geldik bütün skillerini vurdu her seferinde bunu nasıl yaptığına gelince sanırım bi tür klavye prog. bulursam koyarım...yani sizde yapa bilirsiniz neyse kolay gelsin

      Ole bişi yok...Adam kombo yapıyor.
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      1 Mesaj
      19 Mayıs 2006 12:35:44
      ya lütfen vidyoları nasıl izlicez
      [code][/code][image][/image]




      quote:


      |
      |
      _____________________________




    • Er
      1 Mesaj
      19 Mayıs 2006 13:18:56
      YA BİRİ NASIL VİDYO İZLEĞİZ ONU SÖLESİNN
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,286
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.