Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

'0' Oto Fiyatlarının artması devlet politikası olabilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
42
Cevap
0
Favori
687
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> '0' Oto Fiyatlarının artması devlet politikası olabilir mi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2857 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    Emin misiniz, bu fabrikalar sonucta ihracat yapıyor ve dogrudan cari açığa etki ediyor. İstihdam, vergi ve döviz olarak dönüşü var bu fabrikaların.

    Dövizi bize kalacak olsa Honda salak mı buraya açsın.?
    Ha doblo , linea , fiorino gibi %50 Türk malı araçlar %50 etkilerler.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1226 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mr murat

    Devlet cari acigin artmamasi icin vergiyi koyuyor talep olmasin, oyuzden yerli otomobil istiyor , fakat soylede bi durum var vergi mukellefi her esnaf vergi odemek yerine sifir arac aliyor ornegin yillik 15 bin ortalama vergi oduyorsa 60 bin lik arac alip 4 yila yayiyor ve vergi yerine para disari gidiyor, piyasadaki artisin%70 i bu nedenden kaynaklaniyor,, buna cozum gelmesi lazim arac yerine eve tesvik etsin veya yeni is yeride acabilir fakat millet is yeri acmak yerine arabaya sariliyor,, bunun onlemini alirsa 1 yilda 550 bin arac yerine ancak 150 bin arac satilir, memur adam arac alir biner esnaflar daha luks daha luks diyerek degisiyor cunku zarari yok vergi yerine arac aliyor

    tamamen bu yüzden vergiler artıyor.

    1.ülkede üretim yok gelir kapısı sadece vergiler şuan.bütün yük vatandaşın sırtında.
    2.tamamen dışa bağımlı bir politikamız ve mecbuıren yaşantımız olduğu için cari açığın artmaması için vergileri yükseltiyorlar.


    Şimşek, akaryakıta yapılan zamlarla ilgili, artışın uluslararası kur'a bağlı olduğunu buna rağmen son on yılda akaryakıtta vergi yükünün azaldığını belirtti.

    Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Batman’da iftar sonrası esnaf ziyaretine çıktı, vatandaşlarla çay içti.

    Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği çay sohbetlerinde ilk sırayı akaryakıta son günlerde yapılan zamlar aldı.

    Şimşek, fiyatların uluslararası kura bağlı olarak arttığını ancak vergi yükünün azaldığını örneklerle açıkladı.

    Şimşek, "2002 yılında bir benzinliğe gitseydiniz şu kamyonun deposunu doldur deseydiniz ve 100 liralık diyelim ki alsaydınız o 100 liranın yaklaşık 59-60 lirası vergiydi yani 2002 yılında.Bugün yine aynı benzinliğe gitseniz ve yine 100 liralık motorin alsanız o 100 liranın 51 lirası vergidir.Yani yüzde 60'lardan yüzde 50'ye inmiş" dedi.

    Vergi oranının akaryakıtta yüksek olduğunu kendisinin de kabul ettiğini belirten Şimşek, daha fazla indirime gitmenin cari açığı olumsuz etkileyeceğini söyledi.

    Mehmet Şimşek, “Geçen sene Türkiye petrol ve doğalgaz ithalatına 60 milyar dolar ödedi. Tüketimi artıracak vergi indirimlerine gitmek Türkiye'nin lehine değil. Çünkü zaten Türkiye de çok büyük cari açık var. Biz o yönteme başvurursak cari açık daha da büyüyecek" diye konuştu


    link:http://www.trthaber.com/haber/ekonomi/akaryakitta-yuksek-vergi-elestirilerine-cevap-94314.html
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1226 Mesaj
    yani aynen aklaryakıtdaki mantık uygulanıyor...
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
google reklamları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,208
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.